Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb eens een heel paper lang Nedreland getypt ipv Nederland.....en het was een paper over de verschillen tussen Nederland en Spanje hihi. Lang leven de spellingscontrole en zoek/vervang :-))

Hier nog steeds beetje onrustige buik, maar uiteindelijk heb ik dat wel vaker de probeer me te ontspannen en Koekie beweegt wel lekker dus dat vat ik op als een goed teken.

Tool wat kl**e van A zijn werk. Het zijn toch echt onrustige tijden hè. Die onzekerheid helpt natuurlijk ook niet echt in het wel/niet doorgaan vraagstuk.

J kijkt sport, ik pak er even een boek bij ter afleiding. Straks met een half ook boeren kijken, vind het geen leuk seizoen eigenlijk maar wil dan toch wel even weten hoe het afloopt ;-)

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje tool wat k....

Henne, de afsluitdop zit dus niet goed. voor jou ook balen Zeg.

Bij kns moet in de keuken de radioator verplaatst worden met de tijd.

Ben nog niet naar de kapper geweest. eerst nog even laten groeien. heb het vroeger tot mijn kont vehad. dus eeet wel wat het is.

Naar de kreadoe geweest vandaag tot half 3. Nu in het zwembad. dan bzv kjijken.

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Oh wat balen Tool! Getver, net getrouwd, begin betere tijden? Nee dus! Hoop dat ie snel wat anders vindt!

Minst leuke BZV seizoen tot nu toe... maar ik wil ook weten hoe het afloopt...

Geplaatst

Tegenslag Tooltje voor jullie wat erg. Weet hoe die onzekerheid voelt meid. Hopelijk komt er snel iets anders voorbij. Geen leuke dingen.

Henne wat een ellende zeg, laat maar weten als ik een keer moet puinruimen, echt ik meen het.

Geplaatst

Hihi als je je oen open kan houden...

Ja best wel, de hele week daarvoor ook al bezoek steeds! Ach ook wel gezellig, er zijn dagen dat ik bijna niemand zie behalve man, kids en de kassières van de supermarkt! :-)

Kids trouwens vanmorgen geweigerd te slapen en ook druk weekend dus vanavond om half 7 naar bed, heerlijk rustig kunnen eten maar nu de oudste onder de douche staat werden ze weer wakker. Nu dilemma wat te doen:papfles en weer naar bed of laten spelen een tijdje? Denk het laatste. Schema (voor zover we dat hebben) loopt dus ook al het hele weekend door de war...

Geplaatst

Probeer jij je oen maar open te houden Babeth.. Succes :-)

gaat weer goed met de spelling hier.. :-)

Ik kan sinds ik veel op forums bezig ben, het woord formulier niet meer normaal typen, wordt eerst altijd forumulier

Tool wat onzettend *piep*... Is er bij jullie wat te vinden in zijn vakgebied?

Hier vanmiddag schoonpa op bezoek gehad, Ik had er niet heel erg veel zin in, maar ja, kan moeilijk tegen JW zeggen dat ik er geen zin inheb.

Was net de badkamer aan het soppen. JW was even naar een klant, waar hij gisteren ook de halve dag bezig is geweest. Daarna belde hij dat hij even naar zijn pa ging. En toen hij daar was belde hij of ik het ok vond dat hij zijn pa meenam, en dat hij hier een happie mee at.

En tja, moe, druk bezig, en nog een to do list.... ik werd er een beetje hummig van. Maar ja daar kan hij niets aan doen.

Maar goed, eerst de badkamer verder schoon gemaakt, nog gezogen, en 3x tegen Sanne verteld dat het nog bedtijd was, en dat ze toch echt nog even moest slapen.

Helaas luisterde ze vandaag niet zo heel goed ;-)

Nu wordt hij weer naar huis gebracht, en kruip ik zo met een boek op de bank, en dan vroeg naar bed...

Geplaatst

Syl da's lief, maar zorg jij nu eerst voor jezelf meid! En dan spreek ik liever een keer af om te kletsen dan om puin te ruimen hoor ;-) En ik word al heel erg goed in het negeren van rotzooi.

Geplaatst

Misschien kan hij weer terug naar het werk dat hij hiervoor deed, bij al.pro so.ya. Maar voor hoe lang dat dan weer zal zijn? Geen idee.

Geplaatst

Oh ja Kaartje: vanmorgen was het voor het eerst in lange tijd niet tussen half 5 en 5 uur maar kwart over 7 dat meneer ging miauwen! Zou het toeval zijn of zou het al gaan werken? Ben benieuwd morgenochtend...

Geplaatst

Caro, ik kon mijn oen ;-) open houden en heb me doodgeërgerd aan Henrieke , echt onvoorstelbaar...arme Henrieke, zij is toch echt een topoptimist om de hoop te houden dat hij ontdooit......

nee, de bzv vond ik echt minder, wel die Wilma en Henk, leuk!

Goed van je kat, zeker als je bedenkt dat het wintertijd is.

syl wat ben je toch lief!

Geplaatst

Kalimera,

vandaag een dagje ziek thuis. Effe pas op de plaats, koppijn erbij, buikpijn, af en aan diarree. Lig nu op de bank zodat A. Kan doorslapen, want die heeft straks nachtdienst.

zal de hapto ook og afbellen vandaag.

fijne dag allemaal!

Geplaatst

Tool beterschap.

Babeth, henrieke vind ik zeker geen arm schaap. ze doet er zelf ook weinig aan om te zorgen dat er een gesprek komt. En ja naar disney land parijs...

De voorspellingen die ik had gedaan voor BzV zijn allemaal uitgekomen. Vind WIlma en Martin een erg leuk stel.

Hoe is het hier. GAat redelijk goed. veel fietsen en gisteren naar de kreadoe geweest. Geld wat ik zaterdag had verdiend uitgegeven. Nu aan de slag, woensdagavond zit ik in mijn hobbykamer, donderdagavond na de griepprik ook nog wel en vrijdag weer muziek.

Vanavond muziek en morgen groepswerk inclusief vergadering. En dinsdagochtend naar de hapto. Dus druk....

Dikke knuffel voor iedereen

Geplaatst

Tool beterschap!

Caro dat shot in dat kopje...ik had het niet meer, hoe zielig kun je er samen bij zitten zeg.

Hier geen warm water, gelukkig valt de temp. in de woonkamer nog mee. Nog wel last van buik, gisteren teveel gedaan en stress. Loodgieter komt rond lunchtijd. Ik moet voor die tijd muurtje in babykamer verven zodat daar de radiator ook weer terug kan voor het water er weer op kan.

Geplaatst

Dat hoofd vooral van Bert in dat kopje: "Moet ik dit leuk vinden?" Oh wat erg... Dat wordt nooit wat. Ik denk ook dat Henrieke te optimistisch is. Ze moet een beetje een voortvarende kerel hebben want zelf zal ze ook de eerste stap niet doen. Geloof dat het als een nachtkaars uit zal gaan...

Inderdaad denk ik dat hij goed gekozen heeft met Wilma, haha samen 8 kinderen, jeetje! Wel gezellig.

Maar goed, lekker belangrijk.

Tool balen, beterschap meid, hopelijk is het maar een dagje.

Ruby lekker aan de knutsel maar ook af en toe rustig aan he, want je bent alweer hartstikke druk!

Henne hoop dat de loodgieter de boel kan fiksen, heb het ook een paar keer gehad, niet leuk!

Helaas, ik zat gewoon weer om 10 voor 5 op de bank vanmorgen te wachten tot de kat gegeten en gepiest had buiten, zucht... Was dus helaas een toevalstreffer... Nou ja, we houden maar vol met de medicijnen, het is ook pas een week natuurlijk maar het was zo mooi geweest, prima tijd kwart over 7, zoiets wil P toch altijd opstaan...

Geplaatst

Tool wat een nare berichten van jou dit weekend! Wat rot dat A. zijn baan weer kwijt raakt zeg! Het houdt ook maar niet op bij jullie hé? En jij nu ziek op de bank...hoe is het nu? Heel veel sterkte meis!

Caro ik moet wel een klein beetje grinniken om die berichten over je poes hoor...maar ik snap dat het idioot vervelend is!

Henne dikke pech bij jullie! Maar dat moet toch allemaal wel gefixt kunnen worden of niet?

Hier een druk weekeinde gehad, familiebezoekjes, kerk, vrienden etc. Slapen is bagger maar ik ga er maar gewoon vanuit dat dit erbij hoort en even niet anders is de komende weken.

Vandaag ga ik kleertjes strijken en vanmiddag reanimatietraining...wordt nog komisch want ik geloof niet dat reanimeren met deze dikke buik echt een succes gaat worden...we zullen zien!

De komende drie dagen nog werken en dan zit het erop! Raar hoor! Deze week wordt wel een drukke week. gerard druk met leren en tentamens, ik morgen overdag werken, s'avonds info avond borstvoeding, woensdag werken, 2 grote schalen tiramishu maken voor donderdag en s'avonds kerk (dankdag), donderdag werken, vrijdag echo....

Lekker bezig, kijken hoe het gaat.

Meiden fijne dag vandaag! Hier probeert het zonnetje er af en toe door te komen!

Geplaatst

Geeft niet hoor Es als jij moet grinniken maar het vervelende is dat het me slaap kost die ik zo hard nodig heb.

Leuk nieuws: Bram heeft eindelijk zijn eerste tandje! Jeeh!

Geplaatst

Joh dat begrijp ik caro! Het is gewoon vervelend voor je!

Wat heeft het gros hier veel met dieren hé?

Jeej wat leuk een eerste tandje!

Geplaatst

Yeah goed zo Bram! En Binkie ook al een tandje...zo leuk hè :-)

Esther nog een druk weekje, maar dan verlof! Moest ook beetje grinniken om het reanimeren met buik ;-)

Hier is de loodgieter net weg. Wij zijn gelukkig niet gek, er moet idd een speciaal koppelstuk, fitting, weet ik veel op. Ik snap er dan de ballen van hè. Vraag me af of mensen buiten mijn vakgebied mij ook zo dom aanstaren als ik het over mijn werk heb haha. Beetje jammer is wel dat het dus niet nu gelijk gemaakt kon worden. Hij komt morgen terug. Dat wordt dus nog even dekentje, kruikje (wat ik sowieso al elke middag doe dus ach) en geen lekker warme douche. Maar gelukkig wel warm water in de keuken. J heeft vanochtend heel ouderwets met twee emmers en een gietbakje in de douche gestaan, jammer dat ik dit niet gezien heb.

Buik gaat weer redelijk. Merk we dat ik nog onzeker ben over wat ik voel, maar het stomme is dat het muurtje verven vanochtend eigenlijk prima ging. Was na één muurtje wel op, maar niet een extreem harde buik oid. Vond het eigenlijk wel lekker ontspannend. En ben geloof ik ook wel blij met het resultaat, maar dat kun je nu nog moeilijk zien.

Syl ging jij nu vandaag beginnen met prikken? Wat een ongelooflijke voorraad follikels ligt er dan klaar zeg. En stom genoeg kun je daar dan niet eens blij mee zijn, want teveel is ook niet goed. De duimen staan in iedere geval in startpositie hier.

Tooltje, beterschap lieverd! Vervelend dat je je zo ziek voelt, hoop dat je snel opknapt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden