Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Caro, veel plezier/succes met het uitzoeken van een nieuwe auto!! hoop dat het stukje dat Henne heeft doorgestuurd je vriend van gedachte heeft kunnen laten veranderen of dat ie er in elk geval voor open staat!!

Babeth, die foto van Imke, enig!!!! dat gezichtje erbij wanneer ze het ei uit haar mondje laat vallen, hihihi.

Wen, ik hoop en dans en duim dat je bongi ook vandaag komt en dat je niet in de knoei komt te zitten met de piepelle (sorry, zonder de 1e e, maar te lui om dit aan te passen, hahaha).

ivfsh, lekker samen kunnen genieten van pasen met zijn drietjes. Wie weet is de tip van Babeth wel iets, in elk geval zijn jullie alweer een stapje dichter bij het verwezenlijken van jullie tweede droom. klinkt goed allemaal!!!

Vandaag lekker niet veel. Straks nog naar de moeder van A. en dadelijk gaan we samen ontbijten, wanneer ie wakker is, hihihi.

Gisteren gezellig etentje bij mijn ouders gehad en ook nog even gebrainstormd over de bruiloft, we hebben alweer wat ideetjes op gedaan, hihihi. vriend vindt alles best, hahahaha.

Denk wel dat de vakantie er niet in zit, met de ivf/icsi en de bruiloft. Waarschijnlijk gaan we ook niet naar PP met Pinksteren. maar dat zeggen we ieder jaar, hahahaha.

voor de rest: geniet van jullie paasmaandag!!

Heb zojuist ook aan mijn bazen doorgegeven dat we weer begonnen zijn en ook al doorgegeven dat ik van 23-4 tm 18-5 verlof heb (eigenlij aso gewoon, 4 weken verlof hebben, hahahaha).

Vermoed dat dde punctie namelijk op de 23e zal zijn en dan heb ik twee weken daarna testdatum (of 2,5 week) en dan nog een weekje of 2 nog lekker vrij. ideaal dus als we positief testen.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeej tool, super! Ga heel erg voor je duimen!

Hier een nacht van 10 uur gemaakt... Dat is geloof ik de laatste twee maanden niet meer voorgekomen. Ben benieuwd hoe laa vin fiene de fles heeft gegeven, want ze werd pas om 9 uur wakker.

Straks lunch bij m'n schoonmoeder en dan is de paas al weer voorbij. Morgen ein-de-lijk naar de orthopeed. Ik word nu zelfs wakker van m'n pols als ik ga verliggen snachts. Hij slaat soort van op slot en als ie dan losklikt doet zo veel pijn... Hoop echt op een oplossing, want de tijd van zalfjes en pilletjes is wat mi betreft voorbij. Loop nu al 6 weken te klooien...

Caro, succes met een auto uitzoeken.

Henne, wakker blijven meis! Lukt hè al een beetje aan de meds te wennen?

Ceeke, heb je nog goed geshopt? Verdriet samen met je zus kunnen verwerken (en je man natuurlijk)

Babeth, inderdaad super foto!

IVF, knoop is doorgehakt dus! Hebben jullie nog een voorkeur voor een plek in china? Liefst wee naar Shanghai, of maakt het niet uit?

Geplaatst

Jeeee, mooi Tool! Grappig is dat toch ook dat zodra iemand weer echt in de race is, de adrenaline weer van het scherm spat. Nu Wendy ook nog!

Caro ik weet natuurlijk niet wát jullie allemaal meenemen op vakantie ;-) Ik weet wel dat juist doordat je ook in de hoogte kunt laden en je een hele grote laadopening hebt, er enorm veel in kan. Ben wel eens met haar naar de Makro geweest voor een buurtbbq met 100 man, nou dat ging echt met gemak. En een grote plaat MDF die in J zijn station gewoon niet naar binnen ging, zette ze daar in één beweging even rechtop in (waar ik heel blij mee was haha.

Sta hier enorm in dubio. Ben wel slaperig, maar niet zo enorm als gisteren. Weet nu niet wat wijsheid is. Nog even gaan slapen, of juist in actie komen.....

P.S. Sorry dat ik op de helft niet reageer, ben nog niet helemaal alert!

Geplaatst

Henne: nog ff power nap en dan actief worden!

Fren: zalig zo'n lange nacht: heb ik gister gehad, ben nog steeds herboren :-). Wat betreft China: het liefst weer in een echt grote stad, dat maakt t leven als westerling wel

Makkelijker. Shanghai zou weer heel leuk zijn, Beijing lijkt me ook leuk om te wonen, maar heeft zoveel last van smog... Dan zijn er natuurlijk ook nog wat andere steden die zouden kunnen zoals chengdu of guangzhou/kanton. Dat zou ook kunnen, maar denk uiteindelijk toch t liefst Shanghai. Daar hebben we ook nog n aantal goede vrienden wonen en zou ik ook wat makkelijker weer aan het werk kunnen. We gaan et zien: eerst maar eens werk zien te vinden, anders wordt t überhaupt moeilijk.

Geplaatst

Caro: urgent bericht van autofreek vin: ga voor de Dacia Lohan ipv de kangoo... De deuren van de Lohan kunnen tegengesteld open en is dus veel makkelijker te beladen... En als het even kan: neem een gastank!

Geplaatst

Van mij geen autotips caro, vind het wel stoer dat je zo op pad gaat met je moeder!

Hier een rustige pasen, we doen eerlijk gezegd niet veel, ook wel eens goed ; -)

Tool, congrats, eindelijk weer in de race, ga voor je duimen!

Wen, hoe is de status bij jou?

San, jij ook al weer in de race, wat een beslissing! Je hebt groot gelijk, ook voor jullie ga ik duimen, dat zou toch ook mooi zijn, een broertje of zusje voor Ruben ; -)

Veel spierpijn van nieuwe shoes, die ik vooral in huis aan heb, ze zijn wel zo lelijk dat ik niet denk ze ooit buiten huis aan te doen. Maar ja, het loopt wel Ok, dus ik denk er even over na...

Fijne tweede paasdag iedereen!

Geplaatst

eef, zijn dat die schoenen die je aan hebt op fb? Zo heel lelijk vind ik ze niet!

Caro, weet je het nog, hihihihi?

Henne, even powernapje doen en dan verder! en fijn dat de hypno zo voor je lijkt te werken!!!!

dank jullie wel allemaal!!!

heb net ook eens gerekend wanneer ik met de predn. zou moeten beginnen. Maar ja, dat ligt er natuurlijk ook aan of we de ES gaan gebruiken of niet, dus ik ga vanaf dag 8 maar ermee beginnen 10 dagen voor de TP moet ik ermee beginnen, maar ja, weet dus pas na de punctie of we gebruik gaa maken van de ES of niet...ligt aan het aantal eicellen dat we eruit krijgen dit keer.

Fren, gelukkig morgen naar de orthopeed!!! hoop dat hij iets voor je kan betekenen en dat je eindelijk na 6 weken wat verlichting hebt van die vervelende pijn.

En wat lekker dat je zolang hebt doorgeslapen!!!

Kaartje, nog lekker in Zeeland? Hopelijk hebben jullie iets beter weer dan hier: regen regen regen...

ga verder in mijn boekje lezen. moet er telkens weer opnieuw in komen en mijn gedachten springen nu natuurlijk de hele tijd terug naar het feit dat we gestart zijn. Sta weer helemaal in planmodus, hahahaha

Geplaatst

De bongidans en enkelmassage heeft hier ook gewerkt! Vanmorgen werd ik wakkeer met de overbekende last van mijn rugklachten. En...ja, hoor. Hier is het ook begonnen. Volgens mijn eigen berekening net op tijd vandaag. Ik zal morgen voor de zekerheid Gent wel even bellen. Vandaag dus starten met de pil. Voor het eerst in ruim 15 jaar. Strange.

Tool, jij ook gewoon!! Yeeejjjjj! En al een datum voor de eerste FM meting. Je bent gewoon al officieel gestart. Spannend, meid.

Caro, wij hebben zelf een kangoo. (een erfstuk van mijn overleden vader). Ik ben absoluut geen autokenner, maar ik weet wel dat die erg praktisch is. Wij hebben er al hele verhuizingen in gedaan en echt er van alles en nog wat mee vervoerd.

Succes vandaag met auto kijken / kopen!

Henne, nog even een beetje rusten en dan pas actief worden. Lekker luisteren naar je lichaam. Tijd voor jezelf!

Fijne paasmaandag iedereen! Gaan jullie verder nog iets bijzonders doen?

Geplaatst

Wen en tool weer in de race! Eindelijk is die bongi daar dan. Dat was nog effe spannend. Gelukkig de planning niet in de soep.

Caro, kan je niet echt adviseren vwb auto's maar weet wel dat Dacia heel veel comfort biedt voor veel minder geld dan andere merken. Heb zelf vorige maand een Dacia Sandero laureate gekocht. Superding!

Hier nog geen plannen voor vandaag. Het is ook niet echt denderend weer. Het regent al sinds gistermiddag

Geplaatst

Goed zo Tool succes!

Ik moet zelf beslissen, zoals sommigen van jullie weten heeft mijn vriend geen rijbewijs dus ook niet echt beslisrecht... Hij denkt natuurlijk wel mee.

Jeetje, nou weet ik het niet meer! Een nieuwe auto zit er niet in financieel dus dat zou ook een Dacia occasion worden. Ik vind 'm alleen zo groot... Het voordeel van de Kangoo is dat ie zelfs 2 cm smaller is dan mijn Swift en dus makkelijk in de carport kan. Ook juist handig, Vin, voor ons zijn de schuifdeuren om makkelijk in en uit te kunnen in die carport... Maar bedankt iedereen voor het meedenken! We gaan gewoon en als ik er weg van ben en we een goeie deal kunnen maken is de kans groot dat we het doen...

Geplaatst

Caro succes met autojacht, altijd moeilijk zulke keuzes maken, ze hebben allebei voor en nadelen.

Henne lekker op het gemakje doen, je bent er nog niet en een uitgrust lichaam hersteld beter.

Tool en Wen ook allebei bongi!!!!! Helemaal top. Ik ben al aan het idee gewent van dinsdag bellen voor echo gelukkig. Het klinkt gek maar we willen snel weten waar we aan toe zijn. Met zijn drietjes of er nog eentje bij, dan kunnen wij het verder afsluiten zeg maar.

Gister de oude ipad van mijn broertje gehad, hij heeft een nieuwe gekocht en we mochten hem gewoon meenemen en daar ben ik echt heel blij mee, jammer dat ik geen handtekeningen meer kan lezen en hij niet altijd de gemaakte allineaas plaatst, maar ja kan niet alles hebben.

Het is hier nu weer droog en gaan straks naar de keukenboer, voor de derde keer is de nabestlling van onze kasten fout. We hebben hier nu al drie foute kasten staan, nog wat apperatuur erbij en we hebben een tweede keuken, lol, maar nu zijn we het wel een beetje beu, ben benieuwd hoe onze man daar gaat reageren.

Geplaatst

wow San, dat is nog eens aardig van je broer. Ik wil ook graag een ipad. Toen die dingen populair werden had ik nèt een nieuwe laptop gekocht. Daar baalde ik achteraf wel van. Maar wil er toch graag eentje hebben. Misschien als ik een keer een leuke aanbieding of tweedehandsje tegenkom. Hoef niet zo'n uitgebreide, is toch alleen maar om te surfen.

Zit hier moed te verzamelen om mn vader's huisje schoon te gaan maken. Gelukkig gaan mn vriend mee. Kan hij de badkamer uitschrobben met dat gore HG spul, ik wil dat nu niet inademen.

Geplaatst

ja hele lieve broer.

hopelijk hebben jullie allemaal van de pasen genoten? Wij zijn bij mijn ouders geweest en vandaag nog even bij vrienden. Heerlijk weekenje dus, jammer van het weer.

Vandaag ook weer terug naar de keukenboer geweest. Afgelopen donderdag voor de 3e keer verkeerde keukenkast geleverd gekregen. De verkoper kreeg zowat een rolberoerte toen hij ons weer zag. Hij gaat opnieuw bestellen dus hopelijk snel de goede kast. Kunnen we eindlijk de keuken afmaken en kan ik de kasten eens goed ordenen en inruimen. Vervelend dat het alweer fout is gegaan, maar ze lossen het wel steeds netjes op.

We hebben straks dus 3 hoge kasten te veel en een laag kastje, nog wat apperatuur erbij en dan hebben we een 2e keuken. We gaan ze maar op zolder en logeerkamer gebruiken.......

Geplaatst

Groene Kangoo gekocht! Veel te laat weg hier want oma moest beide kleinkinderen de fles geven, dus verkoper moest flink overwerken... we zijn er uit gekomen. Wat een bakbeest naast mijn Swiftje, maar op zich valt het voor de ruimte nog wel mee. Kan 'm de 20ste ophalen, moet alleen kijken of vriend dan eerder weg kan van zijn werk. Op zaterdag mogen ze in verband met drukte geen afleveringen doen, mmm, vreemd...

Geplaatst

Hi meiden,

Fijne dagen gehad? Hier druk en leuk maar vandaag helemaal uit m'n hum;( Moe, verdrietig en last van die bollen want daar mag ik nog niet mee stoppen... Daarnaast zorgen om schoonpa want dat gaat toch echt achteruit. Durven nu nog geen vakantie te boeken, eind van de week moet hij weer naar doc, misschien daarna.

Meiden, lees wel mee maar reageren lukt niet zo goed. Beetje van slag. In elk geval een dikke knuffel voor jullie allen!

Liefs,

Ceeke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden