Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ah nee toch een curettetage :-( lieve Babeth ik denk aan je

Ik zit ook niet in de app groep trouwens

Wen, gek is dat hè. Ik had het pas ook, ging op kraamvisite bij een vriendin en toen bleek dat haar buurvrouw hun dochter ook middels IVF hebben gekregen. Veel herkenning dus. Hoe ging het bij P.elvica? Aardige vrouw hè

H is met I.ggy naar de DA geweest. Gelukkig niets aan de hand. Gewoon te dik. Want het vet zit niet alleen bij z'n buik. DA heeft hem helemaal onderzocht en zag geen aanleiding voor bloedonderzoek. Dus waarschijnlijk een combi van ouder worden icm veel eten en weinig lichaamsbeweging. We gaan hem nu andere brokken geven ipv R.oyal C active outdoor iets met wat minder voedingswaarde. Ben weer opgelucht maar heb zo onderhand een kop als een tummetje door slaapgebrek. Lijkt wel of ik stoned ben ofzo?

Geplaatst

Wil jullie wel toevoegen, geen probleem. Geloof dat caro niet ging omdat ze geen whatsapp heeft?

sen, ik zal je toevoegen, als ik je gegevens heb. Effe checken!

Geplaatst

Ik heb trouwens de naam gewijzigd. Ik weet nu niet of dat bij iedereen zo is, of alleen bij mij. Dat laatste was mijn bedoeling ;-)

Zo niet.... I'm Sorryyyy

Geplaatst
Ik heb trouwens de naam gewijzigd. Ik weet nu niet of dat bij iedereen zo is, of alleen bij mij. Dat laatste was mijn bedoeling ;-)

Zo niet.... I'm Sorryyyy

had ik gezien! Super!

Geplaatst

kutzooi!!! anaesthesist doet niets meer.gyn is aan het opereren.verpleging weet nu niet wat te doen: ze mogen me niet laten gaan maar kunnen ook niet zeggen of ik in de ochtend geholpen kan worden....lekker! m zit bij me en schoonouders zijn bij I.echt ingelofelijk!! zit er nu wel doorheen.

Geplaatst

Oh Babeth, wat een hel! Serieuze Kzooi .. Oh meissie, dikke dikke knuf. Hopelijk nu in ochtend snel aan beurt. Heb je wat kunnen slapen? En m dan? Jeetje wat lullig dat ze jullie zo laten zitten!

Geplaatst

Oh wat erg Babeth en slecht van het zkh. Dit slaat nergens op. Kan me voorstellen dat je het gehad hebt. Wat raar allemaal. Kon ik je maar helpen meid!

Geplaatst

Oh Babeth wat ontzettend balen. Jullie hebben het wel weer voor de kiezen. Of jullie nog niet genoeg ellende hebben gehad. Ik hoop dat je straks snel aan de beurt bent en jullie weer snel in je eigen huisje zijn bij elkaar. Super dat je schoonouders er voor I zijn.

Sterkte en dikke Knuffel voor beide!!!

:hugg:

Geplaatst

Ongelofelijk!!! Dat je om half 3 gewoonnog niet weet waar je aan toe bent, dus ook niet eens fatsoenlijk wat rust kan proberen te pakken. Waarom moet het met zoveel spoed gebeuren?

Sterkte lieverds!!!

Geplaatst

Och Babeth meiske toch, dat is toch niet te geloven.... Ik weet uit ervaring hoeveel 'spoed' ertussen kan komen (twee maak een hele dag nuchter liggen wachten) maar het is zo vreselijk om maar te liggen afwachten in zo'n kamertje. Ik hoop heel erg dat je toch vannacht nog geopereerd bent en nu ligt bij te komen. Knuffel meis!

Geplaatst

oh Babeth, meissie toch, wat ontzettend rot! nog langer wachten. kan me goed voorstellen dat je er doorheen zit.

hoop dat ze toch nog iets hebben kunnen doen of dat je zsm in de ochtend wordt geholpen.

Fijn dat I. op zo'n korte termijn bij je schoonouders terecht kon.

En lief van Ceeke dat ze nog bij je is langsgekomen!

heel veel sterkte meid! ook voor M!

x

Geplaatst

Van een ontzettend naar onderwerp over naar de "Kerst" van dit jaar.

Eigenlijk vind ik het best zwaar. Elk jaar schijnt het rond deze tijd wel ergens of met iemand niet goed te zijn... Kunnen we de decembermaand niet verplaatsen naar de zomer of zo??? tja dan zou het ook weer wat zijn. Het is een feest van lichtjes en vrede en bla bla bla. en terwijl de een ligt te sterven, geeft de ander een nieuw leven en waar een vriendin ligt te wachten op een vreselijk ingrijpende ingreep die nu hopelijk achter de rug is zit ik hier te denken aan mijn vloer die gezogen en gedweild moet worden terwijl mijn kleine trots boven ligt te slapen. Wat kan het toch ontzettend oneerlijk verdeeld zijn in de wereld.

Ben blij dat we hier elkaar steunen door Dik en Dun!!!

Zo dat moest ik even kwijt!!!! Samen met een paar tranen van verdriet voor verschillende dingen, gaan we weer over tot de orde van de dag. Huishouden, jongetje vermaken en straks een late dienst.

XXX

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden