Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Esther pittige gesprekken maar je klinkt ook opgelucht of zie ik dat verkeerd. Alles wordt nu op tafel gegooid en zo werk je er een weg doorheen.

Zou bijna zeggen verfrissend soms.

Henne wij gaan volgende week weer, geen tijd deze week.

Je autokeuze klinkt verstandig en een Clio van 2 jaar oud waar net de kop vanaf is is toch helemaal niet slecht. En het voordeel is je hebt snel weer een auto. Nu een ieuwe bestellen ben je ook wk verder.

Tool hoe gaat het???

Laika het komt nu idd dichtbij, las in okt dat je oefenweeen hebt gehad, iehhhh :-)

Hier drukke dag, mensen om me heen zijn druk, bah...

Henne succes met thuiswerken.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he Henne, heel verstandig. Problemen zijn er om op te lossen, en dat heb je nu met de auto gedaan. En wbt kinderwagens; wij hebben ook gekeken voor een klein opvouwbare en ik was echt verbaasd over de mogelijkheden. Bovendien, komt tijd, komt raad! Wbt je lichamelijke klachten; misschien toch weer te snel te veel hooi op je vork genomen?

Mijn manuscript was overigens geen kookboek, maar een roman in lijn van The Devil wears Prada. Vermakelijk, maar het heeft me nog niet echt gegrepen. Maar ben ook pas op pag 68 ofzo, langer hield ik niet vol :-)

Es, heftige gesprekken, en voldoende stof tot nadenken. Maar vind het goed dat G en jij de koe bij de horens vatten en op zoek gaan naar oplossingen. Of je die kunt vinden, zodat je nooit spijt krijgt, durf ik je niet te zeggen, maar ís natuurlijk ook niet te zeggen. Ik denk altijd dat je moet doen wat je hart je ingeeft, dan kun je later nooit op iets terugkijken met gemengde gevoelens. Als het op dat moment het juiste was om te doen, dan is het het juiste. Slaat dat ergens op? Weet het eigenlijk ook niet :-)

Laika, vind het helemaal spannend worden, in oktober zijn er zoveel meiden die ieder moment kunnen gaan bevallen, een ware babyboom!!

Vandaag weer een drukke dag met een perslunch (veganistisch... ben benieuwd). Was gister he-le-maal afgedraaid, merk het nu ook nog wel. Maar merk ook dat ik huiverig ben dit met mn baas te bespreken.

Geplaatst

Fren, wel aan jezelf denken he!!! je hebt iets kostbaars in je groeien.

Ik heb gisteren tot 20.00 uur gewerkt. Dat was niet echt leuk. Heb alwin echt maar een kwartier gezien toen ging hij richting zwembad.

Vandaag wil ik echt op tijd naar huis. En af hebben wat ik in mijn hoofd heb.

De badkamer moeten we nog bedenken of we het muurtje er wel of niet uithalen naar de slaapkamer toe en die verplaatsen. Maar geeft weinig extra ruimte dus denk het niet.

Verder op de muren gaan tekenen waar we sleuven willen maken voor de nieuwe leidingen. En aangeven waar we de stopcontacten e.d. willen hebben in de grote slaapkamer. Zijn toch leuke dingen om te bedenken. Moeten we ook zelf gaan aanleggen. Maar lijkt me niet super moeilijk.

Dus we zijn toch weer druk, maar lukt het vandaag niet wat de badkamer betreft dan wordt het morgen of overmorgen. Alwin zorgt ervoor dat de laatste puin resten weg gaan. Die is eerder thuis dan ik. En dan kunnen we verder!!! Maar ook mijn rust nemen hoor!

Gisteravond even achter de computer voor de waterpolo en toen lekker mijn bed ingedoken.

Heb overal last van mijn spieren. Dan weer koud en dan weer warm. Erg raar. hoop niet dat ik ziek wordt.

Zo maar een advilletje nemen of zo.

Dames rustig aan allemaal. Denk aan jullie

Geplaatst

Wauw Ruby, alles gaat op zn kop he. Knap om dat zelf te doen. Hier is een lamp ophangen al lastig ;-)

Fren, je weet zelf heel goed dat je uitgerust meer waard bent dan straks helemaal over de kop gewerkt.... Je moet nog even he meiske en het wordt alleen maar zwaarder nu. Ik zou het zelf ook heel vervelend en moeilijk vinden om het aan te kaarten bij mn werkgever. Maar doordouwen tot je helemaal uitvalt is natuurlijk in niemands belang...toch? En met de vervanging regelen viel het uiteindelijk ook mee. Hebben jullie een bedrijfsarts die je kunt bellen voor advies/bemiddeling?

Thuiswerken gaat hier ietsje beter dan gisteren, niet heel vlot maar ik vorder gestaag ;-)

Geplaatst

Henne begin je de dissipline te vinden???? Vind het knap hoor als mensen thuis werken. Ik denk dat ik daar heel slecht in zou zijn.

Geplaatst

Ja en de druk te voelen ;-) Gisteren was ik ook erg afgeleid door dat gezeik met die auto. Vandaag vind ik het zelfs wel lekker rustig. Op kantoor is het soms heel druk en nu zit ik wel op mn gemakje te werken. Zit er zelfs over te denken om een vaste dag in de week thuis te gaan werken als dat mag. Scheelt een uur reistijd, en dus ook energie.

Geplaatst

Daar zijn de keuzes weer...... Hopelijk doen ze er niet moeilijk over. Als je echt thuis ook productief bent zal het toch wel mogen?

Geplaatst

Henne, dat zou fijn zijn, lekker een dag in de week thuiswerken. Zeker als je je zo goed kunt concentreren dan!

Fren, hou jezelf in de gaten, ik weet het, het is lastig om zulke dingen met je baas te bespreken maar wat er nu in je buik groeit is het belangrijkst!

Caro, heb je die foto van je buik op fb geplaatst? Ik zie hem hier nl niet...en ben wel nieuwsgierig natuurlijk ;).

Ladies, hier alles nog goed, na wat gerommel de afgelopen dagen heb ik vannacht weer nergens last van gehad en lijkt de rust weer wedergekeerd. Morgen bij de gyn maar eens navragen hoe het zit met strippen en inleiden, ik wil absoluut niet te lang doorlopen want het blijkt toch wel dat we daarin in Nederland soms te ver gaan waardoor de placenta niet goed meer werkt met alle gevolgen van dien. Ik word natuurlijk ook liever niet ingeleid maar ik wil graag weten wat de opties zijn.

Ondertussen is nr 3 in het oktober topic al geboren, het wordt heel spannend nu!

Geplaatst

Sab heeft al stiekem een terugplaatsing gehad en ontwijkt het forum ;-)

Garage heeft gebeld met diagnose: 935 euro om 'm weer normaal en veilig te laten rijden. Dacht het niet dus. Hoop dat ik vrijdagmiddag vrij kan krijgen om te kijken wat ze aan occasions hebben staan en dan mogen ze deze houden (zullen ze blij mee zijn). Kan gelukkig het weekend de auto van mijn ouders ophalen om te lenen zolang ik dan nog geen andere heb. Die andere wordt vrijwel zeker een nieuwere Clio (max 2 tot 3 jaar oud). En zo makkelijk hakken we dan knopen door haha!

Nu snel weer aan het werk, anders gaat vrijdagmiddag niet lukken.

Geplaatst

Balen van je auto, soms moet je idd makkelijk knopen doorhakken. Fijn dat je de auto van je ouders kan lenen zolang je nog geen ander hebt. En nu weer hup aan het werk hihi.

Ik heb net de badkamer maar eens gedaan. Wat een rotklus als je dat hebt laten versloffen zeg. Maar goed het is maar weer gedaan. De kleine ligt nu toch te slapen en ik heb niks beters te doen ahum..... Moet nog wat huiswerk maken voor de cursus. Zal moeilijk zijn. Moeten praktijkvoorbeelden gebruiken, dus ik moet diep graven in mijn geheugen. Misschien morgen.....

Geplaatst

Hahaha Henne, tsja wie zal het zeggen ;-)

Maar ik ontwijk het forum zeker niet want er gebeuren veel te veel spannende dingen hier. Ik heb alleen tijd te kort om te reageren. Leuk hoor op vakantie gaan maar ik loop daarna achter een week of 3 achter de feiten aan en dan heb ik nu niet eens zelf hoeven strijken na terugkomst :-)))

Maar ik lees zo goed als alles alleen kan ik dus niet direct reageren, hoewel ik hier even de baas zijn tijd voor gebruik want dit kan ik natuurlijk niet negeren ;-))

Geplaatst

henne, balen van de auto, maar gelukkig kun je de auto van je ouders zo lang lenen. knopen hakken gaat op deze manier idd wel snel, hihihi.succes met werken zodat je vrijdag alles kunt regelen!

Sab, hihihi, ja, ik heb na de vakantie ook minder tijd om hier te zijn. maar ik kom idd ook meestal in de baas zijn tijd hier, oeps. maar ook alleen maar als ik effe een minuutje tijd heb. mijn werk lijdt er in elk geval niet onder.

zit nu thuis te werken, hahahahaha. moet iemand toevoegen in het tijdschrijfsysteem en daarna alle uren van de maand september gaan valideren. gelukkig gaat het supersnel met onze nieuwe laptop. Alleen moet ik vpn opnieuw aanvragen, jammer.

vanavond een lesje geven. wordt weer een feestje. vanaf volgende week wordt op donderdag de zb-les een combiles van zb en sshape. lijkt me leuk. en ik kom een uurtje naar voor.

dat was m weer, moet weer tterug aan het werk.

liefs,

Tool

Geplaatst

oja, iemand vroeg me nog hoeveel ik moet spuiten.

ik moest 's ochtend 225 ie spuiten en 's avonds ook 225 ie, dus 450 in totaal (whoehoe, ben een echt rekenwonder).

liefs,

Tool

Geplaatst

Zo Tool, dat zijn geen kleine beetjes!

Hier computer gezeik. Wij hebben een Mac. En op die Mac draai ik in een Windowsomgeving een oude evrsie van spss (statistische software). Alleen heb ik in die windows toestand geen office. Dus als ik gegevens uit wil gaan werken in Excel en PP moet ik weer omschakelen naar de Mac. En dat lukt nu dus niet dus ik ben geiriteerd!!! Het schiet gewoon voor geen meter op zo, grrr.....

Geplaatst

Henne, dat is echt wel irritant zeg. Erger me met je mee.

Moet zo'n grote hoeveelheid spuiten omdat ik een low responder ben. ik vertrouw op dr. S.

heb nu wel het gevoel dat ik af en toe wat steekjes voel links, zou dat kunnen? dat ik nu al iets voel??? is toch nog vroeg of niet??? heb eecht geen idee hoe snel of hoe langzaam het gaat met menopur.

ben trouwens klaar met werken. Nu ga ik weer oefenen voor de les van vanavond:weight_lift:. Moet nog twee nummers effe checken. en ook alvast wat doen voor vrijdagavond, mijn eigen les.

Straks om 11 uur liefje ophalen, so far mijn plan om vroeg naar bed te gaan.

Dan moet ik maar even voorslapen nadat ik weer thuis ben.

voor allen::aaaflowersmiley::knuf:

en ik voel me nu op dit moment zo: :happydance1:

en hier heb ik zin in::hug: :smileysex::hug:

hahahahaha:lachu:

liefs,

Tool

:bye:

Geplaatst

Hahah nou maar hopen dat die stoere vent van je daar ook zin in heeft!!

Overigens zat ik naar je vakantiefoto's te kijken en ik kan me toch echt nog steeds niet voorstellen dat ze willen dat je afvalt! Je bent hartstikke slank!

Geplaatst

@Tool: Hah! Zodra ik het woord low responder zie staan, voel ik de herkenning. Maar eerlijk gezegd verbaast het me dat jij een low responder wordt genoemd. Ik kom steeds vaker tegen op het forum dat vrouwen zo worden genoemd, terwijl ze dat in mijn beleving echt niet zijn. Als jij met 1 eierstok 5 follikels aanmaakt, dan vind ik dat echt niet weinig, hoor! Of ben je automatisch een low responder als je maar 1 eierstok hebt?

Geplaatst

hahahah Syl, je bent goed bezig, effe lekker chillen! geniet ervan!!!!

Caro, geen idee waarom ze mij een low responder noemen. Mss is 5 follikels wel weinig? en verwachten ze meer follikels per eierstok, geen idee. een kennisje van me moest de ivf stopzetten ivm overstimulatie. 28 follikels had ze.

vriend heeft altijd zin, weet alleen niet of ie nog genoeg energie heeft. maar we kunnen nog niet, want ik ben nog bongi. Maar kan hem natuurlijk wel verwennen, hihihi.

en dat afvallen, het zit bij mij voornamelijk rondom mijn buik. niet dat ik nu zo'n megabuik heb, maar er zit genoeg blubber zal ik maar zeggen, hihihi.

ik zal even de maten erbij halen van mijn meetmoment van vorige week:

taille: 93 cm, buik 101 cm, heupen 107,5

voor de vakantie was dat taille 90, buik 98 en heupen 105.

ach, dat gaat er wel weer af met sporten. In DD doen ze gelukkig niet al te moeilijk erover. die spiermassa werkt ook niet echt in mijn voordeel. Mijn benen zijn in elk geval een spiermassa.

rond de 83 kg voelde ik me goed en lekker. dus nog 2 kilootjes te gaan.

maar voor mijn lengte en gewicht heb ik eigenlijk overgewicht (tja, tegenwoordig wordt alles gestandaardiseerd). als ik idd zeg dat ik 85 kg weeg, zitten ze me echt aan te kijken van, waar heb je die dan zitten, hihihihi.

ik probeer me er niet meer druk over te maken. ik heb me dat wel aangeleerd in de maanden dat ik niet aan de hormonen zat. Lekker genieten van het leven.

x

Tool

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden