Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kaartje wat lief het etentje!!! Jullie hebben echt een hele bijzondere band samen.

Ik ben dus niet de enige die moet werken, ook ik moet morgen de bonnen controleren van de woningen, is waarschijnlijk iets minder werk dan dat van jou!! Hopelijk heb je een goed boekjaar.

Ivfsh ik ziehet helemaal voor me dat E flink geknuffeld word, het is ook een dotje.

R zijn lipje is al niks meer aan te zien gelukkig. Altijd zo sneu als hij pijn heeft, dan lijk ik het ook een beetje te voelen.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

gelukkig geen relatiecrisis Kaartje :-) en ik vind het ook heel mooi om te lezen hoe een bijzondere band jij met je zus hebt.... super!

San, arme Ruben. Schrok je je niet wild met al dat bloed?

Es, wat een dotje is het toch die J. Leuke foto's! en ik ben trots op je hoe je het doet! die groene poep waar je het over hebt heeft J ook zo af en toe. Toevallig vanavond nog. En zoals San al zegt, die bv poep kan allerlei kleuren hebben van oranje tot mosterd tot groen. Wat je misschien ook kunt doen, misschien dat je je daar zekerder bij voelt, is zo'n weegschaal huren bij de thuiszorgwinkel. Dan kan je haar elke dag even wegen en kijken of ze niet afvalt. Misschien een idee? of juist niet? ik zeg ook maar wat. Maar nogmaals, je doet het super!

Geplaatst

Krampjesstress hier in huis!!!! Ze huilt al drie uur met tussenpozen ontroostbaar. Overstrekt zich finaal.

Heb haar al in bad gehad. Gewandeld etc maar krijg haar niet rustig. Wat is dit rot om te zien. Wat kunnen we hieraan doen?

Geplaatst

Breek in.

Edr. De aapjes houding al geprobeerd? Op d,r buik op 1 arm. Hoofdje richting je elleboog. Je hand tussen haar beentjes. En met je andere hand over haar ruggetje wrijven. Zk viel s.terre altijd uiteindelijk in slaap. Maar ik moest wel blijven lopen.

Geplaatst

Ohhhh die rotkrampjes! J was ook uren aan het krijsen. Wanhopig werd ik er soms van. Wij hebben eerst infacol geprobeerd maar dat haalde niet veel uit en daarna abc Dophilus. Had wel het idee dat dat iets hielp. En met hem rondlopen hangend met z'n buikje op m'n onderarm of fietsen met de beentjes.

Geplaatst

Aapjeshoufing is inderdaad top. Daarnaast fietsen met haar beentjes, in de kikkerhouding in de draagzak en morgen cinababy druppels (vsm geloof ik) halen!!

Sterkte, is zooooo zielig...

Geplaatst

Bedankt!!! Ze is uiteindelijk in slaap gevallen. Ga morgen alles in huis halen wat er te latenkrijgen is!!! Dit is echt rot! Kon wel meebrullen!

Geplaatst

Es, mocht ze zich zo blijven overstrekken tijdns het huilen, en blijft ze ook veel huilen, denk er over na om haar dan eens naar een osteopaat mee te nemen. Overstrekken hoeft niet alleen van krampjes te komen, maar kan ook komen door de bevalling. Dan is er een blokkade gekomen. Het is ook niet niks voor zo'n kleintje. Hij kan een blokkade localiseren en verhelpen. Scheelt een hoop voor je ukkie....

Maar je doet het super!!!!

Geplaatst

Uiteindelijk twee uurtjes wakker gelegen, toen nog iets meer dan uur geslapen. Nu ontbijt, sporten en dan willen we toch nog even bij de outlet gaan kijken waar Sen het over had. Ik probeer vanmiddag dan nog wel wat te slapen.

Es, moet even zegen dat je het geweldig doet. Vind het echt knap van je dat je zo door wilt zetten - overigens niets ten nadele van degenen die stoppen met bv hoor! Denk niet dat ik dat zo zou kunnen. En de foto's zijn leuk!!

Kaartje ik vind het zo bijzonder hoe jij en je zus dit samen beleven. Toen min zus zwanger was, kon ik daar totaal niet mee omgaan. Was ook nog voor / aan het begin van de mm, maar we hebben toch wel iets gemist samen. Mooi om te zien hoe jij daar nu dus zo van mee kunt genieten. En je neefje/nichtje is een boffers straks met twee mooie kamertjes en 'thuisen'!

San die foto's van R...onbetaalbaar, het verteld het hele verhaal :-) En wat wordt hij grooooot!! Ik zie me hier nog zitten met dat kleine humpie en een fles....maar dat is ook alweer een jaar geleden.

Zo, ontbijtje op, snel door. Tot later.

Geplaatst

Osteopaat kreeg ik ook als advies ivm moeizame bevalling en vaccuumverlossing. maar durfde ik echt niet. Had gegoogled en las zeer enge verhalen daarover. Uiteindelijk was het ook niet nodig, was gewoon een fase ivm de rijping vd darmen.

Geplaatst

Allemaal gebroken navhhtrn dus hier!!!

Wb de krampjes...zat me te bedenken dat ik zaterdag avond burritos heb gegeten!!! Schaam...

Gisteren morgen omtien uur veertig ml fv moeten geven. Daarna alleen bv. Ook geen gekoelolfde .

Als het me uiteindelijk gaat lukken dan ben ik ook echt apetrots op ons twee hoor!!! Dan hebben mijn meisje en ik het mooi gefikst met zn weetjes!

Vanmiddag even twee uur shoppen met mijn zusje. Denk dat ik dan kolf en g haar een flesje geeft. Is dat erg?

Geplaatst

Goeiemorgen,

Juist goed Es! Af en toe iets voor jezelf doen, zou ik ook meer moeten doen. Sterkte met de krampjes, niet leuk! Maar jullie komen er wel doorheen!

Hier tot half 9 geslapen. Papa had een zware dag gisteren, met 2 lastige babies waarvan 1 ziek dus een paar keer kotsen... Maar ja, pech gehad, ik moet er ook af en toe uit kunnen. Word daar wel iets makkelijker in nu.

Brammetje nog steeds niet lekker, gisteravond 38.6 en vanmorgen 37.9... En allebei nog hoesten, pfff... Nou ja, we blijven maar aanklooien...

Benieuwd hoe het vanavond/vannacht gaat, de oudste heeft haar eerste Oud en nieuw gewoon doorgeslapen...

Geplaatst

Hier nu ook knallen, bah! Ik denk dat het meer is als ze slapen en er mensen met vuurwerk door de straat lopen en ze wakker schrikken dat het echt vervelend wordt...

Geplaatst

Tuurlijk moet je gewoon ook even naar buiten kunnen.

Mij werd wel aangeraden voor de borstvoeding goed op gang kwam niet tevaak 'onnodig kolven', Dus aanleggen als het kan. Omdat kolven toch een andere reflex geeft dan dat de baby zelf drinkt. En dat kan ten koste gaan van de net opgebouwde productie. Als deze eenmaal goed loopt, maakt het minder uit.

Maar goed, ben een mooie die het zegt, met na 2 weken een niersteen en dus een week niet zelf kunnen voeden.

Maar meid, als jij het idee hebt dat je er even uit moet... dat is ook belangrijk.... Ik ben de eerste 6 weken door omstandigheden nauwelijks buiten geweest, en dat was ook niet fijn...

En dat je apetrots mag zijn, staat als een paal boven water. Gaf me zelfs even een brok in mijn keel.... Meid, je bent een kanjer!!!

Geplaatst

Zucht... en ik zit op mijn werk....

Vanochtend met mega tegenwind en Sanne voorop naar mijn werk gefietst. Daar heeft mijn moeder haar opgepikt. De gastouder is nu ook ziek..

Man.... ik stond af en toe gewoon bijna stil....

Maar mochten mensen zich vervelen.. ik ben in voor een spelletje mindfeud....

Geplaatst

Wat is je naam daar Simba? :) Mijne mijn voornaam met een punt achter de 1e 2 letters :)

Es, je doet het super! Ik werd gemotiveerd om op een gegeven moment te vertrouwen op dat mijn productie voldoende was en niet meer teveel te kolven en af te meten en wegen. Dat hielp ook het laatste beetje productie op gang komen! En zeker goed om even weg te gaan en G de fles te laten geven. Heb ik te weinig gedaan en ga daardoor voorlopig op en neer naar het kdv om live te voeden. Maar ondanks de druk(te) vind ik dat stiekem ook wel fijn, qua overgang voor ons beide. :)

Ik heb net een advertentie geplaatst, mocht iemand interesse hebben: http://www.marktplaats.nl/a/kinderen-en-baby-s/dekens-slaapzakjes-en-inbakerproducten/m630136089-stokke-wieg-sleepi-hoesl-sloop-flat-sheets-cottonbaby.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

Caro, jij gister bij Lot geweest las ik? Leuk hoor, toffe meid. :) Beterschap voor Brammetje.

Binkie hier ook nog kwakkel, zwaar verkouden. Geen koorts, maar gister echt een zeurdag. En vannacht hysterisch van (ik denk) pijn! Kregen hem amper rustig. Zal nog wel ff aanhouden als ie begint bij kdv. Vind het maar wat spannend. :)

Van harte met je vent Sen!

Henne, ja dat wakker liggen *zucht* Hoe gaat het met vertrouwen? Helpt het dat wij die wel hebben in jou en koekie (en laten we J niet vergeten!). Ik zag gister een leuk shirt "poepie monster ;-))

Babeth, hoe gaat het met jullie nu? Mooi hoe jij om bent gegaan met dit recente verlies. Maar heel verdrietig dat jullie zo op de proef gesteld worden weer. Is julie meissie weer helemaal fit?

Fren, heeeerlijk je meissie weer vrolijk. Kunnen jullie ook weer beetje bijkomen. Hoe is het met Vin?

Fijne jaarwisseling ladies! Hier terugkijkend op een bewogen jaar. Binkie kwam, beesies gingen. Bizar en bijzonder tegelijk. Alsof ze gewacht hebben.

Tool, lekker dat boek. Heerlijk in weg duiken!

Eef, lief mens: dikke knuf ook voor jou.

Als ik toch bezig ben... :) veel liefs en een dikke kussss for all!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden