Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh hihi Fren, je bedoelt natuurlijk zo'n hangend ding boven het bedje ofzo. Ik had opeens een beeld van kleine F met een iPhone LOL!

Hmmm, ik zou hier wat minder zijn hè? Kan jullie gewoon niet missen!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha ja, henne, een mobile. Gelukkig kan het ding ook zonder muziek draaien, want mevrouw wordt nijdig als ie uit is... Weer een kikker, weer een elfje, weer een schildpad... Mooi!!

Geplaatst

Fren hoe durf je je kind als een woedende stier te omschrijven! Moet ze later niet horen...vraagt trouwens wel om een foto hoor!

Henne ik word al enorm tegemoet gekomen omdat ik geen nachtdiensten meer hoef te werken (normaal werken collega's door tot ong vier maand en dan stoppen ze met nachtdiensten). Dat ik nu vijf late diensten heb komt omdat ik vier nachtdiensten kwijt moest en die heb ik geruild met collega's die allemaal late diensten hadden. Ik kan wel dit weekend dagdiensten gaan draaien maar dan heb ik dus een dagdienst na een late dienst, dan kun je me helemaal opdwijlen denk ik. Dus geen gezeur...ga ze gewoon werken en ik zie wel hoe het gaat. Nog een paar weekjes en dan zal dat moe zijn ook wel wat minder worden.

Geplaatst

Henne fijn dat je bij de h.a van je af kon praten en dat hij je wat gerust kon stellen, ik vind je test ook weer mooi donkerder geworden, ik moest lachen om je beeld van f met een mobiel, ze hebben trouwens wel speciale houders voor babies waar je je iPhone in kan doen en de uk dan kan spelen....

Hoe gaat het nu met je als er vlees wordt gebakken? Wordt nog wat met de Bbq ;)

Fren lekker een dagje bijkomen? Is de woensdag bij jou de vrije dag?

Ivfsh wat een geweldige fotoS, die met dat bloemetje is ook zo schattig, succes met de voorbereidingen voor de terugreis naar NL!

Es, heb jij nog kunnen ruilen met iemand de 23ste?

Wen, volgens mij gaan jullie morgen testen nietwaar?een goede terugreis gewenst en heel veel succes!!

Rubster succes bij de h.a.! Hoe vordert de badkamer?

Ursela M is toch vrijdag jarig nietwaar?

Hier alvast asperges schoongemaakt en bijna gaar, 3 wassen gedraaid en opgehangen,in de achtertuin wT gesnoeid en opgeruimd, ging goed, lang leve de nieuwe schommel,I vermaakte zich goed als ik tussendoor maar de schommel let zwieren.

Geplaatst

Hihihi, een woedende stier aan de Iphone LOL

Ivfsh, geweldig de foto's, en wat een haar heeft ze nog!

Geplaatst

Babeth ik heb gisteren J gebeld dat hij zelf maar voor vlees moest zorgen, ik nam een gebakken ei. Kwam die vent met kibbeling thuis!! Het hele huis stonk LOL. Dat is wel precies als die eerste zwangerschap hoor, avondeten is gelijk een ramp. Ben rond die tijd ook heel moe en knap dan, stom genoeg, van eten wel op.

Ik heb voor de afleiding de slaapkamer en zolder gestoft, de was gevouwen en een deel gestreken. Voel me nu ook wel goed gammel. Ga even met een hypnosessie op de bank.

Wen ging toch testen als ze terug was? Ben wel erg benieuwd...

Geplaatst

Henne, fijn dat de ha je wat gerust heeft kunnen stellen!

overmorgen naar DD voor de reg. T-cellen, toch? Ga je rechtstreeks bij dr. Pf?

Ruby, hoe is het bij jouw ha gegaan? ik stuur de cd vandaag op, ga m dadelijk bij de post leggen. Was je nog niet vergeten!!

ik ben niet vooruit te branden hier. Heb al 3 stapeltjes weggewerkt, begin zometeen aan mijn vierde, voornamelijk opbergwerk. Het 'doe-werk' komt morgen aan de beurt of mss vanmiddag al.

Ursela, heb ik ook nog niet eerder geprobeerd, harder dan een schaap de berg oprennen, hihihi, maar ik zie het helemaal voor me!

ivfsh, ik moet er ook weer aan geloven. teller stond vanochtend bij mij op 90.7...en ik wil toch wel in een mooie bruidsjurk passen, heb nog tot 12 oktober, hihihi. en vanaf volgende week heb ik weer een extra uurtje sport erbij, dus dan zit ik weer aan mijn twee reguliere lesuurtjes en 1 uurtje voor mezelf sporten. Dus dan zal het wel weer wat sneller gaan (hoop/denk ik).

Eigenlijk boeit het sporten me op dit moment helemaal niet, erg he?

Wat een lieve foto trouwens van Catootje, waar ze het madeliefje in haar handen heeft.

Syl, ik denk aan jullie.

Bach bloesem heb ik ook eens geprobeerd, toen het niet zo goed ging met onze relatie. Werd er in het begin kalm van, maar na een tijdje niet meer.

Geplaatst

Tool rustig aan beginnen hoor! En hou er rekening mee dat nu je weer werkt, de emoties als je eenmaal thuis bent opeens weer hard terug kunnen komen. Ik vond het na minn miskramen fijn om weer aan de slag te gaan vanwege het gewone en de afleiding, maar daardoor komt alles soms opeens dubbel zo hard naar boven als de ruimte er even is. Gewoon toelaten als dat gebeurt! E fijn de je weer lekker gaat sporten. Heb je al een idee van wat voor een soort jurk je wilt?

Geplaatst

Babeth, de badkamer doen we in onze vrije uurtjes. Dus bedenk dat dat in de avonduren en weekenden is. We willen eigenlijk vrijdag de betonnenvloer storten, maar omdat A vandaag jarig is missen we een dag. Dus dat zal volgende week worden. Het weekend zit al weer vol. Wel met leuke dingen.

Tool, kan de cd goed gebruiken en lief dat je hem opstuurt. Sporten ik ben er gisteren aan begonnen. heb weer spierpijn. Heb wel gezien dat ik bij de gewichten goede begeleiding kan krijgen. Daar ga ik donderdag gebruik van maken. Even kwartiertje op de loopband geweest en daarna 5 minuten crosstrainen. Dacht dat ik dat niet volhield, maar met cooling down 7 minuten gedaan. Dus trots op mezelf. Wie weet ga ik het nog leuk vinden. Kan dan ook tv kijken als ik dat aan het doen ben. Dus een beetje afleiding.

Henne, jij nu even mak aan. Hypnosessie op de bank.

Fren, leuk om zo te lezen wat Fiene doet.

Ivfsh, in nederland wonen jullie dan in Utrecht? Dat is eigenlijk vlak bij mij en Kaartje. Gezellig. Kom ik ter zijner tijd een keertje langs ok! Mooie foto's van Catootje.

Syl, hou je het nog vol?

EDR, doe jij ook een beetje rustig aan. je hebt een kostbaar vrachtje bij je. En als het niet meer gaat dan even rustig aan doen.

Caro, Kaat en bram gaan dus lekker nu. Leuk hoor.

Van al die foto's kan ik erg genieten. Er komt dan een glimlach op mijn gezicht.

Fijne middag

Geplaatst

Ruby gefeliciteerd met A! En top hoor, vijf minuten op de crosstrainer, vind jij dat ook zo'n onding? Ik roei liever, maar dat schijnt ook luier te zijn ;-)

Geplaatst

Gefeliciteerd met A Rubster!! De badkamer komt wel goed zo te lezen, knap dat je er zoveel geduld mee hebt, zelfs nu nog, super!!

Henne klinkt goed dat J voor zijn eigen vlees mag zorgen ;-)

Geplaatst

Leuk hoor foto's en verhalen.

Luilakken ik ga 60 min op de crosstrainer met weerstand en 30 minuten hardlopen met helling ;-)

Zit bij de kapper dus alles oké!

Geplaatst

Hahahahaha, gelukkig ben je je gevoel voor humor nog niet verloren door de stress henne!

Met F bij kinderarts geweest, denk dat de cb arts aan een brilletje moet, want zij is de enige die iets raars in F haar ogen zag. De andere 4 (!) artsen die gekeken hebben zagen niks. Ook even gewogen en gemeten: 6230 gram en al 64 cm! Lange tante hoor!

Syl, respect! Ik doe momenteel helemaal niks meer aan sport. Roep à weken dat ik weer wil gaan zwemmen maar het is er nog nie van gekomen...

Babeth, woensdag is inderdaad mijn vrije dag! Heerlijk, twee dagen werken en dan al weer een dagje vrij!

Ruby, van harte met À

Sims, wat een leuke foto's van Sanne op FB! Wanneer gaan jullie voor de cryo?

San, knuffel!

IVF, wanneer ben je in nl? Moeten jullie nog veel doen aan jullie appartement of kun je er zo weer in?

Wen, succes me testen vrijdag, geniet van je laatste dagen vakantie!

Geplaatst

Ruby, gefeliciteerd met A! veel plezier vandaag en in het weekend!!!

ik deed normaal altijd 30 minuten, maar dan ook nog 30 minuten fiets, step en loopband erbij, dus ik was wel een tijdje in de sportschool. nu doe ik het (bijna) niet meer, het sporten in het fitnessgedeelte. haal mijn beweging uit de groepslessen.

Henne, ik heb een halterjurk in gedachten, tenminste, ik wil graag met een haltertop hebben, een of tweedelig, ben ik nog niet uit en dan wel een witkleur erin, maar ook nog een ander gekleurd motief erin.

Syl, lekker bij de kapper, ik ga de 12e weer. vlak voordat we naar Engeland gaan voor de communie en dan sta ik er ook weer mooi op bij de BBQ, hihihi. Weten jullie al of jullie kunnen komen de 23e?

en toen was ik het eventjes kwijt. heb pijn in mijn rug. komt van drie dagen lopen, staan, hangen op PP.

Ursela, Mereltje bijna jarig, wat leuk dat ze gaat uitdelen, gewoon die traditie erin houden! mijn broer in Engeland viert ieder jaar Sinterklaas! echt een groot feest en ze zetten de schoen en alles, geweldig!

Geplaatst

:lachu: Syl draait hier ondertussen haar hand niet meer voor om

Doe je die helling met of zonder schaap Syl?
Geplaatst

Dames, ik zal echt snel een mailtje maken, maar voor de gezelligheid en afleiding vast wat Bbq info?

Bij Kaartje in de tuin staan meters lage muurtjes om plantenbakken, dus veel stoelen hebben we niet nodig ;-)

Kaartje heeft twee bbq's, afhankelijk van het aantal mensen lijkt dat ons genoeg.

Fren kon voor een Partytent zorgen, Wen voor een terrasverwarmer? Beiden indien nodig.....

Henne heeft nog wegwerpservies en bestek.

Tot zover de basis ;-)

Vlees koopt Kaartje in bij een boerderij in de buurt, yummie.

Dingen als kolen, sauzen, kruidenboter, stokbrood haalt Kaartje (of Henne) gewoon bij de supermarkt.

Iedereen neemt zelf drinken mee, over welke wijn moet even overlegd worden.

En verder wilden we iedereen vragen om of iets van een salade/bijgerecht mee te nemen of een dessert. Als iedereen tzt gereageerd heeft op de mail, dan zal ik de salade-en de dessert groep met elkaar in contact brengen ;-) zodat die onderling kunnen overleggen wie wat meeneemt om te voorkomen dat we zes pastasalades en vijf chocomouses hebben (hoewel dat laatste vast geen probleem is)

Mailtje volgt echt snel, is vooral om eea te inventariseren (hoeveel mensen, vegetariërs etc). Zo leuk om dan ook veel kindjes te zien! Ik ken alleen R van San in het eggie.

Geplaatst

Mijn conditie is niet al te goed en mocht niet langer dan 5 minuten. Dus nee geen luilak. Daarbij nog gelopen en de gewichten getrokken. Ook nog even powerplate. Dat was wel relaxed voor de benen.

Nou bij de ha geweest. Even jip en janneke taal gekregen en hoef me nergens zorgen over te maken. Zolang de bloedcirculatie goed is. Als dat niet goed meer is dan hebben we een probleem. Maar dat zien we dan wel weer.

Verder wachten op een aanval van de nierstenen/galstenen/jicht. Daar kan hij nu ook niets aan doen.

Wel bloedonderzoek extra en urine onderzoek extra

ja, de bbq, ik ben geen ster in salades en/of toetjes. Verder leef ik op water/thee en iets van zero maar dat neem ik dan wel zelf mee. Geen enkel punt. Heb er wel zin in hoor.

Ik ga zo eens het cadeau van alwin ophalen en dan naar huis. schoonouders en vader komen vanavond.

Fijne dag en dikke knuffel

Geplaatst

Ruby gelukkig wat gerustgesteld dus! En de beweging zal helpen om de circulatie goed te houden dus je bent gewoon goed bezig!

Ik kom ook niet verder dan Spa blauw hoor, lekker gezond. Salade kun je rui denken hè, bak tomaatjes en komkommer en je bent klaar ;-)

Begin onrustig te worden. Gisteren was bruinverlies eind vd dag. Zou ik het 24 uur zonder halen? Ja liefst langer natuurlijk, maar ik vind 24 uur dan al wel een goeie eerste stap. J vroeg of ik nu dan blij was. Euh...nee schat, iets minder bang en iets meer ontspannen. Pas als ik van Pf hoor 'Good prognostic signs, no signs of rejection' pas dan ga ik denk ik een beetje blij worden....

Geplaatst

Henne fijn dat je weer wat blijer klinkt. Die rotweken na de posi test.....

Fren mooie foto's!!

Ruby fijn dat het in Jip en Janneke taal nog redelijk meevalt!!!

Ik vind jullie allemaal bikkels, beetje sporten zou voor mij ook goed zijn.... Heb er echt de fut en energie niet voor. Hopelijk komt dat snel weer terug.

Ben het verder even kwijt, allemaal een knuffel.

Hier amper geslapen vanacht, zo definitief om mijn dossiers te laten sluiten. Vandaag hebben mijn pa en oom de keuken afgemaakt en het is echt een plaatje geworden!! Ben er heel blij mee. Verder hele lange drukke emo dag op het werk gehad. Er waren visjes geboren bij een bewoner en hoppa, daar ging ik weer....... zelfs al jaloers op visjes momenteel ;) Ik denk dat mijn berg die we nu aan het beklimmen zijn hoger en stijler is dan ik van te voren had voorzien. Zal nog vele malen een paar meter terugdonderen en weer opkrabbelen tot we de top bereikt hebben. Gelukkig komt P zo thuis met R dus dan voel ik me iets completer ;).

Ben blij dat jullie de babypraat niet erg vinden, anders zou ik niet zo veel leuks meer te melden hebben. Hoewel R geen baby meer is maar een dreumes geloof ik hihi

Geplaatst

San je bent een top meid en jullie gaan er zeker komen met z'n drietjes. Bovenop die berg (nu moet ik dan toch weer aan dat schaap van Ursela denken). En super dat de keuken nu af is, kun je lekker alles naar je zin in gaan ruimen. Dikke kus!

Geplaatst

Ruby gelukkig ben je gerustgesteld, was niet niks allemaal. Hoe weet je dat trouwens van je bloedcirculatie? Moet je dat weer laten checken na een tijdje? Ik krijg nu 1x per jaar een oproep voor bloed prikken (glucose, nieren en nog wat) ivm hoge bloeddruk. In augustus ook weer terug om te meten. Wel een gedoe maar beter dat het in de gaten gehouden wordt!

San R is nog steeds een baby hoor, dreumes is pas als ie 1 is, dan tussen 2 en 4 jaar een peuter, tussen 4 en 6 jaar een kleuter en daarna een kind...

Oh Henne ik wil ook naar de bbq komen! Al is het maar om jou live te kunnen feliciteren! Heb nog geen bevestiging gehad van het feestje van de oudste maar ja, ben bang dat dat wel door gaat.

Kreeg net een berichtje op FB van mijn Noorse vriendin: "Halleluja! It's only one!" Ben blij voor haar. Het wordt al zwaar maar als het er twee waren geweest, pfff...

Geplaatst

Ik heb evt een tent inderdaad van m'n werk, maar bedacht me net ineens dat we de bank natuurlijk niet plat kunnen gooien om m mee te nemen omdat fiene daar zit... Stom!

Ruby, had jij er niet ook een?

Ik hoor wel in welke groep ik ingedeeld wordt, salades of desserts, maakt mij niet uit!

Geplaatst

Gewoon ff willen zeggen: meiden, wat zijn jullie een leuk clubje meiden bij elkaar!!!

Witje, heb erg met je te doen. Hopelijk kun je gauw de rust vinden en volop gaan genieten van jullie zoontje!

Henne, spannend meid, morgenochtend hopelijk een nog duidelijkere test! En geen bruinverlies meer..

Hopelijk kan ook jij gauw gaan genieten (al zal dat zeker moeilijk zijn)

Fren, fijn dat alles goed os met jullie dochter!

Esther, succes met de 5 lAte diensten. Begint de zwangerschap al te " landen"? Durf je al wat meer te genieten?

Ivfsh wat een mooie foto's van een prachtig meisje.

Oh, ik ben er zo slecht in... Ben de rest alweer kwijt...

Liefs naomi

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden