Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kalimera girls!

Ben kapot, hier stortregent t en we moeten de auto nog halen ergens vandaag.

Henne, watbeef zegt, is een leuk idee, ik kan mijn nichtje ook eens vragen of ze wat kleinere dingen heft om te geplakken. Zag op d communie dat ze kleine paardjes har. Kun j dan verven of beplakken (plakken is met behanglijm). Een doek laten beschilderen is ook heel leuk!

Wat leuk trouwens dat ze weer bij elkaar zijn!! Wanneer gaan ze trouwen?en bij jou is een licht vlammetje ontstoken! Super om te lezen!!

Nu denk ik weer, krijgen wij ook ooit zo'n mooi D&Dkindje?

Fijn dat bij testr alles goed gaat!

San, was idd positief bedoeld voor henne en toen ik je reactie zag, dacht ik, oh sjips, dat was niet m'n bedoeling.... Maar gelukkig is t goed gekomen :-).

Ga de katten eens eten geven

Geplaatst

Tool is wel eens lekker hoor even in de stromende regen lopen, alhoewel het niet echt prettig is als je dan nog in de auto moet zitten. Dat is minder erg als je naar huis toe gaat.

Ik hoop zo dat iedereen hier zo'n mooi d&d kindje in zijn armen kan sluiten...... anders mag die van ons lekker geknuffeld worden, maar dat is toch anders.....

Geplaatst

Hoi meiden,

Tool een leuke reünie gehad zo te lezen, leuk zeg! Balen van het weer, hier regent het ook aan een stuk door pfffff, gelukkig gisteren heerlijk buiten gezeten tot 21.00 uur.

Henne wat fijn om te horen en te lezen dat jij voorzichtig geniet en van binnenuit lekker verwarmd wordt!ik hoop dat de misselijkheid niet erger wordt, zou sneu zijn als je op de Bbq zit met een crackertje en slappe thee;-)

wat heerlijk dat je schoonzusje en de partner weer bij elkaar zijn en zelfs gaan trouwen! En an de creatieve ideeën van Eef, tool en jou, top!!

Gisteren een uitnodiging gekregen voor een kinderfeestje, en ja de 23ste maar wij komen naar de Bbq!

Ceeke hoe gaat het met jou?

Geplaatst

goedemorgen meiden,

wat een weer he bah.. hopelijk vanmiddag het zonnetje zoals gisteren.

Henne, gelukkig ben je wat kalmer en positiever. Goed om te lezen. En wat geweldig dat je schoonzus en zwager weer samen zijn gekomen en gaan trouwen. Dan is die break-up toch nog ergens goed voor geweest. Leuk idee om met de kindjes iets te gaan maken voor hen.

Guusje, hoe gaat het met jou?

Tool, lekker avondje gehad gisteren. Heb je mn post al ontvangen?

Kaartje, wat een gave foto zeg op FB :-)

San, ik kan er maar niet over uit. Wat is R. toch een lekker lachebekkie. Op praktisch elke foto staat hij met een grote smile. Wat een geweldig kindje is het toch. Was je gisteren in "de Poeluk"?

Syl, hoe gaat het met jou? zit je op de camping?

Eef, balen hè van je fiets maar je hebt er goed aan gedaan om een nieuwe te kopen en geen tweedehand. Tenslotte maak je er intensief gebruik van dus je hebt wel kwaliteit nodig.

Wen, hoe gaat het met jou meis?

en met de rest?

hier gaat het goed op de gewrichten na. Vrijdagavond hebben we een soort van reunie gehad: één van mn vriend zn beste maten van vroeger was na 20 jaar(!) weer in NL. Al die tijd woont hij al in NY en door omstandigheden kon hij niet naar NL komen. Dan zou hij het risico lopen om de States niet meer in de kunnen. Nu alles is geregeld met een dual paspoort etc. kon dat eindelijk weer. Hij is hier nu al een week met zn amerikaanse vrouw. Zn broer heeft hem dus afgelopen vrijdag onder het mom van "even een biertje halen" meegenomen naar een stamkroeg van vroeger en daar waren wij dus allemaal, zn oude maten. Dat was effe uniek, alsof hij nooit was weggeweest pakte iedereen het gesprek weer op... hoe bedoel je echte vrienden. Natuurlijk al die tijd wel contact gehad via FB enzo maar dat is toch anders.

Verder niet veel meer gedaan dan huishoudelijk werk, boodschappen, in de tuin van het zonnetje genieten en slapen.

Vandaag niets op de planning, eerst maar even een paar wasjes draaien

fijne zondag allemaal

Geplaatst

Mijn vriendin heeft nog niks geboekt voor het feestje, ze willen een kookworkshop gaan doen wat wel heel erg leuk is natuurlijk... Maar ik heb haar gister verteld van de bbq en ze vroeg of ik de komende zondagen dan kan ipv zaterdag en dat kan ik. Alleen wist ze weer niet of ze ook kinderfeestjes doen op zondag... Oftewel, ik heb gezegd dat ze morgen moet bellen... Ze is heel druk, heeft een eigen bedrijf dus het komt er steeds niet van...

To be continued...

Mooi van dat kleine vlammetje van binnen Henne. Het klinkt trouwens alsof je zelf genoeg creatieve ideeen hebt om iets te maken maar tips van expert Eef zijn natuurlijk altijd welkom!

Geplaatst

Sen, pakketje is binnen! Bedankt hiervoor!!

Caro, zou idd fijn zijn als je kunt komen en dan op zondag t kinderfeestje. Leuk zo'n kookworkhop!

Geplaatst

Henne je klinkt optimistischer dan de voorgaande dagen!!! Fijn! Ik hoop zo dat je theorie klopt met de bollen!!!

Caro zou gezellig zijn als je erbij bent de 23e! Ik ben er trouwens gewoon bij hoor! Ik heb mijn dienst kunnen ruilen met een collega. Gerard komt niet mee, die zit vast gekluisterd aan z'n bureau boven...hij moet zijn afstudeeronderzoek afgerond hebben voor eind juni en heeft in juni nog vier hertentamens. M.u.v. de zondag zit hij alleen maar boven te leren. Komende zaterdag hebben we een familiedag maar dan gaat hij ook niet mee. Gisteren hoorde hij trouwens dat hij w.s. pas in oktober z'n laatste vijf hertentamens mag gaan doen ipv augustus. Ik heb, heel kinderachtig, een potje zitten janken. Ik had me er zo op verheugd dat hij na de zomer gewoon klaar zou zijn met die stomme studie! Eindelijk door de weeks weer eens gezellig samen beneden zitten en leuke dingen doen. Voor hem is het rottiger hoor maar ik had het zo leuk gevonden om na de zomer nog even samen de laatste maanden van onze zwangerschap wat meer te kunnen beleven, bewust genieten van de laatste maanden samen zeg maar. NOu ja...er zijn veul ergere dingen :)

Tool je avondje van gisteren klonk gezellig! Wanneer is jouw NOD trouwens? Ik zag wat details over stoelgang voorbij komen meen ik :)???

Geplaatst

Eef leuke ideeën! De oudste is wat faalangstig, dus die moet ik echt heel erg zijn eigen gang laten gaan. Hij is snel bang dat het niet goed is. Van het winter waren ze hier even toen ik kerstkaarten aan het maken was en wilde hij helpen. Toen heeft hij heerlijk zitten knippen en plakken, maar hij vraagt dan elke keer of het wel goed en mooi is. Ja natuurlijk!! De middelste is juist nooit klaar, heel ander type. Wel leuk hoor, zo bezig zijn met die kleintjes. Snap absoluut dat je daarvan geniet. Ik ga ook even afwachten hoe ik me de komende weken ga voelen. Hoeveel ik zelf overhoop kan halen zeg maar :-) anders worden het gewoon mooie tekeningen die we inlijsten. Hier op de overloop hangt een mooie lijst met vier A6 formaat gekleurde kaarten met een tekening. Van elk neefje/nichtje een. Kregen wij met ons trouwen en is nog steeds een van m'n liefste herinneringen. Kleine moeite is vaak al heel groot plezier.

Esther super dat je erbij kunt zijn! Wel jammer dat G zo aan huis gekluisterd is, had hem graag ook ontmoet. Volgende keer :-) Kan me levendig indenken dat je stevig baalt. Je had een eindfactuur voor ogen en dan wordt die opeens drie maanden verschoven. En drie maanden is nu heel wat. Maar is er dan nu tussen de tentamens van juni en oktober niet wat meer ruimte om samen te zijn en leuke dingen te doen? Je kunt tenslotte ook maar beperkt vooruit leren dus misschien is er dan gelegenheid voor even een break? En dan juist in het tweede trimester waarin je het meest fit schijnt te zijn, dus misschien komt het nog wel goed uit ook ;-)

Sen wat leuk om zo weer met ouder vrienden samen te zijn. Met sommigen mensen heb je dat, die kun je jaren niet zien en toch is het gelijk weer goed.

Geplaatst

Uhm stoelgang? Moet ik even teruglezen, hihihi. Mijn nod is 10 juni, zou de 11e dus bongi moeten worden, mits! M'n cyclus 25 dagen is. KDat weet ik dus niet. Oma,ik weet t weer, winderigheid, hihihihi. Daar heb ikmnu ook veel last van en dat had ik de vorige maand ook, maar ik ga er eigenlijk vanui dat t niet gelukt is. Zou ook niet weten wanneer ik moet testen, weet ja niet wanneer ik bongi ga worden.

Wat jammer dat g. Niet mee kan naar de BBQ en de familiedag en da hij pas zo laat zijn hertentamens heeft, echt balen! Kan me voorstellen dat je even hebt zitten janken. Maar als de tentamens in augustus zijn, dan zijn er toch nog een paar maanden over? Je bent toch in december uitgeteld? Dat zijn nog 3-4 maanden. Komt goed, moppie!

Geplaatst

Hier lekker pyjamadagje ;-) toch rotweer buiten en de rest avn de familie ligt nog te tukken. Ben lekker een filmpje aan het kijken. Straks even stofzuigen en dweilen en dan vind ik t wel best voor vandaag ;-)

Geplaatst

Oja, misschien straks ff naar mediamarkt (horror op zondag, maar ja) want koffie-apparaat heeft t begeven en dat is hier n huis zo'n beetje een eerste levensbehoefte...

Geplaatst

Nee joh die tentamens zijn niet in augustus maar in oktober. Hij moet er dan vijf doen maar die gaat hij niet alle vijf halen dus de volgende ronde daarop wordt december.

Ik zeur ook een beetje hoor...hormonen :)

Maar in september begint het seizoen in de gemeente ook weer en is hij minimaal twee avonden in de week weg voor huisbezoeken etc. Tel daarbij op mijn wisselende diensten en het feit dat hij moet leren...blijft er w.s. weinig tijd over. Maar misschien valt het ook allemaal wel mee hoor :)

Tool je nod duurt dus nog even...

Geplaatst

Heerlijk zo'n dagje fren of niet?

Ik ga zo weer de deur uit...laatste late dienst in een reeks van vijf

Ben trouwens op zoek naar een leuk vakantiehuisje in zuidfrankrijk...drama!!! Ik heb besloten dat ik dit jaar geen zin heb in kamperen!

Geplaatst

Kijk eens op Gites.nl Esther.

Ben helemaal gaar van half uurtje strijken... Zal ik maar als iets positiefs zien hè? ;-) Nu wel beetje in spanning, tot nu toe vandaag nog geen gekleurd gedoe, bruin of rood, maar het kwam ook altijd smiddags dus klein beetje onrustig ben ik nu wel. Verwacht niet dat het gelijk weg is, maar geen roze/rood zou ik al winst vinden.

Tool deze maand doe je toch geen prednisolon enzo? Zat nog te denken of je niet beter drie maanden oid een lage dosis continue kunt slikken dan telkens wel, niet, wel niet... Geen idee hoor, maar lijkt me rustiger voor je lijf? Misschien even overleggen met huisarts of Pf. Scheelt ook weer een hoop gereken hihi.

Denk dat hier even de oogjes dicht gaan :-)

Geplaatst

Ik zal er eens kijken Henne.

Goed teken hoor dat jij uitgeteld bent na het strijken :)!!! Hoe is het met J op het moment? Hoe staat hij erin?

Spannend of de roze rode toestanden wegblijven!!! Trusten!

Geplaatst

Es, heb je een pb gestuurd, maar wellicht ook wel interessant voor anderen.

Fermedescharmes.fr

Henne, ik ben met m'n vit. D omhoog gegaan, deze maand idd geen prednisolon. Ik zal eens aan dr.pf vragen. Moet sowieso een nieuw recept hebben, want nu heb ik te weinig.

Geplaatst

Tool, goed dat mn post is aangekomen. Twijfelde opeens of ik er met mn warhoofd wel genoeg postzegels op had gedaan. Heb er ook een beetje geluk en babydust bijgestopt dus wie weet :-)

Geplaatst

Wat een prachtig huisje tool...maar beetje duur :( Ik wil eigenlijk wel graag twee weken weg en om dan 2000 euro uit te geven vind ik een beetje teveel van het goeie, sorry! Maar dit is wel helemaal super! Mooi ingericht ook! Ben jij hier al eens geweest?

Geplaatst

Sen, laten we hopen dat t gaat werken! Thanx!

Es, dan is het idd een beetje duur. Ben er nog nooit geweest. Is van de zus van een collegaatje van me.

Geplaatst

Hoi meiden, even een vraag aan jullie. Wij zijn bezig met een brusje. Hebben nu drie ivf's gehad, waarvan drie tp. 3 cryo's van 2e ivf niet goed ontdooid en nu nog 2 in de vriezer apart in een rietje. We gaan deze maand heerlijk nog even genieten van zon, zee, strand en duiken. Daarna de cryo(s) proberen mits die goed ontdooien. Wat zouden jullie doen: 1 of 2 tegelijk tp. Het is de laatste keer, daarna geen mmm meer.

Een ego bericht ik weet het.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden