Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ja Nico hele grote kans. Als het morgen niet wordt wordt het zeer waarschijnlijk donderdag zei hij. Ze bekijken het per dag zeg maar.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Even snel, zit al op kantoor. Woensdag punctie. Grote voordeel: nog maar twee spuiten!! Nadeel: morgen werken met een pregnyl-lijf. Voor de rest: verstand op nul, blik op oneindig. Idd de controle maar laten varen :-)

Geplaatst

He meiden,

Voor een aantal alweer spannend aan het worden.

Caro, ik zag gisteravond opeens je ticker. Het zijn er 2!!!!! Stond echt met een open mond. Zo zie je maar.

Verder ben ik nu weer aan het werk. Heb het rete druk. Morgen naar de psycholoog. Wie weet doe ik er ook nog wel een keer acupunctuur bij. Voor de rustgevendheid. Even op zoek op het internet.

Simba, schrijf maar lekker hoor. Voel je niet bezwaart. Zodra we een paar weken verder zijn wil ik echt op kraamvisite komen. Ben benieuwd naar de kleine Sanne Jasmijn.

Verder een lueke , zware week gehad in nijmegen. Alwin heeft hem uitgelopen. Kom er later nog op terug.

Fijne dag allemaal. en een dikke knuffel.

Geplaatst

Goed zo Henne, dan maar met een pregnyl lijf werken, spuiten weer bijna voorbij.

Vanmorgen gebeld met het lokale ziekenhuis voor een intake met de gyn. Krijg ik een chagrijnig stuk... aan de lijn! Ik bel heel vrolijk: ik wil graag een afspraak maken want ik ben zwanger! Dan verwacht je toch: "Gefeliciteerd mevrouw!" Of zoiets. Nee, diepe zucht (echt waar) en "Oh" als reactie. Nou ja zeg. Dus ik gewoon verder lullen, wil 3 of 4 augustus afspraak, liefst met die en die: "ja, moeilijk, we zitten met de vakantie he..." Pfff... Ik zei net tegen mijn vriend: wat de artsen betreft zou ik het liefst gewoon in Rotterdam blijven, de enige arts die ik echt prettig vind is er niet, maar ja, het is wel handig dichtbij. Ga er maar van uit dat ze een slechte dag had...

Geplaatst

Henne...woensdag de punctie...das fijn...vanavond dus de laatste spuiten erin en morgen met de pregnyl werken...heb je hier dan zo'n last van??? Ik kan me daar niets meer van herinneren (misschien wel blokkade???)...in elk geval morgen een spuitvrije dag...whoehoe!!! het zag er dus allemaal weer goed uit bij de fm...mooi!!!

Caro..nou ja zeg...denk idd dat ze dan een slechte dag heeft...wanneer heb je dan nu de echo???

Ruby...wat knap van A....echt waar!!! nu weer aan het werk...succes morgen met het gesprek met de psycholoog...hoop dat je je er goed bij gaat voelen en baat bij hebt!!! en wie weet ook nog aan de acu...mss heeft de psycholoog hier ook nog een advies in? succes, sterkte en toch ook rustig aan blijven doen!!! jezelf niet voorbij rennen (hoor/lees wie het schrijft...hahahahaha)...

babethje??? waar ben je??? hoop dat alles nog goed is met de kleine en niet dat je al in het zh bent aan het bevallen...

liefs,

Nico

Geplaatst

Syl,

Ik lees net in het Oktober 2011 forum dat je me al een tijdje niet gezien had, wat lief dat je daar op let! Maar ik ben er nog hoor!

Ik heb alleen een heel druk weekend gehad en begin ook wel wat vermoeider te raken, inmiddels. Komt nog bij dat ik ook nog lekker volledig aan het werk ben dus 's avonds heb ik vaak geen puf meer om te schrijven. Maar...ik lees trouw mee en volg jullie allemaal nog!

Caroline, lees ik nou dat je er twee krijgt?? Woehaa, wat leuk zeg! En laat dat stuk sjacherijn maar zitten hoor....ik feliciteer je bij deze dubbel: gefeliciteerd, gefeliciteerd!!!

Henne, woensdag punctie, lekker snel al. Inderdaad verstand op nul en op naar een goeie oogst.

Fijne dag meiden!

Liefs, Laika

Geplaatst

Stom mens Caroline, lekker laten waaien en waarschijnlijk een rotdag voor haar denken we dan maar.

Henne woensdag de punctie dat vond je toch het prettigst?

Even doorbijten idd, ga je nog naar de accu?

Ursela gezellig je schoonmoeder op bezoek toch, hoe gaat het met je moeder verder, ze is alweer hesteld van de operatie?

Babeth is de uitslaapmuts van het forum hier, die komt meestal tegen 12.00 aanwaaien :-))

Nico heb de tekst gekopieerd en vindt die ene zin die Sandra eruit pakte ook heel mooi en toepasselijk.

Super Ruby dat A het gedaan heeft, zal idd wel vermoeiend zijn geweest in Nijmegen.

Hier steeds zieker aan het worden, rot verkoudheid, hele schoonfamilie heeft er last van behalve J. Het schijnt een vlotte verkoudheid te zijn dus ik zal er ook wel snel vanaf zijn.

Geplaatst

3 augustus Nico, dus volgende week woensdag. Is op zich snel na elkaar maar ja, anders moet ik nog twee weken wachten.

He Laika, lang geleden! Ik vroeg me af: heb je de uitslag al van het hartonderzoek? Zou je eind juli krijgen toch?

Geplaatst

Hoi Laika het viel me opeens op en aangezien al de zwangere hier goed in de gaten worden gehouden door ons dacht ik toch een checken ;-)

Maar dat je vermoeider raakt zal best wel, gelukkig is het weer perfect voor de zw onder ons.

Goed weer wat van je te horen!

Geplaatst

Syl ik heb vanmiddag om kwart voor vier nog acu. Hoe laat ben jij er? Zit hier met een onwijs sjaggie bui aan het werk. Weer allerlei acties van mn baas die ik niet snap. De gebruikelijke miscommunicatie maar ik wordt er niet goed van. Moe, misselijk, last van buik en dan ook nog dit. Hoera. Gelukkig om drie uur al weg ;-)

Geplaatst

Jippie Henne, wat heerlijk voor je, lekker kort gespoten!

oh kind is klaar met po-e-pen ;-)

later

Geplaatst

Henne, das wel fijn voor je lijf he? sjonge wat ben jij snel, geloof t haast niet, zo even een poging tussendoor lijkt wel haha.

Hier alle gemak, ik bied mijn excuus aan voor t niet reageren, ben er domweg te moe voor.

fijne dag meiden, hou jullie taai.

xx

Geplaatst

Caro, wat een dom mens zeg in het zkh. Ik kan dat nou niet begrijpen. Maar goed, snel weer vergeten.

Henne, woow, woensdag punctie, dat is rap zeg! Je kan het maar weer gehad hebben.

Geplaatst

Hier is de hoofdpijn gelukkig weer weg.

Net een hotel geboekt op Terschelling. Ben er nog nooit geweest. Woensdag weg tot en met zaterdag. We gaan met een vriendenstel en 2 wat grootere kinderen. We hebben er enorm veel zin in!

Geplaatst

Henne woensdag punctie, vandaag laatste dagje spuiten, dat heb je snel gedaan. BRAVO!!!!!

Guusje geen hoofdpijn!!!!!!!! En lekker paar daagjes weg, lekker genieten.

Caro de opmerking die ik kreeg toen ik eerste afspraak maakte hier in Terneuzen in het ziekenhuis was: Goh jij ook al uit Gent hier naartoe gestuurd, gevolgt door een diepe zucht. Gelukkig waren na de eerste afspraak wel lief en vriendelijk. Op 1 ass. na die is altijd sjacho.

Laat je niet gek maken en lekker genieten hoor van je 2 rijstkorreltjes!!!!!!

Ja Laika de zwangeren worden hier goed in de gaten gehouden. Meldingsplicht heb ik mezelf maar opgelegt hihi.

Rubster heel kanp van A dat hij de Nijmeegse heeft uitgelopen!!!!!!

Hier contact met werk gehad, ze schrokken nogal. Wacht maar af wat voor mooi mannetje ze straks te zien krijgen!!!

Geplaatst

Henne ik zit er nu, lekker gestresst want kon het niet vinden, sta over 2 vakken geparkeerd bij een school goed dat het vakantie is. Zit er hier een wc, moet zo nodig....

Geplaatst

Ja, Sandra, ik heb het in de gaten, nou, ik zal zal met regelmatig 'inchecken' hoor, haha!

Caroline, ik krijg woensdag de uitslag van het hartonderzoek. Ik verwacht er niet veel bijzonders van, maar het is toch wel spannend.

Geplaatst

hoi dames

was al even online maar eerst even bijlezen.....

Syl heel veel succes bij de acupuctuur, ik ben erg benieuwd hoe het je zal bevallen, ik vond het erg prettig en merkte dat ik er erg goed kon ontspannen, zowel van de stress door het werk als de pogingen en de nieuwe poging ging ik echt fluitend door (tot de wachtweken uiteraard) maar de bijwerkingen van de meds waren veel minder leek wel, misschien ook door de combi met het korte protocol. Heel veel succes meid! wel eerst plassen anders lig je niet lekker. Oh ja, ik ging altijd van te voren plassen maar moest daarna ook altijd rennen haha.

Nico, wat heb je weer een mooie spreuken geplaatst, in iedere zit wel weer iets van herkenning... In DD kun je ook acup. laten toepassen, 2x 20 minuten, voor en na de tp.

Ik deed hettoen wel zo van, doe maar je weet nooit, alleen na de tp niet meer gehad, door een miscommunicatie (lag aan mijn duits haha) zat ik elders te wachten en uiteindelijk waren er geen bedden vrij....was dus een halve sessie zeg maar.

Fijn dat jij je vakantie nog tegoed hebt, wij hebben dat eigenlijk ook altijd zo gehad, heerlijk!!! alleen met de bouwvak werkte ik altijd en dat was ook wel stressen. Dan moest ik bepaalde zaken geregeld zien te krijgen maa veel bedrijven waren of dicht of enorm onderbezet, anderzijds in die weken ook wel weer tijd voor zaken waar ik anders nagenoeg niet aan toekwam...

Sab en Henne wat ellendig die vermoeidheid!!! ik kan me daar van de behandeling niets van herinneren, voelde me juist lekker zodra de menopur in beeld kwam!

heel veel succes dames!!!

Sandra voor jou ook weer spannend morgen! ik ben erg benieuwd wat de uitkomst zal zijn, hoop dat jullie ventje nog wat lekker door kan groeien, succes!!

Ceeke, meid ik hoop van harte dat het echt door aan het zetten is, het begin is er maar nu, verdorie een curetage is mentaal nu wellicht het "beste" voor je maar die gevolgen ervan, pfff wat moeilijk, heb je wat afleiding zo met je zus? veel sterkte lieverd!

Ruby een pluim voor Alwin!!!! wat top dat hij hem heeft uitgelopen, ik ben zo´n muts, als ik op tv de mensen zie binnenlopen zit ik al met tranen over mijn wangen, vind het altijd zo bijzonder om te zien. Ik brulde trouwens ook toen ik mijn schoonvader binnenhaalde bij de kennedymars...

Guusje, eindelijk hoofdpijnvrij en een korte vakantie in het vooruitzicht, veel plezier!!

zoals Syl al zei, hier de grootste slaapmuts haha, ja het is echt niet normaal, ga er ´s nachts een aantal keren uit om te plassen maar val dan weer als een blok in slaap, vanochtend nog wel gedag gezegd tegen mijn man en ik moest nu zelfs haasten, wilde voor 12.00 de enveloppen besteld hebben zodat ik ze morgen in huis heb en kan gaan schrijven.

Gisteren nog wel een paar keer een serieuze harde buik gehad en wat rugweeën maar vervolgens niets meer.

nou dames, Ursela en Sandra melden zich hier iedere keer mooi op tijd of erg vroeg, geen paniek als ik dat niet doe hoor, en ik zal beloven mocht het serieus worden en ik kan hier niet meer posten dan zal ik Syl sms-en.

ga even gauw in huis wat rommelen,

liefs

Babeth

Geplaatst

Syl...hoop dat je een wc gevonden hebt....stress slaat geloof ik bij jou meteen op je darmen...hoop dat de acu-meneer je kan helpen...en relax!!!!

Guusje...wat fijn geen hoofdpijn meer...en ook nog een paar dagen weg naar Terschelling...lekker!!! geniet ervan!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Syl jij vroeg het nog over de cerclage, die wordt als het goed is morgen rond 14.00 verwijderd.

Ik ben erg benieuwd, zie het ook zomaar gebeuren dat ik er apart voor moet terugkomen, deze arts doet altijd enorm zijn best om het spreekuur niet uit te laten lopen, voor een normale controle is 15 minuten ook wel genoeg maar nu....maar goed, we zullen het wel zien, heel veel later in de zwangerschap zal het niet worden

Geplaatst

Nou loop net buiten, wc vooraf nog gevonden maar tijdens moest ik weer maar dat gaat moeilijk met naalden, verschrikkelijk vooraf maar niets meer drinken, gelukkig geen darmklachten!

Vindt het interresant, wel even wennen, hij is heel aardig maar een beetje chaotisch. Ik voelde iets van kramp bij de naalden dus dat er iets gebeurt, was ook meteen weer weg bij het eruit halen. Ben er met een goed gevoel weggegaan en erg blij mee.

Geplaatst

Haha Syl er is daar een wc hoor! Kon het de eerste keer ook niet vinden, stom had je nog willen mailen daarover. Dat kramperige wordt minder als je meer ontspant. Fijn dat het verder goed voelt. Ik kijk al uit naar vanmiddag want voole me bagger. Heb onder mn shirt mn broek al opengedaan, buik is zo opgezet pfff.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden