Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne succes met je exit gesprek, vind het zo'n grappig woord. Alhoewel het op mij overkomt als "oprot" gesprek.....

Sen beetje huishouding op het gemakje en dan lekker alvast aan je weekend beginnen. Lekker toch geen plannen voor de rest van de dag, geeft geen stress ook. Je ziet het van zelf wel en als je zin hebt in een boekje op de bank dan doe je dat gewoon lekker.

Tool erg irri van die collega zeg. Ze mocht er gisteravond vast niet overheen zeker hihi of de tijd van de maand??? Fijn dat je hoofdpijn lekker niet heeft doorgezet en dat de trouwdatum vaststaat. Ik duim zo met jullie mee dat je een jurk op de groei moet kopen!!!! Leuk he al die voorbereidingen? Voorpret is bijna net zo leuk als de dag zelf, die is nog net ietsje bijzonderder....

Net lekker de boodschapjes in huis gehaald. R heeft flink zijn bolletje gestoten aan het winkelwagentje, arme jongen. Nu ligt hij lekker te slapen en te dromen over alle boevenstreekjes die hij uit kan gaan halen als hij bij de schappen kan hihi.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ivfsh, is het al zeker dat jullie terug gaan naar China? En bedankt voor je lieve kaartje. Doet me goed. Wij hopen ook dat het voor ons nu in rustiger vaarwater komt.

tool, ik had een trouwjurk in 2 delen losse rok eronder. topje kan ik altijd nog aan bij een nette broek. Overigens is hij nu te groot.

Henne, ze zullen inderdaad een mooi praatje houden, maar prik daar maar gewoon door heen. Wees blij dat je daar niet meer hoeft te werken zou ik zeggen. Succes

meiden ik ga gauw aan het werk. Ben wakker geworden met verschrikkelijke hoofdpijn. Gauw een pilletje erin en knallen, zodat alle facturen de deur uit zijn voor het weekend.

Dikke knuffel.

Geplaatst

Ach Sen, zo heel spannend vind ik het niet meer. Eerst wilde ik graag weten waarom juist ik. Maar nu de rest van het team er ook uit ligt, is die vraag gelijk een stuk minder relevant ;-)

Geplaatst

Henne succes straks! Lijkt me toch raar, ik zou zoiets hebben van: waarom nog?

San ik bedoelde jullie verhaal is extra bijzonder omdat alles uit ingevroren staat ontdooid is en zo'n mooi jongetje is geworden en wie weet nog wel een broertje of zusje ook!

Meiden ik vind het maar koud, bah! Zo herfstachtig, lopen nog steeds met dikke jas en sjaal, moet toch niet kunnen half april!

Geplaatst

Goed om dat gesprek te hebben Henne. Toch een afsluiting. Wie weet wat er straks nog uit komt met freelancen.

Ruby: hoofdpijn, geen fijn begin Vd dag, hopelijk trekt het snel weg en kun je pijnvrij het weekend in!

Caroline: ben jij eigenlijk al vaak buiten geweest met je hele gezin? Hier vandaag trouwens vest oké weer, zo even eruit om naar de markt te gaan.

Ruby: we willen wel terug naarchina voor de adoptie, maar moeten wel werk zien te vinden... Das nog een hele uitdaging. Als we de adoptie niet in t vooruitzicht zouden hebben, dan zouden we graag terug naar Nederland gaan. Best spannend dus!

Geplaatst

Ik ga regelmatig met ze naar buiten maar niet elke dag, eigenlijk zou ik dat wel willen maar als het slecht weer is ga ik niet. Ik moet nog steeds een regenhoes voor de wagen bestellen op internet, wil er een van Koelstra, die speciaal voor deze wagen is en die kun je niet in de winkel kopen. Vandaag maar eens doen want laatst had ik een beetje regen toen ik terugliep van de supermarkt. Gelukkig werden ze onder de kap en dekentje niet nat maar een half uur later plensde het en dan had ik wel een probleem gehad...

Geplaatst

Henne, succes met het exitgesprek. De vraagt 'waarom' zou ik toch stellen, ik zou het wel willen weten, ondanks dat de andere collega's ook ontslagen zijn.

Mijn jurk zal ook niet wit worden (ben niet zo onschuldig meer, hahahaha), vind een haltertop wel mooi en waarschijnlijk worden het twee kleuren. Avondjurken zat ik ook al aan te denken. In elk geval een losse stof en niet zo strak.

Ga even met pauze. moet effe lopen. Gelukkig schijnt nu het zonnetje...tot zometeen dus!

Geplaatst

Leuk Tool! Ander voordeel van avondjurken vond ik dat je in die winkels gewoon kunt binnenlopen en kijken, je hoeft geen afspraak te maken waarop ze je dan uit alle macht een jurk proberen aan te smeren ;-) Heb dat met mn zus meegemaakt en zag dat totaal niet zitten zelf haha.

Gesprek was totaal nietszeggend, heb gewoon geen antwoord gekregen op de 'waarom' vraag. Weet van een ex collega die met advocaat bezig is dat het bedrijfseconomische aspect ook nog vaag is, dus het had misschien niet eens zo gehoeven zelfs. Ga me er het hoofd niet meer over breken, richt me op mijn toekomst als freelancer.

Nu snel gambas uit de vriezer halen en in de piri piri marinade zetten. Yummie!

Geplaatst

Oeh. Lekker henne! Stom gesprek gehad dus? Nou ja, streep eronderr en door naar de toekomst als freelancer!

Tool, 12 okt dus. Zal t in de agenda zetten ;-). Geloof best dat je me een avondjurk ook super kunt slagen voor een fractie van de prijs van een trouwjurk. Alles waar rouw- trouw-of baby voor staat kost gewoon 3 keer zoveel. Boming busisness denk ik...

San, van harte, ook voor P. Het is 16.06, dus we hoeven onze mond nie meer te houden, haha! Maar wel super hoor, en een mooie kans! Helemaal een topdag voor je mannen las ik hè, R die ineens gaat lopen! Stoer ventje!

Esther, hoe gaat het met je meid? Al een tijdje stil... Is je enkel al weer helemaal in orde? G en jij al meer geoel bij het adoptieve duren, of staat da even in de ijskast?

Ik zag trouwens de bevestiging vsoor de 23e langskomen. San, jij hebt kunnen ruilen toch? Je stond nog op nee namelijk. Kaartje, als je hulp nodig hebt? Ik bedacht me ineens dat mocht het weer tegenzitten, dan kan ik de partytent van m'n werk wel meenemen. Is volgens mij 3x4 meter, dus dan komen we een eind. Weet natuurlijk niet of dat past bij jullie in de tuin, maar het is een optie.

Ik was gister weer even op m'n werk. Was leuk. Begint toch wel weer een beetje te kriebelen. Krijg ook langzaam m'n hersens weer terug, een hele verademing. Er lagen leuke projecten. Wel gek dat ik dit weekend thuis ben, normaal gesproken zou ik zondag in het vliegtuig naar London zitten voor de boekenbeurs daar. Das dan wel wee jammer ;-)

Er zitten hier wel mee lees liefhebbers toch? Ik heb vorige week in een week de trilogie van de hongerspelen (nu in de bios als THE hungergames) verslonden. Een enorme aanrader, weliswaar officieel een jeugdboek, maar dat was Harry Potter ook ;-)

Geplaatst

Mijn broer raadde me gisteren ook de narnia serie aan, ook kinderboeken. Eerlijk gezegd lees ik graag goede kinderboeken, zoals vroeger ook de lemniscaat series, Thea beckma enzo. Natuurlijk lees ik ook romans maar vaak zijn die verhalen zo vergezocht filosofisch of er moet en zal een hoop sex en/of geweld in. Ik ben echt niet preuts hoor, maar moet dat nou altijd? Misschien ben ik dan idd wel hoogsensitief ;-) Ik lees gewoon graag een mooi verhaal, hoe moeilijk kan het zijn :-)

Geplaatst

Haha ja oké. Wat ik meer bedoel zijn uitgebreid beschreven martelingen enzo, met allemaalmfijne details. Daar kan ik trouwens in films ook niet tegen. Ben gewoon een watje :-D

Geplaatst

klinkt goed fren: binnenkort eens kopen.

haha Henne: prima toch: hoeft ook niet allemaal. Ik ben ook niet zo van de lugubere details.

Geplaatst

Leestip :

Diana Gabaldon met de reiziger. 7 boeken nummer 8 komt volgend jaar uit.

Tijdreizen, liefdesroman, oorlog semi waargebeurd.

Omgeving schotland 1945 en 1745.

Zelfs mijn man kon de boeken niet wegleggen ;)

Geplaatst

Ik heb deel 1 vd hongerspelen voor m'n verjaardag gekregen en heb deel 2 en 3 direct als ebook erachteraan gelezen. Het is nl een doorlopend verhaal en erg verslavend!

Geplaatst

San, wat super dat P de baan heeft gekregen. Gefeliciteerd!

Henne, zinloos gesprek geweest dus. Ach, misschien hebben ze je straks nog wel eens nodig ;-) Lekker je eigen plan trekken nu.

Tool, leuk om te gaan voorbereiden. Krijgen we wel een foto te zien van je jurk als je hem hebt gevonden?

Wij hebben inmiddels onze vakantie naar China geboekt. Lekker vooruitzicht.

Ivfsh, we hebben geboekt via chinaonline en je advies mbt route opgevolgd. We doen de volgende bouwstenen: Knuffelberen en theehuizen, Lampionnen in Lijang, Aan de voet van de Himalaya, Bamboevaren tussen de Karstbergen, Langs vergeten dorpjes en Rijstterrassen en Zhuangdorpen. Ben heel erg benieuwd!

Heb jij enig idee waarom GGD zou adviseren om na bezoek aan China 3 maanden niet zwanger te worden ivm aangeboren afwijkingen? Hoorde van een forumgenootje dat dat door GGD aan haar collega geadviseerd was?

Geplaatst

Fren, ik wilde eigenlijk al informeren of er soms mensen partytenten hebben. Hopelijk is het dan gewoon mooi weer, maar anders natuurlijk erg handig. Zelf hebben we er geen. Ik hou me dus aanbevolen. Dat formaat kan ik wel kwijt.

Ik denk dat het handig is als ik vlees en zo regel? Vond dat idee van diverse toetjes wel een goed plan. Grand dessert :-)

Als er voorkeur is voor bepaald vlees of salade of drinken of wat dan ook dan graag even doorgeven.

Geplaatst

Kaartje, ik heb geen idee hoor, maar moet je voor China ook malariapillen slikken? Want dan geven ze idd het advies om 3 maanden niet zwanger te raken. (alhoewel ik toen had uitgevonden dat die schadelijke stof in malaria pillen eigenlijk al na 2 weken niet meer voor problemen kon zorgen ihkv een zwangerschap, maar fabrikanten willen geen proces aan hun broek, vandaar)

Wel een heerlijk vooruitzicht, zeg! Naar China! Die staat bij ons ook nog op het verlanglijstje. Het lijkt mij zo'n indrukwekkend land.

Henne, zou idd erg leuk zijn als ze jou over een tijdje als freelancer zouden inhuren omdat je ze nodig hebt. Maar dan heb jij het inmiddels zo druk dat je ze kan afwijzen......ha,ha.

Tool, sluit mij aan bij Henne over een avondjurk. Ik ben zelf ook getrouwd in een avondjurk ipv een originele bruidsjurk. Scheelde een hoop centjes (en was ook veel praktischer want wij zijn in venezuela getrouwd tijdens de ondergaande zon). Leuk al die voorbereidingen voor een huwelijk. Ik ga zo voor je hopen dat je die met z'n drietjes (of viertjes, want dan krijg je een tweeling) mag meemaken! Succes met de eerste FM meting maandag.

Geplaatst

Hee kaartje,

Geen idee... Nooit van gehoord. In China worden heel veel baby's geboren :-). Echt nog nooit van gehoord, ook niet van alle zwangere expats in China.

Klinkt erg leuk jullie reis! Jullie gaan echt mooie plekken bezoeken, prachtige natuur zien, heerlijk eten en het bizarre Chinese massa toerisme meemaken (stadjes lijiang en yangshuo).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden