Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kalimera!

ach Sannie, een mooi weekend dus, mar met een randje. En dan dat gedoe met de post. Ik heb er ook niet zo'n goeie ervaringen mee. Balen dat de verjaardagskaart nu niet op tijd bij je vader is en dat jullie niet bij hem kunnen zijn. Gefeliciteerd met je vader overigens. Wil je wat geld lenen van mij? Dan kijk je maar wanneer je het terugkwam geven. Laat maar wat weten!

en klagen mag hier, dat weet je. Snap ook wel dat je t niet graag doet, niemand eigenlijk, maar daarvoor zijn we vriendinnen!

knuffel voor jou. Geniet nog van je vrije dagen en van R. Fijn dat hij het zo goed heeft gehad bij je schoonzusje.

Hoop dat het met de polis allemaal in orde komt!

mijn functioneringsgeprek gisteren was goed gegaan. Ook hier zit een reorganisatie aan te komen, maar volgens mijn baas hoefde ik me geen zorgen te maken en hebben we ook laten vastleggen dat ik eigenlijk taken doe die bij een functie hoger horen. Hij gaat in elk geval zijn best voor me doen. Das dan wel weer fijn om te horen.

ook aangegeven dat we toch weer aan het denken zijn of we wel of niet toch nog een keer ervoor zullen gaan. En ik hou hem op de hoogte. Heb altijd medewerking gekregen dus verwacht niet dat dit ook en probleem gaat worden, mochten we weer ervoor gaan.Zat wel eraan te denken om een gesprek aan t gaan met de gyn hier in nl. Misschien dat zij ons kunnen helpen. Evt. Met extra echo's om de eisprong te monitoren etc.

Vanmiddag workshop 'vitali.teit en loop.baan.reflect.ie' bij mij op het werk. Ben benieuwd.

Verder nog steeds keelpijn. In de pauze maar effe nieuwe strep.sils halen.

dames, sorry dat ik effe niet op iedereen reageer. Ben nog in de wakker-worden modus.

tot later!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Eef, veel plezier in het kinderatelier! Fijn dat je weer wat uitgeruste bent. Hoop dat de stress op je werk niet al te lang meer duurt.

Geplaatst

Tool je bent echt een schat, maar dat gaan we maar niet doen. Dan verschuif ik het probleem alleen maar. Mijn vader is nu ook beetje ziekjes dus dan kunnen we nog niet echt van elkaar genieten. Gaan we er liever een keer naar toe waar hij ook echt met volle teugen van kan genieten en om zijn middagdutje nu te onderbreken.... hij zal het zelf niet erg vinden hoor, maar we gaan eerdaags gewoon lekker met zijn drietjes een hele dag en dan kunnen we het lekker vieren alsnog!! XXX

Fijn dat je funct. gesprek goed is verlopen. Hopelijk hou jij echt je baan en beter nog een functie omhoog!!! Dat verdien je eigenlijk heel erg!!

Geplaatst

San was je weekendje wel echt fijn dan? Heb je wel samen een beetje kunnen genieten? Gefeliciteerd met je paps...ellendig dat het nu allemaal zo loopt met de post en dat je er vandaag niet naar toe kunt! Dikke knuffel voor jou meis!

Tool fijn dat dit gesprek goed was! Hoop voor je dat er nog wat moois voor je in zit op je werk!

Word net gebeld door mijn zusje dat oma vanmorgen vroeg is overleden. Ik ga nu ontbijten en richting paps en mams.

Geplaatst

Babeth en syl, hoop dat jullie een beetje hebben kunnen slapen.

Dat geldt voor iedereen eigenlijk wel.

EDR, gecondoleerd met het verlies van oma. Dubbel gevoel lijkt mij.

Hier vandaag naar Haptotherapie. Ben benieuwd.

Henne vandaag nieuw behangetje erop?

Verder niet zoveel te vertellen.

Dikke knuffel voor iedereen!!!

Geplaatst

Esther gecondoleerd.

San een dikke knuffel. Het is natuurlijk ook confronterend om te genieten van een weekendje dat voor je ouders bedoeld was.

Ben de rest kwijt, vanochtend (te) vroeg bijgelezen....

Geplaatst

Oh Es wat verdrietig van je oma. Gecondoleerd... Sterkte voor jou en je fam. Wel ontzettend fijn dat je nog afscheid hebt kunnen nemen en haar het mooiste geheimpje wat je hebt kon vertellen..

We hebben zeker van elkaar en het weekendje weg genoten hoor. Even eruit zijn is altijd fijn. Het had eigenlijk het weekendje van mijn pa en ma moeten zijn, dat zat wel steeds in mijn achterhoofd. Vanuit onze kasteelkamer konden we op het balkon van het kapelletje van het kasteel komen. Zou dat toeval zijn?? of voorbestemd?? Maakte het wel even mooi om in gedachten bij ma te zijn hoewel we eigenlijk niks met het geloof hebben. Zulke plekjes zijn voor mij toch plekjes voor herinering en bezinning. Ik weet zeker dat ze "mee" geweest is. Hopelijk kunnen we volgend jaar eens een keertje samen naar Antwerpen. Voelde goed om er even voor elkaar te zijn. Merkte ook dat we dat door de komst van R op de 2e plaats hebben staan terwijl we niet moeten vergeten dat we ook nog eens man en vrouw zijn en niet alleen papa en mama. Weekend was dus in meerdere opzichten "goed" voor me.

Oh ja de post, grrrrr.........

Met de zorgverzekering is alles ok. Het is pas november dus de nieuwe personen zitten nog niet in het systeem, maar moeten nog doorgevoerd worden of zoiets. Weer eens te vroeg gegromt hihi.

Geplaatst

Lieve Es, gecondoleerd met je oma. Sterkte de komende dagen meis. En verder, neem je rust! De rest is gezegd door de andere meiden hier;)

Lieve Babeth, ik vind het zo verdrietig voor jullie. Probeer je straks nog even te bellen maar beetje drukke dagen hier. Hoopndat je wat geslapen hebt? Dikke X

Syl, genoten van je wijntje? Ik blijf hopen op die ene goede voor jullie! En wat betreft de diagnose... Niet gemakkelijk om te accepteren (weet ik uit eigen ervaring) maar je kunt nu wel verder. De tijd nemen om je batterij weer op te laden is zo belangrijk. En jullie hebben gewoon een enorme k.. tijd achter de rug. Het komt écht weer goed maar dat duurt wel ff. Sterkte voor nu en een dikke knuffel!

San, gefeliciteerd met je pap. En binnenkort een fijne dag samen daar?

Nu weer kasteel bouwen met het neefje. Erg gezellig hier, vandaag is ie écht jarig! Vanochtend een 'krak'moment. Hij lag samen met m'n zus nog te chillen en ik mocht erbij... Ik was z'n andere mama-muis... Zoooo lief. En toen cadeautjes én daarna op naar z'n schoen! Ochtend kan niet meer stuk;) jaja, ook hier in Noorwegen komt de Sint!!

Lieve meiden, een fijne dag met een lach en een traan. Dikke X voor allen.

Geplaatst

Oh Es, gecondoleerd! Gelukkig dat jullie haar nog hebben kunnen spreken en zien en haar het mooie nieuws nog hebben kunnen vertellen.

veel sterkte meid!

Geplaatst

Syl! Ik hoor mijn naam! Whats up?

Meiden, ik ga jullie zo even een mail sturen met wat info over een nieuw magazine over ongewilde kinderloosheid. Wie weet hebben jullie nog tips voor de dames die dit blad willen uitbrengen?

Verder alles oké hier!

xx

Geplaatst

Es, gecondoleerd met je oma.. verdorie is al de tweede die vandaag moet condoleren met het verlies van een oma.....

Sterkte de komende tijd. En onthoud... ze kijkt over je schouder mee naar je meissie straks...

Geplaatst

idd fotootje Henne!!!

Vandaag weer even het gemak gehad van de wandelwagen waar de wielen van af kunnen. Het is hier doordat ze met de wegen bezig zijn in de nieuwbouwwijk nogal smerig en modderig en dat wilde ik echt niet op mijn nieuwe parketvloer hebben. Wieltjes eraf en even onder de kraan!! Zoiets maakt mijn dan weer bij :))

Dus dames nog iets wat handig is, wielen die van je kinderwagen af kunnen om schoon te maken!!

Verder nog een mailtje naar Greet.z gestuurd. Mijn kaart voor Opa van R die naar mijn huisadres gestuurd zou worden zat ook vandaag niet bij de post, ben benieuwd wat ze erop gaan reageren.

Geplaatst

Fotootje volgt als het verder is, eerst de meubels erbij enzo :-)

Ben vandaag niet erg lekker, misselijk, slap en last van darmen. Vanavond eerste keer zwangergym, zie ik totaal niet zitten nu, pffff.

San, vaak zijn het juist van die kleine dingen toch?

Geplaatst

Es', gecondoleerd.

meiden wat voel ik me beroerd... De hele morgen aan de diarree en aan t spugen, en hoewel m'n maag nu wel leeg is, rommelen m'n darmen nog steeds vervaarlijk. Armoe hoor!

Geplaatst

idd Henne het zijn meestal de kleine dingen die het hem doen!! Balen dat je je niet zo fit voelt. Zw gym is best gezellig. Niet per se dat je er iets leert wat je (nog) niet weet, maar meer de gezelligheid van dames die in hetzelfde schuitje zitten en precies weten wat je doormaakt nu. Ok wij hebben hier elkaar hihi.

Fren balen zeg weer samen zo beroerd. Hopelijk zijn jullie er weer snel van af. Beterschapjes!!

Ik heb iets heel stoms gedaan. Ik heb per ongeluk heel mijn mailbox van hotmail gewist. Beetje blond zeg maar :) Stonden natuurlijk ook nog wat fotootjes van mijn moeder op. Hoe stom kan je zijn..... Als het goed is staan die ook nog op de externe harde schijf dus dat valt dan hopelijk nog mee.

Geplaatst

San zitten ze niet nog in je trash? Als je snel bent is die nog niet geleegd.

Fren klote, beterschap. Hier gelukkig niet echt diaree of spugen, maar fit is zeker anders. Het heerst weer veel volgens mij. Vraag me af en toe af hoe dat moet als we allemaal al kwakkelend de winter in gaan....

Zw.gym is hier vlakbij, als ik het niet trek ben ik zo thuis. Denk beeje terugslag van het weekend, was toch vermoeiend en gisteren wel van alles gedaan.

Geplaatst

hoi meiden

Ceeke wat fijn dat je ondanks de confrontatie toch zo heerlijk kan genieten van je neefje, en dat de Sint ook daar geweest is zeg, knap zo snel van NL naar Nw ;-)

ik spreek je snel....

Fren wat een ellende he die buikgriep en dan nog samen met V, ik had het kort na I gekregen, jeetje.

toch heb ik wat terug zitten denken...."men" gaf aan dat ee heftige buikgriep geen invloed zou hebben op de zwangerschap maar nu was ik die zaterdag dat het begon precies 5 weken...ik weet het net, wellicht toeval maar moest er wel even aan denken dat een en een twee is....

Es, wat een naar bericht, niet onverwachts natuurlijk maar toch!! Heel veel sterkte meid! ook voor je ouders uiteraard, wat mooi dat je je oma nog hebt kunnen vertellen dat jullie een dochtertje krijgen.

San, fijn te lezen dat jullie weekend ondanks de moeilijke momenten toch heel fijn was, gefeliciteerd met je vader, balen dat hij niet fit is en dat je niet zomaar wanneer je er behoefte aan hebt naar toe kan gaan.

Henne toch naar de gym? ben erg benieuwd naar het behang, vind je het zelf mooier dan wat je eerst had? (even los van het slechte aansluiten ,-)

Syl hoe gaat het met je?

Eef, veel plezier morgen in het kinderatelier,ik hoop dat het je heel erg goed zal doen!!

hier gaat het op en af, gelukkig ben ik niet zo emotioneel op het moment, misschien ook omdat er nu geen duidelijkheid is? ik voel me nog gewoon echt zwanger maar ja wie weet stijgt het hcg nog, dan is dat niet zo gek.

Gisteren wel naar DD gemaild en vanochtend had ik een reactie van dr.S, man van weinig woorden....niet zo overal op vooruit lopen, eerst focussen op deze zwangerschap, ik wil je graag zien" dus zaterdag weer op en neer, misschien dan def. duidelijkheid.

Ik had hem al meteen gevraagd wat wijsheid is tav. de cryos (embryoscope of niet) nu eerst deze situatie definitief laten beoordelen.

De kans is gewoon erg klein maar toevallig las ik vandaag net op een forum van meiden die ook in de6de week zaten hun hcg gehalten (veel lager dan bij mij) en dan ook een dame die van 6,3 naar 5,3 werd teruggezet en een kloppend hartje had!!

Tuurlijk is die kans zeer klein maar toch probeer ik me nu niet gek te maken en hoop ik dat er zaterdag echt duidelijkheid zal zijn.

Geplaatst

Sandra je 'vuilnis'. Als je mail uit je inbox delete komt deze eerst in een map trash/vuilnis oid terecht. Die wordt automatisch af en toe geleegd, maar als je op tijd bent kun je het daaruit terug verplaatsen naar je inbox. Zou mooi zijn.

Babeth ik wilde het gisteren niet zeggen maar ik dacht ook aan die buikgriep....of die niet toch invloed heeft gehad... Hoop zo dat het daardoor even 'stil gestaan' heeft, als zal dat in theorie niet kunnen. Fijn dat je zaterdag in DD terecht kan.

Zwangergym was wel fijn denk ik. Nuchter mens, rustig, legt dingen goed uit. Erg gefocused op ontspanning, volgens haar is dat hét belangrijkste voor een goede bevalling. Eerste keer natuurlijk veel tijd kwijt met voorstellen en uitleg, toen nog wat oefeningen die ik wel prettig vond. Zo lekker naar bed en hopen dat de ontspanning doorwerkt in een goede nachtrust?

Behang is heel anders dan het eerste. De ruitjes waren vrolijk, fris en echt wel 'kinderkamer'. Nu is het donkerblauw met een lichte streep, beetje krijtstreep-achtig. Op dit moment is het heel mooi, maar het heeft nog niks van een babykamers dat moet echt komen met de meubels en aankleding. Vind het vooral ook fijn dat we nu lekker verder kunnen.

Ruby hoe was hapto? Beetje kunnen ontspannen?

Geplaatst
hoi San,

misschien ztten de mailtjes nog in de map verwijderde items. zou fijn zijn

Die dus. Kon niet op de nederlandse term komen :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden