Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen lieve meiden,

Ontroerd door alle lieve reacties! Inmiddels is het een beetje geland en hebben we gister een heel fijne avond gehad met zusje en vriend. Na wijze raad van Babeth hebben we eigenlijk besloten het traject gewoon door te zetten waarbij we tijdens de stimulatiefase wellicht besluiten te stoppen als er maar een heel beperkt aantal follikels blijkt te groeien. Daarnaast ligt nu de vraag in Gent of we niet beter voor ICSI zouden kunnen gaan in het geval van weinig eicellen om de kansen vanuit die kant te vergroten... Een avondje brullen, praten met manlief (en B!), de positieve houding van zusje hebben dit resultaat. En hoewel ik als de dood ben voor de enorme teleurstelling realiseerder ik me gisteravond ook dat we eigenlijk niet veel te verliezen hebben: mijn bejaarde eicellen doen het niet, één goede van haar zou voldoende moeten zijn en in het uiterste geval zijn we alleen een bak met geld kwijt. Ik begin de positieve vibes weer een beetje terug te vinden! Dank voor jullie support meiden!

@Tool, even voor jouw een hele hele dikke knuffel. Woonden we maar wat dichterbij elkaar dan was ik hm komen brengen. Wat een ongelofelijk moeilijk bericht zo voor jou. Zo onverwacht en zo niet eerlijk... Logisch dat dit een dreun is. Sterkte lieverd en dan maar een hele warme digiknuffel.

@all, ik probeer vanavond even terug te lezen want naast alle persoonlijke troubles werk ik momenteel zeker 10 uur per dag in verband met de fusie! Erg druk dus en zelfs de avonden thuis ben ik nog bezig;-(

Liefs en een fijne dag voor allen,

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zit te wachten bij vk net echo gehad. Koekie heeft groeispurt niet extreem doorgezet en ligt nu nog ca een weekje voor. Nog wel steeds groot hoofd ;-) Geschat gewicht 3600 dus dat is keurig. Ben wel beetje opgelucht

Geplaatst

Henne dat is fijn om te horen!

Ceeke, goed dat jullie bij elkaar hebben gezeten en dat Babeth nog met je gesproken heeft. En fijn dat jullie er toch voor gaan! Duim voor jullie!

@rest, ik trek me even terug. Nieuws van mijn broertje heeft er behoorlijk ingeslagen en ik weet effe niet hoe ik met deze emoties moet omgaan. En dan ook nog eens dat we gestopt zijn. Het hakt er in en die rotvraag komt weer naar boven. Waarom zij wel en wij niet.

Geplaatst

Tool we zullen je missen maar wel begrijpelijk, sterkte lieverd!

Ceeke ICSI lijkt me een goed plan, de kans op bevruchting is echt groter. Wij hadden steeds geen geweldig zaad, maar wel altijd bevruchtingen. Geen garantie natuurlijjk maar toch al is het een iets grotere kans, dan zou ik 'm grijpen. Fijn dat jullie er uit zijn!

Henne mooi! Maar hoe hij aan dat grote hoofd komt? hebben jullie allebei niet toch? Maar ja, het blijft een echo he, waarschijnlijk valt het enorm mee, stel jij je nou van alles voor en is het een heel normaal hoofd. Ben wel benieuwd hoe hij er uit ziet, toch een bijzondere mix...

Geplaatst

Die mix is juist altijd zóóóóóóóóóóó mooi. Ik heb een achterneefje en nichtje die zijn een mix tussen een hollandse man en indonesische vrouw en wat een mooie kindjes. Bijna net zo mooi als die van ons clubje natuurlijk, dat zijn de mooiste hihi.

Henne dat is een prachtig geschat gewicht!!!! Spannend hoor, hopelijk heb je al je vragen kunnen stellen aan de vlos. Jullie geboorteplan ligt dus ook al klaar.

Es ik zou ook willen adviseren om het aanraken en praten als ze ligt te slapen te beperken, wie weet dat ze door deze lieve aanraking en geluid van je stem haar diepe slaap niet in kan komen. En waarom om de 5 minuutjes kijken als ze ligt te slapen en stil is??? Wie weet voelt ze je aanwezigheid ook wel. Je kunt proberen om die tijd te gaan rekken, je moet je er ook wel prettig bij voelen natuurlijk. Oh ik moet me nog steeds inhouden om R niet over zijn wangetje te aaien. De keren dat ik me echt niet kon bedwingen werden dan ook regelmatig beloond met wakker worden en natuulijk huilen en het bedritueel kon opnieuw beginnen. Moeilijk he??? Babytjes hebben nu eenmaal een hoog knuffelgehalte.

Tool ik heb geen woorden om je op te beuren. Sterkte klinkt zo loos........ Weet dat we er hier voor je zijn, neem je tijd en doe wat goed voor jou/jullie voelt. Bedankt voor het toevoegen in de WA groep.

Ceeke wat een ommezwaai!!! Mooi om te lezen dat jullie er toch voor gaan. Heel veel succes, ook voor je zusje die gaat stimuleren. Als ze gaat spuiten moeten we maar weer de fillikel-groei-dans op gaan voeren!!

Ivfsh wat een prachtig koppie haar heeft ze, dat was volgens mij een ieder zijn eerste gedachte. Leuk he dat hiep hiep hoera. Nog een paar nachtjes slapen, toch een bijzondere dag, 1 jaar, wat vliegt de tijd....

Hier ligt mijn manneke al weer na een uur wakker te zijn geweest op zijn bedje. Hij wilde zelf!!!! Nu heeft hij gister en eergister voor het eerst maar 1 dutje gedaan dus waarschijnlijk is het hem toch een beetje te veel. Als hij straks wakker is gaat hij lekker even onder de douche en gaan we naar opa en oma, die gaan oppassen vanmiddag. Heb mijn zaterdagdienst kunnen ruilen voor vandaag. Heerlijk vrij op schoonmoeders verjaardag. Merk dat ik erg naar haar toetrek sins mijn eigen moeder er niet meer is en we hadden een goede band al gelukkig, op de gebruikelijke schoonmoeder/schoondochter dingetjes na natuurlijk. Dat hoort bij de natuur volgens mij hihi.

Geplaatst

Lig op bod met buikgriep sinds gisteravond.

Reageer vanmiddag uitgebreid

Even misverstand uit de weg ruimen...dat á 5 even bij haar zijn doe ik alleen als ze dat half uur huilt om haar te laten weten dat ik er wel ben. Als ze slaapt dan kom ik niet bij haar hoor!

Geplaatst

Haha leesfoutje. Es heel veel beterschap, zo vervelend die buikgriep. Hoop dat het snel over is.

Wie zou mij de adreslijst kunnen mailen??? Heb hem met mijn domme kop tijdje geleden verwijderd ;(( Tja blijf blond he?

Doe wel meer dingen weg die niet wegmogen de laatste tijd. Zal de tijd van het jaar wel zijn.

Geplaatst

Ik las dat ook hoor Caro ;-)

Maar geen oogcontact maken, als ze nog niet slaapt, zo weinig mogelijk geluid en zo weinig mogelijk licht.

Ik legde dan af en toe gewoon mijn hand op haar buik. Zonder haar verder aan te kijken.

Zodra ze dan weer wat rustiger werd, liep ik heel voorzichtig weer weg.

Tool, wat een ongelofelijke K mededeling. En wat komt die voor jullie op een nog slechter moment. Zowiezo is de melding al niet fijn.

Dikke knuffel!!!!

Ceeke, ik zou ook gewoon voor een behandeling gaan. Sanne is ook ontstaan uit een 'matige' behandeling, met uiteindelijk 3 eicellen.

Geplaatst

Tool dikke knuffel, je weet ons altijd te vinden op welk manier dan ook. Mijn zus was destijds in één keer zwanger terwijl wij 'al' bijna een jaar bezig waren, ik heb haar bijna het huis uitgeschopt, de hele dag lopen vloeken en haar zwangerschap eigenlijk min of meer genegeerd. Toen mijn neefje er eenmaal was, ging het wel beter. Kind trok ik beter dan zwangerschap. Kies je eigen weg hierin en wees daarover, als het kan, ook eerlijk tegen je broer. Hoe is het nieuws aangekomen bij À?

Esther ik heb geen idee hoe ik het zou doen, maar misschien eerder een kwartiertje rustig bij haar blijven zitten dan telkens komen en gaan...dat laatste lijkt me onrustig (bovendien weet ze dan dat als ze huilt jij wel weer komt). Maar wat ik zeg: vraag het me over een paar weken nog eens ;-) Beterschap met de buikgriep, je treft het ook niet hè!

Afspraak vk was fijn. Het scheelt nog al eens wie je treft, maar dit was echt een prettig gesprek. Ze vroeg zelf of ik een geboorteplan had, dus we hebben de punten gelijk door kunnen spreken. Aan kunnen geven dat ik opzie tegen in het ziekenhuis liggen en bang ben daardoor te gestressed te raken wat een bevalling niet echt makkelijker maakt. Gewoon het uitspreken helpt dan al hè. En we hebben nu in mijn dossier opgenomen dat ze me hierop aan mogen spreken, 'op m'n kop geven' om me een beetje bij de realiteit te houden: ik lig daar straks niet vanwege iets naars, maar vanwege iets moois.

Overigens grappig: zij voelde mijn buik (wat een leuk buikje heb jij zeg!) en zegt 'ik verwacht geen heel groot kindje'. Kortom: er is heen peil op te trekken en heen bal van te zeggen. Ik denk zelf een lekker budhaatje? Niet heel groot maar wel bol. Oh Caro, J en ik hebben beiden geen klein hoofd hoor, met petjes, fietshelmen ed moet J altijd een grote maat hebben.

Stond trouwens net nog bij de Bru.na te kijken naar de Libe.lle maar dit nummer is het niet, heb ik m nou toch gemist?? Guus??

Ceeke vergeet helemaal op jou te reageren! Goede beslissing denk ik, fijn dat je zusje er ook zo instaat dat ze het gewoon wil proberen. Je klinkt ook weer heel strijdlustig, fijn!

Geplaatst

Volgens mij is het de libelle van week 4 waar het in komt te staan.

In de vriendin van vorige week staat een artikel wat betrekking heeft op endometriose en uiteindelijke IVF als hulpmiddel. Staat op mijn facebook. Enkelt het intro met zoiets van een baarmoederprobleem vind ik niet passen bij endometriose. Aangezien mijn hele buik meedoet als het zover is...

Henne, mooie echo en goed gesprek bij de VK. Top hoor.

Lieve tool, woorden schieten te kort. Even terug trekken en proberen al het k... nieuws te verwerken. Wij zijn er hier voor je. Dikke knuffel voor jou.

IVFSH, wat een bos met haar heeft E. En wat een schatje en al bijna 1 jaar. WAt gaat het hard.

Ceeke, wat mooi dat jullie er over kunnen praten met je zus. Nu toch door en ik blijf duimen draaien voor jou... Succes meid!!

San, je trekt meer naar je schoonmoeder. Dat heb ik helemaal niet. Maar mijn moeder was al overleden toen ik met A omging. Dat zal de situatie anders maken. Geniet van de mooie dingen om je heen.

Hier schijnt de zon. Ben wel met de auto vandaag. Had ff geen zin om te fietsen. Misschien vanavond naar het zwembad. Hebben vergadering.

Es, beterschap, balen van de buikgriep kan je er ff niet bij hebben denk ik...

Dikke knuffel voor iedereen..... Denk aan jullie

Geplaatst

Tool, je ging de hele ochtend al door mijn gedachten. De pijn en het verdriet wat jij moet hebben. Nu lees ik dat jij, je even gaat terugtrekken om dit een plekje te gaan geven. Begrijpelijk. Weet dat wij er altijd voor je zijn. Ik weet verder even niet de juiste woorden te vinden. Veel kracht en sterkte toegwenst. X

Ceeke, jij klinkt (gelukkig) weer een stuk positiever. Fijn! Je kan inderdaad nog tussentijds stoppen indien de er weinig of geen follikels groeien. De opbrengst kan sowieso maandelijks verschillen. Ik weet overigens dat er in DD, bij meiden met een laag amh of meerdere mislukte pogingen, een combi wordt voorgeschreven van bijvoorbeeld puregon (voor het aantal eitjes) en menopur (voor de kwaliteit van de eitjes). Ik weet echter ook dat gent hier juist weer niet zo voorstander van is, maar je zou het eventueel nog bespreekbaar kunnen maken, wat hun visie daar in is. Nadeel is wel dat je dus een extra prik moet zetten.

Henne, heerlijk dat alles goed is gegaan bij de vk!

Es, beterschap!

je zou eventueel de 5 minuten ook langzaam kunnen gaan uitbreiden, met iedere keer een minuutje langer (tot een bepaalde max, die voor jullie goed voelt, bijvoorbeeld 10 of 15 minuten). Zo krijgt ze wel vertrouwen dat je komt kijken en altijd in de buurt bent, maar leert ze ook een beetje aan dat het de bedoeling is om in haar eentje in slaap te gaan vallen. Ik weet uit ervaring hoe moeilijk het kan zijn als je kindje aan het huilen is, terwijl je op de klok aan het kijken ben wanneer je er weer naar toe mag, maar uiteindelijk komt er een tijd dat zij dan toch in slaap valt. Succes!

Geplaatst

Hey Caro, het komt in het 4e nummer van dit jaar. Ik dacht zelf ergens eind januari, maar ik was net even bij de AH en dacht, even kijken. Nu ligt nummer 2 in de winkel (4 t/m 10-1) Dus dat zou betekenen morgen nummer 3, en de 18e nummer 4! Dus ineens gaat het snel ...... :)

Guusje wanneer komt die Libelle ook alweer uit??

Tool, ook even hier, een hele dikke knuffel!

Ceeke, wat een moedige beslissing! Zo bijzonder als iemand dit voor je wilt doen! Respect voor je zus.

Hier alles oke, voel me weer een stuk beter, ben weer aan het sporten, geeft me weer meer energie!

Knuffel voor iedereen, en een kuzzzz voor de kleintjes ;)

Geplaatst

Ik had in mijn hoofd 4 januari, was al bang m gemist te hebben. Nu dus opletten, spannend hoor!

Vanmiddag lekker aan boxkleed gewerkt, mutserig, hormonaal, maar wel leuk aan het worden. Morgen ook eens bedje opmaken en wat foto's maken, werd wel tijd hè ;-p

Bah, als ik zo blij schrijf, blijf ik toch aan Tool denken en Ceeke en Ruby, Guus...nou ja iedereen bij wie het zo ontzettend oneerlijk tegenzit :-( Guusje, wel erg fijn te lezen dat jij duidelijk beter in je vel zit.

Knuf voor allemaal!

Geplaatst

Henne, ik ben erg blij dat het bij jullie wel gelukt is. En verder gewoon lekker blijven schrijven over je zwangerschap en je mutserige activiteiten. Vind ik namelijk erg leuk om te lezen.

Geplaatst

Tool...lieve Tool...ik behoor niet tot jouw dikendun clubje maar ken je wel goed uit het DD topic... En ik voel me op een vreemde manier geroepen om advocaat van de duivel te spelen.

Even vooropgesteld dat ik het allerbeste met je voor heb. En ik - iedereen hier - allemaal begrijpen dat je helemaal kapot gaat van zo'n bericht. We hebben het allemaal tig keer meegemaakt. Onze vriendinnen, schoonzussen en zussen die allemaal zwanger werden, liefst nog schijnbaar van een keer een wilde nacht. Pijn met een grote P doet het. Waarom potverdikkeme zij wel en jij niet?!!

dus echt..ik begrijp je boosheid. Het is pure pijn die zich op die manier uit.

Maar ik wil je ook op een bepaalde manier waarschuwen. Toen wij na 7 icsi's eindelijk een kindje hadden gekregen, had ik een vriendin bij wie het ook niet wilde vlotten. Inmiddels warwn wij aan een verse poging voor een brusje bezig en wat denk je? Zwanger!

Ik kan je niet vertellen hoe rot ik me voelde om het te moeten vertellen maar ook hoe moeilijk ik t vond om het juiste moment daarvoor te bepalen. Want aangezien ik al een miskraam achter de rug had, vond ik het ook niet prettig om het meteen te vertellen. Wie weet ging t nog mis. En ook had ik niet verteld dat ik er weer opnieuw mee bezig was, omdat ik al jarenlang al die aandacht op mezelf had gericht, wilde ik haar pogingen niet overschaduwen met weer een poging van mezelf. Nu was het haar beurt om die aandacht te krijgen.

Ik heb er zo'n buikpijn van gehad. En toen wij t bij 7 weken na deceerste goede echo toch maar verteld hadden (eigenlijk zeer tegen mijn gevoel in, maar wilde t niet te laat zeggen want weet uit ervaring dat dat nog meer pijn doet), werd ik meteen in de ijskast gezet. Ze was boos op me en hoe ik het ook geprobeerd heb uit te leggen, het werd niet meer wat t geweest was. Tot mijn grote verdriet.

Toeval wil dat ik bij 9 weken een m/a kreeg en zij toen zwanger werd. Maar toenadering heeft ze nooit meer gezocht.

Ik wil maar zeggen... Je broer en schoonzus zullen het ongetwijfeld ook ontzettend zwaar hebben gevonden het juiste moment te kiezen. En het dus achteraf naar nu blijkt fout hebben gedaan. Maar hett is je broer, en het kindje wordt je nicht of neef. Wees boos. Wees jaloers met een grote J en spreek dat ook rustig uit dat je daardoor niet blij kan zijn. Maar hou de relatie alsjeblieft in stand, want straks ben je tante en als een eigen kindje niet lukt, is een nichtje of neefje echt the second best thing. Je zult de bloedband voelen zodra je haar of hem ziet en geloof me, dat wil je niet missen.

Leg t uit dat je t kdomweg niet kunt handelen maar stop ze niet in de ijskast. Dat maakt misschien meer kapot dan je wilt.

Heel veel liefs en sterkte vrouw.

Geplaatst

Inderdaad mooi geschreven Noor!

Maar ik ben bang dat er veel meer speelt dan alleen dit. Er is een heleboel mis volgens mij in de relatie met name met haar schoonzus en dit is denk ik voor Tool de druppel... (Als ik zo vrij mag zijn Tool) Dus het zal heel moeilijk worden.

Geplaatst

Noor, mooi gesproken, een ervaring die we denk ik allemaal van de ene of andere kant hebben meegemaakt. Ben het eens dat uitspreken beter is dan negeren. Maar moet wel even voor Tool spreken dat er meer speelt met de bewuste schoonzus, waardoor dit als een extra klap in het gezicht komt met ook nog eens een heel belabberde timing.

Geplaatst

@Ceeke, fijn om te lezen dat jullie weer positiever ervoor staan. Hier nooit mijn AMH laten prikken, maar door de endo zijn mijn eierstokken behoorlijk beschadigd, dus nooit een hoge opbrengst aan eitjes. 7 follikels geprikt, 5 eitjes en met ICSI 3 embryo's. Dit was de poging met menopur, iets wat de kwaliteit van mijn eitjes zeker ten goede kwam. En idd je hebt maar 1 goede nodig!

@Tool, nogmaals een dikke knuffel van mij.

Geplaatst

Hoi meiden,

lieve tool, ik heb zo met je te doen! Gooi die boosheid eruit, je frustratie en ik hoop dat jij tzt ook net als Henne geen moeite hebt met het neefje/nichtje.

praat je er wel met je moeder over? Ik kan me voorstellen dat het voor je ouders ook moeilijk is...even los van de relatie met je schoonzusje. Neem alle tijd! En wanneer je er ook weer bent...wij zijn er voor je!

ceeke, wat ben je toch een enorm krachtig mens!tot hoors x

henne fijn dat het bezoek zo prettig was en de echo ook zo goed, die positieve berichten kun je nu goed gebruiken, lekker fröbelen nu!

sen, is het wat bijgelegd met je pa? Ik zag een leuke foto op

fb.

Ivfsh, wat een leuke foto van E, schattig hoor en die bos haar. Met de geboorte ook al zoveel he. Veel plezier met het feestje!heftig trouwens bij jullie op het werk, 160 man! Hoeveel medewerkers hebben jullie?

fren, hoe gaat het met F? Is ze nog in toom te houden met haar loopwagentje?

san, ik meen dat jij het vroeg over een sprong bij onze uk, inderdaad, ze praat (MBah ( bumba), die, nee, nee die, ja ,poes, ba (bal) ,papa, mama, oma, oh jee,( als ze valt, zich stoot of iets laat vallen).verder klimt ze overal op en kan heerlijk de dramaqueen uithangen.laat zich op de grond valen en huilt ineens tranen met tuitenmaar kan er ook zo ineens mee stoppen. Ze speelt heerlijk maar heeft echt zero geduld.

hier momenteel druk, zowel op het werk als thuis, morgen voor een urn weg en de auto halen, zaterdag verjaardag, boodschappen, zondag op kraamvisite en dan is het weer maandag ;-)

Slaap lekker meiden!

ps, super Caro dat jij weer bent gestart met goed opletten, net als San, fren en ja Rubster maar jij ging al zo goed he.

ik hoop dat ik ook weer de rust kan vinden....

Geplaatst

Es, ik wilde je nog zeggen dat je het echt geweldig doet!die huilpartijen zonder te weten wat er speelt is heftig he.

ik heb nog wat teruggezocht en ik heb ook heel wat uren met Imke op me/ bij me doorgebracht.alles schoot er bij in, avondeten was op de bank met op mijn arm Imke en op de leuning een bord.ook toen ze een maand of 4 was sliep ze eg onrustig overdag.twijfel niet aan jezelf hoor!x

sen heb e deze week 3 dagen gewerkt? Hoe gaat het? Dat kolven is echt ruk geregeld bij jullie!hoop dat er een oplossing komt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden