Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh ja.

Ivf denk ik niet aan maar de Menopur moet uiterlijk juli gebruikt zijn dus ik wil dat wel proberen.

Er was nog iets maar ik ben het weer kwijt.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Syl, ik heb langer houdbare? Wil je ruilen? dan rij ik zo langs, heb je die druk in ieder geval niet. Of je moet het juist als reden willen hebben om toch maar door te gaan... Je zeg het maar, voor mij geen enkel punt. Neem ik gelijk die taart mee ;-)

Geplaatst

Hoi hoi,

Caro, 15 jaren, was het maar waar, sowieso een wazig bericht, stond Hen maar bedoelde Sen uiteraard, sorry.

San wat balen als je het geviel bent dat ze je zo op de huid zit, goed bedoeld uiteraard en wellicht kun jij het nu ook niet hebben omdat er nu belangrijkere zaken spelen, de gezondheid van P.sterkte, misschien zeggen dat hè hoofd er nu niet naar staat?

Henne een leuke de gehad zo te lezen, meiden wat zijn er veel dames hier jarig in april!

Tool, alvast van harte gefeliciteerd!!

Kaartje fijn te lezen dat het beter gaat al merk je wel dat je soms je rust moet nemen, gelukkig doe je dat ook, hoe ongezellig het soms ook is, veel plezier morgen.

Wat een gave foto's op fb van Cody, heb ze net nog aan mijn schoonmoeder en m laten zien.

Vandaag mijn moeder overgehuisd, is goed en vrij snel gegaan, nog niet alles uitgepakt maar ze moet eerst maar even " op adem " komen.

Bij thuiskomst zat Imke lekker te spelen maar ze was echt moe, even geknuffeld en nu ligt ze op bed, ze voelde erg warm dus even in de gaten houden.

Nu even niets, uitrusten!!!

Geplaatst

Heerlijk twee uur met paard en hond bos in geweest. Lig nu in bad. Mijn mannetje is aan het werk, dus lekker met niemand rekening houden vandaag.

Henne, op dinsdag ben ik altijd vrij en 8 mei heb ik nog helemaal vrij :-) . Hoe laat ben je klaar in Soest? Kom je lunchen? (moet je me alleen vertellen wat je kunt eten ;-)

Geplaatst

Kaartje dat komt super uit. Ik heb een afspraak om 10 uur, duurt in principe een uur maar loopt nog wel eens een beetje uit. Dus dan zou ik rond half twaalf, twaalf uur bij jou kunnen zijn :-) gezellig zeg! Ben sinds ik niet meer werk zo lekker uithuizig, al die jaren geen energie en/of tijd, dus nu lekker van profiteren.

Geplaatst

Leuk! Gelijk in mijn agenda gezet. Kun je ook gelijk mijn tuin inspecteren voor de bbq ;-)

Gisteren een nieuwe loungeset gekocht. We hadden er eerst een van Gamma van Jan des Bouvrie. Slechte kwaliteit, viel gewoon uit elkaar. Nu hopelijk iets dat langer mee gaat. Nu nog zon.

Geplaatst
Syl, ik heb langer houdbare? Wil je ruilen? dan rij ik zo langs, heb je die druk in ieder geval niet. Of je moet het juist als reden willen hebben om toch maar door te gaan... Je zeg het maar, voor mij geen enkel punt. Neem ik gelijk die taart mee ;-)
Uhhh ja graag als dat voor jou niets uitmaakt. Tot wanneer heb jij houdbaar?
Geplaatst

Ik wil ook geen kwaad over mijn schoonmoeder spreken hoor, ik hoef maar te kicken en ze doet alles voor ons. Maar idd zoals Babeth zegt ze zit zo op de huid en bedoeld het goed. Misschien idd vriendelijk maar duidelijk zijn. Tegen mijn eigen moeder heb ik daar ook geen moeite mee hihi.

Kaartje lekker in bad. Geniet ervan, mooie afsluiter van de dag zo na het paardrijden met de hond. Mooie foto's van paard en hond op fb!!

Babeth je mams is weer over. Heerlijk om een ander te helpen. I voelde weer warm aan, hmm idd in de gaten houden, gelukkig kan het bij die kleintjes ook in eens weer weg zijn. Nu lekker relaxen aan het eind van deze drukke dag.

Hier ook maar bankhangen. Mijn ouders en broer met vriendin komen morgen langs. De bladerdeeg hapjes met gehakt staan al klaar en de chicken tonight saus is ook al klaar. Morgen alleen nog even rijst koken saus opwarmen en de tafel dekken. Heerlijk. En als ze aankomen koffie zetten en hapjes in de oven dus lekker bij de visite zitten.

Geplaatst

Hi lieve meiden,

Lees mee maar weinig energie om mee te schrijven;( Schoonpa gaat gelukkig weer redelijk maar weten dat een aflopende zaak is, is erg moeilijk. Hopenlijk mag hij snel naar huis, daar wil hij nu het liefste zijn. We verwachten wel een weekje weg te kunnen zijn, nu hij weer wat stabieler is. Daarnaast heb ik erg druk op m'n werk, veel klussen én ORwerkzaamheden ivm fusie zorgen voor lange dagen... Nu even niets en maandag weer richting het oosten... Meiden, een dikke knuffel voor jullie allen, Syl even in het bijzonder (en als ik kan 'helpen' met ruilen dan doe ik dat graag, mijn menopur is volgens mij tot eind 2013 houdbaar).

Nu bank en beetje tv kijken.

Kus,

Ceeke

Geplaatst

Ik heb in ieder geval een flink aantal ampullen die tot 2013 gaan Syl. Moet ze dan wel deze week omruilen, want ga na volgend weekend aan de menopur. Wanneer komt jou uit? Ik ben ook kraamvisite aan het inplannen dus even kijken wat wanneer kan.

Geplaatst

Reactie van dr. Pf:

Results are fine, so please continue with actula medication. 6 - 7 days after positive pregnancy testing, you should exam additionally the regulatory T-cells, to see wether they expanding as good prognostic sign.

Ben er vandoor, reageer later of morgenvroeg weer!!

Geplaatst

Dacht ik ook Tool! Mooi, zo'n positieve instelling!

Henne en Kaartje wat gezellig dat jullie samen gaan lunchen!

Syl, helaas heeft man het niet 'even' moeilijk maar al sinds de geboorte, hij kan niet tegen langer huilen dan 5 minuten, tja... dat doen babies nou eenmaal wel eens. We hebben het er weer over gehad vandaag en hij zei nogmaals dat hij het zelf ook vervelend vindt, zeker voor mij maar dat hij er niks aan kan doen. Aan de ene kant denk ik : laat maar, het wordt vanzelf beter, aan de andere kant denk ik: ja, lekker makkelijk, kan er niks aan doen dus laat maar zo. Pfff het kost mij zo veel energie en neemt een deel van het grote genieten weg en dat vind ik wel erg want deze tijd komt nooit meer terug.

Hij zei overigens wel vandaag: natuurlijk vind ik het wel leuk als ze lachen en Kaat begint met brabbelen en hij kletst ook af en toe tegen ze dus het begin is er... Babysteps... maar eigenlijk is het wel ontzettend jammer dat het zo moet. Nou ja, ik ga nu niet meer klagen hier, heeft geen zin, kan niet wachten tot het beter wordt...

Geplaatst

Tool wat een gewelig mailtje om mee in slaap te vallen!!

Caro je kan wel zeggen dat je er niet over moet klagen, maar het feit is dat het heel vervelend is. En idd er niks aan kunnen doen is wel een makkelijk excuus. Gelukkig zijn er ook mooie momentjes en zegt hij zelf ook dat hij mooie momentjes heeft. Idd het begin is er, maar er soms flink van balen mag echt wel, schrijf het hier maar van je af en geniet met volle teugen verder, want wat je zegt, deze tijd komt nooit meer terug....

Ceeke meis weer veel op je bordje. Heel veel sterkte met je schoonpa en de lange dagen op het werk. Dikke knuffel voor jou!!!

Geplaatst

Happy birthday to Tool, happy birthday to Tool, happy birthday to Toohool, happy birthday to Tool!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd meis!! Mak er een gezellige, relaxte dag van en denk stiekem maar vaak aan de mooie kanjers die je bij je draagt :-)

Geplaatst

dank jullie wel allemaal!!!

ja, dat zinnetje van dr. Pf heb ik gisteren de hele avond aan moeten denken, zat regelmatig te glimlachen en dan vroegen mijn nichten en neven weer, wat ben je toch aan het griemelen, hihihi. binnenpretje zei ik dan, hahahaha.

idd lekker om mee in slaap te vallen.

en om twaalf uu vannacht kwam mijn moeder (die waren ook op het feest van mijn tante) achter me staan en kwam me feliciteren, ja, en toen kwam iedereen natuurlijk om me te feliciteren. eerste keer dat ik zo aan het blozen was, hihihi. maar het was een gezellig feestje, 2 uur, half 3 lagen we in bed.

ga de kruimelvlaai eens maken. meld me later weer!

Ceeke, sterkte met alles, je schoonvader, je overwerken, hoop dat je gauw in weer rustiger vaarwater komt te zitten!!

Geplaatst

Tool gefeliciteerd!! Hele fijne dag toegewenst, lekker broeden, taart eten en met iedereen bijpraten xxx voor jou,

Henne, heb zitten lezen over het EFT, vooral door jouw enthousiaste reactie, moet zeggen dat het me wel aanspreekt, maar zit met mindfulness en het boek voluit leven, waarin weer precies een andere manier om gedrag en emotie te beinvloeden wordt voorgesteld. Ondanks mijn mooie nieuwe schoenen ; -) waar ik nog niet zo heel veel op loop, blijft bij mij toch wel probleem met pijnklachten en niet lang kunnen lopen bestaan, naast de rouwverwerking van kinderloosheid, waar ik, ondanks dat het al weer een jaar geleden is, nog midden in zit. Mindfulness geeft me wel handvaten hoe met de soms heftige emoties om te gaan, maar het blijft lastig. Ik had net weer een nieuw boek gekocht ( haha halve plank vol mindfulness ; -) maar als ik dan je reactie lees op EFT krijg ik wel weer een beetje twijfel, misschien allebei en dan gewoon combineren..; -) ben bang dat ik het mezelf dan wel ingewikkeld maak. Het boek ben ik nog niet halverwege, dus ga eerst verder met lezen. Merk nu al een paar aandachtspunten waar ik denk ik veel aan kan hebben, en waar ik nog niet eerder goed bij stil gestaan heb, en waar ik nog misschien eens met een professioneel over wil gaan praten. Maar goed, het blijft wel interessant, en ik denk ook wel dat het in ieder zit, dat je in moeilijke periodes, of als je merkt dat de boel stagneert, dat je iets concreets wilt doen om je gevoel te beïnvloeden.

Ik zag je leuke interview op face boek over de workshop van 11 april, leuk!! goeie reclame!

Ik merk wel dat ik het hier qua posten en bekijken een beetje aan het afbouwen ben. Ik vind het gewoon zo'n leuk fenomeen het dik en dun forum, dat ik aan de ene kant het liefst wil mee blijven schrijven, terwijl aan de andere kant, merk dat ik vaker denk, is het niet stagnerend voor het verwerken? Eigenlijk heb ik er geen flauw idee van, maar merk dat het vooral niet zo gemakkelijk voor me is hier afscheid te nemen, daar waar anderen dat wel goed kunnen, wat ik dan ook wel weer kan bewonderen!

Ga vandaag proberen eindopdracht cursus te starten, moet echt in een week af....killing! Ik zeg: van uitstel komt afstel.....Op werk veel gebeurd de afgelopen tijd wat me ook wel weer aan het denken heeft gezet en me verder helpt in idee over mogelijkheden functie in de toekomst. Op de een of andere manier blijf ik wel het gevoel houden dat ik alles overboord wil gooien en eens helemaal opnieuw wil beginnen. Niet slim in deze periode van economische chaos, k weet het....misschien in kleine stapjes....

Lieve meiden, denk veel aan jullie, Sen gefeliciteerd met je prachtige en postitieve echo, Tool, lekker broeden, Fren, hoe is het bij jou? Lukt het goede genieten van je lieve Fiene en je mooie gezin nog met die zere pols?

Caro, jij sterkte met deze lastige periode. Ik denk zelf dat je er goed aan doet om vooral op zoek te gaan naar je eigen momentjes van genieten van de twee nu, hoe lastig het ook is, jij en je man beleven het nu anders. Het is gewoon super fijn om te lezen dat het jou wel goed afgaat, het geduld en de kracht en, dat ze dus ook nog eens hier goed op reageren ; -) zo te lezen ben je een geboren moeder ; -) en is jouw man gewoon niet zo'n babyman, ik hoop dat het lukt t n beetje los te laten, snap het goed dat het frustreert! Die situatie was altijd wel een beetje mijn angst toen ik hoopte nog zwanger te worden..heeft manlief wel genoeg geduld voor huilende babies, wordt het dan niet teveel gestress? Kon en kan het nu wel invullen: nee. En ik zou er vervolgens ook niet tegenkunnen hoor ; -) grote dikke knuffel voor jullie allemaal, ga hier maar eens aan het werk:(

xx

Geplaatst

Tool van harte meid. Maak er een hele gezellige dag van met heel veel binnenpretjes.

Henne las op fb dat je weer uislag hebt. Jeetje wat vervelend zeg. Kan het met de spanning te maken hebben dat J er niet is??? Hopelijk trekt het snel weg.

Eef weer druk in de weer. Tja afscheid nemen van hier is ook heel moeilijk denk ik. Het is zo'n vast onderdeel geworden van je leven nietwaar?? De herkenning en erkenning van gevoel e.d. is hier zo groot. De mooie maar ook zeker de minder mooie momenten worden hier met elkaar gedeeld en we steunen elkaar ook echt door dik en dun.

Doe wat goed voor je voelt, je merkt denk ik vanzelf wel wanneer je er echt aan toe bent als je dat moet doen. Je zal wel gemist worden natuurlijk met je heerlijke verhalen over je kinderatelier en nog veel meer.

Succes met je eindopdracht!!

Hier is het grijs, maar de temp is niet onaardig gelukkig. We zijn net eendjes gaan voeren, althans dat wilden we. De eendjes hadden geen hongen geloof ik. Dus alleen een frisse neus gehaald, was ook lekker. Mijn ouders en broer en vriendin komen straks, gezellig. R ligt nog in de wandelwagen te slapen en P zit weer te dutten op de bank.

Ik ga de was nog even vouwen en strijken. Dan is dat weer voor de komende dagen klaar.

Fijne zondag allemaal!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden