Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hee meiden!

Jee Esther, wat rot voor J dat hij ze net niet heeft gehaald. Hopelijk kan hij nu wel met docenten gaan praten en goede tips krijgen. Het is hun er immers ook alles aan gelegen om veel afstudeerders te hebben. Zou zo fijn zijn als hij ze binnenkort gewoon kan halen (of misschien nog wel wat puntjes erbij lullen :-)). Meis: rustig aan doen jij: bekijk het week voor week, dag vor dag. Ik hou de 29e gewoon lekker vrij: als wij niet afspreken heb ik ook een dagje niets, best prima :-). Kijk maar echt gewoon hoe je je voelt, als je je goed voelt kom ik jou kant op en anders zeker zeggen en dan kom ik als jullie meisje er is :-) Ik weet hoe laatste loodjes kunnen voelen

henne: morgen weer behangen: wordt vast mooi!

Fren: ik zal mijn camera meenemen! gaan we de meisjes dit keer inderdaad wel vastleggen!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ohhh sYl, wat balen zeg dat de uitslag minder was, maar fijn dat het toch doorging , spannend nu!Hoe voel jij je er nu onder nu je na zoveel tijd echt weer in de race bent?

Es, wat rot voor G dat het niet wil lukken met de tentamens, tuurlijk zijn er belangrijkere dingen maar hij doet zo zijn best...gelukkig heb je hem op kunnen peppen , sterkte met je oma, heftig hoor!!

Ben het verder al weer kwijt, heb flink uitgehuild maar mijn tranen zitten hoog, pffff wat een k- zooi, zie nu al op tegen te afkomen , destijd was het priller maar zo heftig! Ze hebben me ook het op het hart gedrukt om bij twijfel s avonds de verloskamers te bellen maar daar wil ik nog niet aan denken.

moeilijk om af te wachten, je zwanger te voelen waardoor ik af en toe vlinders krijg en me dan direct realiseer dat het niet goed gaat.deze " variant" kende ik nog niet zeg maar ;-(

in ieder geval start M asap met acupunctuur om te zaad te verbeteren zodat dat wellicht van oas komt met een nieuwe poging, DN oas in februari hoor. We hebben nog 3 cryos, voor de vorm gaan we nog voor een to maar heb er weinig vertrouwen in bij in ons.

zo dubbel om alweer zo te denken maar dat is de modus die werkt op dit moment....

Geplaatst

Jeetje... wat een *piep* dag vandaag.... kunnen we door naar morgen?

Babeth... sterkte met vasthouden aan het strootje, ik hoop echt dat het toch goed komt

Syl..... die ene he.... meer heb je niet nodig..... ik blijf toch duimen.

ESTHER!!!! KOEST..... AF.......IN JE MAND... Jeetje, je bent hoogzwanger!!!!!! GEK!!

Ik heb ingesteld, vanaf dat ik zwangerschapsverlof had, tussen 13.00 en 15.00 naar bed ging. En echt... dat scheelt.... Alle slaap die je kunt pakken, moet je nemen.

Ook als ik wel een nacht goed sliep, ging ik toch 's middags naar bed. Meer ook met het idee, je weet nooit wat de aankomende nacht gaat brengen... Mocht het een bevalling zijn, dan heb ik dat ene beetje rust echt wel nodig.

En met het verhaal van je oma in mijn achterhoofd... daar heb je ook je rust voor nodig de komende periode...

Echt.... schrappen in die agenda!! JIJ.....JIJ.....JIJ..... en je meissie.... EN G. natuurlijk!

Geplaatst

Raar Babeth om nu weer bezig te zijn . Ook nog eens de intake van de psych vandaag en zij was duidelijk over de diagnose, nu al!!!

Maar ondanks dat blijft jou bericht erg hangen hoor, wat een emoties allemaal. Vindt het moeilijk.

Laika idd ik kon er niet opkomen.

Fren lijkt me erg leuk, misschien deze woensdag of daarop. Henne en Fren laat maar weten.

Sandra hoe gaat het met jou?

Geplaatst
Wat is mindfeund?Syl kun jij je zelf ook in die diagnose vinden?
Wordfeudd maar dan met symbolen ofzoiets.Ja en nee, vooral nee omdat ik er moeite mee heb. Overspannen en een burnout. Weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Klinkt aannemelijk met alles wat er gebeurt is. Ze stond nogal te klapperen met haar oren dat ik zolang ben doorgegaan met alles. Zie hetzelf als zwakte maar dat is het niet dat ik nu zo zit maar het klinkt wel "logisch".
Geplaatst

JW: Is zeker geen teken van zwakte Syl. Meer een teken van kracht die je nodig gehad hebt in alles waarvoor je gestreden hebt.

Alleen id het batterijtje even leeg. En ik spreek uit ervaring.

Dikke knuffel uit Alkmaar, en doe rustog aan..

Geplaatst

Tja.....ik herken het. Accepteren dat je overspannen bent duurt even. En herstellen helemaal :-(

Ik heb je trouwens uitgenodigd. Simba wat is jouw nickname?

Geplaatst

En idd zeker geen teken van zwakte! Je hebt nogal wat achter de rug zeg...het is nog een wonder dat je niet eerder 'op' was. Elke batterij moet op tijd opgeladen worden om door te kunnen gaan, bij jou is die kans om op te laden er te lang niet geweest door omstandigheden, dat heeft niks met zwakte of kracht te maken maar alles met de enorm heftige tijd.

Geplaatst

Syl, absoluut geen teken van zwakte, maar dat jezelf aan de bel trekt is een teken van sterkte!

Babeth, wilde dat ik iets voor je kon doen. Kan er alleen voor je zijn en je steunen! Dikke knuffel!

Geplaatst
uhm.. nickname? ik doe het gewoon via facebook

Hoe nodig ik je dan uit? Ik speel via inlog met nickname K.a.l.a.t.e (zonder de puntjes ;-))

Geplaatst

Syl sluit me helemaal bij Henne aan!!! Het is me allemaal nog niet niks geweest wat jij op je padje hebt gekregen de afgelopen jaren! Je bent een stoer mens jij! Maar nu, en dat is misschien moeilijk, hoeft dat niet meer meis! Stop maar met stoer doen, jezelf continu bij elkaar willen rapen en op willen vijzelen. Nu is het gewoon tijd voor jou en tijd om dingen op een rijtje te krijgen en te zetten samen! En weet je...ik hoop intens dat je dit mag gaan doen tijdens een zwangerschap de komende negen maand.

Babeth nogmaals dikke knuffel voor jou! Ik vind dit zo moeilijk voor jullie!

Simba ik ga echt serieus luisteren hoor! Beloofd! Maar het lastige is denk ik dat ik andere voorbeelden heb. Mijn zussen (whiehoe...kom ik wéér aan met mijn zussen...ik hoor iedereen denken!) hadden die luxe niet om te gaan rusten etc. met hun gezinnen. Dus vind ik dat ik dat ook niet hoor te doen. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen...het is iets dat tussen mijn oren zit! Elke week stel ik het rustiger aandoen uit geloof ik :)! En ik wil ook gewoon nog graag veel doen...heb het idee dat ik nu nog even tijd heb voor van alles en nog wat...hoe zeg ik dat? Straks is alles anders. Ik ben zo gewend om mijn eigen gangetje te kunnen gaan en straks is ons leven gewoon zo compleet anders. Daar ga ik enorm van genieten hoor, begrijp me niet verkeerd! Maar ik geniet ook nog heel even van mijn leventje nu zeg maar. Snappen jullie wat ik bedoel?

ivfsh wat lief dat je er zo over denkt! Ik zat er een beetje mee! Ik vind je aanbod zo super en ga er heel erg graag gebruik van maken maar wil jouw tijd ook niet onnodig bezet houden mocht blijken dat het niet gaat lukken. Als jij er zo instaat zoals je aangeeft...helemaal super! Maar ik had begrepen dat je liever had dat ik jouw kant op zou komen? Het is best nog een eindje hoor, deze kant op!

We gaan het gewoon zien volgende week. okido?

Geplaatst

Trusten Henne! Jij ook lekker slapen!

Ik duik er ook zo in. G. is laat thuis, huisbezoek.

Moet morgen ook nog even nieuwe planten kopen...had voor mijn verjaardag nieuwe gekocht maar die heb ik verzopen!!! Ik heb zo geen groene vingers! En ik wil de komende weken wel wat leuks voor het raam hebben.

Had ik trouwens al verteld dat we zaterdag nog naar bataviastad zijn geweest samen? Ik heb zulke leuke kleren gekocht bij LIEF!!! Allemaal in de uitverkoop bovenop de outletprijs! Zo schattig!

Geplaatst

Esther ik heb me het afgelopen half jaar meerdere keren een enorme slappe, aanstellerige muts gevonden omdat ik 'ziek' thuis zit terwijl andere zwangere vrouwen fluitend tot 36 weken werken. Het is voor iedereen anders! En zoals je zussen....die móeten ook wel door, tenzij net voor de gezondheid van henzelf of het kindje niet gekund had. En ik weet niet of zij bijvoorbeeld ook fysiek zwaar werk doen? En weet jij of zij misschien wel af en toe huilend in bed hebben gelegen omdat het eigenlijk niet meer ging? Niet vergelijken, daar word je alleen maar ongelukkig van!

Mag ik tegen mezelf ook wel zeggen hoor....J kwam van de week thuis, bij een meeting was een zwangere vrouw geweest die een weekje op mij achter loopt en hij zegt heel verbaasd "zij werkt nog gewoon"... Nou dan moeten je hormonen ook niet te hoog zitten hoor, als je een vent zoiets zegt.

Geplaatst

Haha henne, oei, ik kan me de hormonen voorstellen bij zo'n uitspraak. Kan me ook het onschuldige gezicht van J voorstellen :-)

Syl: heftig hoor dame. Er is echt zo ontzettend veel gebeurd bij jullie... Woensdag zijn ik en E ook bij fren en F!

Esther: ik kan prima jouw kant opkomen hoor, daar was ik eigenlijk wel vanuit gegaan. Ik vond zelf lang autorijden niet meer zo fijn op het eind. We kijken volgende week gewoon hoe het gaat! En die zussen van jou... Jij bent jij :-)

Ik ga slapen, morgen weer vroeg in de auto om de files voor te zijn. Nog even: ik werk nog vijf dagen, laatste dag is volgende week dinsdag. En dan dus een paar dagen vrij en op 3 december starten bij m'n nieuwe baan!

Slaap lekker allemaal!

Geplaatst

Even snel een korte reaktie, Babeth, was helemaal verdrietig van je berichtje. ERgens hoop je zo dat het een nare vergissing is, snap heel goed dat de tranen hoog zitten, hier ook zo onverwacht om dit te lezen..., knuffel en blijf toch hier hopen voor jullie!!

Syl, jij heel veel succes met deze poging. Wat heftig om te lezen van wat je overkomt nu en ook ik hoop dat je veel tijd krijgt om bij te tanken en vooral ook een hele succesvolle poging, spannend weer!!

Ik ga vd week weer meedraaien in kinderatelier. Ben benieuwd hoe het gaat. Heb er zin in, en weer wat uitgeruster ondanks dat werk nog steeds erg onrustig is.

Iedereen veel liefs xxx

Geplaatst

Wat is er veel geschreven zeg!!!

Allereerst Babeth, jeetje wat een rotnieuws. Alles is al gezegt. Sterkte meis, ook voor M.

Syl bij jou ook al niet zo mooi allemaal. Je hebt er idd maar 1 nodig, maar hoe meer hoe liever. Hopelijk zit die ene erbij!! Dan je diagnose. Heftige diagnose, niet verwonderlijk dat dit eruit komt na alles wat er is gebeurt. Je hebt zelf hulp ingeroepen, dan ben je al goed op weg!!!! Jij ook sterkte.

Es jeetje wat een volle agenda toch nog. Goed dat je nog meer gas terugneemt, je lichaam geeft het niet voor niks aan. Je kan nu eenmaal niet alles meer hoe graag je ook zou willen. Balen dat G het niet gehaald heeft. Hopelijk kan hij met wat goede hulp en/of tips mooie voldoendes halen!!!! Hou je goed met de laatste loodjes, voor je het weet is jullie meisje er.

Eef leuk dat je weer in het kinderatelier aan de slag gaat, veel plezier!!

Hier weer even wat minder. Veel emoties kwamen weer terug van het weekend. Weer een periode waar ik doorheen moet. Het was een mooi maar ook confronterend weekend voor me. R heeft genoten bij mijn schoonzus en gister hele dag naar de opvang. Hij was helemaal versleten en ligt nu nog te slapen wat voor hem laat is tegenwoordig. Mijn vader is vandaag jarig en kan er niet zijn, geen benzine geld op het moment (kl*te geld). Het kaartje wat ik voor mijn vader gemaakt heb uit naam van R zou eerst naar mijn huisadres gestuurd worden zodat ik er nog een foto bij kon doen en dan naar mijn vader sturen. Die rotpost ook momenteel, had er zaterdag al moeten zijn en dan had hij zondag op de post gekunt en vandaag bij pa bezorgt kunnen worden. Hij is er nog niet, kan zo *&%^$%& worden op de postbezorging momenteel. Adverteren met vandaag op de post, morgen bezorgd. Ja ja als je het zelf in de brievenbus bij desbetreffende doet zeker..

Ok klaar met klagen. Wel 3 daagjes vrij nu, Dus R kan even bijtanken met slapen en ik de administratie weer eens opruimen, rotklusje maar moet ook gebeuren. Ga per 1 jan bij P mee op zijn zorgverzekering via zijn werk. Heb een nieuwe polis gekregen voor 2013 waar ik niet op sta, dus maar even bellen denk ik, want mijn opzegging van mijn eigen verzekering heb ik al. Wil geen problemen hebben natuurlijk straks.

Meld me verder wel weer als ik wat positiever kan denken en reageren......

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden