Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee meiden!

wat een mooi kamertje Henne! Echt super leuk, stoer en stijlvol!

miki: poeh, pittig als je mannetje zo ziek is, echt zielig. Lekker dicht bij je houden inderdaad, das dan toch de extra geborgenheid die ze dan nodig hebben. Hoop dat hij snel opknapt!!

san: geen ervaring met die koffiemachine en ik drink zelfs geen koffie. En toch heb ik er een mening over, haha. Ik vind het eigenlijk een beetje een gek systeem. Het lijkt me duur per kopje koffie en ik vind ook dat je wel heel veel weggooit (dat hele plastic geval). Heb een koffie addict naast me op de bank zitten. We hadden eerst een duur espresso apparatuur met bonenakker. Was blijkbaar super koffie, maar toen t apparaat stuk ging hebben we zo'n nespresso gekocht. Voor ons perfect, alleen ar drinkt koffie, dus lekker makkelijk.

Caroline: wat een leuke foto van N op fb. En wat lijkt ze op je!!

fren: heerlijk zo'n dagje! Hoop dat fiene snel opknapt!!

Wen: hoe voel jij je?

hier een heerlijke dag gehad, was bijzonder. De ochtend lekker met z'n drietjes en na de lunch kwam familie. E is lekker verwend, allemaal leuke dingen: veel boekjes, leuk houten speelgoed en maar 1 Fischer price ding op batterijen :-). Nu gaar op de bank en zo lekker slapen!

x

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier een zatte dame die nu in bed ligt. Morgen weer werken. Leuke damenzitting gehad en ook goeie gesprekken.

Ivfsh, nog perfisiat mit t e.! Inne sjoene daag gehad?

weltrusten allemaal!

xx

Geplaatst

Zat en dan toch nog op het forum! GeWeldig!

fren hoe gaat het met F? Bij I was het een nacht spugen en daarna dunne broeken....ook niet fijn maar dat spugen was echt akelig en dan F tot gal aan toe, jeetje!

ik hoop dat het wat beter gaat.

ivfsh een geslaagde verjaardag gehad dus, leuk en volgende week nogmaals?

Onze schone slaapster maar eens wakker maken....die slaapt de laatste dagen steeds tot 9.00-9.30 en ook nu ligt ze nog te slapen....maandag. Is net de enige dag dat ze er uit moet, ik rek het zolang mogelijk.

allemaal een fijne dag!

Geplaatst

fiene heeft sinds gistermiddag alles binnengehouden gelukkig. Wel vanmorgen een enorme dunne luier, hele bed zat onder. Mevrouw had echter honger en schreeuwde werkelijk als een speenvarken op weg naar de slacht toen ik haar aan het omkleden was (alles zat onder). We lijken op de weg terug dus...

Geplaatst

Goeiemorgen meiden!

Fren, leuk dat soort luiers. Gelukkig wil ze wel eten, ze heeft nog genoeg in de halen van het vorige ziek zijn!

Miki hoe is het met Binkie vandaag?

Tool, dat is met recht door dik en dun om hier zat ;-) nog even een berichtje te plaatsen. Maar leuke avond gehad dus.

Esther hoe gaat het bij jullie? Hoop dat je hersteld bent van de buikgriep en dat J wat makkelijker/beter (in)slaapt. Hebben jullie het druk met kraamvisite ed of hou je dat nu een beetje af?

Caro ik geloof zeker dat BB koud was zeg, maar idd wel een erg leuke foto op Fb van N!

Ivfsh leuke verjaardag gehad, moest erg lachen om je 'maar een plastic ding op batterijen' opmerking. Ben daar zelf ook niet zo van. Geef zelf bijna altijd boekjes, of 'nuttige' dingen aan onze neefjes/nichtjes. En Koekie heeft niet voor niets al twee boekenplanken op z'n kamertje ;-) J noemt dat nu al 'Koekies bibliotheek' LOL

Wij zijn uit de naam (hèhè) dus ik ga nog even mailen over het kaartje. Daarna sporten en ik hoop vandaag nog wat administratie te doen. Bekijk het nu maar per dag, 'volgend weekend' of zelfs morgen kan alles zomaar helemaal anders zijn. San, die 36 weken werd me vooral ingewreven door schoonzus zelf heb ik altijd gezegd 1februari, de verjaardag van die oudtante. Maar we zullen afwachten wat Koekie doet.

Geplaatst

Oh Fren wat frustrerend zeg!!! Hopelijk echt snel beter, dit is echt niet leuk!!

Ivfsh die Nespress.o koffie is per kopje nog duurder dan de Sar.ista, maar daar gaat het me niet om. Heb gisteren het verschil geproeft en vind de Nes.presso niet zo lekker. Daar komt bij dat je de koffie alleen bij de bijen.korf kan kopen die hier niet in de buurt is, of via tel of internet. Met die cupjes gooi je toch ook veel weg?? In zo'n funnel (dat plastic ding) kunnen 20 kopjes uit en met een paar aanpassingen kan je hem hervulbaar maken dus geen afval meer!!! Nu ik dit zo schrijf weet ik eigenlijk al dat ik echt voor de Sar.ista ga hihi. Hij is wel groot voor op het aanrecht, maar ja de koffie was echt lekker vond ik. Ik ben ook de enige die koffie drinkt hier in huis.

Fijn dat jullie zo'n leuke dag gehad hebben!!

Mik bink ook al ziek :( Beterschap voor de kleine man...

Tool lekker gedronken dus. Lekker naar je zin gehad en goede gesprekken toppie!!

Henne nogmaals mooi kamertje!!!!! Ja ja het kan elk moment gebeuren, gek idee he? Vanaf woensdag mag het officieel!!!! Oh ik had toch zulke kriebels toen we bij jullie vandaan reden, dit had ik zo graag nog eens meegemaak.... ach ja ik liep ietsje voor op jou dus mijn bijna uitgerekende tijd zit er aan te komen. Gelukkig hebben we R!!! het heerlijke manneke.

Es hoe gaat het slapen en huilen van J???? Kun je zelf ook al meer rusten en je rust vinden???

Wen ik denk ook een meisje!!! Ben benieuwd wat het gaat worden. Weer helemaal opgeknapt!! En M was ook ziek toch? hoe gaat het daar mee??

Babeth wat hebben jullie toch een heerlijk langslapertje!!!!

Caro BB klein beetje tegengevallen, althans de auto safari. Jammer. Maar er wel lekker uit geweest. Gaat je zus weer naar huis vandaag??

Ik heb straks een workshop Ethiek van half 11 tot 17 uur. Ze gaan me prikkelen om "out off the box te denken". Ben benieuwd, openminded erheen en we zien wel waar het schip strand, hopelijk niet zo zweverig, daar hebben ze nogal eens een handje van hiero en dat is even leuk, maar niet voor een hele dag.

Geplaatst

Henne, leuk kamertje en mooie buik. en idd al ingedaald zo te zien.

Fren, F. al weer wat opgeknapt? Geen dunne broeken meer.

San, ik drink helemaal geen koffie en A maar zelden. We hebben een princes senseo apparaat met melkopschuimer. Wordt alleen gebruikt met visite.

Wen, ik weet nog niet wat je krijgt heb er nog geen gevoel over. Maar hoop dat het gewoon heel erg goed gaat.

Kaartje, zag foto's op facebook van de proefpersoon en in je eigen hand idd. Lijkt me best pittige opleiding.

Ik heb van de week lucrin gezet in een bloedvaatje. Heb nu een mega blauweplek op mijn buik. Verder erg rustig weekend gehad. Dus weinig gedaan. Ben zo besluitloos van de lucrin. Wil heel veel en komt niks uit...

Vanavond heb ik een jubelaris op de muziek. Dus geen repetitie alleen de les van mijn leerling. Lekker op tijd naar huis. Hoop dat het niet sneeuwt vanavond, maar dat zien we dan wel weer. Weet niet of A de auto meeneemt als hij wordt opgeroepen.

dikke knuffel voor iedereen...

Geplaatst

Mijn zus is gisteravond naar Amsterdam gegaan, daar werkt ze, als ze niet vanuit huis in Fr werkt.

P was eigenlijk vrij vandaag ik dacht mooi want ik heb keelpijn en voel me niet geweldig maar hij werd vanmorgen vroeg gebeld of ie alsjeblieft wilde werken want iemand was ziek en dan zegt ie nooit nee... Nou ja, ik sleep me er wel weer doorheen. Ga ze zo weer in bed gooien en rustig aan doen vandaag...

Oh ja en Kaat kruipt! Nou ja tijgert.Volgens P al een paar dagen maar wij zagen het gisteravond pas echt, daarvoor was het alleen rollen. Bram trekt zich nu overal aan op, meestal tot op zijn knietjes, soms tot staan...

Geplaatst

Ceeke, laat je man de groetjes doen aan IJsland.... Zal wel een paar jaar duren, voor ik daar weer voet op de bodem zet.... zucht...

Mooi kamertje Henne!!

Verder al weer kwijt....

Geplaatst

Henne mooi kamertje!!! leuk hoor! Meid wat gaat het nu opschieten bij jou...zo bijzonder en leuk en spannend!

Simba en Ceeke wat een vervelende berichten bij jullie...tegenvallers hoor!!!

Ceeke ik ben zo benieuwd hoe het bij jou gaat aflopen...spannende ontwikkelingen!

Ik lees dagelijks mee op de telefoon maar kom zo weinig aan reageren toe! Ik ben nog druk bezig met het vinden van een ritme...wat w.s. een zinloze missie is want echt een ritme heb je natuurlijk niet met zo'n kleintje! We slapen smorgens lang (J en ik) omdat de nachten nog zo enorm gebroken zijn. Ook lig ik vaak om acht uur op bed om alvast wat slaap vooraf te pakken. Ze heeft s'avonds en snachts veel krampjes en komt snachts nog drie keer voor een voeding dus het zijn korte nachten hier! Maar mijn motto is momenteel een beetje 'go with the flow'. Ik zie het wel hoe het loopt, maak weinig plannen.

Het slapen overdag gaat nog niet je van het. Ik heb haar momenteel veel in de draagzak. Ik ben er gewoon echt niet goed in om haar te laten huilen! Vorige week twee dagen geprobeerd. Vrijdags kwam er smorgens een vriendin zodat ik lekker met J. kon douchen, even een genietmomentje samen! s'middags twee uur gewandeld met haar omdat ze niet wilde slapen. Zaterdag heerlijk alleen even zwolle in geweest, ze heeft toen bij G. in de draagzak geslapen. En gisteren om half acht in de auto naar gouda. dochtertje van G zusje werd gedoopt. We waren eind van de dag pas thuis. Ze deed het heel goed maar heeft wel de hele dag bij mij in de draagzak gelegen. Nu heb ik haar net in bad gehad en nu ligt ze al een half uur in de bijkeuken te slapen!!!

Oh en ze groeit goed! Is nu zes pond! Ik ben zo trots! Ze was afgezakt naar vijf pond in de kraamweek dus ze is in drie weken tijd een pond aangekomen! Goed toch?

Sorry dat ik zo weinig reageer, mijn wereldje is erg klein momenteel :)!!!

Ik denk wel aan jullie hoor!

Geplaatst

EDR, maak je niet druk en geen sorry zeggen. De kleine J. gaat nu gewoon voor.

Ik denk ook veel aan jullie, hoe het gaat e.d.

Verder heb ik niet zoveel te vertellen.

Geplaatst

Esther lekker in je wereldje zitten, is nu het belangrijkste toch?

Hier weer een ziek jongetje, 38.7, lag net te kreunen in zijn slaap, overweeg toch een zetpil, doe ik eigenlijk nooit door die koortsstuip van de oudste maar het klinkt zo zielig! Wat zouden jullie doen?

Geplaatst

Ah bah Caroline. Geen idee, ik zou denk ik een zetpil geven maar ik heb nooit een kindje met en koortsstuip meegemaakt natuurlijk. Naar hoor :-(

Geplaatst

zetpil Caro, omstandigheden zijn nu heel anders dan toen met N, toen was het ook heel heet buiten, toch?

Zetpil kan echt geen kwaad, HAP raadde het mik voor binkie immers ook aan.

Geplaatst

Hij was wakker. Heb net met hem geknuffeld en gespeeld, fles gedronken, hij had 38.8. Weer in bed gelegd want hij zat steeds te gapen. Besloten dat ik een zetpil geef als het boven 39 komt.. Hoop dat ie nog een uurtje slaapt nu.

Geplaatst

Klinkt goed en herkenbaar Es!

Ik zou B een zetpil geven. Koortsstuipen kwamen minder voor, zei de hap tegen mij. Maar qua onderdrukken verschillen de meningen alweer. Hij heeft de koorts ook nodig om ergens tegen te vechten.

Ik geef nu ook nog zetpillen, heb 60 en 120 mg liggen. Soms de lage als hij geen hoge koorts heeft maar wel duidelijk pijn heeft. Maar net bij mijn eigen huisarts was het advies 3x daags 120 mg, ook nu koorst wat lager is. Hij brult het nog uit van de pijn met vlagen tijdens een hoestbui. Ontstoken ogen ook, diarree en liters snot. Maar oren en longen zijn schoon gelukkig.

Ze was wel onder de indruk dat binkie al loopt. Kruipen vind ie nix, maar sinds ie 4 maanden is wil hij alleen maar staan en nu dus lopen (als je je vingers uitsteekt, trekt hij zichzelf op en loopt er dan driftig op los met een smile van oor tot oor, zelfs nu ie ziek is).

Anyhow Sterkte Caro, vervelend alweer!

Geplaatst

Loopt ie?? Heb ik even gemist, jeetje hij is nog geen 8 maanden, wauw!! Knap hoor.

Gelukkig wil Bram nu weer spelen, vanmiddag niet. ze hebben net een flinke fruithap met liga op en sap. Hij is lang zo ziek niet als Binkie hoor, als jij dat zo beschrijft. Wel rode vlekken maar ja.

En inderdaad mij werd al meerdere keren verteld dat de koorts nuttig is dus niet te snel onderdrukken Als ze pijn hebben zoals Binkie is het wat anders natuurlijk, maar B heeft niet meer gekreund dus ik heb niet de indruk dat ie pijn heeft.

Maar hoezo komen koortsstuipen nu minder voor? Ben wel benieuwd, wat is er veranderd dan?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden