Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hm, die zie ik niet op de iPad. Zal straks even de pc aanzetten, ben nu toch wel benieuwd...

Sab: tijdens de stimulatie was ik deze keer ook bekaf. Kan me niet herinneren of dat erger werd door de pregnyl, maar weet nog dat ik me afvroeg waarom ik bij deze 2e poging tijdens de stimulatie zo moe was en tijdens de 1e poging helemaal niet.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]1864[/ATTACH]

Hmmm dit gaat hem niet worden als nieuwe afbeelding, lijkt net alsof ik deze met een borrel op heb gemaakt.

Op zoek naar een ander die mijn naam eer aan doet.

Geplaatst

Ik vind Sylvino briljant!!

Henne, voordat ik het vergeet: heel veel succes morgen, kom op meid, appeltje eitje, je kan het!!

Is goed Babeth, ik dacht al: ben ik nou gek, ik had dat toch niet veranderd?

Wij gaan pas donderdag naar Frankrijk ipv morgen, kwam mijn zus beter uit, op zich niet zo erg ben nog volop aan het wassen en strijken...

Geplaatst

Appeltje, eitje Caro? Ik zou toch eerder zeggen zaadje, eitje ;-)

Sorry, flauw, ben echt moe en zenuwachtig. Zo stom, weet dat ik het kan (zal niet zeggen dat het meevalt)... Komt misschien door de operaties, associeer het nu met narcoses, pijn, angst etc. Daar zou ik dan misschien die eft op los moeten laten, hmmm....

In ieder geval maar heel vroeg naar bed.

Geplaatst

Henne, ik zou bijna zeggen, oude rot in het vak maar het went nooit. Niet alleen de punctie maar spanning of de rest ook goed gaat en dat jullie mooie bevruchtingen krijgen.

Je doet er iig alles aan.

Ik vond die Xanax echt fantastisch, was heel relaxed daardoor.

Caroline alweer op vakantie :-)

Geplaatst

Jaja ik weet het, heel verwend... en we zijn 3 dagen thuis en dan weer op vakantie. Wist ik veel dat ik zwanger ging worden? Ik dacht als het weer niet lukt heb ik lekker veel afleiding!

Geplaatst

Ceeke, fijn dat je lichaam het zelf heeft geregeld maar allemaal wel heftig hoor. Laat je maar lekker verwennen en neem tijd om dit te verwerken.

Henne, heel veel succes morgen! De eerste zwangerschapskwaaltjes heb je al op voorhand, dus zou goed moeten komen toch? ;-)

Syl, ben benieuwd naar je nieuwe foto. Ik verwacht natuurlijk wel wat creatiefs hihi.

Caro, fijne vakantie in Frankrijk!

Babeth, fijn dat het goed is gegaan vandaag. Maar... een knoop? Had ik ook niet verwacht. Wrs voor de stevigheid.

Sandra, jullie ook weer goed gekeurd. Die onzekerheid is denk ik wel slopend. Sterkte nog even. Nog maar een paar dagen en dan heb je wrs je knulletje in je armen.

Rest ben ik even kwijt. Hier niet zoveel te melden. Ben op het moment vooral moe (en ik zit onder de puistjes haha). Heb vandaag en donderdag nachtdienst, dus duimen jullie voor me dat alle dieren hier gezond de nacht door komen? Dan kan ik zo lekker vroeg naar bed.

Geplaatst

Silvino! geweldig

Tool welkom meis! :toppie:

Henne vind het zo rot dat je ze zo nerveus bent..hoop dat je kunt slapen vanacht.

Spannende dagen ook voor Babeth en Sandra.

ben het naturlijk al weer helemaal kwijt..zou eindelijk gewoon een worddocumentje moeten openen waar ik in kan reageren tijdens het lezen van 6 pagina's!!!! of een methylfenidaatje voor ik ga lezen..

Geplaatst

Kaartje iemand had nog een vraag over een kat met korsten. Ben alleen even kwijt wie.

Ik zou een speciaal tarief gaan instellen voor dierenarts vragen ;-)

Geplaatst

Henne en Sandra, heel veel succes morgen! Sab, ben benieuwd naar score 2!

Enne caro, die Franse kaasjes kunnen prima hoor, als ze maar gemaak zijn van gepasteuriseerde melk. Dus geen au lait cru. Heb ook heerlijk genoten van camembert vorige week. Het staat in Frankrijk overal heel duidelijk op.

Geplaatst

Oooh waarom ben je toch altijd bang voor spontane eisprong zo vlak voor de punctie??? Buik steekt, vertrouw bet niet. Moet wel beetje om mezelf lachen inmiddels, elke keer dezelfde twijfels en angsten en meestal voor niks. Merk wel dat de laatste ingreep me beïnvloed. Zie er erg tegenop dat er weer aan me 'gerommeld' gaat worden. Maa goed, over twaalf uur is het voorbij. Ga nu proberen te slapen, meld me morgen zo snel mogelijk weer.

Sab succes met de fm!

Kaartje wens je een rustige nacht.

Syl, San en alle anderen: wel slapen hè!

Ruby stoer trouwens dat A de vierdaagse heeft uitgelopen. Echt bewondering voor. Hoe was het bij de psych?

Eef nog bedankt voor je reactie op het dieet. Achteraf kende ik je verhaal idd. Metamucil beviel mij nooit zo goed, had verkeerd effect. Dus toch maa dieet. En idd die nietszeggende sticker van prikkelbare darm.

Esther hoe bevalt het weer aan het werk?

Io vergeet veel meiden, maar denk aan jullie!

Truste,

Henne

Geplaatst

Oh, net trouwens voor op onze trouwdag in september 'daten in het donker' geboekt. Eten in het donker. Ben erg benieuwd. Man weet alleen dat ik iets geboekt heb. Iemand er toevallig ervaring mee?

Geplaatst

dames,

ben er weer...hahaha....

Sylvino is geweldig...toppie!!!

Ceeke...meid....op zich 'fijn' dat het spontaan zelf afgekomen is...maar wel heftig meid....hoop dat je lichaam zich nu weer gaat herstellen en dat je zelf ook verder kunt...sterkte meid!!!

Sylvino...(zou het trouwens anders omzetten...eerst wijn en dan je naam,hihihi....)...wat naar en rot dat je schoonouders de spulletjes aan vreemden hebben gegeven....sterkte en beterschap met je keelpijn/griep!!

oeps...heb een deja vu....wat erg....heb deze situatie al eens meegemaakt..of in het echt of in het droom...maar is het dan ook een deja vu??? dat je iets schrijft nu, en eigenlijk op een zelfde manier als toen, maar als het moment van toen niet echt was, maar een droom is het dan nog wel een deja vu???

jeetje...kan mezelf nauwelijks volgen...is echt wel dronkemanspraat....hahahaha...die gaan ook zo diep en heel onlogisch redenen, al is het in hun ogen dan wel logisch...hahahaha...

Babeth....de cerclage is weg...en als beloning een lekker ijsje...mmm...lekker....

San....fijn dat jullie beebje nog even langer bij je blijft zitten van binnen....kan ie nog ietsje groeien...in elk geval weer een dagje verder...

Sab...goed van je dat je je bril hebt ingeruild en nu lekker weer geld uitgeven aan een nieuwe...hihihi...heel veel succes morgen met de 2e fm!!

Henne...slaap lekker alvast en veel succes morgen met de punctie...ik denk aan je!!! ik ging voor de punctie altijd zo laat mogelijk naar bed, om maar zo moe mogelijk te zijn de dag erna...hahahah...dan deed in mijn ogen de verdoving beter zijn werk...hahahaha...

voor het lijstje: tilapiafilet met macaroni die we ingevroren hadden...

Syl...een broodrooster waarmee je eigenlijk niet normaal brood kunt roosteren??? zo iets zijn voor mijn vriend om zoiets te kopen...hihihi...

met al die perikelen rondom wel of niet bekend worden, zal ik denk ik met codes gaan werken over wat ik doe...CY (denk aan zennnnnnnn), CP (kracht), CC (fietsen) en zb (denk aan latinodansjes)....

nou meiden...ga afsluiten en naar bedje toe...gisteren weinig geslapen...net overigens nog lekker naar een CY-lesje geweest...hihihi...maar de laatste 10 minuutjes kon ik me toch niet echt ontspannen...jammer...dus dat ga ik nu maar in bedje doen met de relaxcd van Zita...

fijne avond allemaal!!!

dikke knuffel voor degenen die ik niet heb genoemd, maar wel aan heb gedacht...

liefs,

Tool

Geplaatst

[h=2][/h]

Pauze

Spaatje: Wacht op intake/advies gesprek in Gent

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek: ?

Esther: even afstand en rust

Guusje:
19 aug echo, dan beslissen, of cryo TP, of eierstok verwijderen
.

Ceeke: 18-7 ontdekt dat het hartje van hun wondertje gestopt is....20-7 afspraak gynaecoloog.

Voortraject

Miki: cryo aug/sept? Met Prednisolon, op advies van immuunarts DD. Starten eerst hiermee in eigen cyclus, kijken hoe 't valt

Tool: start eind september/begin oktober (bij bongi),

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen

Sylvie: Voorbereiden poging sept/okt, beginnen acupunctuur, afvallen, gezond leven

Behandeling

Sab: 2e fm 27 juli

Henne: 2e fm 25 juli, punctie 27 juli.

Zwanger

Witje: 27 juli afspraak gyn, hoe nu verder????? (uitger. datum 20 aug 2011)

Ursula: (uitger. datum 30 juli)

Babeth: 3 aug. controle gyn. 38w2d (uitger.datum 15-8-2011).

Caroline: 3 aug. 2de echo 9w1d: het is een tweeling! (uitger. datum 6 maart, mijn verjaardag...)

Ivfsh: 11 augustus 20 weken echo in Nederland (18w5d) (uitger. datum 07-01-2012)

Fren: 17 aug 3e echo 13w5d (uitger. datum 17-02-2012) nu nadenken over wel of niet uitvoeren van combinatietest

Laika: 15 augustus controle 31 weken (uitger. datum 18 okt.2011)

Dublin: ... controle gyn. (uitger. datum 1 dec. ?)

Geboren

Simba bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Nieuw hoofdstuk na mmm

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Kaartje: klaar met mmm en alle teleurstellingen. We gaan verder met ons leven.

Hi meiden,

Weer even het lijstje aangepast, vandaag controle gehad en alles was goed, gelukkig. Vanaf nu elke drie weken controle. En vanavond mijn eerste zwangerschapsyoga les gehad, ik was de oudste van de 7 meiden maar ja, ik heb dan ook het meeste meegemaakt he? Het was wel heel leuk en lekker ontspannend!

Henne, heel veel succes morgen!!!!

Geplaatst

Vinosyl kan ook maar begin het liefst met Syl vooraan.

Kaartje wij hebben dat ook gedaan voor een productie, dus niet zelf gegeten maar de ruimte donker gemaakt en dan met die nachtkijkers oplopen, heel bizar, vooral voor de mensen die eten. Vondt het vreselijk laat staan dat je moet eten en niets zien.

Mare veel plezier, ik hoor het wel!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden