Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zeg dames... Moet ik jullie even vermanend toespreken???? Jullie horen nu te slapen...

Ik heb permissie, er moet weer gelurkt worden, maar jullie....

Fort slapen!!!!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

We hebben trouwens besloten ( met z'n tweetjes) om even niet bij te voeden. Ze pakt de borst steeds beter, en ik ben wat angstig, dat ze door een flesje snel lui wordt.

En zolang er goede plasluiers blijven komen....

Best lastig, al dat soort beslissingen. Merk dat dat eng vind.

Geplaatst

Jeetje Syl dat klinkt idd als een flink griepje.... Beterschap hoor.

Hier veel te nerveus om nog te hebben kunnen slapen. Over 2 uurtjes weer aan de CTG, onze knul is rustig, zou hij voelen dat ik beetje gespannen ben?????? Vast wel.

Simba jij duikt straks toch nog wel even terug zeker om te tukken?????

Geplaatst

Hmmm maar jij hebt het verdiend en nodig

Ben zelf naar beneden gekropen voor een geroosterd brood maar tooster kapot

Nu wer in bedd

Geplaatst

Balen Syl je broodrooster stuk :(((

Nou over een half uurtje weg dus ik meld me af voor het moment. De kleine jongen is zo rustig dat het me niet zou verbazen als we moeten blijven, maarja vorige week was dat ook en werd ie wakker van de ctg.

Ik zal Henne op de hoogte houden als ik moet blijven!!!!!!

Geplaatst

Mogge! Lekker misselijk van de pregnyl, een opgezette en gevoelige buik...ja dit wordt een leuke dag ;-)

San veel succes!

Syl beterschap!

N. ik had je eerlijk gezegd vrij snel gevonden, zal je wel ff mailen vanmiddag. Maar eerlijk gezegd: als je een naam gebruikt die redelijk op die van jezelf lijkt en je vertelt ook maar iets over werk of wat dan ook dan ben je heel makkelijk vindbaar. Als je dat echt niet wilt, dan moet je een compleet onherkenbare nickname gebruiken, nooit een naam oid van iemand in je directe omgeving noemen, geen woonplaats of provincie en vooral ook niks van werk oid. En dan nog, als iemand wil en er de tijd voor neemt....

Ik ga snel naar werk, hoop vanmiddag wat uurtjes te smokkelen die ik dan rest van de week thuis wel compenseer.

Sab hoe is het met jou vandaag?

Geplaatst

Jeesus Henne, is dat zo erg die pregnyl spuit?? kan me er niets van herinneren haha

maar vertel vertel.

Doe rustig aan vandaag en op naar een supermooie oogst morgen, ik geloof er helemaal in!

Met mij best oke, buik begint wat dikker te worden, ben $##%#%^#^3 kilo aangekomen en nog 4 ons, bleh! mijn borsten floepen uit mijn b's, echt niet grappig.

Verder nog wel onwijs moe, maar geen extreme dingen geloof ik.

Maar vrijdag geen punctie want daar is mijn buik nog niet gevoelig genoeg voor denk ik.

hoewel ik vanmorgen, hoe erg, wel weer ander ondergoed heb aan moeten trekken (lees zwangerschapsbroekje) omdat ik geen knelling kan verdragen. Nogmaals: lang leve de legging!! hahaha.

Zo dit was mijn ego berichtje, lange dag voor de boeg want niet zo druk hier...helemaal niet druk, iedereen heeft bouwvak pfff

zo even bijlezen

Henne, vertel nog wel even over die pregnyl ajb :-) is toch verder geen speciale spuit of zo? botter dan de deca kan niet. Trouwens wel steeds meer last met spuiten, heb geen plekjes meer over..

Geplaatst

Sab kom je gezellig hier kletsen maar meer als 3 kilo erbij nu dat is veel. Zeg ik die ook flink bijkomt met hormonen.

Henne heb jij ook pijn in je onderrug van de Pregnyl?

Sab wanneer weet jij iets meer over de punctie?

Lig op de bank dn het regent weer. Ziek xijn geen tijd voor en morgen een bruiloft dat gaat waarschijnlijk niet lukken.

Hoe zal het met Sandra gaan?

Geplaatst

sab (en henne, maar das aan de late kant); in nijmegen zeiden ze me (in tegenstelling tot het advies van het vu) dat je in de weken dat je aan het stimuleren bent al extra rustig aan moet doen én al moet proberen minimaal 2.5 liter vocht binnen te krijgen. Heb ik deze keer gedaan en hielp echt tegen de klachten. Wbt de gewichtstoename, bin there... eerste poging ruim 7 kilo aangekomen... Succes meiden!

San, je leest dit niet meer, maar ik denk aan je hoor!

Simba, een week oud al weer! En S.anne doet het goed dus? Wat fijn! Hoe voel jij je?

Tool, het blijft klote, die situatie. Heb het een paar jaar terug met mn schoonzusje gehad, die las ook mee op de site. Vin heeft er toen wat van gezegd en geloof dat ze nu niet meer mee leest. Maar goed, als dat wel zo is, ik heb niks te verbergen, iedereen weet van de hoed aan de rand bij ons en als zij zich zo wil verlagen en mijn privacy zo wil schenden zegt dat meer over haar dan over mij.

Ik moet vanmiddag WEER naar de tandarts, poging nummer 4 voor een vulling die blijft zitten. Heb vanaf 14.30 maar vrij genomen, want om nou voor een uurtje weer terug te rijden naar mn werk... Ben moe genoeg, kan wel een rustig middagje gebruiken. Zeker na de nachtelijke avonturen van vriendlief: hij kwam om 0400 naar bed (op de bank in slaap gevallen waarschijnlijk, is meer gewoonte dan uitzondering momenteel). Ik wakker. Sliep net weer, begint ie om 0500 ineens te schreeuwen. Ik schrok me dood! Hij wist er vanmorgen niks meer van, maar ik voelde me alsof er een trein over me heen was gereden vannacht, zo brak en vermoeid werd ik wakker. Heerlijk dus, een kort dagje :-)

Meisjes, weer een spannende dag dus!

Geplaatst

goeiemorgen dames,

ik wil me ook aansluiten bij jullie groepje....ben jullie al enige tijd aan het volgen met enige interesse :happy10:, ben dus ook op de hoogte van alles wat hier speelt...

hoop dat ik me bij jullie groepje mag voegen...

liefs,

Tool....

Geplaatst

Welkom Tool, gezellig als je meekletst.

Als je vragen hebt horen wij het graag.

Babeth lig je nig lekker te slapen in voorbereiding op vanmiddag. Voor 2 zw vandaag een hele spannende dag. Alvast veel succes vanmiddag, misschien krijg ik vandaag nig wel een smsje :-)

Geplaatst

Welkom Tool! Eerdere posts van vandaag misschien verwijderen? Lees maar ff terug.

San en Henne, succes vandaag!

Babeth waarschijnlijk nog lekker aan het slapen.

Veel meiden hier aan het spoken geweest vannacht. Had me wel bij jullie kunnen voegen. Sinds lang weer een slapeloze nacht.

Twee mannen hier niet lekker. Hadden ze nu toch maar mijn gezonde kostje gegeten i.p.v dat ongezonde eten van henzelf. (beetje leedvermaak ;-)

Ga zo met dinnetje onze hoofdstad onveilig maken. Misschien gaan we wel voor de heerlijke chocolate tea. Ja Eef, 9 uur s morgens en ik denk al weer aan eten...

En anders hebben we ook nog een geweldig zaakje waar ze yoghurtsoftijs maken van biologische yoghurt. Lekker!!! En heel wat minder calorieën dan het eerste idee.

Weet dus niet hoe laat ik vandaag thuis ben.

Fijne dag voor iedereen en hopelijk geen spannende dingen xXx

Geplaatst

Nou ik ben weer thuis hoor. CTG was heel mooi. Morgen om half 12 op de poli een afspraak. Hij ging nog nadenken of we dan donderdag of vrijdag weer terug moesten komen. Pfff, zal me niks verbazen als het nog over het weekend heen getild wordt ook zoals het nu gaat. Zenuwslopend iig. Maar goed dan kan de kleine nog even doorgroeien en sterker worden.

Tool welkom en klets lekker mee!!!!!!!!!!!!!!!!

Henne lekker spuitloos vandaag, hopelijk kan je nog lekker wat uurtjes smokkelen vandaag.

Geplaatst

Gelukkig nog net het goede nieuws van Sandra kunnen lezen. Maar ze houden je wel in spanning zo. Sterkte!

Babeth slaapt hopelijk weer tot een uur of 11.

Geplaatst

Ik duik er ook nog maar even in. Heb maar geslapen van half 1 tot 4 uur dus heb nog wat in te halen. Tot later allemaal!!

Geplaatst

Sandra alweer thuis, was de kleine wel gegroeid?

Slaap lekker.

Zara veel plezier. Ik heb het Food Network Channel opstaan verder niets op tv. Als ik niet zo misselijk was zou ik er honger van krijgen.

Geplaatst

San...fijn dat alles in orde was...

Zara...bedankt voor de tip....

Fren...jeetje...dat is wel heel cru wakker worden...met een schreeuw...en er dan niets meer vanaf weten...hihi...was ie op stap geweest dan??? Hoop dat je je vandaag toch nog een beetje wakkerder gaat voelen...

ik lees over Henne en de pregnyl...heb je die dan niet eerder gespoten bij de vorige verse keer?

Sab...wat heb jij dan gebruikt??? Balen dat je je nog zo moe voelt en een opgezwollen gevoel hebt...leggings zijn echt een uitkomst...hihi...heb ze voorheen nooit gedragen, maar nu wel...vind ze wel ideaal...hihi...

liefs,

Tool

Geplaatst

ben ik weer :-)

ja Syllie, dat zal ik dan maar doen, wat meer hier kleppen haha

Tool, welcome! leuke naam!

San, goed om te horen dat je weer lekker thuis bent, blijft wel spannend zo.

Zara, shopse haha, hopelijk is het weer daar beter dan hier ;-)

Fren, ik probeer wel veel te drinken, enige klacht is eigenlijk die vermoeidheid, hoofdpijn kan ik mee leven..thanks en sterkte bij de t.a.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden