Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Syl wat super dat jullie eerst met Iui beginnen. Wel erg rot da je maar blijft kwakkelen...wat zei de verzekeringsarts ervan? En ga je nog acu doen bij de Iui?

Babeth niet teveel gaan testen hè! Het kost je klauwen met geld en bovendien je zenuwen. Dinsdag officiële testdag en daarna stoppen hoor! Mijne was toen trouwens nog niet erg dik, ik heb na de eerste echo nog een test gedaan omdat ik perse een dikke streep wilde haha.

Tool sterkte vandaag!

Ivfsh geniet van jullie dagen daar! Natuurlijk mis je E, zou gek zijn als dat niet zo was.

Caro hoe zijn de avonden verlopen?

Eef oei, je collega een burned out....pas je dan wel goed op jezelf dat je haar niet achterna gaat?

Ruby nog naar de kapper geweest?

Komt Fren vandaag weer thuis? Lekker in de regen en kou....brrr....

Wij gaan hier langzaam opstarten. J gaat spullen naar de stort brengen en vanmiddag in het kamertje de vloer afdekken, plinten afplakken en meer van dat soort fijne klusjes. Goede voorbereiding is het halve werk hè?

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fren ging volgens mij twee weken deze keer! Iemand wat van haar gehoord trouwens? Ze is wel erg stil, ook op FB?

Gisteravond hebben we ze in bed gelegd om half 8 en er maar weer uit gehaald want vooral Bram weigert te slapen. Een uur met ze gespeeld, toen een papfles en tegen negenen er weer in en als een blok in slaap allebei. Dus misschien moeten we dat maar even aanhouden: langer ophouden tot ze echt heel moe zijn...

Syl spannend! Maar hoe kunnen ze zien dat je risico loopt op overstimulatie?

Ga nog snel even bedje in, moet over anderhalf uur schoonouders van het station halen, jippie...

Geplaatst

Haha Caro ik moet lachen om je enthousiasme over jullie verwachte bezoek ;-)

maar wat je zegt over het slapen, het heeft echt lang geduurd voordat ik met I een ritme had dat tenminste 2 weken hetzelfde was,....misschien is dit de methode voor B.

Tool, heel veel sterkte met de crematie, hoe dubbel he, afscheid en het vieren van het leven, pittige dag, fijn dat je broer ook bij de crematie aanwezig is.

henne en J succes met alle voorbereidingen, leuk! Vooral als er duidelijke verschillen komen...

inderdaad Fren ging voor 2 weken, niet gewend van haar dat het zo stil is maar dan heb je wel echt even afzondering van het dagelijkse leven...

bij jullie ook zo'n saai trutweer?

Geplaatst

Haha, babaeth. Dat klinkt echt als heel zwanger. Gefeliciteerd met de mooie testen! Ik snap je voorzichtigheid, maar ik ga alvast heel blij voor jullie zijn.

Tool, heel veel sterkte vanmiddag. Het zal een emotioneel beladen dag worden. Knuffel.voor jou!

Syl, bah. Aan het kwakkelen. Gelukkig alles goed genoeg voor iui. Wij slepen je straks wel door die ellendige wachtweken heen en ik hoop over een paar weken dat je net zo positief nieuws als babeth kan brengen.

Henne en j. Klus ze vandaag! Wij gaan vanaf december langzaam beginnen.

San, even een extra knuffel voor jou. Laat ons echt weten als wij iets voor je kunnen doen, lieverd.

Hier idd ook heel saai en ongezellig weer. Straks even de stad in voor een cadeatje ivm verjaardag morgen. Daarna de boodschappen en mijn huis doen. Manlief heeft nachtdienst gehad en ligt te slapen. Mijn dag is weer gevuld. Tot later.

Geplaatst

Syl wat spannend! En idd erg balen dat het zo blijft miezeren in jouw priveleven. Wilde dat ik een toverstokje had...

Henne succes vandaag!!!

Tool moeilijke dag voor jullie. Sterkte!

Babeth zo mooi voor jullie!

Hier ook grauw maar ik houd van dit weer, vind het zo gezellig!

Gisteren niet meer naar apeldoorn geweest, hele dag harde buiken gehad. Vannacht erg slecht geslapen en nu zo brak als wat. Al een paar dagen een zere kaak, ik kon er maar niet achter komen wat het was maar voel nu ineens dat mijn verstandskies doorkomt. Bij mijn zussen was er geen plek voor, ik hoop maar dat hij geen problemen gaat geven bij mij!

Vanmiddag wilden we nog even naar de ikea een kleed ophalen en daarna door naar vrienden in vriezenveen maar ik sta in dubio. Ben zo moe maar vind het rot om af te bellen.

Geplaatst

Nou voorlopig lig ik nog op bed hoor, misselijk en darmen rommelen. Zal wel van de osteo donderdag komen. Merk dat als puntje bij paaltje komt ik toch wel erg weinig kan,zucht. Never mind, J is al wel bezig en we zien vanmiddag wel. Loslaten, hulp accepteren of zelfs vragen...zwanger zijn is gewoon een cursus levenslessen ;-)

Caro misschien heeft B gewoon minder slaap nodig?

Babeth dat klinkt wel zwanger haha.

San, wat gaat dat tuinhuis hard!! Stoere kerels hoor, doorwerken met dit weer.

Geplaatst

Esther als het niet gaat afbellen. Je hebt er ook niks aan als je te moe bent. Heb zelf de afgelopen jaren tig afspraken af moeten bellen en voelde me altijd heel erg rot en schuldig, maar bijna niemand vindt het erg....ze weten toch dat het van nou geen smoes oid is. En ik.ea op zaterdagmiddag?? Oké, misschien is Dui.ven minder erg dan D.elft :-))

Luister naar je lijf meis. Maak het thuis gezellig en kruip met een dekentje en een stapel tijdschriften op de bank.

Geplaatst

iemand trouwens ervaring met doorkomende verstandskiezen? Vervelend gevoel! Plus dat hij continu tegen de binnenkant van mijn wang aanschuurt.

Geplaatst

Caro ik heb al 2x eerder tegen overstim aangezeten en er liggen nu al rond de 25 follikels klaar die dus bij ivf waarschijnlijk allemaal gaan groeien. Bij de 2de ivf had ik 13 follikels en een aantal kleintjes en 2 dagen later zat ik over de 30 follikels.

Geplaatst

Ging even niet goed. Het is maar de vraag hoe het zaad de volgende keer is maar we hadden al besloten dat ivf nu niet zou werken met deze griep. Gesprek met de arbodeskundige ging moeizaam, zij mocht ook niet beoordelen of ik ziek was maar kwam alleen de klachten aanhoren. Nu wordt dit weer besproken en krijg ik waarschijnlijk een oproep voor bij een arts, doe dat dan meteen. Ondanks dat ze dus niet medisch onderlegd is en geen mening mag geven sloot ze wel het gesprek af met de opmerking dat depressie wordt gezien als een ziekte (maar aangegeven dat ik niet depri ben) en als de klachten die ik nu heb zijn ontstaan als een reactie op het afgelopen jaar dit niet wordt gezien als ziekte en ik dus geen uitkering krijg. conclusie is maar weer dat je de boel maar moet belazeren en dingen erger moet maken. Je wordt hier toch depressief van!!!

Geplaatst

Jeetje Syl, wat een " fijne" afsluiting van het gesprek not.! Ik vraag me echt af wat de toegevoegde waarde is geweest van dit huisbezoek, ik hoop voor je dat het toch anders af gaat lopen, sjonge jonge zeg!en als je arbeidsongeschiktheid nu wel zou koen door het laatste jaar, waarom heb je dan geen recht op uitkering? Is dat vanwege de termijn? Wat en k-zooi!

esther ik heb geen verst.kiezen meer, konden niet diskmen vanwege ruimtegebruik en zijn alle 4 destijds in het zkh verwijderd. Lastig hoor, anders voor de zekerheid contact opnemen met tandarts?

Een forumkwaaltje momenteel? Ceeke heeft er ook last van!

Geplaatst

Huh Syl dus als je 'gewoon' depressief bent, ben je wel 'ziek' maar als je nu oververmoeid bent van alle ellende -maar niet depressief- dan ben je niet 'ziek'? En je moet al je klachten bespreken met een wat....verpleegkundige dan toch hoop ik? Of is dit bij wijze van spreken de koffiejufvrouw die het voorwerk doet....oooh wat word ik toch kriegel van dit soort instanties en processen.

Geplaatst

Jeetje syl, wat een gezeur weer. daar worxt je idd depri van.

Babeth, tuurlujk blijft het spannend. maar je bent wel zwanger.

Henne en edr. luister naar je lichaam (zegt iemand die daar veel moeite mee heefy).

Ik ben aan het werk bij groenteland jan appelman. morgen naar de kreadoe met vriendin.

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

@Syl, bijzondere redenering... maar wel ellendig voor jou. Spannend om weer te gaan starten!

@Babeht, een voorzichtige gefeliciteerd meis. Spreek je snel;-)

@Es, hier ook met een doorkomende verstandskies. Helaas niet zo fijn want er zit een infectie bij dus nu aan de ab en komende woensdag naar de kaakchirurg om hm te laten verwijderen. Tandarts durfde dat niet aan. Wellicht dat spoelen met kamille wat verlichting geeft maar ik zou zeker even naar je tandarts gaan! Gewoon even laten controleren; wellicht handig om van te voren uit te zoeken of er een foto gemaakt mag worden nu met je bolle buik?? En Vriezenveen... daar zijn wij gisteren geweest ivm bijzetten urn schoonvader in urnenmuur en daarna een mis voor Allerzielen. Was heftig, mooi en bijzonder. Goede reis en hoop dat jouw kies gewoon doorkomt!

@Caro, toch veel plezier met je bezoek!

@Ivfsh, Shanghai... terug van weg geweest. Fijne dagen daar en jullie kleine meid is in goede handen! Lekker genieten samen.

@Henne, lukt het om op je stoel te blijven zitten??! hahaha ik zie het al voor me maar zeker niet te veel doen hé?!

@San, ik denk dat ik je berichtje niet gelezen heb maar ik kan me voorstellen dat je gewoon verdrietig bent deze dagen. Sterkte en een dikke knuffel!

@Tool, jij ook sterkte vanmiddag. Zo oneerlijk, zo jong... Knuffel voor jou!

@rest, ik ben het ff kwijt... Hier beetje balen want we zouden dit weekend met de hele familie in de Ardennen zitten. De familie zit er, wij helaas niet. Gisteren op de terugweg vanuit Vriezenveen bleek de koppeling dermate kuren te vertonen dat we het niet aandurfden om helemaal naar de ardennen te rijden. Het was sowieso al laat en dan met slecht weer. Vanochtend kon manlief nog amper koppelen dus de beslissing was goed maar leuk is anders... Nu plannen maken voor filmpje vanavond. Verder een dikke wang en ik zie echt enorm op tegen bezoek aan kaakchirurg!

En bedankt voor jullie input mbt de buurvrouw. Spelen is echt geen probleem maar dat hoeft en mag niet ten koste gaan onze garagedeuren, voordeur en keukenraam. Manlief is altijd wat rustiger in dit soort zaken dus die belt een dezer dagen aan om eea door te spreken.

Meiden, wens jullie een fijn weekend toe! Hoop op wat beter weer zodat we in elk geval lekker naar buiten kunnen!

Liefs,

Geplaatst

Syl ik vond datgene wat je vertelde bij de high tea al tenenkrommend maar dit is weer net even de overtreffende trap! Zo oneerlijk, frustrerend, egoistisch en ik weet niet wat allemaal nog meer!

Ceeke ik voel heel erg goed dat hij doorkomt maar ik heb niet het idee dat er een ontsteling oid bij zit. Het doorkomen is gewoon vervelend en gevoelig. Ik ben erg benieuwd of hij er bij past, dat is mijn grootste vraag. Het moet niet zo zijn dat hij de boel aan de kant aan het drukken is en daar ben ik een beetje bang voor aangezien het bij mijn zussen en moeder niet paste. Een foto is geen optie nu, heb ook een kies waar ik in november een wortelkanaalbehandeling in heb gehad en die nu al drie keer door midden is gebroken en waar een kroon op moet maar dat mag nu ook niet ivm de rontgen foto's die gemaakt moeten worden.

fingers crossed dat het gewoon past en een beetje doorkom pijn is!

Dat is wel echt een beetje veel balen dat jullie om deze reden een familieweekendje moeten missen zeg! Was misschien ook een fijne afleiding geweest wb je kaak!

Ik weet van mijn zussen dat het moment dat de kies eruit wordt gehaald reuze meevalt. Alles wordt echt goed verdoofd in het zh...daar zijn ze niet scheutig mee. Nadien kun je echt wel last hebben een paar dagen maar als jij zorgt dat je goeie pijnstillers in huis hebt dan ga je een heel eind komen hoor! Echt waar!!!

Geplaatst

Dames niet ongerust zijn hoor. Ik heb momenteel erg veel ruimte nodig en kan niet veel verdragen van ander dingen. Had vanmorgen een verjaardag en heb heel erg de neiging moeten onderdrukken om niet gillend naar huis te rennen. Probeer dus de prikkels van alles om me heen zo veel mogelijk te weren, omdat ik het nodig heb.

Mijn veilige coconnetje is nu mijn huisje voor eventjes waar ik met alles waar ik mee worstel in het reine probeer te komen.

Het gaat allemaal weer goedkomen hier hoor, daar ben ik van overtuigd. Maar zal hier eerst doorheen moeten om weer verder te kunnen komen.

Babeth even een felicitatie voor jullie!!!!!!

Voor de rest een dikke knuffel..

Geplaatst

San fijn wat van je te horen! Meid it's up to you...jij voelt waar je behoefte aan hebt, wat je nodig hebt. Hele dikke knuffel voor jou, heel veel sterkte en ik hoop dat er snel wat rust en ruimte in jouw leventje komt!

Geplaatst

De afgelopen weken wel tussen alle drukte door meegelezen, maar niet de tijd om te reageren. Even de tijd genomen, maar kan echt niet alle nieuwtjes meer herinneren. Dus sorry voor degene die ik vergeet:

@Henne, nog steeds aan het kwakkelen, maar wel lekker op dreef met de zwangerschap. Hoop voor je dat je je binnenkort weer een beetje lekkerder gaat voelen.

@Edr, heel slim om niet naar de i.kea te gaan. Kan uit ervaring zeggen dat die in D.uiven nu nog drukker is geworden dan ie al was. Zeker na de verbouwingen van de afgelopen tijd. Die in D.elft is druk, maar die in D.uiven wil je op zaterdag ook echt niet komen! Raad je aan een keer op bijvoorbeeld maandagavond te gaan rond een uur of 18.30 uur. Is het lekker rustig....

@Meiske74, GEFELICITEERD!!!! Zal zeker heel onwerkelijk zijn, maar een streepje is een streepje!

@Ivfchina, heel veel plezier! En gefeliciteerd met je nieuwe baan!

@Fren, lekker op vakantie aan het genieten hoop ik.

@Witje, voor jou heel veel sterkte en lekker in je coconnetje zitten. Je nieuwe huisje met steeds mooier wordend tuintje is nu een goed recept.

@Syl, wat een @^$ die arbo"on"kundige. Maar wel goed nieuws dat jullie weer starten. Tripjes naar L'dorp weer op het programma, gelukkig IUI. Doe ze de groeten :-) oh gaat niet met een screenname Dublin (zo kennen ze mij daar niet ;-) )

@Caro, kan idd zijn dat Bram minder slaap nodig heeft dan zijn zusje. Ieder kind is uniek, dus op zoek naar een manier waarop het slapen gaan wel beter lukt.

@Tool, sterkte met het verlies en zo'n verdrietige dag. Ook nog een wijze beslissing genomen wat betreft lijnen!

Voor de overige een hele dikke knuffel.

Hier heel erg druk met werk en thuis. Met onze kleine meid gaat het goed (op het slapen 's nachts na....). Sinds vorige week vrijdag loopt ze los en zegt ze ook nog mama, dus dat was een topdag voor ons. Heel veel geklapt voor haar, met als resultaat dat mevrouw om 3.00 uur 's nachts ook in bed zat te klappen. Zo druk met willen lopen dat ze onrustiger is. Ze zit duidelijk in de 11 maanden sprong, waardoor wij ineens gebroken nachten hebben. Tot zover waren we erg verwend, maar goed komen we ook wel door. Ook is het klimmen op de bank een must geworden, wat haar (helaas voor ons) ook nog lukt. Dus even naar de keuken lopen om wat te drinken te pakken gaat niet meer. Want ze klimt op de bank en gaat daar dan vrolijk op staan springen... wat ons dus bij de eerste keer bijna een hartverzakking opleverde. En zij met een big smile ons aankijkt hahahaha.Ze is nu bijna 11 maanden en moet constateren dat het wel HEEL snel gaat... Het is echt een mensje i.p.v. een babytje dat steeds meer ontwikkeling doorloopt. Zo bijzonder om te zien.

Geplaatst

Even snel, heb ff illegaal de datacommunicatie aangezet, maar moest spieken voor Babeth...

Wiohoo meis! Wat spannend weer!

Verder niet bijgelezen, knuffel voor sllemaal. We genieten, eerste 4-5 dagen slecht weer gehad, nu gelukkig mooi. Alleen ons spookje heeft besloten dag doorslapen niet hoeft in de vakantie, dus zit weer aan de gebroken nachten helaas...

Geplaatst

Fren haha ff illegaal spieken, foei ;-) Geniet van het mooie weer, ondanks de gebroken nachten.

Babeth hoe is het vandaag? Nog getest (domme vraag Henne, domme vraag)... Ik zat net mijn testen nog even terug te kijken en zag dat die zelfs op 16dpo mog een stuk lichter kleurde dan de controlestreep- om je maar even vast voor te zijn ;-) Ben daarna gestopt met testen.

Esther was het gezellig gisteren? Niet al te moet geworden?

Dublin, met een klimaapje in huis moet je opeens heel erg oppassen ja :-) maar wel erg leuk toch!

Ik had gisteren een beetje een dipdag. Wilde van alles doen en natuurlijk was ik net gisteren erg moe. Verder paste het rolgordijn dat ik gekocht had net niet en waren we een dag te laat met terugbrengen. Ga vandaag proberen of ruilen nog wel kan. En verder merk ik dat ik toch wel heel erg gefrustreerd raak van het feit dat ik hele gewone dingen niet kan. Weer vanochtend ook nog eens snotverkouden wakker dus ben benieuwd hoe het vandaag gaat lopen.

Lieverds, fijne zondag!

Geplaatst

goede morgen meiden

Dublin bij jullie ook al z´n snelle jelle in huis, en op de bank klimmen helppppp , hier ook, doodeng! vooral als ze over de rugleuning gaat hangen en denkt dat haar armpje lang genoeg is om iets van de grond te pakken.

Fijn dat het zo goed gaat maar wat je zegt, gaat zo snel en ineens is het een echte peuter he.Ik hoop dat ze snel weer lekker doorslaapt ´snachts.

Ceeke wat ontzettend balen dat jullie het familieweekend gemist hebben en dan natuurlijk de probemen met de auto....heb je het idee dat de a.b. iets doet?

San, neem lekker alle tijd en ruimte die je nodig hebt, niemand kan je "de weg wijzen" weet dat je hier altijd alles kan spuien en ben niet bang om in herhaling te vallen of wat dan ook he!!! Thuis vordert het goed met het tuinhuis zo te zien, is nog erg groot ook, lekker!!! fijn als dat straks ook weer af is, wordt vast mooi.

Henne, je was met zo´n goede moed begonnen gisteren, jammer dat het niet ging maar vergeet niet dat naast al het klussen ed jij nog de grootste en belangrijste klus klaart he!

succes met het ruilen van het rolgorijn, zullen ze toch niet moeilijk over kunnen doen?

Fren, gelukkig goed weer nu alleen moet F nog even doorhebben dat ze op vakantie wel laat mag opblijven maar wel gewoon lekker moet slapen ´s nachts.....Ik kan me herinneren dat I ook rond deze leeftijd vaak wakker werd ´s nachts, soms volledig in paniek.

Rubster al bij de kapper geweest? ben benieuwd wat het gaat worden uiteindelijk!ik heb ze toen ik een jaar of 14 was voor het laatst echt kort gehad, jeetje vond het lastig om ze door te laten groeien zeg, kwam echt op zo´n punt dat niets mogelijk was haha. toen heel lang gehad en vervolgens steeds wat korter maar echt kort doe en durf ik niet meer.

Tool gaat het een beetje met je na het emotionele afscheid gisteren?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden