Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Syl ik duim!

Wen leuke avond gehad zag ik :-)

Tool en Babeth hoe voelen jullie je?

Ik ben brak haha. De eerste was om vijf uur wakker....nou ja eigenlijk vier uur want Koekie ging al een tijdje flink tekeer. Maar de logeetjes slapen op één kamer en de oudste probeerde dus voorzichtig toch z'n broertje wakker te maken. Om zes uur waren ze allemaal wakker en heb ik ze terug in bed gedirigeerd. Maar echt veel geslapen heb ik niet. Kadootjes uitpakken, met z'n vijfen ontbijten, drie schaterende kindjes in bad...het maakt veel goed. Maar nu toch nog even plat, buik is onrustig.

Kaartje als je nog meer behang af wilt steken ;-) Nee hoor, mijn vader wil de kreukels glad schuren en er dan overheen behangen. Hoop dat hij van de week een keer tijd heeft.

San, genoten van jullie luxe overnachting?

Esther jouw foto's hebben me weer helemaal geïnspireerd om lekker met het kamertje aan de gang te gaan. Het wordt wel een hele andere stijl, maar kreeg er gewoon weer zin in na het behang drama. Gisteravond op marktplaats al een beetje lopen zoeken naar wat accesoires en ideetjes :-)

Oh, maak ik iemand nog blij met een gourmet/raclette stel voor 8 personen. Moet erbij zeggen dat het een goedkoop ding is hoor, geen superkwaliteit. Heb m ooit bij Kruid.vat gekocht en één keer gebruikt. Wij houden er eigenlijk helemaal niet van. Schoonzus bleek net zelf eentje gekocht te hebben dus wie interesse heeft....

Geplaatst

Heb er ook 2 in de kast staan henne, dus ik sla ff over...

gister bij brammetje gekeken, wat klein!! Je kunt je echt niet meer voorstellen dat fiene 9 mnd geleden nóg kleiner was! Ze leek wel een reus. Wilde ondertussen alleen maar spelen en tijgerde over het bed heen, erg leuk om te zien!

vanmorgen werd ze om 8 uur pas wakker en daarna doorgeslapen tot half 11, luxe! Dus zelf ook even bijgetankt.

syl, hoop dat je goed nieuws krijgt straks!

Essie, kamertje is echt heel erg leuk, en als mensen dat niet zo vinden, hebben ze pech! Het is jullie kleine meid die er komt te slapen, dus dat is het enige dat telt!

tool, waardeloos is dat hè, ga je lekker uit eten, valt het eten tegen. Vind dat altijd zo'n domper!

Wen, alvast fijne vakantie!

Geplaatst

Half twee toch pas Syl?

Mn vader komt dinsdag het andere behang erop doen :-)

Tool, woon jij een beetje in de buurt van Schimmert??? Heb iets op markt.plaats op het oog, maar diegene wil het geloof ik niet verzenden. Als jij in de buurt woont kun jij het misschien ophalen en opsturen? Het is wel een beetje onhandig groot ding (een soort krukje). Eerlijk zeggen hoor, t moet jouw geen hoop tijd en energie kosten!

Fren dat zal best, dat F nu alweer enorm lijkt naast zo'n kleintje. Lekker dat je beetje bij hebt kunnen slapen.

Geplaatst

meiden,

Vanmorgen niet meegegaan naar Amsterdam voor de sint intocht in het centrum. Had slecht geslapen en mega hoofdpijn uit bed. Dus alleen thuis. A is wel gegaan. Straks maar ff fietsen. STrak blauwe lucht. Zal wel koud zijn.

Henne, drukte bij jou zeg.

Syl, hoe is het gegaan?

Verder geen moeite met sinterklaas.

Dikke knuffel voor iedereen!!

Geplaatst

He henne, in schimmert hebben wij ons trouwfeest gehad. Ik wil het wel voor je ophalen hoor, geen probleem! Stuur t adres maar via een pb. Denk dan dat ik t zaterdag de 24e kan ophalen. Komende week wordt een beetje moeilijk ivm middagdienst van A.

Geplaatst

Nou nou wat een gedoe.

Had mijn eigen gyn gelukkig, weet niet wat ze donderdag gedaan hebben maar waarschijnlijk heeft de ass. een bril nodig.

2 follikels, 21mm en bijna 16 mm, beide doen dus mee. Ze snapte het ook niet waarom er was verteld dat ze waarschijnlijk waren gestopt met groeien. Bms ook mooi dik. Dus in eerste instantie vanavond 22.00 Pregnyl en dinsdag einde ochtend iui. Maar 21mm is al best flink dus ik vragen stel dat ze eerder springen ben ik dinsdag dan niet te laat.....ja dat kon dus dan maar een ovutest. Heb ik niet in huis, ooh kunnen we ook hier doen. Altijd ga ik vooraf naar de wc en nu gelukkig niet dus blaasje zat vol, godzijdank. Ze zei ook nog dat de kans op een tweeling nu aanwezig is, zit ik niet op te wachten maar ga het er ook niet voor laten. LH test is dus positief dus morgen mag J om 11.35 kwakie inleveren en om 15.15 een tp. Kan het nog stressvoller, Pregnyl hoef ik dus niet te spuiten. Nu duimen dat het zaad een beetje meewerkt.

Zo zie je maar weer dat je vragen moet stellen, als ik mijn mond had gehouden waren we dinsdag dus te laat geweest.

Ook nog gevraagd over de verzekering, iedereen heeft nog 3 ivf pogingen maar idd voor je 38 maar 1 embryo dus ik wacht met ivf tot na april want dan wordt ik 38. In de tussentijd blijf ik iui proberen.

Geplaatst

Jeetje syl, dat is ook wat! Gelukkig dat t toch goed is allemaal. En morgen al n tp! Duim dat t zaad ook meewerkt! Spannend!!!

Geplaatst

Ohhh Syl, wat goed dat je hebt doorgevraagd zeg, jeetje ! Morgen de iui, hoe spannend is dat zeg! Ik hoop dat het zaad ook goed zal meewerken!heeeeel veel succes!!wat een muts zeg met die vorige meting....

Henne ik voel me redelijk hoor, de lage rugpijn is er ( blijvend) en en weeeig gevoel.mrgen wordt hel spannend en aan de echo durf ik nog niet te denken. Wel nog gauw (gisteren) per email ons recept doorgestuurd voor utro wnt wil het tm week 12 blijven gebruiken.de logeerpartij was dus een succes haha, lekker bijkomen nu hoor.

fren fijn dat F jullie heeft ontzien!! wat een luxe he? I heeft ook zo lang geslapen, gisteren om 19.00 naar bed, vanochtend lag ze om 6,30 een heel betoog te houden in bed en sliep vervolgens door tot 9.00 uur

Rubster, balen dat je weer gevloerd was vanmorgen, hoop dat de buitenlucht je goed zal doen

Geplaatst

Syl voor niks in de zenuwen gezeten dus! Tsss..... En nu zelf nog weer scherper dan de arts, soms denk je ook... Eigenlijk wel fijn geen pregnyl, is een rotspuit met rot bijwerkingen. Duimen voor morgen!

Tool ik moet eerst J nog akkoord hebben en dan met de koper overeen komen, maar als ik het toch niet hier zou krijgen was ik daar niet eens aan begonnen ;-) Heeft geen haast, laat het je weten!

Babeth spannende dagen, hoop dat je afleiding vindt!

Ruby lekker gefietst! Hier net even gelopen, het is echt lekker weer.

Geplaatst

Es, ik vind je kamertje helemaal leuk!

Henne, hoop dat je vader eroverheen kan behangen. Dat behang afstomen is zo'n rotwerk. Gisteren van 9.30-16.00 bij mijn zusje mee bezig geweest. M. is vandaag weer helpen daar. Ik heb nu even een relaxdagje aangezien ik vanavond weer naar de praktijk moet ivm avond/nachtdienst. Heb je al wel een ander behangetje naar je zin gevonden?

Fren, ik was gisteravond bij vrienden met een dochtertje van 7 maanden. Even terug nog gezien, maar wat een verschil nu weer. Het gaat gewoon zo snel. Kan me dus voorstellen dat je F. een reusje vond. Wat ga je nu trouwens doen met je pols? Toch naar een andere orthopeed? Zou een osteopaath hier eventueel nog wat mee kunnen?

Ruby, jammer dat je lijf weer niet meewerkt vandaag. Hoop dat je nog een lekker stukje hebt kunnen fietsen. Volgens buienradar zou het hier de hele dag rotweer zijn. Heb net heerlijk paardgereden. Had het hele bos voor mezelf dankzij buienradar ;-). Heerlijk rustig, niet koud en droog. Helemaal super dus.

Syl, fijn dat het doorgaat en dat je niet tot dinsdag hebt gewacht. Wordt weer spannend voor jullie.

Nu nog paar uurtjes voor mezelf. Zit te twijfelen of ik nog wat nuttige opruimdingen ga doen of maar lekker blijf bankhangen. Geloof dat ik eigenlijk al gekozen heb voor bankhangen ;-). Zit wel lekker. Zo even skypen met mijn mams in Spanje. De vriendinnetjes van mijn zusje wilden heel graag een babyshower organiseren voor mijn zusje. Volgens mij houdt ze daar helemaal niet zo van, maar vriendin wilde het heel graag doen aangezien zij het ook voor haar had georganiseerd. Nou weet ik dat mijn zusje dat had gedaan aangezien die vriendin zo van dat soort dingen houdt. Haha, altijd grappig dit soort dingen. Maar goed, haar beste vriendinnetjes vinden het helemaal leuk. Ik zit nu ook een soort van in de organisatie, maar dat is eigenlijk meer zodat ik kan zorgen dat we geen stomme dingen gaan doen. Heb bij vrijwel al mijn vriendinnen al een keer een bs meegemaakt. Ik vind die afgezaagde spelletjes met babyhapjes proeven en zo altijd zo suf. Heb al kledinghangers gemaakt, geboorteslingers, etc. Ben helemaal niet van het knutselen, dus dat was dolletjes. Hele dag knutselen en ook nog eens hele dag over baby's praten ;-). Gelukkig dachten de vriendinnetjes van mijn zusje vooral aan een gezellige middag met haar beste vriendinnen en familie. Het wordt dus een high tea, een gezamenlijk kado en gewoon gezellig. Dat gaat dus wel goed komen. Straks even skypen met mijn moeder, want die mailde me dat ze erover dacht om voor de bs over te komen naar NL. Helemaal leuk dus. Weet dat mijn zusje dat helemaal geweldig gaat vinden.

Geplaatst

Haha Kaartje, tegen wil en dank dus ;-) Maar een high tea klinkt prima en een gezamenlijk kado lijkt me helemaal slim. Als ik zelf nu zie wat dingen kosten! Een leuk speelkleed of een praktisch iets als zo'n anti stink luieremmer (hoe heet dat ding ook alweer ;-)) heb je dan meer aan dan nog meer rompertjes, kleertjes en knuffels....hoe leuk dat ook is hoor!!

Wij hebben hier van het zomer behang van de muur gehaald en daar zit ik niet nog een keer op te wachten, dus we gaan voor eroverheen. Ooit moet het er dan wel af, maar voorlopig kan meneer hiermee voort hoor. Het is helemaal niet kinderlijk of babyachtig, desnoods kan hij er tot z'n 18e mee toe. Oh Esther ik heb gisteren in de behangwinkel mijn moeder nog gebeld omdat ik twijfelde of andere mensen me niet voor gek zouden verklaren....donkerblauw behang in een babykamer...

Syl ik zou ook zeggen geen puregon meer en utro vanaf morgen. Op zich doe je het bijna in natuurlijke cyclus zo zonder pregnyl, ik gebruikte dan niet eens utrogestan.

Aardappels staan hier al geschild, straks boerenkool koken, zin in.

Geplaatst

Hier een anderhalf uur geleden bongi geworden. Totaal onverwacht. Hebben vanochtend nog gesexed. Heb als troost zojuist maar caramel cornetto's van dec1.0.0.0 gehaald en ben me nu maar ene naar binnen aan t werken,

henne, ik hoor t wel of en wanneer.

babeth, veel succes morgen!

kaartje lekker bankhangen en succes met de avond/nachtdienst.

Ruby, lekker gefietst?

hier soep vanavond met n broodje.

Geplaatst

:thmbdn: Not nice Tool :-( Maar heb je dan ook niet een betrekkelijk korte luteale fase want halverwege deze week zat je net acht dagen na je eisprong? Bleeegh, balen zeg. Hoop dat je wel beetje geniet van je troost. Kus.

Geplaatst

Grrrr. net een heel stuk getypt, alles weer weg. Nu dus maar even de korte versie.

Syl, ik ga voor jullie duimn morgen voor de iui! Ik denk trouwens ook niet dat je nog puregon moet spuiten. Anders maar even voor de zekerheid bellen met mck. (ik heb anders nog wel wat voor je liggen, mocht het wel zo zijn).

Babeth, ik ga ook voor jou duimen op een goede hcg test!

Kaartje, leuke oplossing die combi van een high tea en bs!

Henne, Kan mij vorstellen dat je er niet echt op zit te wachten om alles er weer af te halen. Dat is zo'n nare klus. Lekker er overheen behangen dus!

Gisteravond mijn verjaardag gevierd. Was supergezellig.Naast de plaagcadeautjes vanwege mijn leeftijd, ook heerlijk verwend. Straks nog even de koffers pakken en morgen richting de zon. Ik weet eigenlijk niet of wij daar (free) wifi hebben, maar ga zowiezo proberen af en toe even in te loggen. Ben erg benieuwd voor syl en babeth.

Wij zijn over 2 weekjes weer terug.

Geplaatst

ach Tooltje, troostvoer.. maar wel lekkere! knuffel meis

kwam even kijken hoe het is gegaan bij Syl, meid wat een goed nieuws! en wat een stomme assistente die jou in de rats heeft laten zitten pffff. Nu hopen dat J zn zwemmers goed zijn

Kaartje wat leuk een babyshower. Hebben mn vriendinnen ook voor mij gedaan. Niet knutselen of hapjes fabriceren ofzo maar gewoon gezellig kletsen met een hapje en een drankje en natuurlijk veel cadeautjes. Ik vond het zo leuk om verrast te worden, ik stond met tranen in mn ogen want ik had het totaal niet verwacht. Ik was zelf ook nog nooit op een babyshower geweest. Werd ook nooit voor kinderverjaardagen gevraagd.. waarschijnlijk nu wel.

Henne en Es, jullie moeten het kamertje gewoon zo maken zoals JULLIE het mooi vinden. De rest kan gezellig de boom in :-) Al maak je het pikzwart bij wijze van spreken. Es jouw blauwe ledikantje lijkt op de stijl van J z'n kamertje zo met die zuiltjes erin verwerkt. J z'n kamertje is babyblauw/gebroken wit. Blauw gesausde muren en deuren, kozijnen, deurposten en meubeltjes gebroken wit. In griekse stijl dus met zuiltjes erin verwerkt. Wij vinden het mooi en daar gaat het om :-) wil alleen nog wat leuke accessoires hebben maar ben nog niets tegen gekomen waarvan ik zeg ja dat vind ik leuk (of is betaalbaar). Ach hij slaapt toch nog niet in z'n kamertje maar lekker gezellig bij ons

Geplaatst

Voel mijn borsten dus dat betekent dat ze gesprongen zijn of ik ben gek aan het worden. Ik zie hetwel morgen als ze bij de echo gesprongen waren hadden ze dat moeten zien. Hoop niet dat ik de boot mis.

Tool lekker jezelf verwennen meid.

Kaartje echt leuk om te lezen dat je zo betrokken bent bij je zusje, fijn.

Henne smakelijk.

Sen ik zal ze aanmoedigen.

Wen bedankt maar ga morgen nog een ampul ophalen maar het hoeft niet meer dat spuiten.

Ben helemaal hyper, vannacht J buitengesloten, k@t hormonen. Arme J.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden