Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Had het al een keer gezegd maar was dat tegen Mik? Achterkant van de slaapzak instoppen onder het matras. Hebben wij wekenlang gedaan bij Bram. Ik vond het namelijk ook eng. Werkte prima!

Kaat weer 37.0 dus het lijkt er op dat ze maar 1 dag koorts heeft gehad! Fijn!

Tja, breien doen ze veel in Noorwegen he...

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ik gebruik zoiezo geen bakerdoeken. Hij heeft precies 1 week in de puckababy geslapen toen pikte hij het niet meer (Hysterisch). Dekentjes kan ik strak instoppen maar meneer trekt zn beentjes omhoog en schopt ze weg. Hij draait met slaapzak en al om. Ik ga vandeweek een langere slaapzak kopen denk ik. Dan naai ik de arm/halsgaten wel een stuk dicht ofzo

Geplaatst

weet je trouwens hoe hij zich vanmiddag omdraaide?! H zag het op de cam van de babyfoon: hij ging op zn zij en trok zich gewoon om aan een bedspijltje de sluwerd

Geplaatst

Hihi de sluwerd... Als je een beetje oplet dat de armgaten niet te wijd zijn scheelt dat dichtnaaien, ik heb dat nooit hoeven doen. Zoals je inmiddels weet ben ik ook een schijterd met dat soort dingen maar zo snel kunnen ze er niet in zakken hoor...

Geplaatst

Nou meiden, we zijn weer thuis. Heb nog niet bijgelezen.

weekend was leuk maar erg vermoeiend. Net als op vakantie weigerde fiene te slapen, wat resulteerde in de eerste nacht tot half 2 gespook en om half 6 weer wakker, afgelopen nacht was het 11 uur, half 2, 3 uur, 6 uur en half 8. Ben een beetje moe dus...

op de heenreis heeft F lang geslapen en verder gebrabbeld en gezongen, in eurodisney deed ze het top, maar vandaag was ze het zitten helemaal zat en heeft ze nauwelijks geslapen in de auto. Meiske moet dus helemaal op zijn...

eurodisney zelf was erg leuk, uiteraard niet in heel veel attracties geweest, maar wel veel parades gezien. Fiene is meegewerkt in een paar kleine dingen als de ouderwetse draaimolen en "it's à small world" waar ze haa ogen uitkeek. Ik heb wel een paar keer op m'n strepen moeten gaan staan om fiene tegen nog meer indrukken te beschermen (en om toch een beetje bijtijds thuis te zijn, heowel we pas om 9 uur thuis waren uit eurodisney gister) maar ach, das je taak als moeder denk ik dan maar ;-)

pmorgen voor het eerst in 2,5 week weer aan hè werk, lijkt een eeuwigheid geleden!

Geplaatst
Fren leuk maar vermoeiend dus. Nu hopelijk alledrie lekker slapen en morgen weer fris op!!

Dat WAS de hoop ja, maar na een half uur krijsen, zit F inmiddels in de box de clown uit te hangen...

ben bang dat het een lange avond gaat worden...

Geplaatst

ojee dat schiet niet op Fren. Wil ook ooit nog een keer naar Eurodisney, als J wat groter is dan. Hopelijk gaat F zo slapen en kan jij ook nog wat rust pakken

Caro, heb je tips voor een goede slaapzak voor een leuke prijs?

Geplaatst

Meiden, ff raad nodig... Weer een ietsje bloedverlies! Paniek;( Wat nu te doen met de geplande cryo terugplaatsing?? Cancelen? Of kop in het zand en door laten gaan? Het is ietsje anders als andere maanden maar ja, goed is het natuurlijk niet... Hebben jullie raad?

liefs,

Geplaatst

Morgen ziekenhuis bellen. Ze gaan toch dinsdag ontdooien of morgen al? Zeker niet kop in het zand steken lieverd, hoe moeilijk het ook is, verspil geen kansen!

Sen, veel succes morgen. Gaat vast goed komen.

Ik duik er vroeg in vandaag niet echt fit en ga eigenlijk al tijden te laat naar bed 'omdat ik toch slecht slaap'. Beetje dom. Truste dus! Hoop dat iedereen een beetje goede nacht heeft xx

Geplaatst

Ceeke, ik heb geen verstand van cryo's, maar bij twijfel altijd even overleggen denk ik...

sen, fiene is nu 78 cm, maar ligt in zakken van 100 en 110 cm. Ik zou voor J een zak van 80 of 90 nemen, afhankelijk van hoever je hem onder het matras wilt vouwen. Mijn ervaring is dat hij er helemaal onder moet, anders trekt hij hem alsnog los. Dus normaal zou je nu 70 cm nemen, maar je hebt zeker 10-15 cm nodig om in te stoppen.

Geplaatst
Heb je nog pregnyl in huis? Dan zou ik die spuiten en de tp doorlaten gan maar tevens over enkele dagen nogmaals spuiten!x

Net Ceeke nog " gesproken".. Eerste ..pregnyl was enkele dagen geleden gezet...morgen overleg met Gent.

Geplaatst

Fren slaapt Fje inmiddels? Ohhh wat zullen jullie moe zijn en dan morgen weer werken?Jullie vakantie was nu ook niet echt relaxt he? Jeetje zeg.Sen, succes mogen!!Hier staat divorced op...vind het niet echt wat...

Geplaatst

Sen inderdaad Hema. Ik heb er een aantal gekregen en die zijn maat 68-80, daar slaapt Kaat nu trouwens in, maar een paar maanden geleden had Bram die en die konden ver genoeg ingestopt. Anders 90 maar zeker niet groter.

Als je een grotere maat neemt denk ik inderdaad dat je moet gaan naaien. Bram is natuurlijk ook potige hihi, dus die armgaten waren prima, heb het idee dat J iets slanker is?

Geplaatst

J heeft er nu 1 aan van de Hema mt 68-80 zo'n witte met afritsbare mouwen. Maar die is te kort om goed onder het matras te stoppen. Althans hij rukt hem zo los

Geplaatst

Ok dan zou ik een maat 90 nemen. Bram ligt nu ook in 90 maar sinds een paar weken stoppen we hem niet meer in want hij kan nu natuurlijk makkelijk zelf terug draaien, maar dat heeft best een tijdje geduurd. Ze slapen nu trouwens allebei sinds kort op hun buik meestal.

Nou ja dat is suf: we noemen hem vaak potige en ik heb zelf nooit de link met mijn tweelingsmurfen gelegd! Duh... Hij is niet dik maar hij heeft me een paar armen! Ook onderarmen, kunnen hem ook Popeye noemen...

Geplaatst

Sen ik draaide het lakentje ook overdwars zodat ik goed het laken kon instoppen en R het niet wegschopte in conbinatie met een ingestopte slaapzak.

Succes vandaag op je werk, je zal het zo druk hebben dat de dag omvliegt!! Lekker om weer even wat anders te doen.

Ceeke hopelijk heb je snel duidelijkheid over wat te doen. Zou wel zuur zijn als het afgebroken wordt.

Fren F wel weer doorgeslapen vanacht??? Hoop het wel.

Henne beetje kunnen slapen???

Hier R weer vroeg, maar ach, was ook al wel verwent met al een week wat later opstaan.

Geplaatst

Kaartje hoe gaat het? Heb je de babyshower een beetje goed doorstaan?die A.e.rosl.e.e.p. Heb ik ook en ben er nog steeds blij mee, oog gewoon praktisch bij ongelukjes zoals laatst dat I. Buikgriep had, alles ondergespuugd had en een waterige poepluier een andere route koos.....

ik kan het me niet herinneren dat ik I ooit extra heb ingestopt met een slaapzak.

succes vandaag Sen!

Ceeke hoe gaat het bij jou? Nog wat gezien?

Laika, hoe gaat het bij jou? Zijn jullie nu in een tijdelijke woning of in julie eigenste inmiddels? Lijkt me echt zo'n onderneming verhuizen met een kleine...moet meteen ook aan Ivfsh denken!

Geplaatst

Ik haaaaat verkouden zijn. Maar verder gaat het wel goed hoor ;-) Maandag is alleen altijd een beetje een snertdag na weekend samen zijn en (te) veel doen.

Sen, ik moest wel gelijk aan jou denken vanochtend...donker, miezerig en dan weer aan het werk, brrr.....

Kaartje hoe is het met jou verkoudheid?

San, je kunt niet alles hebben hè ;-) maar het weekend in ieder geval genoten aan de foto's te zien.

Caro Kaat nog steeds koorstvrij? Al nieuws uit Noorwegen?

Ben benieuwd wat Gent zegt.

Es, als je meeleest: knuffel voor jou en je meisje!

En sowieso een dikke knuffel voor iedereen!

Laika, bedenk net: heb ik van jou het juiste adres? Zal even in de mail spitten maar mail of pb me anders nog even! Ga vd week etiketten printen :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden