Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lief hoe je me toespreekt Eef, zou jammer zijn als je ons zou verlaten (gelukkig hebben we FB nog) maar zou het me ook goed kunnen voorstellen...

Wilde net gaan wandelen, toch maar even op buienradar.nl gekeken en het zou binnen een half uur gaan regenen... toch maar even wachten dus. Schiet echt geen meter op met die lente!!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ha lieve meiden!

Allereerst Tooltje, ook hier: happy birthday. Dat het maar een topjaar op alle vlakken mag worden!!

Eef, kan me goed voorstellen dat het forum af en toe gaat knellen... doe waar je je goed bij voelt. Als dat inhoudt dat je er minder of niet meer zult zijn, dan is dat zo. Jouw verwerking is het allerbelangrijkste!

Caro, goed dat je het onderwerp aangesneden hebt bij je vriend. Misschien niet met het resultaat waar je op hoopte, maar erover praten blijft het belangrijkste!

Henne, wat K dat j nu toch wee onder de vlekken zit. Zo idioot, je zou toch denken dat je inmiddels alle triggers wel geprobeerd hebt uit te sluiten. Ben je ook deze week jarig? Alvast gefeliciteerd dan!

Syl, fijn dat je er weer wat vaker bent!

Hier gister een mijlpaaltje: Fiene voor het eerst bij een vriendin gebracht omdat we een bruiloft hadden. Meisje heeft het super gedaan, gewoon lief gaan slapen om half 9 en sliep nog toen we haar om 1 uur ophaalden! Ze doet het echt top! Slapen gaat goed, eten gaat goed en ze is zo vrolijk! Heeft echt pretlichtjes in haar ogen :-)

Helaas doen mijn polsen nog steeds pijn. Links lijkt iets beter te gaan, hoewel ik vannacht weer veel pijn heb gehad (zonder brace geslapen). rechts doet ook nog pijn, dus ga dinsdag de HA maar weer eens bellen. Misschien toch iets hormonaals ofzo, want vind het een te groot toeval dat nu ook rechts opspeelt. Hoop niet dat het iets ergers is (zit dan direct aan reuma-achtige dingen te denken, ben wel een klein beetje een hypochonder...). Maar lastig is het zeker!

Ga zo maar eens naar de gamma om verf en dergelijke te halen: ga morgen na 6 jaar (schaam!) eindelijk de kozijnen in de keuken schilderen. Wordt mooi weer, dus dan kan alles goed drogen. En de gamma heeft veel korting deze dagen, dus maar even van profiteren. Als ik veel tijd en zin heb ook de plinten en de trap onderhanden nemen deze week. Als ik weer aan het werk ben komt het er niet meer van natuurlijk...

Fijne dag meiden!

Geplaatst

Zo Fren woeste plannen! Pas wel op met je polsen he, schilderen is natuurlijk ook niet echt een normale beweging.

Eef, dat ik enthousiast ben over EFT betekent natuurlijk niks voor jou ;-) Overigens vind ik Mindfullness en EFT elkaar niet per definitie uitsluiten. Bij EFT gaat het erom de fysieke reactie op emoties te verminderen, je mag de emoties zeker nog wel hebben. En natuurlijk ga je daarmee terugkijken en ben je niet in het hier en nu bezig, maar als het hier en nu continue pijn meedraagt uit het verleden, dan is het misschien prettig om die pijn te verminderen en zo juist meer van het heden te kunnen genieten? Maar ik ga dan even lekker kort door de bocht he ;-) Ik laat het mezelf nu allemaal een beetje overkomen, hypnotherapie met een duidelijke link ook naar mindfullness, in balans leven op tijd op de rem trappen, EFT om de trauma's die me verhinderen dat te doen te verminderen, haptonomie om beter voor mezelf op te leren komen. Ik zie alles als een puzzelstukje om de chaos van de afgelopen jaren weer tot één geheel te maken.

En dan is het wel vreselijk frustrerend en beangstigend om door de antihistamine geen opeens weer een allergieaanval te krijgen. San, jij vroeg of het kon komen door de spanning van het alleen zijn. Dat weer ik niet, maar ik weer wel dat ik vanochtend opeens dacht 'een jaar geleden zat ik met een positieve test'. En aangezien ik ook een heftige aanval heb gehad op de uitgerekende datum van de bbz denk ik zeker wel dat die emoties er verband mee houden. Heb dus vanochtend nog maar een rondje EFT gedaan ook....

Caro nog wel gaan wandelen uiteindelijk?

San en Tool gezellig met de visite?

Geplaatst

Heerlijk een uur gewandeld Henne! Wat was het ineens lekker weer: sjaal al na 5 minuten af, jas na 10 minuten uit...

Ik ben eigenlijk niet van dit soort mededelingen maar nu dient het een goed doel: aangezien de oudste bij oma is en de babies vanmiddag braaf sliepen hadden we weer, sinds lange tijd, tijd voor elkaar, nudge nudge, wink wink... :wink0:doet ook wel goed om de lucht een beetje te klaren!

Geplaatst

Klinkt als een heel fijne middag caro ;-)

Tool, jij bent een enorme fan van het eiland lesbos, toch? Ken je het hotel Bella Vista in Molivos? Wil daar gaan boeken tussen hemelvaart en Pinksteren. Huren jullie ook een auto? Zo ja, waar?

Geplaatst

Fren ik ben jaloers!! Heerlijk een weekje naar Griekenland...

Ik wil graag, als het een beetje makkelijke kinderen worden, volgend jaar zomer naar Griekenland. Wordt dan de laatste keer voorlopig denk ik want dan zijn ze nog gratis (onder 2 jaar) en daarna moeten we 5 tickets betalen... mmm wordt de jaren erna Frankrijk denk ik. Ook leuk trouwens, daar niet van!

Geplaatst

Zag net een aankondiging voor het programma 'draagmoeder gezocht' Dat is de docu waar wij en Esther en G oorspronkelijk aan meededen voor het alleen over draagmoeders ging. Best raar om te bedenken hoe het zou zijn als de opnames wel doorgezet waren..... Was geen vrolijk verhaal geworden van het afgelopen jaar....

Geplaatst

Lijkt me inderdaad raar henne... Hoe oel je je er verder over? Blij da jullie uiteindelijk niet gevolgd zijn met de camera?

Hoop dat we wat kunnen vinden caro! We willen niet te veel geld uitgeven, maar snakken wel naar een weekje eruit. Zie alleen wel op tegen de volsverhuizing... En hoop dat F haar paspoort op tijd klaar is...

Geplaatst

Zag pas al een promofilmpje over dat programma. Vroeg me inderdaad al af of het inderdaad dat programma was. Ik vind het toch jammer dat ze nu maar een kant belichten (en dan juist een niet zoveel voorkomende kant denk ik). Lijkt me inderdaad dubbel voor jullie.

Jullie gaan ook gewoon al bijna weer starten Henne. Raar idee denk ik?

Caro, fijn dat jullie het gezellig hebben gehad vanmiddag ;-). Misschien komt dat zijn humeur ook ten goede? ;-)

Tool, ook hier nog een keer: gefeliciteerd. Hoop dat je een gezellige dag hebt (gehad).

Ik ben vanmorgen weer even met hond, paard en vriendin op haar paard een uurtje het bos in geweest. Even weer wat zitvlees kweken voor komende weekend. Dan met 3 vriendinnen een lang weekend met de paarden naar Dwingeloo. Mijn zitbeenknobbels zijn nu wel iets gevoeliger dan normaal. Ben normaal natuurlijk gewend aan 3-4x per week op mijn paard zitten, maar ik had nu een aantal weken geen training meer gehad ;-). Meteen spierpijn, balen.

Vanmiddag naar verjaardag van vriendin geweest. Expres vroeg gegaan zodat we op tijd weg konden gaan als ik de drukte niet vol zou houden. Door het mooie weer hebben we de hele middag buiten kunnen zitten en dan hou ik het gelijk ook beter vol. Was gezellig.

Nu even gezellig met manlief op de bank. Morgen moet hij weer werken. Hij zit op de motor en moet morgen een rotonde bewaken ;-). Vandaag heeft hij dus ook gewerkt (rotonde verkennen ;-). Ik spreek morgen dus gezellig met een vriendin af. Eerst rustig even met hond in het bos wandelen, daarna hopelijk bij mooi weer ergens op een terrasje lunchen en rondje braderie. Zij woont in Veenendaal, maar we gaan pas de stad in zodra het hele koningshuisspektakel achter de rug is. De veiligheidsmaatregelen zijn zo heftig dat je gewoon bijna nergens kunt komen, zelfs als je daar woont.

Geplaatst

Het voelt wel raar. We zijn later ook nog twee keer gevraagd mee te werken aan een serie over IVF maar beide keren geweigerd. Het voelde toen goed en vanzelfsprekend en veilig, de inseek sprak ons aan, maar we hoeven niet perse met ons kop (en meer) op tv ;-) Heb de beelden die we zelf gekregen hebben ook nog steeds niet bekeken haha.

Wee starten lijkt nog ver weg en onwerkelijk. Misschien wel doordat ik geen dingen hoef te regelen met werk enzo. Zat wel vanmiddag te tellen en zo zomaar kunnen dat ik de 16e principe heb. Dat is de dag dat vorig jaar de bbz verwijderd is. Zou k toch wel beetje moeilijke dag vinden denk ik, maar ja als het zo uitkomt.

Lekker hoor die vakantieplannen. Wij moeten maar weer eens met een lang weekendje ofzo beginnen.

Dames, fijne dag morgen! Truste xx

Geplaatst

fren ik kijk t even voor je na! auto deden we via panatella holidays. maar panselinos in eftalou is ook een leuk appatementencomplex. daar gaan wij altijd. kom hier dus op terug! xx

Geplaatst

Henne, wel lekker dat je nu niks hoeft te regelen met je werk. In alle rust je hier op focussen. Zou inderdaad wel bizar zijn als je nu de punctie op die datum zou hebben.

Zelf vind ik het wel eens een gek idee dat ik niet eens een datum weet waarop ik dan uitgerekend had kunnen zijn. Weet het wel ongeveer, maar afhankelijk van waar je het invult kom je op een andere datum uit. Nou ja, maakt eigenlijk ook niet uit denk ik...

Ik ga mijn bedje opzoeken. Welterusten allemaal.

Geplaatst

bella vista is het hotel in eftalou voorbij panselinos. dat is twws of drie jaar geleden verbouwd. mooi complex! hoe t er verder is weet ik niet. maar fijn zwembad. zonnebedjes en geloof ook n gratis shuttlebusje naar molivos. ligt wel als laatste of voorlaatste op de transferroute. panselinos is gezelliger hihihi apart kinderbadje aan t grote zwembad. mooie appartementen zie mijn foto's op fb. gezelli dat jullie willen gaan! via sunweb is btw meestal g goedkoopst en vliegen vanaf a'dam.

Geplaatst

@fren, en check dan ook even bij Duitse touroperators! Wij zijn tot de ontdekking gekomen dat dat veel kan schelen. Bv holidaycheck.de of ab-in-die-urlaub.de Voor ons is düsseldorf natuurlijk wel handig om te vertrekken, da's voor jullie misschien wat anders;)

@all, een fijne zonnige dag gewenst!! Hier zo eerst strijk en opruimen. Dan weer richting schoonouders.

Groetjes,

Ceeke

Geplaatst

Hebben gister geboekt! Ceeke, we wonen ongeveer op de startbaan van Schiphol, dus dat is voor ons t meest practisch. Hebben wel een goede deal denk ik hoor: 660 euro voor ****sterren hotel incl vlucht voor ons drietjes! Oeh, zo'n zin in!! Dus tool, kom maar door met je tips over wat te doen en waar te eten!

Gs mn meisje maar eens wakker maken: slaapt al sinds half 9 gisteravond!

Fijne koninginnedag meiden, koop niet te veel rommel op de vrijmarkt'

Geplaatst

Huh?! Ik de laatste vanmorgen??

Druk dagje gehad: 2 kozijnen, deur dn plinten vers in de verf. Nu erg moe en lekker aan de wijn. Zo even Chinees halen, hebben we wel verdiend!

Geplaatst

Fren allemaal van het mooie weer genoten denk ik.

Jullie zijn lekker bezig geweest. Groot gelijk jezelf lekker verwennen met chinees.. Eet smakelijk!!

Wij zijn vanmorgen vroeg met zijn 3tjes naar de rommelmarkt geweest hier. Vanmiddag was P helemaal uitgeteld en hebben we lekker rustig aan gedaan. R heeft 3 uur lang op de grond gespeelt. Heerlijk om naar te kijken.

Pff mijn ongi zit eraan te komen. Eng hoor, laatste keer aanmelden.........

Geplaatst

Tjee San dat gaat zo wel snel ja! Dit keer gelijk op met Wen en mij, maar nu dan wel echt ook het wachtbankje op hoor!

Fren lekker opgeschoten dus. Hier ook net Chinees op. J is fijn weer thuis. En ik ben uitgeteld. Heb vier dagen lang afleiding gezocht en niet super geslapen, zodra m'n vent dan thuis is stort ik in, erg hè haha.

Geplaatst

He meiden,

lees mee hoor, maar af en toe geen tijd om te reageren.

Gisteren even naar dorp geweest en daarna blijven hangen bij een vriendin. Erg gezellig. Ga voor haar een workshopboek maken.

Vandaag eerst 2 bejaardentehuizen bezocht met de muziek. Daarvoor was ik al de vrijmarkt over. Daar afgesproken met A. Die moest vanmorgen werken. Door naar de muziek en daarna even lekker een ijsje gehaald. DAt had ik mezelf beloofd. Toen we thuiskwamen even op het balkon gezeten en daarna een tukkie gedaan in bed. A ging er om half vijf uit want hij mag vanavond en vannacht de zooi opruimen in H'sum. Ik nog tot 19.00 uur in bed gelegen en ga er zo weer in. Ben moe. A. heeft morgen vrij en gaat de afvoeren maken in de badkamer. Verder hebben we weinig te melden.

Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft.

Geplaatst

hoi meiden

sorry ik ben erg weinig online geweest, het is erg druk en hectisch geweest.

Fren ik las dat jullie de eerste vakantie met F geboekt hebben, wat heerlijk! even nog een weekje om je verlof af te sluiten beter kan het niet denk ik.

Caro, fijn te horen dat de lucht bij jullie geklaard is ;-)

Rubster heel veel succes met deel....van jullie badkamer, eindelijk komt er echt schot in.

Tool hoe was je verjaardag? en hoe voel je je? 2de wachtweek is inmiddels begonnen, hoe ontzettend spannend. Lekker nu je thuis bent en je je helemaal kan focussen op je 2 kanjers en leuke dingen.

Ceeke, fijn om te horen dat je schoonpa weer thuis is al is het heftig dat het nu zo achteruit gaat, moeilijk hoor. Sterkte!

San las ik nu goed dat R al parmantig achter zijn loopwagentje loopt? hoe schattig!hier doe ik dat nog niet, op die gladde houten vloer, gaat veel te snel, eerst maar oefenen op het gras haha.

Es, jij en G zijn weer oom en tante geworden, meidm ik weet hoe trots en blij je bent met je mooie neefjes en nichtjes maar het is ook weer enorm confronterend uiteraard. In ieder geval zijn zij allen gezegend met zo´n lieve warme oom en tante als jullie!

we hebben het ontzettend druk gehad, zaterdag mijn moeder overgehuisd en ´s avonds had Imke enorme koorts 39,7, direct een zetpil gegeven en die nacht was echt rampzalig, ze zat zichzelf zo in de weg, ze lag bij mij maar huilde echt veel, was nagenoeg ontroostbaar, gisterochtend weer 39.8, naar de huisartsenpost geweest en daar is ze nagekeken, geen enge dingen, weer een virus. Gisteravond weer met paracetamol naar bed, ze sliep naast mij en heeft de hele nacht geslapen, super, vandaag weer erg fit maar momenteel weer aan het huilen, ze ligt nu bij paps maar ik ga er snel naar toe, zo zielig. Gelukkig geen koorts meer maar toch.

Morgen weer werken, een erg kort weekje gelukkig!

by the way, vandaag weer ongesteld geworden en dus een cyclus van 28 dagen, helemaal blij mee

lieve allemaal, fijne avond nog!!

Geplaatst

kalimera dames,

Eef, begrijpelijk, wel jammer, maar begrijpelijk! gelukkig hebben wwe fb nog.

Babeth, hoop dat I zich nu weer beter voelt!!

Fren, lekker geschilderd en geboekt! met info over Lesbos pb ik je even. teveel info om hier op te schrijven, hahaha.

verjaardag en koninginnedag rustig gevierd. gisteren nog lekker gewandeld en 's avonds zelf frieten gemaakt. en naar dde serie Breaking Bad gekeken. leuke serie.

dadelijk met mijn neefje en nichtjes (van mijn oudste zus) en mijn ouders naar de dierentuin bij ons in de stad. Hoop dat het weer een beetje meezit want tot nu toe heeft het alleen maar geregend.

Henne, jij bijna weer beginnen. gelukkig is J weer thuis en ben je niet meer alleen.

ga even wat eten.

Geplaatst

Goeiemorgen meiden, wat een waaaalgelijk weer zeg!! En dat na gisteren, zucht. Op een dag als vandaag best blij dat ik niet hoef te werken ;-)

Merk dat mn menstruatie eraan zit te komen, toch lijkt icsi nog erg ver.

Weet het verder ff niet meer, ga straks het lijstje even boven water halen denk ik. Eerst mn LinkedIn status aanpassen. Vandaag officieel uit dienst, werkloos etc. Heerlijk!

Geplaatst

Goeiemorgen,

Mooi dat je 'Kalimera' aanhoudt Tool, hadden we maar een beetje van dat weer... Vriendin van mijn woont in Athene (net als jouw broer toch Henne?) en die had het op FB over 'this hot morning'... Daar is de zomer of in ieder geval de lente, tenminste begonnen! Ik zei vanmorgen nog dat ik het zo jammer vind dat de sering in onze tuin nu volop in bloei staat en heerlijk ruikt, maar buiten zitten om er van te genieten is er niet bij... Jammer hoor. Straks toch maar een beetje in de tuin werken als het droog is.

Henne heb jij mijn spul niet nodig? Oftewel: kom je binnenkort langs? Of kun je nog vooruit?

Geplaatst

Caro ik kan voor deze poging vooruit. Vind het dan een beetje lullig om bij voorbaat al een voorraad aan te leggen voor als het niet lukt ;-) Overigens lijkt het me wel erg leuk om langs te komen en Kaat en Bram te bewonderen!

Mijn broer woont idd in Athene, is ver in de twintig graden daar. Enige voordeel van wonen in Griekenland op het moment ;-) tenzij je natuurlijk gewoon een redelijke baan hebt. Hij solliciteert nu op een functie in Engeland, fingers crossed maar weer.

Ik baal wel stevig van het weer hier. Wil er nooit zo over zeuren of klagen, vind ik vaak zo Hollands hihi, maar op het moment... Het hoeft echt geen twintig graden te zijn elke dag, het is pas mei. Maar als ze voor het weekend tien (!) graden voorspellen dan word ik toch wel wat moedeloos hoor. In mei in mn winterjas lopen vind ik zelfs voor Nederlandse begrippen toch behoorlijk slecht.

Sta weer eens in dubio: terug naar bed (rust pakken) of eruit en aan de slag. Moet boodschappen doen, wil taart bakken en moet/wil toch ook echt eens een start maken met dat ondernemingsplan. Zit ik enorm tegenaan te hikken, weet niet waar ik moet beginnen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden