Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Luik kun je via internet bestellen. Prijs ligt tussen 100 en 150 euro volgens mij. De chip is de standaard onderhuidse chip. Misschien hebben je katten al een chip?

Geplaatst

Sen, wat vervelend dat die kat zo blijft langs komen en sproeien. Ondanks dat wij ook drie katten hebben, heb ik geen ervaring of tips mbt kattenluikjes.

Je zou overigens best de negatieve sfeer op het werk kunnen aankaarten of noemen bij de bedrijfarst. het kost jou tenslotte gewoon extra energie en dat mag nooit de bedoeling zijn.

Ceeke, wat een gerusstelling dat alles goed was en dat je nog helemaal in de race bent. Met pasen een ei! (maar dan lekker bevrucht...).

Wat het gaat ineens hard zo met meiden die weer gaan starten.

Tool ook en San ineens ook onverwachts weer aan de slag. Daarna ik zelf .Spannend meiden!

San, wie weet komen wij elkaar dan wel ergens in het traject tegen in Gent.

Eef, ik lees ergens iets over een schroef in je been of lichaam. Ik ben natuurlijk nog maar een groentje hier op dit topic en weet dus niet hoe of wat. Het klinkt in iedere geval heftig.

Hopelijk heb je genoten van het kinderatelier.

Ven het voor de rest even kwijt.....sorry

Geplaatst

Ja ze zijn allemaal gechipt dus als ik het goed begrijp moet je dan die code inprogrammeren? Hm is misschien wel een idee ja. Ga morgen eens googlen. Nu slapen, ben doodmoe.

Thx voorde tip

Truste

Geplaatst

Sen, dan heb je alleen het luik nodig. Luik heeft aan buitenkant een chiplezer waar ze onderdoor lopen. Bij jouw katten gaat luik dan open. Ideaal systeem vind ik. Luik wel zo laag mogelijk installeren. Zorgen dat katten mooi recht onder chiplezer door kunnen lopen. Dan werkt het perfect.

Geplaatst

kalimera dames!!

Henne, whoehoe! vandaag de plakkertjes eraf!!! meid, ik hoop dat er toch iets uit komt waar jij wat aan hebt en waar iets aan gedaan kan worden!!! succes!!!

En wat is er toch allemaal aan de hand bij het bedrijf waar je hebt gewerkt? Jeetje, dit is dus echt het fifo-systeem, first in, first out, lijkt het wel. vreemd hoor! Kan me voorstellen dat je helemaal flabbergasted bent!

S€n, ik zou het ook melden bij de bedrijfsarts. Op deze manier kun jij niet goed je werk doen en heb je kans dat je dadelijk echt met tegenzin naar je werk gaat, omdat je je collega wilt ontlopen en dat kan niet de bedoeling zijn.

duty calls, ben er even tussenuit

Geplaatst

Goedemorgen dames

Kaartje ik ga vanavond gelijk onlinekijken waar ik dat luikje voordelig kan kopen

Vandaag later naar het werk want moet om 15.30 uur bij de Arbo arts zijn. Daarvoor nog even bijpraten met de manager. Ook nog niet gedaan. Haar ga ik het ook wel zeggen van die collega

Ga nu nog proberen even wat te slapen want heb het echt nodig merk ik

Tot later

Geplaatst

Sen wat vervelend zeg een vreemde kat en zeker als die ook nog eens lekker ff komt sproeien. Die smerige lucht is toch al zo moeilijk te verwijderen. Jammer dat je collega zo negatief is op het werk, zeker aankaarten. Dit kost je enorm veel energie die je beter kunt besteden. Is er tijdelijk niets anders te doen voor je daar? Weet niet bij welk bedrijf je werkt, maar het klinkt me uit je postings dat er vaker negatieve dan positieve vibes ronddwarrelen daar op de werkvloer, of zie ik het nou verkeerd?

Kaartje weer langzaam aan aan de slag. Mooi dat je blokken hebt waardoor je tussendoor indien nodig lekker even plat kan of even wat anders kan doen. Alvast veel plezier van het weekend!!

Henne je pleister mag er af!!!! Joepie, hopelijk iets waar je wat aan kan doen, anders weet je nog niet waar je toch zo "raar" van gaat doen;)

Ruben heeft nu een ontstekingsremmer en de ventolin alleen nog voor zo nodig. Maar ja dat heeft een aantal dagen om in te werken. Even geduld dus nog, maar het lijkt al beter te zijn dan 2 dagen geleden gelukkig. Het is wel een portretje hoor, hij kan enorm nijdig worden tegenwoordig, dat is weer nieuw. Even onder de knie krijgen dat we daar niet meer op reageren, pas als hij weer rustig is. Ik zie hem al voor me over een paar jaar, krijsend en bonkend met benen en armen op de vloer in de supermarkt hihi.

Geplaatst

hahahah San, ik zie het ook al voor me!!!

Hoop dat het zich doorzet met het beter worden van Ruben!

kaartje, fijn weer dat je in blokken kunt werken vandaag en dan daarna lekker genieten van een weekendje weg met vrienden!! heerlijk! en idd op tijd je rust nemen. Neem aan dat je vrienden op de hoogte zijn van wat er gebeurd is? dan zullen ze het zeker niet vreemd vinden als je je even terugtrekt!

Jammer dat de voetreflex niet doorgaat!

oja San, wellicht zitten we dan nog even samen op het gevreesde wachtbankje. Vermoed dat ik in week 16 wel de punctie zal hebben en in week 17 mss de tp (ligt eraan of we de embryoscope gaan gebruiken of niet).

Vond het overigens wel fijn dat C. me gisteren nog had teruggebeld en me nog had verteld hoe en wat. Ben d'r helemaal klaar voor (zei ze stoer, maar voelt zich überhaupt niet zo).

Es, lieverd, heel heel hartelijk dank voor je kaartje!!! A vond het ook lief!!! en heel toevallig heb ik van dat patroon ook delen van mijn staande koe mee versierd, hihihi. een real dutch cow had ik gemaakt!

Hoe gaat ie verder zo met je ??? Ben je al langzaam uit je coconnetje aan het komen? neem er de tijd voor in elk geval!!! knuffel voor jou meid!!!

moet er weer vandoor...geloof dat ik maar iets minder moet spijbelen van mijn werk, hahahahaha

Geplaatst

Mogge!!! Ben helemaal blij, vandaag die rotdingen van m'n rug! En heb ondanks de rare avond met veel buikkramp best lekker geslapen én ben niet heel erg naar en misselijk wakker geworden. Zou dat nu al effect van de hypnotherapie zijn????

Wat betreft werk: het is een bureau dat opereert in een nichemarkt met (naar mijn idee en dat van een aantal collega's) irreele groeiambities. Er is personeel aangenomen op basis van die ambities en niet op basis van de omzet. Als je dan vervolgens niet groeit, maar juist omzet verliest door oa de crisis, plus geen winst maakt op projecten omdat er altijd meer uren in gaan zitten dan er geoffreerd zijn....ja dan lopen omzet en kosten uit elkaar en dan moet je ergens gaan snijden. En dat doen ze dan niet in een duur pand met hoge huur, niet in een duur MT (de manager sales is nu manager van één persoon) en niet in efficiëntie en effectiviteit (minder junioren die wel goedkoop zijn maar er veel te lang over doen)....ze doen dat door degenen die de laatste maanden hun mond opengetrokken hebben eruit te zetten. Zonder enige uitleg, visie of strategie. Kijk, als ze zeggen we gaan alleen nog core business tabellen leveren met een team van junioren en 'that's it'. Prima, dan snap ik deze stappen. Maar goed.... ik ben gelukkig zelf blij dat ik weg ben, ik zag het aankomen en ik heb geen gedoe met ontbinding van contracten e.d. Wat dat betreft ben ik uiteindelijk nog het beste af van allemaal.

Tooltje ben je al bongi meid? Joh als je eenmaal weer bezig bent met snuiven, prikken en slikken dan zit je er vanzelf weer 'in'. En gelukkig meer meiden hier in behandeling dus gedeelde smart :-)

Sen, zeker melden dat de negativiteit je re-integratie belemmert. Ik heb verzuimd om werkdruk te melden in alle keren dat ik ziek was, heb het altijd bij mezelf gezocht, waardoor ik nu dus 'alleen voor pds' niet thuis mag zitten en beter gemeld moet worden. Als ik eerder aan had gegeven me overspannen te voelen door de druk had ik in deze situatie waarschijnlijk mijn ziekmelding wel in stand kunnen houden. Juist bij de Arbo is de relatie tussen jouw klachten en werk essentieel. En ook al komen jouw klachten nu vanuit je zwangerschap, je werk mag daar geen negatieve invloed op hebben!

San, ik zie het voor me. Ruben het lachebekje dat eens even een andere tactiek uitprobeert. Mijn oudste neefje kon dat ook goed, die speelde dan idd 'stervende zwaan', waar wij hem vrolijk om uitlachten. Mijn nichtje van bijna drie stampvoet (!?!) als ze haar zin niet krijgt, of ze gaat gewoon midden op straat op de grond liggen idd. Laat het zover maar niet komen ;-)

Geplaatst

Haha lachen die driftige kindjes :-)

Het is bij ons op het werk al lange tijd onrustig. Zo'n anderhalf jaar geleden vertrok onze manager die eigenlijk niet managede, daarna kregen we een interim die veel stof deed opwaaien en sinds een maand of 8 hebben we weer een nieuwe manager die dus ook weer het hele roer omgooit. In principe niets mis mee maar het zorgt voor veel onrust op de afdeling. Vooral collega's die er al langer werken hebben daar moeite mee. Zo ook mijn directe collega, werkt er al 18 jr.

Het heeft geen In om tijdelijk iets anders te gaan doen binnen het bedrijf want er ligt meer fan genoeg. Bovendien wil ik nieteens iets anders doen Alleen maar omdat ik me erger aan een gefrustreerde collega. Gelukkig is dat niet voor lang meer

Geplaatst

Oh ik hoop idd dat het met Ruben niet zo ver zal komen. Hihi

Wat een raar gedoe zeg bij je oude werkgever. Gelukkig ben je er nu weg!! en goed geslapen, dat is helemaal geweldig en dan ook nog eens wakker worden zonder rare klachten. Je dag kan al niet meer stuk!!

Ik heb voor de liefhebbers wat fotootjes geplaatst in uitgerekend in aug 2011 topic en het nieuwe foto topic van april!!

Geplaatst

Sen goede instelling van je, als je jezelf maar goed in de gaten houdt. Maar ik heb het idee dat je dat steeds beter gaat doen ;))

Geplaatst

Meiden, heb genoten gisteravond. En daarna lekker op de fiets naar huis.

Vanmorgen bij de praktijkondersteuner geweest. Weer wat info mee gekregen. Mijn nuchtere waarde was al gezakt. Dus was positief. Ze was al over medicijnen begonnen omdat dat kan ondersteunen voor het afvallen, maar nadat ze de waarde zag was dat van de baan.

Het draait eigenlijk allemaal om bewegen op dit moment. Denk dat ik straks toch maar even naar de sportschool ga. Al is het maar voor een half uurtje op de loopband en fiets. Ohw ja mijn eetpatroon zoals het nu is is goed, enkelt opletten met vette dingen. Het is niet makkelijk geen suiker, maar het gaat me gewoon lukken.

Meiden er staat voor jullie weer veel te gebeuren, behandelingen, therapieeen e.d

Reageer later uitgebreid, moet nu echt aan het werk.

Dikke knuffel voor jullie allemaal...

Geplaatst

Ruby hoop dat het lukt door beweging en voeding je suiker onder controlle te krijgen. Zo te horen ben je op de goede weg, top van je! Ik wil volgende week ook weer beginnen met sporten, voor PDS ook essentieel maar juist lastig als je je rot voelt. Jammer dat we ver uit elkaar zitten, anders konden we samen gaan en elkaar motiveren.

Bedacht net dat de slechte slapers misschien wat aan deze ademhalingsoefening hebben, die ik gisteren kreeg. Door in dit ritme te ademen vertraagt je hartslag en kom je tot rust:

Eerste een paar keer goed diep in en uitademen. Vervolgens gedurende drie minuten telkens vier seconden inademen en zes seconden uit. Als je dat doet voor je gaat slapen haal je vaak die drie minuten niet eens schijnt het :-)

Geplaatst

Goeie tip voor mij ook Henne! Ik wil in stressperiodes nog wel eens bijna-paniekaanvallen hebben waarbij ik ga letten op mijn ademhaling en hartslag en dan te snel ga...

Geplaatst

En het schijnt ook al te werken door het gewoon een keer per dagn drie minuten te doen. Een versnelde hartslag beinvloed ook spieren, darmen etc doordat je bloed sneller wordt rondgepompt. Door je hartslag tot rust te brengen herstel je dus heel veel meer, je trapt letterlijk even op de rem ipv maar door te rennen en uitgeput te raken. Hoe simpel kan het soms zijn? Ben benieuwd wanneer de sessie wordt doorgemaild. Nu ik vandaag zoveel beter wakker ben geworden dan gisteren is de motivatie om elke dag die tijd te nemen voor een zelfmeditatie enorm groot.

Geplaatst
schaapjes kijken en tellen op je foon is toch moeilijker en dit is altijd te doen, waar dan ook
Moet opeens hieraan denken LOLhttp://m.youtube.com/watch?v=pigcahytIH8

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden