Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve meiden,

Helaas... Geen bericht is geen goed bericht. Vanmiddag heeft doc Pf op hcg geprikt: niet zwanger. Bevestigt al hetgeen ik zelf vermoedde. Nog geen uitslag mbt immuunsysteem dus ik weet nog niet of dat een reden is, die uitslag volgt morgen. Tranen zijn er niet, meer een gevoel van gelatenheid. Best vreemd omdat zo te ervaren, net alsof het niet over mijzelf gaat... Morgen zijn we allebei vrij, even tijd samen. Kijken naar een leuk huis, wandeling in het bos, vakantie regelen vooreind augustus en filmpje. Even zinnen verzetten.

Morgen ook informeren naar eventuele cryo's en daarna maar bedenken hoe verder. In elk geval samen! Lieverds, even geen tijd voor jullie berichten nu. Lekker slapen voor straks en tot snel.

Liefs,

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou babeth, echt bij de Fam. Hoort ze niet, want ze wil eigenlijk niets met ons te maken hebben.wil t er verder niet over hebben omdat zij nl. Degene was die me gevonden had.

Ceeke, wat erg! Niet wt jullie gehoopt hadden, maar wel al n beetje gevoeld. Hoop dat jullie nog n kansje kunnen krijgen me evt. Cryo's. Veel sterkte en hou elkaar even stevig vast! Knuffel meid!

Geplaatst

Goeiemorgen,

Ben ik nou gek of zie ik niet meer wie er online is onderaan het topic?

Henne ik dacht net als jij laatst zou het topic niet veel te groot zijn geworden inmiddels?

Geplaatst

Nou volgens mij Is t overgeslagen naar hier, de ruziewolk. En waarom? Om een toegangspasje...heb da ding altijd in de auto liggen omdat ik t anders of kwijt raak of vergeet en dan kom ik de gebouwen bij mij op t werk niet binnen. Ben ik bijna op m'n werk kan ik m'n pasje nergens vinden. Vriend opgebeld, heeft ie t mee nAar binnen genomen, per ongeluk met z'n telefoon. Duhuh. Laat dat ding gewoon liggen, m'n pasje. KAn ik weer hier vanalles regelen. Zucht. Ook andere dingen spelen mee natuurlijk (de 12-weken grens, eigenlijk moet ik niet mee zo redeneren), bongihormonen die door mn lichaam gieren. We praten t staks wel uit, hing net al aan de Foon, maar dat ga ik niet hier uitpraten met een collega aan de overkant vd gang die haar oren gespitst heeft. Straks zal t wel gezakt zijn...

Lekker begin vd dag op deze manier.

ook al door m'n helft van ons bed gekrakt. De lattenbodem schiet altijd van dat houdertje af en toen ik t wilde maken, lees: lattenbodem weer erop leggen, vloog aan de andere kant de lattenbodem helemaal er vanaf en schoot er ook nog een lat uit. Heb t meteen zo laten liggen en eens gescholden. De katten waren me maar raar aan t kijken...toen kwam À ook nog thuis van z'n werk en die begon te lachen, toen had ik t helemaal niet meer...grmbl...

Ceeke, hopelijk hebben jullie een beetje kunnen slapen? Knuffel meid

Geplaatst
Goeiemorgen,

Ben ik nou gek of zie ik niet meer wie er online is onderaan het topic?

Henne ik dacht net als jij laatst zou het topic niet veel te groot zijn geworden inmiddels?

Ik zie het ook niet meer, mss Jheroen eens vragen...ook met de grootte van een topic...

Geplaatst

Tool om dat bed moet ik ook wel een beetje lachen ;-) verder sterkte meisie met deze dag...wordt vast straks beter.

Ik was om vier uur wakker, crackertje, vervolgens wakker gelegen tot half zes ofzo dus nu slaaaaperig. Whats new.

Geplaatst

Whats new... you're pregnant! Hoort er helaas bij voor sommigen... Maar wel balen. Vanmiddag tukje?

Tool bedenk ineens dat wij ook een keer door het bed zijn gezakt! We hebben er een extra 'balk' door het midden van voor naar achter en 3 extra poten onder gezet, want het is ook wel erg gammel anders met 2 zulke zware mensen er op (en de kat en soms een kind en nu babies...). Is dat geen optie?

Geplaatst

ceeke, wat een enorme tegenslag voor jullie, sterkte en knuffel xxx

tool, kalm aan...ook knuf voor jou, raar hoe dit soort dingen doorwerken, dat van die 22w grens, wel begrijpelijk hou je taai meissie xxx

Geplaatst

ceeke, wat een enorme tegenslag voor jullie, sterkte en knuffel xxx

tool, kalm aan...ook knuf voor jou, raar hoe dit soort dingen doorwerken, dat van die 22w grens, wel begrijpelijk hou je taai meissie xxx

Geplaatst

Eef ik zie dubbel ;-)

Wij komen in een rustig vaarwater met alles, zaak, relatie, leuke vooruitzichten en met sommige hier juist andersom, de familieperikelen doel ik op.

Henne zijn jullie niet welkom op de bruiloft, had ze zoiets gezegd?

Heb volgens mij wat tekst gemist. Is het wel een beetje gezellig met je schoonouders? Heb gisteravond alvast een kaarsje voor je gebrand en de aankomende echo voordat ik het deze week vergeet :-)

Tool ik ben in staat om in mijn auto te stappen en je een schouder (of boksbal) te geven en daarna gaan we lekker friet eten.

Fren hoe is het gisteravond verder verlopen, heeft Vin nog iets gezegd? Groot gelijk dat je iets zegt over je schoonzus, lijkt wel een dief in de nacht, ze klinkt "moeilijk".

Zit op kantoor maar heb geen zin, kan ik niet bij iemand een baby komen knuffelen?

Geplaatst

Syl nog een paar maandjes en dan kom je maar wanneer je wilt! Lief dat je een kaarsje gebrand hebt. En fijn dat het bij jullie allemaal in wat rustiger vaarwater komt. Werd ook wel tijd.

Lig lekker nog in bed met boek, iPad en tijdschrift. Zo nog even slapen. Smiddags slapen word ik misselijk van wakker, dus blijf nu de ochtenden in bed en start dan langzaam op. Heel misschien vanmiddag kapper, stel dat we morgen toch gaan...

Fren zijn jullie alweer on speaking terms?

Geplaatst

Vandaag Henne? :-)

Ik meen het hoor Syl, spring maar in de auto! Kom je met Henne gewoon nog een keer... Ben toch alleen vandaag, nou ja, met de tweeling: oudste is bij oma logeren en P is aan het werk. Gezellig!!

Geplaatst

Hihi het klinkt bijna dreigend... Over paar weekjes. Eerst die twaalf weken. Gewoon voor m'n gemoedsrust maar ben nu ook echt nog te moe.

Geplaatst
Hihi het klinkt bijna dreigend... Over paar weekjes. Eerst die twaalf weken. Gewoon voor m'n gemoedsrust maar ben nu ook echt nog te moe.

Aanbod om dan te rijden blijft staan.

Snap het wel hoor, het is al vermoeiend genoeg nu voor je.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden