Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

nikkie, wanneer zou je eigenlijk ongi moeten worden?? gisteren ?? of eigenlijk morgen??

wel een zéér goed teken dat je het nog niet bent...ik zie iets groens....

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nikkie spannend joh.ik duim mee hoor.

Lala en ruth, gaan jullie wachten met testen tot de officiële test datum?

Mariek, wij kunnen zo zelf bellen en dan morgen een eventuele tp.

Begin nu wel erg nerveus te worden.

Ik ga maaaaaar weer wat drinken, nig 0.8 liter haha

Geplaatst

He jah mariek wat sneu voor dat stel....

Nikki je bent de 1e tester!! Wij willen groen zien, onwijs spannend.

Tineke fijn dat je een leuke avond hebt gehad, toch ook weer wat afleiding.

Ik heb het werken er weer opzitten. Ben nu doodmoe en ga ff tukkie doen. Straks even door het huis en dan vanmiddag en vanavond visite.

Hier nog zo n bootje op zee( alla Esly)

Gister voelde ik me naar/weeïg gevoel in buik een ongi gevoel. Dat ging op&af. Nu weer niet en net leek het wat te "kietelen" in mijn buik.

En dan zit ik pas op wd 3. pffffff

En dan die MK maken mijn darmen behoorlijk van streek.

Fijne dag.....lfs

Geplaatst

Ik denk t wel, Sab. Ik heb een cyclus van 28 dagen en zaterdag is dag 28. Eisprong vaak op dag 12, tp op dag 14 gehad, dus 14 dagen wachten klopt wel voor mij. Moet ook eerlijk bekennen dat ik niet erg de behoefte heb om eerder te testen, maar dat kan morgen of overmorgen wel eens anders zijn ;)

Hoe dan ook, ik probeer braaf te wachten tot zaterdag.

Nikkie, klinkt wel goed van jou hoor! Nog maar eentje voor jou! Wachten dan he?!

Geplaatst

Heel goed hoor Lala, ik vind het stoer van je dat je niet eerder gaat testen.

Hey ik zie nu met typen dat je cryo's hebt gekregen!!! Dan kun je eerder testen hoor!

Ik had ook op dag 11 en positieve test van onze cryo :-)

Maar ik wil je natuurlijk niet opjutten haha

Geplaatst

Hey meiden!

Wat een gezellig geklets hier weer!

Nou Nikkie, je bent er bijna!!!! En eh, het lijkt best veelbelovend hoor!!!

Mariek, dat zei nog een arts bij ons op de afdeling, dat dat nog niet ideaal was, dat je met 2 mensen tegelijk op die relaxruimte ligt. Omdat je dan inderdaad soms goed- en slechtnieuwsgesprekken voor 2 mensen in dezelfde kamer hebt. En het lijkt me echt vreselijk dat de poging stopt na de punctie. Alles voor niets en een poging weg. Maar gelukkig was er voor jou goed nieuws. Kan me wel voorstellen dat je je er ongemakkelijk over voelt op zo'n moment. Doe nog lekker rustig aan vandaag. En het is absoluut waterdrinkweer!

Esly, die buik komt gewoon van mijn darmen! En ik heb die fijne bollen wel... En daar reageren mijn darmen altijd lekker op. Dus eh.... Hier is pas volgende week vrijdag duidelijkheid hoor. Als er een uitslag van een test is. Je bent al over de helft... De laatste zware dagen in zicht!

Sab, al uitslag van jullie emmies?

Alle andere meiden, toi,toi,toi, waar jullie je ook bevinden in het proces!

Hier is de temp toch weer wat hoger... Dus weer ietsie meer rust inbouwen hier.

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

Net gebeld en we zijn zo blij! Er zijn er 9 bevrucht! En dat kunnen er nog meer worden zei de laborante, maar voor nu iig 9!,

De tp is donderdag, heeft met de planning te maken waarschijnlijk, maar ik ga later nog even bellen waarom dat is. San heeft t niet gevraagd, die was helemaal beduusd. Ik ben er ook helemaal stil van...

Het zou zomaar kunnen dat ons potentiele kindje hierbij zit, ongelofelijk gewoon.

later meer meiden, ik moet even bijkomen ;-)

Geplaatst

Essie, even voor jou, je ziet het, ik doe alles langzamer, zelfs de tp is een dag later dan normaal bij ons in Voorburg..komt vast goed :-)

Punctie en Terugplaatsing :icon_flower:

20 juli Nikkie, 23 juli TP

21 juli Ruth1, 25 juli TP

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP

23 juli Lala TP

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

25 juli Hildever, 29 juli TP

25 juli Henne, 29 juli TP

28 juli Marlijnne 31 Juli TP

28 Juli Pixesl TP

29 juli Dee, 1 aug TP

30 Juli Imar TP

1 aug Sab,4 aug TP

1 aug Mariek, 4 aug TP

5 of 6aug essieislief, 9 of 10aug TP

Begin aug punctie: Daisydoo

Testdatum :myfignerscrossed: :

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

12 augustus Henne

14 augustus Imar

15 augustus marlijnne

16 augustus Mariek

18 augustus Sab

24/25 augustus Essieislief

Geplaatst

Sab, goed nieuws!! 9 bevrucht, dat is super!! Hopelijk kunnen er een paar de vriezer in, just in case. Maar duim voor je dat de tp donderdag de laatste is.

Heb donderdag ook de tp, maar hoor morgen pas hoeveel er bevrucht zijn. Vreemd hoe dat verschilt per ziekenhuis. In feite weten ze het dus nu al, als jij het ook al weet... maar goed, misschien bouwen ze een extra dag in voor de nakomertjes.

Geplaatst

Sab wat een geweldig nieuws en de laborante is nog niet eens klaar...ik hoop ook zo dat er een brusje voor je dochter bij zit....spannend man.

op naar donderdag, dat wordt een eitje, toch !!!

hildever, de eerste paar dagen na de tp had ik ook "kietel"gevoel en krampjes daarna en nu nog steeds nergens geen last meer van ...pfffffffffff

jij ook sterkte

Geplaatst

Hoi sab, ook namens mij, super! Eerste stap geslaagd.

En nikkie en lala ik ben reuze benieuwd. Maar nogmaals super dat jullie zo sterk zijn.

Hier geen gevoelige borsten meer maar gister wel lage rugpijn net als ongi gevoel. Zal wel door de bollen komen dat ongi uitblijft. Zondag ook pas testdag maar ga zaterdag testen omdat zondag onze 1e trouwdag is. Vandaag 14 dgn na terugplaatsing.

Net de stad leeggekocht. Ook mooie manier van afleiding.

Geplaatst

Ymkeh, vandaag 14 dagen na tp?? en dan zondag officieel pas testen, jeetje wat laat zeg.Bij ons is het 2 weken na de punctie en met cryo 2 weken na de tp.Allemaal officieel dan he? Ik geloof niet dat ik dat ga halen hoor ;-)

Geplaatst
Ymkeh, vandaag 14 dagen na tp?? en dan zondag officieel pas testen, jeetje wat laat zeg.Bij ons is het 2 weken na de punctie en met cryo 2 weken na de tp.Allemaal officieel dan he? Ik geloof niet dat ik dat ga halen hoor ;-)
Spraakverwarring. Bedoelde punctie
Geplaatst

nou ik vind het sowieso een prestatie om nog niet te testen 2 weken na de punctie haha. Wat heb je allemaal gekocht eigenlijk?

Geplaatst

Dat vind ik ook. Maar zoals ik het had gedaan is ook niet alles. Testen met 2x streepje en daarna niets meer. Domper.

Kadootje voor mijn man, 3 strakke broeken, pessimistisch maar dacht ach die kan ik voorlopig weer aan, 3 truitjes, schoenen en 2 tickets voor salsadansen op onze trouwdag.

Geplaatst
Dat vind ik ook. Maar zoals ik het had gedaan is ook niet alles. Testen met 2x streepje en daarna niets meer. Domper. Kadootje voor mijn man, 3 strakke broeken, pessimistisch maar dacht ach die kan ik voorlopig weer aan, 3 truitjes, schoenen en 2 tickets voor salsadansen op onze trouwdag.
Wilde mijn man verrassen na al mijn geslaap en gesjaggie ;)
Geplaatst

hmm die broeken zou ik nog maar even bewaren als ik jou was. Waarom heb je niet meer getest na die negatieve test dan?

Klinkt goed al je aankopen.

Geplaatst

Haha ja ernstig he, maar was er aan toe :)

Ik voelde mij echt zwanger, gevoelige grotere borsten, moe, ectreem geprikkeld, voelde mijn liezen enz. Wd 7 getest, licht streepje. De dag erna heel licht streepje. Wd 10 voelde ik dit alles niet meer. Streepje weg. 2x getest zonder streepje. Dat was gisteren Nu minder moe en geen symptonen meer behalve zondag buikpijn zoals bij ongi en gisteren lage rugpijn als bij ongi. Ik heb hrt idee dat ik niet meer zwanger kan zijn.

Geplaatst

vast ook een heel mooi setje haha, ik ga even douchen want ik wil straks een hapje buiten de deur eten. Als ik me oke voel...tot strakkies!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden