Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Oh nog even snel....best wel hilarisch. J had de echofotos aan zijn vader gemaild, oa eentje van 'het geslacht'. Schoonpa had niet echt gesnapt wat dat was en ipv dat hij ons belt, is hij ermee naar een arts gegaan LOL. Maar goed, ook in K.orea is nu dus bevestigd dat er een kleinzoon bij komt :laugh: Zou toch wat zijn als ze daar iets anders hadden gezegd ;-)

lol

Geplaatst

Henne, jij ook succes dadelijk. En top dat je er blanco heen gaat deze keer!

Babeth en syl, hoop dat jullie wat hebben kunnen slapen vannacht. Ik heb het voor jullie maar overgenomen, het slecht slapen.

vandaag maar weer een afspraak maken met de hapto. Verder net echt ergens zin in. Gelukkig hoef ik straks nergens meer heen.

Vandaag mijn functio.neringsgesprek. Ben benieuwd.

Geplaatst

Pfff Babeth...zit hier eerlijk gezegd niet echt met een goed gevoel... Herinneringen aan mijn bbz. Hoop zo dat het bij jou goed zit en gewoon een langzame starter is. Succes en sterkte!

Hier alles oké, bloeddruk was iets hoger dan normaal (127/77 als ik het goed onthouden heb) maar 1,5 week geleden was ie juis lager dus het zal wel. En ze zeiden er ook niks van hoor. Buik is 'mooi soepel', Koekie is idd gedraaid, had ik goed gevoeld. Hartje gehoord. Stond met vijf minuten buiten, maar was ik nu op voorbereid, dat scheelt ;-)

Syl hoop dat J mooie zwemmers heeft ingeleverd. Vind het toch knap van die mannen hoor, elke keer weer onder druk zo'n potje vullen.

Geplaatst

hoi meiden

heel even snel een berichtje pfff

de waarde was nu 2700 tov 2000 vrijdag, inderdaad een stijging maar niet je van het....advies was om te komen voor een echo en deze was niet positief:

de grootte van het vruchtje kwam overeen met een termijn van 5 weken.Er gebeurt blijbaar nog wel iets maar kleine kans dat dat voldoende is.

Henne, vooral zaterdag dacht ik aan een bbz met name omdat ik veel pijn had onder mijn rechter schouderblad, ik hield het in de gaten maar omdat het zondag minderw werd was ik iets minder ongerust. Maar goed, zeker geen goed nieuws en nog een heel klein sprankje hoop...volgende week maandag een nieuwe echo. Moet zeggen dat het deze keer me veel meer raakt dan in sept.2010.

liefs Babeth

ps. Syl, heel veel succes!!! vanmorgen mocht J en jij vanmiddag toch?

Geplaatst

babeth, niet zulk leuk nieuws, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!

Hou je haaks.

Nu duimen voor Syl.

Hier druk in mijn hoofd en vanavond naar de muziek. Even afreageren denk ik maar.

Nu maar weer eens naar het toilet. Nog geen liter vocht gedronken en plas me het ongans.

Dikke knuffel

Geplaatst

Babeth oh wat klote...... Hoop heel erg dat het sprankje hoop mag blijven. Meer dan een week achterlopen is wel veel...bah bah bah dit is NIET wat we willen :-( Sterkte lieverd.

Geplaatst

Babeth, dat is nou niet het nieuws waar je op gehoopt had. Wat ontzettend " piep". Ik blijf ook nog even doorhopen en wensen dat het een trage starter is. Zoals al is geschreven: de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Heel veel sterkte!

Geplaatst

Ik stap dadelijk in de auto. om 15.15 het verlossende woord over de zwemmertjes. Ga alleen, deze keer allemaal zo raar gelopen en ben al 3x eerder alleen gegaan. Het romantische beeld is er toch al lang vanf, sterker nog dat wij hebben wij niet met het verwekken van een kind. Esther uitgezonderd!

Geplaatst

Syl, succes dadelijk!!! dat wat je schrijft over het Wij, klopt wel.

Zei gisteren nog tegen a. dat we eigenlijk helemaal niet gestopt zijn, maar alleen maar door zijn gegaan met proberen. Ja, zegt ie, eigenlijk wel.

Was toch wel effe slikken toen hij dat ook bevestigde. Hij is er dus ook meer mee bezig dan ik dacht.

Geplaatst

Syl toitoi toi straks. Ja echt romantisch is het allemaal niet.

Wij hebben geen enkele aktie meer op dat gebied. Wel lekker knuffelen en tegen elkaar aan liggen.

Hij kwam gisteravond om 22.30 thuis terwijl hij had gezegd om 20.15 ben ik thuis. Hij wilde boer zoekt vrouw kijken. Niet gelukt voor hem. Voor mij wel. Alleen ik heb een stuk je gemist van Ivo Niehe. Werd wakker toen er reclame was.

Geplaatst

Jee, babeth.... Dat is zeker niet waar je op had gehoopt.... Ik blijf voor jullie hopen, maar bah, dit is echt niet zoals het moet gaan. Dikke dikke knuffel voor jou! Hè shit, echt niet leuk....

syl: hoe is het gegaan??? Veel aan je gedacht meis. Hoop op hele goede zwemmers!!!

fijn dat het bij jou allemaal goed was Henne!

Geplaatst

Sterkte Babeth... rotnieuws.

Ik blijf nog even hopen, heb hier wel gekkere dingen gelezen van vruchtjes die niet goed lagen voor de echo en daardoor te klein gemeten werden, maar feit blijft dat het een verontrustende situatie is.

De onzekerheid is vooral heel naar en ik vind het ook wel erg lang een hele week zo door te moeten komen. Ik snap wel waarom ze voor een week kiezen hoor, maar het is zooo lang...

Heel veel sterkte. Ik had zo ontzettend graag iets anders gelezen hier...

lfs

Geplaatst

Oh Babeth, wat een rotnieuws. Voorlopig dus weer een week afwachten en duimen draaien. Gaan ze in de tussentijd dan nog wel een keer hcg meten? Nu dus ook nog geen kloppend hartje te zien? Balen zeg, had zo gehoopt op goed nieuws.

Syl, succes zo. Hoop dat J. mooi werk geleverd heeft vanmorgen ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden