Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Essie hoe laat moet je voor je fm?

Mastiek jij kunt bellen vandaag hoe laat de tp is morgen?

succes meiden!

Mastiek is Mariek natuurlijk hihi

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi dames, wilde iedereen veel succes wensen, met wachten, tellen.. en terugplaatsen.

Nikkie, ik denk aan je, succes, hopelijk groen licht!

gr Ymkeh

Geplaatst

Essie suc6 met FM ... Je zal t zien, t komt goed.

Nikkie ... Hoe is t meid ??? We duimen allemaal zo hard voor je !

Ik kom later nog ff spieken ... Wat n spanning

Geplaatst

ik kwam even gluren of Nikki al wat had gepost.

Meid ik hoop dat je nu gewoon loopt de stuiteren van blijdschap.

Hoop het zo voor je.

Essie succes met je fm

En de rest.

Hebben jullie ook last van "opvliegers" ik krijg het soms zo warm opeens. pffff

Mijn temperatuur schommelt van 36,8 naar 37,4

Kom straks nog even kijken....

Geplaatst

Nikkie, spannend, heb je al getest?? Duim, duim, duim!!

Essie, succes met de fm, hopelijk zijn de eiblaasjes gegroeid en kan je snel door naar de punctie.

Ik voel me niet zo lekker. Ga zo even bellen met ziekenhuis.

Geplaatst

Oh gats Mariek, hoop niet dat het overstimulatie is... sterkte.

Nikkie succes vandaag!

En alle andere meiden natuurlijk ook :-)

Geplaatst

Goeiemorgen all,

Wat een spanning zeg!! Nikkie hoop dat je de kamer door rent van blijdschap strakkies!!!! Ik hoop het echt voor je!!

Esther ik hoop voor jou dat je punctie straks na 10en in zicht is!!

Zelf hoop ik ook dat mijn 5 follikels niet zijn weggelopen hahaha Jullie horen me later weer!!

Hopelijk hebben we dan nieuws van nikkie!!

Hoop zo voor nikki dat zij ons het voorbeeld mag geven en dat wij haar all mogen volgen!!!!

Groetjes Tineke

Geplaatst

Ook hier nieuwsgierig naar nieuws van Nikkie! Duimduimduimduimduimduimduimduim

Mariek: das niet fijn..... ben benieuwd wat ze vaststellen en wat het advies is. Want dacht dat er aan overstimulatie niet veel meer te doen is dan rust houden en veel drinken? Voel je je alleen niet lekker of heb je ook verhoging/koorts, of aangekomen in gewicht? Sterkte meid!

Iedereen die wacht op nieuws over bevruchtingen, follikelmetingen en puncties die gepland moeten worden: succes!

En alle mede-wachtenden ook succes!!! Ruth, voor jou ist ook al spannend! Marlijnne: hier volgens mij geen opvlieger meer gehad sinds ik niet meer spuit?

Zal nog even het lijstje aanvullen met m'n testdatum:

Punctie en Terugplaatsing :icon_flower:

20 juli Nikkie, 23 juli TP

21 juli Ruth1, 25 juli TP

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP

23 juli Lala TP

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

25 juli Hildever, 29 juli TP

25 juli Henne, 29 juli TP

28 juli Marlijnne 31 Juli TP

28 Juli Pixesl TP

29 juli Dee, 1 aug TP

30 Juli Imar TP

1 aug Sab,4 aug TP

1 aug Mariek, 4 aug TP

5 of 6aug essieislief, 9 of 10aug TP

5 of 8 aug Tineke1983, TP?

Begin aug punctie: Daisydoo

Testdatum
:myfignerscrossed:
:

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

12 augustus Henne

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

18 augustus Sab

21/24 augustus Tineke1983

24/25 augustus Essieislief

Geplaatst

Nikkie,

Succes! Ben net als iedereen hier benieuwd!! (maar kan me voorstellen dat bij elk nieuws wij op de laatste plaats staan!). Duimen draaien nog steeds hoor!

Voor iedereen: SUCCES!!

Geplaatst

Reactie op meds volgens zh, rust nemen en veel blijven drinken. Beurs gevoel en steken in buik zijn normaal na zo'n punctie. Ben zo duf als een konijn, alsof ik stoned ben, heel vaag. En duizelig en draaierig. Veel heftiger dan ik me van vorige keer kan herinneren. Maar goed, niks om zorgen over te maken dus.

Morgen terugplaatsing, ze heeft niet gezegd hoeveel er zijn bevrucht, dat hoor ik morgen.

Zo benieuwd naar Nikkie...

Geplaatst

Even succes wensen meiden: Essie goodluck met je 4e follikelmeting! Nu op naar die punctie hoor!!!

Ik had op het wachtbankje van juli een positieve test, helaas na een week was het alweer over maar ik wil wel even zeggen dat ik ècht alle verschijnselen had die wezen op ongesteld worden; geen gevoel in borsten, vet haar, vette huid enz., buikkramp enz. enz. en toch een positieve test dus laat je niet gek maken he meiden, het lichaam kan je ècht voor de gek houden! Dat jullie er maar een knalgroen augustusbankje van kunnen maken meiden, toitoitoi!

Geplaatst

sterkte mariek, ik ben nu aan t werk, maar ga om 12 uur naar huis, doet echt mega veel pijn

Nikkieeeeeeeeee waar zit je??

we zijn zo neiuwsgierig....

Geplaatst

Hier hetzelfde, Sab. Is ook niet zo raar, als je bedenkt hoe vaak wij zijn aangeprikt. Jij ook rustig aan doen he! Languit op de bank. Hoe laat heb je morgen de tp? Ik rond 3 uur.

Geplaatst

Wat had ik graag als eerste op het groene augustus bankje gezeten maar het mag het niet zo zijn ... vanochtend was daar het keiharde bewijs ... een negatieve test. Ik ben ongelooflijk verdrietig ... er zijn al weer vele tranen gevloeid vanochtend ...

Ik heb die witte bollen gelijk aan de kant gegooid, laat die ongesteldheid dan nu ook maar door komen, ik wil niet langer meer voor de gek gehouden worden door mijn eigen lichaam.

Lijfelijk ben ik nu op mijn werk maar geestelijk ben ik er niet ... Er komt niets uit mijn handen. Vrij nemen lukt nu niet in de vakantieperiode, heeft ook geen zin want thuis zouden de muren ook op me af komen.

Het klinkt misschien raar maar er is ook een soort ontlading - na die verschrikkelijke wachtdagen waarin je lichaam voortdurend tegenstrijdige signalen afgeeft waar je ontzettend onzeker van wordt - om nu definitief te weten waar je aan toe bent.

Waar gaat het dan toch mis is de vraag die nu voortdurend door mijn hoofd spookt. Er zijn twee toppers terug geplaatst, ik hou me aan alle regels en adviezen en toch blijven ze niet plakken ... Ik was er een soort van overtuigd dat we eindelijk de oorzaak gevonden hadden waarom het via de natuurlijke weg, IUI en IVF niet gelukt was, dus nu met ICSI zou het goed moeten komen had ik voor mezelf besloten.

Toch merk ik ook al weer aan mezelf - hoewel kan ik dat nu al zeggen ? - dat de wens sterker is dan de teleurstelling en zolang dat het geval is geef ik onze grootste en allerliefste droom niet op!

Mijn gevoel zegt gelijk door te willen gaan voor de volgende poging. Ik heb immers - gezien mijn leeftijd - geen tijd te verliezen. Mijn verstand zegt dat ik mijn lijf op z'n minst 1 cyclus rust moet gunnen zodat het weer een beetje mijn lichaam kan worden.

Er gieren nu ongelooflijk veel emoties door me heen die ik ga proberen een plekje te geven. Tijd heelt alle wonden zegt men ...

x Nikkie

PS Doet me goed dat jullie zo meeleven, mee geduimd hebben, met mij in spanning zaten voor de test en nu graag wilden weten hoe het met me gaat. Ik had het augustus wachtbankje graag als eerste groen gemaakt ... Mij is het niet gelukt meiden, nu is het aan jullie ...! Zet hem op! Ik blijf jullie volgen en ook nog op dit topic actief blijven (ik laat jullie nu niet in de steek)

Geplaatst

Sab, nog even doorzetten! Je mag zo naar huis! Ga je dan ook lekker niks meer doen? Lekker bankhangen of beter nog: lekker in bedje! Rustig aan hoor! Lekker alles doen waardoor de TP morgen super gaat en het broeden geweldig!

Mariek, geldt voor jou ook natuurlijk!

xx

Geplaatst

Lieve Nikkie,

Jeetje meis, pppfff wat een slecht nieuws....

Zo herkenbaar hoe je je gevoelens omschrijft, helaas...

Maar ook het dappere, de vechtlust. We zijn met elkaar zulle mooie stoere sterke vrouwen.

Geef je/jullie verdriet de ruimte en tijd. Veel succes met de volgende poging!

Donna

Geplaatst

oh Nikkie, wat een verschrikkelijk #@#! nieuws voor jullie.

Ik kan me voorstellen dat je er helemaal kapot van bent.

Ik wens jullie heel veel sterkte om deze enorme tegenslag te verwerken.

Liefs Sab

Geplaatst

lieve nikkie,

ook van mij een dikke knuffel, wat een teleurstelling. Zo herkenbaar hoe je schrijft,, het beu zijn, maar teglijkertijd verder willen. Misschien niet het juiste nu te vragen, maar kan het zijn dat je over een paar dagen nog een keer kunt testen? Of moest je het vandaag echt kunnen zien?

Dikke knuf, denk aan je. ymkeh

Geplaatst

Nikkie!!! Had je berichtje hier gemist!! Potverdorie meid!! Al die emoties zijn begrijpelijk, geef er aan toe (dat is het meest gezonde) en laat ze je niet dwars zitten! Hou mannie stevig vast en blijf praten! Damn! Ik had het je zo gegund dat jij de eerste groene zou zijn deze maand!

Hele dikke knuffel!! xxx

Geplaatst

@All

Ik ben net terug van de 4e Fm ze zijn nog niet rijp 16mm dus vrijdag moet ik weer heen.

Op zijn vroegst heb ik maandag de punctie zei ze net.

Daarbij liggen ze heel erg naar achteren dus wordt een zware en moeilijk punctie zei ze me net.

Je bent ook te dik als je slank bent is dat makkelijker allemaal.

SLIK..........................

Ik ben vrij stevig doordat ik een afwijking aan mijn schildklier heb die erg traag werkt.

Ik loop ook al 3 jaar bij een dieetiste en iedere 3 maanden in het ziekenhuis hiervoor.

Dat weten ze in het ziekenhuis en ik voel mij ook heel ongelukkig maar het is niet anders

Kortom ik heb net echt zo zitten huilen op mijn werk gelukkig werkt een vriendin van mij hier die kwam me troosten.

Ik voel me echt shit en dinsdag mijn 4e en laatste sollicitatie gesprek het is alles bij elkaar gewoon sjips nu.

Sorry voor mijn klaagzang moest het ff kwijt.....

Geplaatst

Hoi dames,

heb zo;n opgeblazen gevoel in mijn buik, zo zeurderig en lage rugpijn en continue hoofdpijn, alsof mijn ongi eruit wil knallen maar de ballen het tegenhouden. Kent iemand dit?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden