Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He wat een nare berichten allemaal,

Es, sterkte en hoop dat jullie nu wat rust krijgen en dat J snel opknapt, knuf

Testr, wat een schrik!! Slim om voortaan eerder hulptroepen in te roepen!!! Rare, wat zal jij geschrokken zijn met zo'n klap, en Binkie helemaal, wat lief van je ouders om snel te komen!

Henne, voor jou schiet het nu op, spannend! Idd meldplicht!

Rest een knuf! Hier gaat het redelijk. Merk dat er wel een beetje te veel gebeurd tegelijk. De bezichtiging van maandag was op laatste moment afgezegd ( altijd leuk als je een uur eerder opstaat om het strak te maken..) en vandaag 1 gehad, nog geen reaktie gehoord. Nu even plat en rustig interneppen en bijkomen. Morgen nog ergens een orienterend gesprek in Amsterdam voor een aantal uren docentschap, en dan hopelijk met werkgever in gesprek voor detachering. Verder hoop ik dat het huis niet een jaar te koop gaat staan. Mogelijk wordt het regio utrecht, maar we twijfelen nog en gaan komende weekenden ook eens rond Breda/den bosch kijken. Manlief moet uiteindelijk meerdere dagen per week naar Ri Rozendaal/bergen op zoom, en dan blijft utrecht een flink eind rijden. Maar ja is de baan voor eeuwig? waarschijnlijk niet. En dan is Utrecht voor ons allebei het meest centraal, zeker als hij 1 dag in week thuis kan werken. Voor mij is Amsterdam dan nog te bereizen.

Ik wil graag een cursus didactiek toen, had er gevonden voor in maart, maar dat is gewoon allemaal wel een beetje erg veel verandering bij elkaar...dus ik denk dat ik niet alles tegelijk moet willen....

nou lieverds, knuf van mij xx en Simba, gefeliciteerd!!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zo ben bijgelezen zeg. Gister onverwacht schoonouders op bezoek dus niks op de bank hangen. Gelukkig goed geslapen!

Es meis, sterkte. Jij, G en J zijn een superteam samen en nu met een beetje hulp van de dokters en zusters hebben jullie het vrolijkste meisje ooit!! Knuffel!!

Simba Gefeliciteerd!! Hopelijk hebben jullie toch nog een fijne middag gehad met zijn drietjes.

Ja ja Henne, je bent nu "gewoon" ahum hihi. Ik stond eh lag ook uren te mijmeren en kijkend naar de box over mijn buik wrijvend zeggen dat onze jongen daar straks in zou liggen. Geniet nog even van de rustige momentjes samen, daar kijk je straks met weemoed aan terug in het begin hihi.

Hier geen krijsende nachten gelukkig, wij hebben een vroege vogel, maar wel een rustige in de nacht over het algemeen. Houdt in je achterhoofd dat het fases zijn waar ze doorheen moeten. Dat hield mij op de been tijdens zulke nachten...

Hier erg moe, maar wel veel werk verzet. Zo mijn manneke halen. Ik vroeg vanmorgen of hij pannekoeken wilde eten en hij zei ja, dachten dat het een grapje was dus nog eens gevraagt en weer "ja" en dan dat smoeltje erbij van "dat heb ik toch net ook gezegt" en meneertje wil er ook nog spek bij. Dus als goede moeder doe ik dat natuurlijk voor mijn manneke. Ik ben er zelf stiekum ook niet vies van ;)

Geplaatst

jummie pannekoeken, dat is eeeeeuwen geleden dat ik die heb gegeten

Eef, wat lullig dat de bezichtiging lastminute is afgezegd zeg! hoor het wel vaker. Verkopers het hele huis boenen en alles aan de kant maken, bellen ze op het laatste moment af. Ik zou echt effe ontploffen denk ik. Hopelijk vinden jullie snel een koper.

Geplaatst

Ze waren heerlijk die pannekoeken. Ruben heeft er 2!!!!! gegeten met spek die hongerwolf hihi. P kwam onverwachts toch thuis dus na het eten ff snel boodschapjes gedaan, R vind dat geweldig. Nu ligt hij een beetje te mekkeren in zijn bedje. Hij slaapt dus 's nachts wel goed, maar bij het naar bed gaan probeert hij nu al tijd te rekken. Zo jong en toch krijgt hij veel voor elkaar. Het is een gevecht om die luier goed te krijgen en pyama aan, maar als hij eenmaal met zijn knuffels en speen ligt dan is ie ook zo vertrokken.

Eef hadden wij ook op het laatst een afmelding, echt balen!! Hopelijk zijn de mensen die wel geweest zijn geïntereseert, maar je hoort niet gelijk wat van eventuele kopers hoor. Die gaan er eerst nog een nachtje over slapen, met de bank praten en wie weet nog een 2e bezichtiging. Ik hoop dat het snel verkocht is en alvast veel plezier met rondkijken waar jullie evt heen gaan.

Geplaatst

Nou wees maar blij dat ie snel slaapt want hier alweer een kwartier een huilend jongetje... En nu hoor ik Kaatje ook weer maar die kletst altijd, die huilt bijna nooit in bed, wel beter.

En gegeten... ahum: friet met broodje warm vlees. Dat laatste had ik niet besteld maar had P verzonnen... Hij was degene die het voorstelde, ik wilde gewoon gaan koken maar hij vond dat ik er moe uit zag. Ach, we doen het niet vaak, maar niet goed voor het lijnen natuurlijk. Overigens blijf ik op die 2 kilo hangen momenteel, best frustrerend want ik doe goed mijn best! (Op vanavond na :-))

Geplaatst

Caro, wat vervelend dat hij zo slecht in slaap valt. En door dat huilen, houdt hij zijn zus natuurlijk ook vaak wakker. Ik kan mij voorstellen dat dit soms supervermoeiend voor jullie moet zijn. Dus een keertje wat patat en broodje warm vlees mag dan best. Wel heel lief van P dat hij dit voorstelde omdat je er zo moe uit zag. (tja, voor de lijn is dat dan iets minder, maar in patat en andere vette troep, schijnen veel vitamines B te zitten, dus dat is dan wel weer positief ;).

Ik kwam later thuis vanaf de zwemles van M. Er was een vriendje van hem meegegaan om te kijken, dus voordat ik die 2 kletsende mannen omgekleed had, was ik een heel stuk verder. Wij hebben toen maar loempia's bij de chinees gehaald. (ook lekker vet, trouwens).

Ik kreeg trouwens wel spontaan trek in pannenkoeken, na het verhaal van san. mmmh!

Eef, balen dat die mensen het zo op het allerlaatste moment hebben afgezegd. Zo irritant. Sta je je huis helemaal klaar te maken en dan komen ze niet. Hopleijk hebben de mensen van vandaag een hele positieve indruk gekregen en komen ze snel voor een 2e bezichtiging.

Geplaatst

Lieve Es, hoop dat jullie kleine lieverd snel opknapt met de juiste medicatie nu... Sterkte daar en geef d'r een lieve knuffel van me,

caro, balen dat ie zo slecht slaapt. Neefje idem en zus werd daar redelijk gek van (die ging alleen slapen als ie mama's hand vast hart, van baby af aan... Nu is ie vier maar slaapt nog steeds... Het liefst tegen maa aan;) tja, als ie 16 is, wil ie dat écht niet meer;)) Geen wijze raad, wel sterkte want kost hoop energie!

babeth, M's laatste werkdag?! Spannend maar wel super gaaf dat ie vanaf nu eigen baas is! Spreek je echt deze week nog;) beloofd!

henne, laatste loodjes! Spannend....

tool, beterschap meis! Niet fijn en vooral ook pijnlijk. Rustig aan en lief zijn voor jezelf!

Eef,, ooohhhhh frusterend. Ook gehad, tot 3x toe zelfs en ja dar is een ontploffing waard. Voordeel is dat je huis super opgeruimd is en je dus ff niets hoeft te doen;) succes met de verkoop!

rubster, goed bezig met afvallen! Zo doorgaan;)

ik ga me nog even in het nieuwe organisatieplan storten! Geen zin in maar ik wil morgen wel een discussie kunnen voeren, dus dan toch handig als je weet wat erin staat;)

fijne avond meiden, beterschap voor alle zieken en een dikke knuffel voor allen!

Geplaatst

Ja het is weer redelijk dramatisch vanavond... ook Kaat deed mee, dan gaat ze haar speen weggooien en huilen, gebeurt niet vaak maar goed.

P nam Bram in ons bed, ik ging met Kaat Nijntje filmpje kijken die werd na 10 minuten rustig en ging slapen maar Bram niet. Ik zat weer beneden en P komt weer briesend met Bram aan, geeft hem aan mij zo van: ik weet het niet meer! Tja, ik probeer ook maar wat maar ik blijf rustig en dat scheelt. Heb tien minuutjes met een beker sap op ons bed gelegen en nu net terug gelegd en hij is stil... laten we hopen dat het zo blijft, pfff...

Geplaatst

Volgens mij zou ik af en toe ook de wanhoop nabij zijn Caro, snap P wat dat betreft wel al heeft je geduld verliezen alleen averechts effect natuurlijk. Sterkte, hoop dat het nu rustig blijft!

Ruby voor jullie zal de dooi ook wel mogen komen denk ik, pfff is À niet doodop joh!

Ceeke sterkte met alle drukte en plannen. Leuk om te doen OR ed maar wel tijdrovend zo!

Eef, benieuwd waar jullie uiteindelijk terecht komen. In beide regio's huizen kijken en de leukste kiezen? Is wel heel simpel gedacht hè ;-) en eerst verkopen, dat valt ook niet mee. Zelfs als mensen een bod doen, moeten ze dan ook de financiering nog rond krijgen en dat lukt lang niet altijd weet ik uit ervaring. Goed om er nu niet nog meer bij te pakken, genoeg op je bordje.

Ik ga slapen, of een poging daartoe doen. Dat nachtelijke zweten, ruby ik heb dat normaal voor ik ongesteld word en nu dus al de hele zwangerschap. Vreselijk, dat zeiltje op de matras maakt het er ook niet beter op. En dan nog eens drie keer per nacht plassen. Maar: ik hou het vocht tenminste niet vast (think positive) ;-)

Meld me af ;-) tot morgen.

Geplaatst

Net een goed gesprekje gehad, nogmaals van beide kanten alles belicht en hij zit echt met zichzelf in de knoop wat dit betreft. Blijkt dat die vriend van hem waar hij eergister geweest is na zijn verhaal zich ook kon herinneren dat hij nachtenlang met een van zijn dochters had geworsteld om te slapen... Zegt ie nu pas he, ik hoor dat graag natuurlijk, dat P weet dat hij echt de enige niet is...

Ik heb gezegd dat hij er beter niks mee kan doen en het aan mij overlaten want het werkt toch niet met hem momenteel.

Geplaatst

Oh Caro wat frustrerend. Wel goed dat jullie erover blijven praten. Opkroppen is helemaal niet goed. Erkenning van beide kanten is zo belangrijk. Hebben K en B misschien een heel ander slaapritme?? Dat B te vroeg naar bed gaat. Als hij een ander ritme heeft in de avond zal je hem nooit vroeg te slapen krijgen en later als hij naar school gaat/ nog actiever word overdag zal dat misschien veranderen? Ik doe ook maar even hardop denken hier. Vind het echt vervelend en lijkt me idd ook loodzwaar zo bij jullie thuis. In dat opzicht is het misschien fijn dat je niet werkt, maar zo kan jij ook niet eventjes afstand doen en bijtanken door met iets anders bezig te zijn.

Ik hoop dat de rust snel wederkeert bij jullie. X

Es heb je een beetje kunnen slapen meis?? Hoe is het met G? Dikke X aan je kleine meis en knuffel voor jou!

Geplaatst

Nou dan meld ik me maar hè... ;-)

Hoe is het in de ziekenboeg? Miki? Tool?

Caro, erover praten is al grote winst. En misschien idd wat San zegt, heeft B een ander ritme? Als P nou K naar bed brengt terwijl jij rustig met B zit, beetje kroelen, beetje drinken en die dan een half uurtje later een legt oid....het is natuurlijk een tweeling, maar ze zijn nooit hetzelfde. Ik moest tot mijn grote frustratie vroeger altijd gelijk met mijn jongere broertje naar bed. Ik had veel slaap nodig, hij minder. Maar oneerlijk dat ik het vond!

Geplaatst

Iets beter hier! Bink deze nacht maar 1 voeding. Wel onrustig, huilend dromen en hoesten. Maar scheelt al zoveel! Gister wilde hij eindelijk ook meer eten weer.

Ikzelf blijf bloedproppen opspugen, maar komt denk ik echt uit neus. Maar ga wel longfoto maken op aanraden arts en heb zo overleg over dat blijven bloeden in de neus.

Caro, hoe P reageert doet me soms denken aan het verhaal van bloempje geloof ik (bloempje wil bloeien heet die posting dacht ik). Toen zij de tweeling kregen. Volgens mij nu in zelfde uitgerekende topic als Henne.

Es hoe is bij jullie en met J?

Henne hoe is met jouw J? En met jezelf?

Tool, wat fitter?

Eef, lullig zeg!

Xxx

Geplaatst

Nou meiden goedemorgen,

Ben nog zo moe en heb last van buik en rug. Lang leven de darmen zullen we maar zeggen.

Henne, A slaapt overdag nog wel bij hoor. MAar moe is hij wel. Daarom vanavond geen waterpolo training voor hem.

Ik denk dat we vanavond nog een keer moeten strooien. We waren rond elf uur thuis gisteravond. Dus valt best wel mee, maar de wekker ging om half 4 weer.

Verder wil ik kijken of ik vanavond aan de opruimerij kan in het kantoor. Moet heel veel uitzoeken en heb alle stempels op 1 hoop gegooid.

Dus druk. Dit weekend zijn we weg naar vlieland met werk van A.

Es, hoop dat het beter gaat met kleine J.

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Binkie alweer 8 maanden vandaag zie ik net! Gaat ook hard hoor.

Getver dat bloed opspugen vind ik maar niks, goed laten onderzoeken he maar dat doe je wel volgens mij...

San aan de ene kant zou werken wel even lekker er uit zijn maar aan de andere kant moet ik er niet aan denken om 's morgens het hele spul aan te moeten kleden, te voeden en op tijd weg, pfff... Nog maar even niet. Zie nu meer voordelen van niet werken bovendien schieten we er financieel momenteel geen moer mee op...

Gelukkig een rustige nacht en ze hebben geslapen tot 9 uur... dat scheelt zo veel, als ze 's nachts ook nog zouden spoken... zelf wel onrustig geslapen maar goed, misschien straks een half uurtje liggen.

Geplaatst

He girls,

hier ook weer beter gemeld. Gelukkig maar een keer koeten opstaan om te plassen, dacht effe dat t toch nog fout zat, maar gelukkig niet. De ab is dus aan het aanslaan, joehoe!

vandaag dus weer werken. Ben me aan het laplazarus drinken. Spoelen spoelen spoelen, hoe goed moet dat voelen, hihihi.

Testr, gelukkig jij ook iets beter. Wat naar dat je die bloedproppen blijft opspugen. Hoop dat de longfoto's iets duidelijker maken. Hoe is t met Binkie?

Caro, t blijft mogelijk. Maar gelukkig blijven jullie praten. Toch een knuffel voor jou meid!

fren, zag dat F. Naar de kapper is geweest. Hoe vond ze t?

henne, toch maar besloten om niet te solliciteren. Als dat je gevoel is geweest, dan heb je een goeie beslissing gemaakt. Je was idd destrijds al bezig met je eigen bedrijfje. Hoop dat je t kunt waarmaken na de bevalling.

babeth, M.'s laatste dag vandaag. Veel succes met zijn eigenbedrijfje.maarben ervan overtuigd dat dat wel goed komt!

ruby, A. Maakt idd lange dagen deze tijd met het strooien. Petje af! Gelukkig dat hij overdag nog wat kan slapen!

verder ben ik t effe kwijt, sorry.

tot laters!

Geplaatst

Terug van vk, zijn tegenwoordig bliksembezoekjes: alles gaat gewoon goed. Oké ik ben moe en verkouden maar ik hou geen vocht vast, heb geen last van maagzuur, niet van rug of bekken... Dus eigenlijk mag ik m'n handjes dichtknijpen met 'alleen maar' opvliegers en zweetnachten. Goeie compensatie voor de eerste twintig weken zullen we maar zeggen. Volgende week weer terug en ondertussen gewoon afwachten of er iets gebeurd. Op de terugweg diverse boodschapjes en mezelf een nieuwe tas kado gedaan. Even geen babyspullen ;-) Vanmiddag rustig op de bank etiketten plakken. J zijn schouder gaat redelijk, kan bepaalde bewegingen niet maken en soms opeens wel weer veel pijn maar dat zal nog wel even blijven.

Miki kan die foto maar snel maken, klinkt toch niet lekker. Fijn dat Bink weer meer wil eten.

F ook nog aan je bij eten Fren?

Caro als werken financieel nu niks bijdraagt en jij hebt er zelf niet heel veel behoefte aan, zou ik het idd nog even niet doen. Je hebt je handen vol.

Geplaatst

Jeetje wat is het rustig vandaag!! Henne fijn dat alles goed is.Mik die foto idd snel laten maken hoor.Hier was het plan om lekker naar buiten te gaan, R heeft erg lang geslapen dus zijn allen even naar de brievenbus gefietst en hebben hier achter in de tuin war sneeuw geschept. Even kletspraatje met de buurman gehad en vroeg gegeten.P gaat straks zijn zus helpen. Zwager heeft letterlijk zijn kinderen uit zijn huis verbannen. De dozen spullen zullen vanavond vanaf 19 uur onder de carport staan ze hoeven niet aan te bellen of wat dan ook alléén de spullen meenemen. Dit alles dankzij zijn nieuwe labiele vriendin die vlak na de scheiding al is ingetrokken. Wat een heks zeg dat zij zo met zijn kinderen omspringt. En wat een slappe l*l is hij zelf. Bah dat snap je toch niet he? Vind het zo sneu voor die kinders.

Geplaatst

Gats zeg, dat is toch geen manier om met je kinderen om te gaan. Kan daar heel verdrietig van worden als een scheiding zo'n gevolg heeft voor de kinderen. Hier natuurlijk ook even meegemaakt hoe erg die eronder lijden....bah. Sterkte voor P vanavond, zal geen leuke klus zijn.

Op tafel vanavond: gebakken aardappeltjes, worteltjes en kippenpoten uit de oven met ui, knoflook en citroen. Het ruikt al heerlijk.

Wen hoe is het nou met jou trouwens en met je werk? Wanneer ging je ook alweer naar de bekkentherapeut?

Geplaatst

Ja ben er erg verdrietig en ook boos om.

Klinkt lekker dat eten van jullie, de lasagne hier smaakte ook niet slecht moet ik zeggen.

Geplaatst

Wat een rotsituatie San! :(

Henne, je klinkt zo gebalanceerd. Doe je goed. :)

Ik ga morgen die foto maken hoor. Maar weet vrij zeker dat het niet uit de longen maar uit mijn neus komt. Ik voel me sinds vanmiddag in ene erg opgeknapt.

Binkie vandaag idd 8 maanden! En voor het eerst geen enkel ochtend/middag dutje willen doen. Hele dag lief, vrolijk, gezellig en actief. Tot ie "out" ging om 17:30, de schat.

Iemand iets van Es gehoord? Ik denk aan jullie!

Geplaatst

San, wat een ontzettend naar verhaal! Zoiets doe je inderdaad niet! Niet met je eigen kinderen, maar ook niet met de kinderen van je nieuwe partner (als stiefmoeder zijnde). Ik ben zelf ook stiiefmoeder. G heeft een (inmiddels al grotere) zoon uit zijn allereerste relatie. Alhoewel er best wel eens nadelen aan zaten, weet je waar je aan begint als je een relatie start. Ik vond het altijd juist erg belangrijk om een goede band op te bouwen, zodat hij zich altijd welkom zou voelen. De ex partner van G (niet de moeder van zijn zoon!) was extreem jaloers en uitte dit ook naar G zijn zoon (mijn stiefzoon). Zo werd er dan bijvoorbeeld expres eten klaargemaakt wat mijn stoefzoon niet luste, in de hoop dat hij dan niet meer zou komen. Dan heb je het over een knulletje van 5 a 6 jaar! Uiteindelijk is mede daardoor de relatie stukgelopen omdat G voor zijn zoon opkwam.

Henne, ik was afgelopen dinsdag bij de therapeut. Tja, ze adviseerde om het niet extra te belasten en de activiteiten waar ik last van heb mbt mn bekken, zoveel mogelijk te minimaliseren. Nou heb ik haar niet expliciet gevraagd hoe of wat met mijn werk. (had mijn lijstje met vragen weer eens thuis laten liggen en dan ben ik vaak niet echt sterk met dit soort dingen te vragen)

Op mijn werk zien ze wel dat ik slechter gaat lopen naarmate de week vordert. Dat blijkt uit meerdere opmerkingen van collega's en ook mijn leidinggevende. Ik moet maandag weer naar de therapeut en zal het dan eens expliciet vragen wat zij adviseert mbt evt volledig in ziektewet tot zwangerschapsverlof. Ook zal ik woensdag eens advies vragen aan de gyn.

Ik overweeg om daarna weer de bedrijfarts te mailen en hem wederom mijn bevindingen mbt mijn bekken etc door te geven. Anders miscchien om de dag werken, zodat ik iedere keer een rustdag heb, na het autorijden en werken. Pff. dat eeuwige verantwoordelijkheidsgevoel blijft knagen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden