Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat een toestand met die verwarming bij jullie zeg! Ben je mooi klaar mee!!!

Weet je nog dat ik rond de 26 weken ook regelmatig harde buiken had? Idd een teken dat je iets rustiger aan moet doen maar serieus...het is niet heel, heel erg. Gewoon goed luisteren naar je lijf meid!

Net een enorme strijk weggewerkt, meeste kleertjes zijn gewassen en hangen gestreken in de kast. Nu richting zwolle, gerard wegbrengen en zelf die reanimatietraining. Die laatste gaat hem niet worden hoor, ik heb de hele dag al buikpijn. Maar afbellen heeft ook weinig zin...kosten zijn toch al gemaakt. Ik laat mijn neus zien en hoop dat ik het certificaat mee krijg en anders dan maar niet.

Morgen zou ik werken maar ik krijg net van mijn moeder een mail dat mijn oma van 93 erg hard achteruit gaat. Ik wil haar echt nog even zien dus ik denk dat ik het werk afbel. Even horen van mijn moeder hoe slecht ze ligt. Bah ben er gewoon even naar van. 93 is natuurlijk een prachtige leeftijd maar het is wel mijn omaatje. De allerliefste!!!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Klopt Esther en gisteren was het gewoon pure stress. Vandaag heb ik staan verven, niet lang maar toch, en daarvan lang niet zoveel last (is er nog wel, maar minder). Maar dat vind ik leuk en ontspannend en dan is fysieke inspanning kennelijk nog wel te handelen. Lig nu al lekker de hele middag plat hoor en maak me ook minder druk. Morgen is alles als het goed is geregeld en ja dan kost het geld, jammer dan....baby.dump heeft aanbiedingen deze maand ;-)

Wat naar van je oma, leeftijd maakt echt niet uit in hoeveel je iemand gaat missen alleen in de verwachting wanéér je iemand moet gaan missen en vervolgens de ervaringen die je allemaal niet meer kunt delen. Met iemand die oud wordt heb je meer kunnen delen en dat is wel een ander gemis natuurlijk. En groot gelijk dat je je oma nu voor je werk laat gaan!

Geplaatst

Lieve esther, wat moeilijk is dat zeg. En zo dubbel. Jij nieuw leven in je buik en je oma die langzaam wegglijdt. Toi toitoi meis.

Henne, morgen de koppeling erop en dan verder. Rustig aan. Wat heb je allemaal nog nodig?

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij de kaakchirurg. Wil voor het eind van het jaar mijn bovengebit toch nog helemaal mooi hebben. Dit betekend alles eruit trekken en een prothese. Alle wortelpunten zijn dusdanig aan het ontsteken dat ik het nu moet doen. Anders volgend jaar weer met eigen risico e.d. vind het doodeng.

Morgen naar de haptotherapeut. Ook dat vind ik eng, maar ook dat moet gebeuren.

Dikke knuffel allemaal.

Geplaatst

Ruby ik heb er geen flauw idee van :-) er is iets met verschillende maten en een schroefdraad die binnen moet zitten en buiten zit en daardoor past het H-blok niet op de standaard 15mm.....of zoiets. Ik kan het niet en J zijn uurtarief is hoger dan dat van de loodgieter dus wij bekennen onze onkunde en laten het verder doen.

Oooh wat eng van je gebit, maar ja, ontstekingen word je zeker niet vrolijk van. En morgen hapto....ben heel benieuwd, het erheen gaan is al een enorme stap op zich. En die heb je toch maar mooi gezet!

Geplaatst

Hè meiden, eindelijk even wifi gevonden. Heb uiteraard nog niet bijgelezen, jullie hebben niet stilgezeten!

Tool, wat kl... Hoop dat À snel iets weet te vinden.

Henne, lekkere soap met de badkamer, nu opgelost?

Hier alles goed, op t punt na dat fiene iedere nacht om 4 uur wakker is en een fles wil. Dan gaat ze slapen, maar om 8 uur id t klaar. Zit er dus qua slaap behoorlijk doorheen... Verder doet ze t super hoor, echt een waterratje eb ze gaat overal mee naartoe. Van de week tijdens een bergrit wel de hele auto ondergrspuugd, was wat minder, haha!

Gs weer vakantie vieren, tot snel!

Geplaatst

Jeetje, wat gaan jullie kleintjes alweer snel, zeg!

F.iene een tweede tandje en B.ram en Binkie het eerste tandje. Het is een cliche, maar de tijd gaat vaak zo (te) snel.

Henne, balen van die verwarming. Weer geen warme douche. Des te meer is het morgen genieten van warm water en een verwarming. Wat super zeg dat het muurtje verven zelfs wat ontspanning gaf.

Ruby, klinkt heel pijnlijk met je gebit. Ik vind je wel heel stoer dat je dat durft. (ben zelf nog steeds angstig voor een tandarts, brr).

Succes en sterkte morgen bij de haptotherapeut!

Fren, geniet nog even lekker van je vakantie.

Syl, succes met spuiten. Lijkt mij idd erg moeilijk. Aan de ene kant wil iedereen graag goede en veel follikels, maar teveel is juist weer erg gevaarlijk. Wat een mega aantal heb je al klaar liggen. De duimen gaan hier straks draaien voor jullie.

Babeth, nog getest vandaag?

Tool, hoe is het met je?

San, even een knuffel voor jou. Ik zag op fb dat het tuinhuis al goed vordert.

Toen was ik het weer even kwijt.......

fijne avond allemaal.

Geplaatst

Es, groot gelijk als je morgen niet gaat werken vanwege je oma. Een hele respectabele leeftijd, maar dit zijn geen leuke berichten als het slecht gaat. Sterkte!

Geplaatst

Hoi meiden,

ToOl , beterschap ! Even weer op krachten komen de komende dagen he!

es, sterkte met je lieve omaatje, tuurlijk is 93 een prachtige leeftijd maar om te sterven is iedereen te jong! Fijn dat je haar nog kan aan opzoeken, sterkte!

henne wat een gedoe met de verwarming, balen nog een avondje zonder douche, is het Schilderen goed gegaan?is het resultaat naar je zin?

Rubster wat een plannen nog dit jaar mbt je gebit, heftig hoor ( ik ben duidelijk geen held) ga je implantaten krijgen?

ook succes morgen, ben erg benieuwd hoe je het zal vinden.

wen, hoe gaat het bij jullie? De 20w echo komt al dichtbij he? Zijn jullie er nu al uit om het geslacht wel of niet ge laten bekijken..

Ik heb overigens inderdaad weer getest ;-) en blij toe, deze was echt donkerder tov gisteren, bijna net zo donker als de controle streep nu.

fren wat leuk om iets van jullie te horen ( en te zien) heerlijk zeg ! Alleen jammer dat F jullie wakker aalt ' s nachts , of jullie haar...I sliep op vakantie in haar campingbedje en als wij gingen slapen verhuisden we haar met bed en al naar de woonkamer, ideaal :)

San, hoe gaat het met het tuinhuis?

Vandaag contact opgenomen met het zkh, 23 nov. De echo, brrrrrrr spannend zeg!.,

tevens mijn directe collega geïnformeerd en onze manager ( die wel van deze poging wist uiteindelijk ) hij was erg blij maar zit ook wel te het probleem dat ik vroeg uitval en we niet zomaar een invulling hebben.

daarbij komt ook nog eens dat de nieuwe die bij ons zit niet echt voldoe...maar ja, dat wordt ook wel weer opgelost, hebben nog 9,5 weken.

Geplaatst

wen, hoe gaat het bij jullie? De 20w echo komt al dichtbij he? Zijn jullie er nu al uit om het geslacht wel of niet ge laten bekijken..

Ik heb overigens inderdaad weer getest ;-) en blij toe, deze was echt donkerder tov gisteren, bijna net zo donker als de controle streep nu.

Vandaag contact opgenomen met het zkh, 23 nov. De echo, brrrrrrr spannend zeg!.,

tevens mijn directe collega geïnformeerd en onze manager ( die wel van deze poging wist uiteindelijk ) hij was erg blij maar zit ook wel te het probleem dat ik vroeg uitval en we niet zomaar een invulling hebben.

daarbij komt ook nog eens dat de nieuwe die bij ons zit niet echt voldoe...maar ja, dat wordt ook wel weer opgelost, hebben nog 9,5 weken.

Joehoe!! Gewoon weer donkderder getest. Ik had je al gefeliciteerd naar ga het nu echt heel officieel doen: Lieve Babeth, GEFELICITEERD met jullie zwangerschap!

Nog 3 weekjes en dan de eerste echo. Ik duim megahard voor een super mooi knipperlichtje!

Ik zit nog niet zo megalang op het forum als jullie allemaal, maar ik las iets van een medische ingreep met 14 weken zwangerschap? Heeft dat te maken met een vroege uitval op het werk? Sorry voor alle vragen.

Het is makkelijk gezegd: maar de gezondheid van jou en de ieniemienie uk gaan toch echt even voor het werk. Ze hebben nog 9,5 week om het te regelen.

Onze 20 weken echo is volgende week woensdag (14 november). Ik wil nog steeds niet weten wat het gaat worden. Manlief echter wel, maar die zegt het al te weten naar aanleiding van de nub.

Bij M wisten wij dat het een jongetje zou worden, maar ik zou ook wel eens willen ervaren hoe het is als het een verassing blijft.

Wij laten het geslacht wel op een briefje schrijven en die doen wij in een dichtgeplakte envelop. Mocht ik over een paar weken toch nieuwsgierig worden, dan kan ik alsnog de envelop openen. Wel afgesproken dat manlief het wel gaat weten. (en nu maar hopen dat hij zich niet verspreekt, maar ik heb hem inmiddels lichtelijk bedreigd, dus ik hoop dat hij het uit zijn hoofd haalt).

Een poll betreffende het geslacht mag wel geopend worden, hoor. Alleen kan het wel zo zijn dat de uitslag mischien nog 20 weken op zich laat wachten (of niet...ha,ha).

Zelf heb ik het gevoel dat dit wederom een knulletje wordt.

Geplaatst

Babeh joehoe een dikke streep op je testdag! Gefeliciteerd!!! En nu wachten op die eerste echo, brrr.... Moet je vanaf de cerclage ook weer plat? Kan me voorstellen dat je manager even moet slikken, maar kijk naar mij: vanaf week zeven (!) al ziek thuis terwijl ik een 'normale' zwangerschap heb. Je weet het toch nooit. Wel vervelend da je nieuwe collega niet bevalt, dat maakt dat er extra druk op jou ligt. Maar goed, je bent wijs en ervaren genoeg om de juiste keuzes te maken.

Verven is op zich mooi geworden, alleen de kleur is iets anders dan ik had verwacht en moet er dus even aan wennen. Het is wit met een tintje zeg maar en grijzer dan ik dacht op basis van het staaltje. Maar het zal bij het behang best mooi zijn denk ik, alleen iets minder het frisse wat ik wilde. Dus dat moet ik dan met de accesoires ed doen, komt wel goed. Besef eens te meer dat de kleur van de m.axi c.osi, gordijnen, verf etc toch echt luxeproblemen zijn...

Geplaatst

Hier ook de ervaring dat kleurstaaljes (mischien onder invloed van het licht ofzo) dan thuis ineens wat anders kleuren.

Soms zijn luxe problemen zoals de kleur van gordijnen oid...........ook best leuk.

Moest alleen wel even door jouw tekst over de kleur grijs, denken aan het boek: 5.0 tinten grijs....hi,hi.

Geplaatst

Dank je wel Wen,

wat leuk dat jij het geslacht nog steeds niet wil weten, ben benieuwd!

met 14 weken plaatsen ze een bandje om de baarmoederhals om de mond gesloten te kunnen houden, dit deden ze preventief tijdens de zwangerschap van I. Vanwege de vroeggeboorte, was maar goed ook want bij 22 weken was de lengte nog maar 0,9cm! (2 dagen voor de bevalling van de jongens was deze 2,5 cm...kun je nagaan)Nu bleek ook tijdens het intensief monitoren bij I dat de bmh bij mij " dynamisch" is, met 100% liggen was deze 2 weken later weer 4 cm.

In ieder geval heeft mijn schoonvader aangeboden tzt een op maat gemaakt trapje te maken voor op de kamer van I., dan kan ze zelf de commode opklimmen ( met mijn begeleiding) en ook zo haar ledikantje in.tillen mag ik dan helemaal niet! Trap naar boven doet ze nu ook zelf en naar beneden moet ze dat zittend op haar billen.

Geplaatst

Altijd moeilijk met staaltjes, zeker ook omdat je die meestal uit een winkel meeneemt met een en al kunstlicht etc. In Ieder geval is het mooi geworden toch? En juist leuk om op te frissen met assecoires.

Nu jij schreef over geen verwarming en douche moest ik meteen ook aan Rubster denken met hun badkamer perikelen ...

Geplaatst

Nou onze twee dagen zonder verwarming en douche zijn niks vergeleken bij wat Ruby te stellennheeft gehad met de badkamer!

En idd, staaltjes ed zijn vaak net wat anders, komt vooral door het licht en de grootte van het oppervlak. Maar normaalgesproken zit ik haast nooit naast. Lijkt wel of de hormonen me minder schep en veel besluitelozer maken. Ook die miskoop van het rolgordijn, dat is niks voor mij, echt vreemd.

Wen, ben wel benieuwd of het goed gaat als de één het wel weet en de ander niet :-) ik zou al achterdochtig worden als ik dan bijvoorbeeld wel heel makkelijk m'n zin kreeg met de naam van het ene geslacht ofzo.

Geplaatst

Babeth, jeetje wat een verhaal. Ik had er nog nooit van gehoord en wist niet dat de baarmoederhals zo kon wisselen. Dank je voor je uitleg. Wel heel fijn dat die techniek er is, zodat op die manier een vroeggeboorte voorkomen zou kunnen worden. Ik begrijp dat deze zwangerschap van jullie vierde kindje (en toen ook die van I), dus extra beladen kan zijn.

Heb je zelf ook last van zo'n bandje of voel je daar weinig van? Kan mij ook voorstellen dat het soms best even onhandig kan zijn mbt de verzorging van I. Ik heb echt diep respect voor je! Mag je dan na het plaatsen van het bandje helemaal niets meer? soort bedrust? Wederom sorry voor alle vragen.

Wat superlief dat je schoonvader een trapje op maat wilt maken. Dat helpt inderdaad als I zelf uit haar bedje kan klimmen.

Al last van wat zwangerschapskwaaltjes?

Geplaatst

Wen, ben wel benieuwd of het goed gaat als de één het wel weet en de ander niet :-) ik zou al achterdochtig worden als ik dan bijvoorbeeld wel heel makkelijk m'n zin kreeg met de naam van het ene geslacht ofzo.

Ja inderdaad, ik denk ik ook wel haha

Geplaatst

.

Gelukkig is G erg makkelijk en zitten wij zowiezo al redelijk op 1 lijn met namen. Ook mijn bedreiging over het verspreken neemt hij heel serieus, alhoewel dat natuurlijk afwachten blijft.

Heel stiekum, ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar het geslacht, hoor. Ik heb alleen zelf een eigen theorie verzonnen (en die gaat eigenlijk nergens over, ik weet het), dat als ik het geslacht nog niet weet, mijn bevalling mischien wat sneller en voorspoediger verloopt als die van M. Klinkt heel raar, maar bij M wist ik dat het een jongetje zou worden en genoot letterlijk van het zwanger zijn. Mijn bevalling heeft toen 36 uur geduurd. (ik vond het ook wel gezellig zo'n uk in de buik).

Nou had ik mij bedacht dat als ik het geslacht niet weet, ik tegen die tijd zooooo nieuwsgierig ben dat dit mischien wel onbewust doorwerkt op de bevalling waardoor het mischien sneller verloopt..

Het is een theorie van niets en nergens op gebaseerd, maar zo zit het nou eenmaal in mijn hoofd.

Mocht het lot anders beslissen (dat het bv tijdens de echo overduidelijk is) dan moet het maar zo zijn.

Geplaatst

Wen,

van het plaatsen voel je niets, gaat onder volledige narcose , naderhand wat licht bloedverlies, was erg minimaal, maar dan enkele dagen volleig bedrust omdat er toch gerommeld is en het de baarmoeder kan prikkelen. Daarbij is het niet zonder risico, maar die zijn erg klein.daar gen ik niet meer zo bang voor.

Na een week voelde ik er niets meer dan maar het verwijderen met 37 weken....daar zie ik tegenop! Vond ik erger dan de bevalling want het verwijderen den ze gewoon zo, en dat is echt verschrikkelijk!

de zwangerschap van I was inderdaad enorm beladen, onzeker, heftige bloeding met 13 weken, dan de cerclage, de enorme verkorting waarbij men weer niets kon doen.....maar ben er goe doorheen gesluisd,Mede door julle hier!

ik hoop dat ik nu iets meer geruster ben, de tijd zal vast sneller gaan.

Ik moest wel lachen om je theorie, ik wist het geslacht en ging snel.

en nu ga ik slapen want over kwaaltjes gesproken moeoeoee! En vooral overdag misselijk.

Geplaatst

Iedereen er lekker vroeg in? Wilde ik ook maar bleef toch hangen bij Giovanni op 24 Kitchen, onze nieuwe verslaving, ik wilde weten wat hij ging maken met pompoen en kabeljauw... Soort viskoekjes met tomaten salsa, zag er heerlijk uit!

Maar nu naar bedje... Welterusten!

Geplaatst

Goeiemorgen meiden,

Babeth begint het al door te dringen?

Tool hoe voel je je vandaag?

Ruby succes bij de hapto!

Esther heb je gisteren het certificaat nog gekregen?

Caro leuk hè die kookprogramma's :-) 24kitchen zit er bij mij nog niet zo in. Zat wel weer master.chef Australia te kijken. Komen heerlijke dingen voorbij, maar uiteindelijk maak ik er zelf nooit wat van. Gisteren recepten van Carlucio, oa konijn en gevulde calamaris....maar ja, konijn kun je in Ndl. alleen rond Kerst krijgen geloof ik en ik zie mezelf eigenlijk ook nog jet direct van die inktvissen schoonmaken :-D

Hier is het inmiddels wel fris in huis, ga zo eerst maar sporten en dan hoop ik dat de loodgieter snel komt en het in orde gemaakt kan worden. Ik vertrouw het pas als het af is en allemaal loopt geloof ik. Vanmiddag dan eerst lekker warm douchen en daarna op de bank, kijk ik nu al naar uit.

Geplaatst

Kalimera dames,

volgens mij is m'n lichaam gewoon helemaal van de wap en heb ik dit keer gewoon keihard m'n eisprong gevoeld. Nog niet eerder zo erg gehad. Ach, zo blijft t wel altijd spannend met mijn lichaam. Welke nieuwe signalen en symptomen zou t nog meer kunnen verzinnen??

vandaag ook nog maar thuis, want het is best wel gevoelig daar en lopen gaat niet echt fijn.

A. heeft waarschijnlijk komende nacht zijn laatste dienst daar. Dus morgen maar uitkering aanvragen en eens kijken of zijn vorige werk nog wat te bieden heeft.

Es, sterkte met je oma! Nooit leuk om dit berichtjes te krijgen, maakt niet uit hoe oud iemand is. Missen ga je ze toch. Ik. Is mijn oma ook nog steeds. Ze is 94 mogen worden.

henne, hoop dat het allemaal vandaag goedkomt met de verwarming. Niks leuk zo met dit weer.

babeth, proficiat nogmaals!

ruby, succes vandaag bij de hapto! Grote stap vooruit! Hoop dat zij/hij je kan verder helpen! En nog een hele onderneming voor de boeg met je gebit. Sterkte!

Rest ben ik effe kwijt.

liefs,

tool

Geplaatst

He meiden, ben terug op het werk. Hapto hebben nu alleen gepraat. Over 2 weken gaan we verder werken. Het komt toch allemaal aan op ontspanning waarschijnlijk.

Wat betreft de kaakchirurg heb een hele grote stap genomen. En het lucht allemaal wel op denk ik. krijg geen implantaten. Het is nu of nooit.

Enkelt gisteren comotie over de datum op het werk. Maar dat is opgelost. En mijn baas heeft gezegd dat ik 30 november ook niet mag komen. Heb gezegd we zien wel... Denk dat ik het aanbod wel aanneem hoor!!!

Verder nu weer aan de bak.

Babeth wordt weer heel spannend allemaal.

Wen, wat knap dat je het niet wil weten het geslacht. Wel goede oplossing met de envelop.

Verder dikke knuffel allemaal.

Geplaatst

Babeth wat spannend!!!! Gelukkig een donker teststreepje, voelt toch beter. Wen ik zie nu pas dat je al 18 wk bent, wat gaat dat opeen snel. Ik wil niet zo lang wachten op het geslacht :-) Hier vanmorgen de eerste spuit erin, normaal spuit ik in de avond maar had geen zin om er de hele dag tegenaan te hikken, best wel raar na bijna 2 jaar. Soms denk ik wel eens dat we veel tijd verloren hebben maar daar kan ik niets meer aan veranderen. Heb wel het gevoel dat ik meteen mijn eierstokken voel maar dat kan volgens mij niet. Zal wel tussen mijn oren zitten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden