Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ohhhh Nico wat ellendig!! Sowieso dat je hier niet je hart kan uitstorten op deze manier....

Hie kan jouw aanwezigheid nu toch tot problemen leiden?.....

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Veel drinken syl, dat helpt toch het beste. En heel raar, maar het werkt echt: een zijden sjaaltje om je hals, ook snachts.

Geplaatst

Nico,ik heb je gemaild/pb-ed.

Henne, ik was hier al op ingesteld, dus komt niet als een verassing/teleurstelling. Ik loop zelfs gelijk met mijn oude schema, inclusief alles echo's, hoe bizar..Hopelijk is de afloop van deze verse poging anders ;-)

Maar zelfs die teleurstelling is ingecalculeerd hihi, we zijn wel positief, maar houden wel rekening met omdat mijn buik zo gevoelig is na de punctie. Dus wat dat betreft liever de punctie op vrijdag, zodat we 2 dagen herstel van de punctie hebben ipv 1. maar dat zit er niet in denk ik. mijn buik is nog niet opgezet genoeg. mijn borsten wel overigens ;-)

Geplaatst

Ivsh nu lees ik waar de appeltaart voor is, wat leuk zeg!

Ja Henne een sjaaltje, ons mam zweert er ook bij maar ik wordt er knettergek van, kan dat niet om mijn nek hebben.

Geplaatst

leuk en lekker ivfsh!jammie

een sjaaltje om snachts?? nou, ik draag echt heeeeeeeeeeel vaak sjaals/sjaaltjes maar moet er niet aan denken in bed, straks draait ie vast haha

Geplaatst

Ja Sab ik doe m ook niet strak haha. En als ik wakker word gaat het gelijk af. Maa hè helpt gewoon echt. Dun zijden sjaaltje.

Geplaatst

Kaartje ik heb een vraagje aan je omdat jij hier de dierenarts bent , wellicht weet jij ook veel van het gedrag van dieren.....

Onze berber sen en van 2 jaar en 10 maanden ( met 9 maanden gesteriliseerd ) is erg lief voor ons maar sinds een dag of 3 enorm met haar kussen aan het rommelen, net of ze het opfrommelt, op een andere plek legt, dan weer in haar bek neemt en begint te schudden, speelsachtig.

Zelf denk ik dat ze verandering voelt, heb jij enig idee?? Ze zal zich toch niet ongelukkig of gefrustreerd voelen? Verder eet en drinkt ze G

Oed en is net zo alert als anders....

Ik denk dat het erbij hoort maar toch...ik hoop dat jij een idee hebt

Liefs Babeth

Geplaatst

Babeth, honden zijn erg gevoelig voor dit soort dingen, dus ik denk wel dat ie de verandering aan voelt komen hoor. Als ie nog goed eet en drinkt is alles vast oke met jullie lobbesje.

Henne, ik zie je nog wel woensdag denk ik, ik moet er om 845uur zijn haha.

Geplaatst

Gezellig Sab, wij moeten er om negen uur zijn. Wil er nog niet teveel over nadenken, het blijf toch niet leuk die punctie. Heb het al vijf keer gedaan dus de zesde zal ook wel lukken, maar toch...pfff...ben er altijd weer zenuwachtig voor.

Geplaatst

Oh Henne ik snap je helemaal hoor, jij al 6x jeetje meis. Ik nog maar 2x zometeen, maar ik denk dat ik daarom wel beetje blij ben dat t nog even duurt bij mij, ik ben er best bang voor. bij mij was t zo onwijs pijnlijk destijds...Heb ook al meer verdoving gevraagd dan vorige keer, want zoveel pijn is niet normaal hoor. En ben echt geen mietje om t zo maar te zeggen ;-)

Ik ben ook weer lekker jankerig, moet echt mijn best doen om t in te houden elke keer, vreselijk is dat..

Zit ook nog met t dilemma wel of niet vertellen op mijn werk, zucht...als iemand raad heeft...:-)

Geplaatst

Toen ik de eerste keer zw was kon J. Niet bij mij op bed komen dus ze wist dat er wat anders was. Ook andere mannen mochten mij niet aanraken of in mijn buurt komen.

Ze zal wel weten dat er een andere dame bij komt.

Geplaatst

Sab zolang het niet nodig misschien mond dichthouden. Ze weten ook niets van voorgaande poging af. Het valt bij jou toch ook in een weekend met 2 dagen bijkomen. Ligt ook aan de collega's die je hebt.

Geplaatst

Sab, ik had precies hetzelfde met de puncties. Eerste Keer was werkelijk HEL, 2e keer, met ruim 30 follikels prima te doen. Maa toch, een feest wordt t nooit.

Geplaatst

Syl ik denk maandag de punctie en dan wil ik dinsdag thuisblijven, maar me niet zomaar ziekmelden..er is bijna niemand, gelukkig maar, maar ook %#$omdat ik dus geen vrij kan nemen.

Ik zit alleen wel met iemand van HR op een etage, lief meisje, praat ik best veel mee, zij is ook directiesecretaresse van mijn directeur, misschien moet ik t wel vertellen..weet t nog niet, pfff. Vorige poging weten ze niet nee, was bij andere werkgever, maar ze weten wel hoe Carolijn is gemaakt zeg maar;-)

Geplaatst

beetje gek op mijn werk haha.En omdat ik dubbele gevoelens heb. Vraag me af waarom we dit doen als ik naar Carolijn kijk en tegelijkertijd is dat de reden. Snapt iemand me nog..? En dan kan ik wel janken..

Nu off the map kijken en in de reclame naar boven. Waar commercials goed voor zijn he? haha

Geplaatst

Hoe kom ik dan bij vrijdag de punctie???

Weinig mensen op de afdeling kan wel lekker zijn en als je haar prettig vindt en betrouwbaar is het misschien fijn om het te vertellen.

Kun je dinsdag wel vrij nemen? Ik heb de leuke dat ik eigenlijk het hele ivftraject bijna niet werk of thuis. Ook jammer omdat ik zoveel last heb van hormonen.

Geplaatst

Lekker janken kan opluchten en gooi het maar op de hormonen, zijn ze toch nog ergens goed voor.

Lig al te bef, CSI kijken en tips opdoen ;-)

Geplaatst

Ja, op je werk janken is niet de beste plek, I know.... Kun je niet halve dagen werken deze week, als fusee oplossing voor vrij nemen? Al is het maar twee uurtjes korter per dag, gewoon iets meer tijd voor jezelf en voor rust. wel/niet zeggen blijft lastig. Bij mij wisten ze het altijd wel, maar bij m'n vorige baan had ik heel veel vrije dagen dus ik nam er gewoon een week voor. Merk nu wel dat ik het zwaar vind om echt gewoon door te werken. Los van het fysieke deel staat je hoofd er ook niet echt naar.

Geplaatst
Lekker janken kan opluchten en gooi het maar op de hormonen, zijn ze toch nog ergens goed voor.

Lig al te bef???? Syl ik lig me hier te bescheuren, vooral omdat je ook nog tips aan het opdoen bent. Welke zender? LOL.....en het niveau is weer hoog hier haha!!

Geplaatst

Ben in vorm vandaag, had je hem nog gelezen over de acupuncturist en zijn bezigheden maandag, arme man!

CSI is altijd handig als je iemand ombrengt wat dan niet te doen, je weet nooit wanneer het nog eens van pas komt toch?

Geplaatst

Hahahaha je was me voor Henne!! Is toch ook wel vreemd dat het juist bij Syl altijd sexueel getinte vergissingen zijn!! HAHAHAHAHAHAHA

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden