Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hier een redelijke nachjt... lag om half 10 in bed te lezen en sliep tegen half 11. Tot frustratie van vin, die snapt echt niet dat ik mn sl;aap nodig heb en gaat mopperen als ik een keer vroeg naar bed ga. Zucht. Fiene heeft de hele avond geslapen, ook niet meer gehoord nadat we haar in bed gelegd hadden, maar mevrouw had om half 5 honger...

es, toch goede berichten uit het zh. Fijn dat je even bij kunt slapen thuis, dat scheelt zoveel!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fren ik lag er ook om 22 uur in gisteren. Heerlijk!! P was nog niet eens thuis. Hier gelukkig geen scheve gezichten, ben je er wel van opgeknapt???

Tool fijn dat de ab aanslaat.

Geplaatst
Dat heeft de natuur zo geregeld om te oefenen :-) Probeer overdag nog even in te halen, straks ga je toch stiekem rompertjes wassen in plaats van ook slapen en ze dan bewonderen op het wasrek :-) Denk aan je! X

Floor mag ik met m'n sjaggie slaapkop zeggen dat ik dat gel*l vind ;-) Drie keer per nacht wakker worden om te plassen...oké, dat kan ik zien als 'oefenen' voor gebroken nachten. Maar daarna domweg niet meer in slaap vallen en twee uur wakker liggen slaat nergens op. En dan moet je wel 'uitgerust' aan de bevalling beginnen jaja.... Enne...waarom wordt de aanstaande pa dan niet al acht maanden lang wakker snachts...? Zeker nog niet mee geëvolueerd ;-D

Ik ga zo maar even m'n goeie humeur terugvinden tijdens een rondje 'sporten'

Geplaatst
ja, iets, maar die half 5 heft dat dan weer op :-( Zou zoooo graag weer eens 8 uur non-stop slapen!

Je went er dus gewoon niet aan begrijp ik LOL ;-) Dan is het dus helemaal oneerlijk dat je tijdens je zwnagerschap al zo slecht slaapt hihi.

Oke, ik begin tenminste weer lekker cynisch te worden, dat scheelt al.

Wel balen dat V dan niet snapt dat je op tijd wilt slapen. Heeft hij er dan geen last van?? J beweert wel dat hij weinig slaap nodig heeft, maar als we in het weekend vroeg op moeten, ligt hij standaard smiddags of begin vd avond op de bank te maffen. En dan wel weer pas om een uur naar bed. Wij zijn echt ochtendmens tegenover avondmens, bar ongezellig vaak als ik eerlijk ben.

Geplaatst

hahahaha Henne hoop dat je je goede humeur hebt terug gevonden! Denk wat Floortje bedoelt is dat moeder natuur ervoor zorgt dat je het zwaar onhandige slapen gaat inruilen voor een bevalling. Maakt dat de bevalling in een keer aantrekkelijk wordt, want dan heb je weer "normale"afmetingen in bed ;-) En wat betreft de evolutie van de partner hahahaha, die moet maar cold turkey kunnen omgaan met gebroken nachten. En uit eerdere berichten op dit forum is dat voor sommige best zwaar lol.

Hier de kleine net op de fiets weggebracht naar Kdv, brrr best koud hoor..... Verder alle 2 weer snotverkouden aan het worden, perfecte timing dus. Ik heb volgende week woensdag mijn 1e FM, hoefde geen uitgangsecho op dag 3. Heb eind dec. een echo gehad en die wees uit dat ik op dat moment vrij was van cysten (uniek hoor). Was dit niet het geval dan had ik een depot Lucrin voor 3 maanden moeten hebben ivm de endo. Maar het slikken van de cerazette en niet ongi worden het afgelopen jaar heeft iets geholpen. Niet ongi worden lijkt heel super, maar ik had dus 3 weken doorbraakbloeding/spotting en 1 week niet. Dus was nou niet echt optimaal. Overstappen op de "gewone" pil gaf gelijk migraine van hier tot ...., dus toch maar weer de cerazette. Maar goed, geen garanties in de poging want telkens kwamen die cystes tijdens het stimuleren gelijk weer de kop op steken. Dus we houden onze fingers crossed. We merken wel dat we heel anders in deze poging staan dan de vorige, tuurlijk zal de punctie weer spannend zijn en of er een tp is maar we zijn al zo rijk met ons meisje. Dit schrijvende voel ik ook gelijk de pijn van jullie meiden die dit geluk niet kunnen ervaren, bij deze een hele dikke knuffel!

@San, fijn he als ze zelfstandig op de bank kunnen klimmen. Die van ons doet dit nu ruim 3 maanden en gaat nu over op nog hogere stoelen, stoelen waarvan wij dachten dat ze hier nog echt niet in kan klimmen... Hahahaha die gekke mama, dat kan ik lekker wel. Dus nog meer momenten dat je maag omdraait als het weer net goed gaat, maar je de val al voor je zag... Maar het snoetje als ze op de bank naast je komen zitten om samen tv te kijken of een boekje te lezen, maakt ook dat je niet alleen de angst voelt maar ook de trots!

@EDR, fijn dat je heldere afspraken hebt en heel veel succes!

Zo nu moet ik echt gaan werken, fijne dag!

Geplaatst
Floor mag ik met m'n sjaggie slaapkop zeggen dat ik dat gel*l vind ;-) Drie keer per nacht wakker worden om te plassen...oké, dat kan ik zien als 'oefenen' voor gebroken nachten. Maar daarna domweg niet meer in slaap vallen en twee uur wakker liggen slaat nergens op. En dan moet je wel 'uitgerust' aan de bevalling beginnen jaja.... Enne...waarom wordt de aanstaande pa dan niet al acht maanden lang wakker snachts...? Zeker nog niet mee geëvolueerd ;-D

Ik ga zo maar even m'n goeie humeur terugvinden tijdens een rondje 'sporten'

En als dat dan nog het enige was dat ongelijk verdeeld is tussen mannen en vrouwen ;-))) haha! Het is kl*te, ik weet het! Sterkte!

Geplaatst

Henne het ligt er denk ik aan hoe Koekie straks slaapt of je na het wakker worden weer makkelijk in slaap valt. Als je weet; na de nachtvoeding of knuffel of wat dan ook dan slaapt ie weer een paar uur, dan slaap jij weer rustig in denk ik, maar als ie onrustig is en je denkt over een uur mag ik weer, dan slaap je denk ik moeilijk in. Zo werkte het tenminste bij mij wel.

Fijn dat het bij Es goed gaat inderdaad! Begrijp dat ze niet op het forum mag dus inderdaad als je ons op de hoogte wilt houden...

Hier na goeie avond ook goeie nacht: Kaat huilde even om half 7 maar ging weer slapen en daarna werden ze tegen half 9 wakker. Meer dan klokje rond dus! Mogen alle avonden en nachten voortaan zo zijn? Helaas weet ik het antwoord al... maar dit was weer even fijn.

Geplaatst

Wel balen dat V dan niet snapt dat je op tijd wilt slapen. Heeft hij er dan geen last van?? J beweert wel dat hij weinig slaap nodig heeft, maar als we in het weekend vroeg op moeten, ligt hij standaard smiddags of begin vd avond op de bank te maffen. En dan wel weer pas om een uur naar bed. Wij zijn echt ochtendmens tegenover avondmens, bar ongezellig vaak als ik eerlijk ben.

vin en ik hebben exact hetzelfde; hij gaat gerust door de week pas na enen slapen en komt vervolgens zijn bed niet uit. In het weekend slaapt hij ook standaard een gat in de dag, maar daar gaan we verandering in brengen, want ik wil ook minstens een dag in het weekend kunnen uitslapen. Merk dat een jaar lang vroeg opstaan, ondanks het feit dat ik een ochtendmens ben, echt zn tol gaat eisen. Vin gaat er nl ook nooit 's nachts of 's morgens vroeg uit voor Fiene. Tel daarbij op dat mijn wekker bijna 2 uur eerder gaat dan de zijne, en je snapt de discussie...

Geplaatst

hier een man die gisteren voor de eerste keer eerder naar bed wilde dan ik...en dan vind ie het niet leuk als ik langer op wil blijven...zucht...snap er niets van...hihi.

Geplaatst

Ohw meiden, wat een mannen perikkelen allemaal.

Mijn man gaat meestal rond een uur of 9 naar bed en staat om half 4 in de ochtend op.

Zelf vind ik het vervelend als ik boven achter de computer zit en hij beneden op de bank. Dan hoor ik hem boven komen en zegt ik ga naar bed. Logisch want hij is al de hele dag in touw geweest.

Soms ga ik dan mee, maar heb de afspraak gemaakt dat ik later naar bed ga, want ik ben 2 of 3x per nacht wakker. Om te plassen of heb een opvlieger.

Verder gaan we morgenochtend om half 8 rijden richting Harlingen om de boot van 10 uur te pakken. Ben benieuwd. Zal best slapen in de auto,

Geplaatst

:gekruiste vingers 4 volgende week vrij dag een TP...

Morgen pregnyl......

Hier ook verschillende ritmes, maar wij verdelen nu de weekenden, JW de ene ochtend en ik de andere.

Anders zou het hier ook zo zijn dat ik er altijd uit moet. Hij hoort Sanne niet eens....

Geplaatst

Jeetje zeg het lijkt wel of ik hier dan het perfecte huishouden heb. P was noooooit een ochtendmens, nu wel, ok ik ga er 's nachts altijd uit (als dat al eens gebeurt) en ik ben ook altijd degene die er 's morgens uitmoet. Nu werk ik onregelmatig dus dat scheelt. Huishouden doe ik helemaal alleen aangezien ik in het weekend als we samen vrij zijn 1x per 2 weken samen gezellige dingen wil doen zonder dat wij nog moeten poetsen. Nu werkt P ook wekelijks al 40 uur plus de overuren die hij zo veel mogelijk pakt als het kan. Dus echt ouderwets in dat opzicht, hij het geld binnenhalen en ik de zorg thuis en mijn werk doe ik er ff bij ;)

Maar om over slapen te praten, wij liggen er standaard om 22.30/2300 uur in anders redden wij het einde van de week niet.

Ook wij kunnen elkaar wel eens achter het behang plakken hoor, maar gelukkig weinig onenigheid hier daarover. Ik mopper wel eens op mijn vent en hij ook vast op mij. Als ik moe ben dan kan ik zowiezo al weinig hebben, maar ja dat is normaal denk ik.

Geplaatst

Oh Simba spannend weer!!!!!!

Babeth you are next!!!!

Dublin dan jij!!!!!

En ergens tussendoor gaat Henne nog "ff" bevallen hihi

Geplaatst

Ik denk (hoop) dat J ook wel eieren voor zijn geld gaat kiezen hoor. Maar we hebben nu eenmaal een ander ritme, dus helemaal gelijk op zal het nooit gaan. Tegen de tijd de hij in het weekend een beetje op gang is, heb ik al een was gedraaid, het bed afgehaald en de afwasmachine leeggehaald bij wijze van spreken. Aan de andere kant gaat hij rustig savonds om negen uur de badkamer nog even schoonmaken, dat doe ik dan weer niet. Het heeft wel jaren geduurd voor hij doorhad dat ik dat op zondagochtend deed terwijl hij sliep haha.

Lig op de bank, even kijken of ik wat kan slapen....

Simba we gaan duimen!!!

Geplaatst
Oh Simba spannend weer!!!!!!

Babeth you are next!!!!

Dublin dan jij!!!!!

En ergens tussendoor gaat Henne nog "ff" bevallen hihi

Welja joh, doen we ff ;-)

Geplaatst

Trouwens "ff" bevallen. Doe een keizersnede, dan is het in 20 min gepiept. Het duurt alleen wat langer voor je weer op de been bent ;))

Geplaatst

Ik heb echt niets te klagen met A. Hij doet groot deel van het huishouden. Werkt minimaal 50 uur in de week.

Ik doe de badkamer schoonmaken, strijken (gaan we uitbesteden) en kattenbakken verschonen en de katten water geven. Dat vergeet hij echt altijd.

Maar echt ik mag mijn handjes dichtknijpen. Ode aan A... Maar hij weet dat ik het waardeer. Ik ben meer de email e.d.

Geplaatst

simba, spannend meid!!!! ga voor je duimen!

Hier verdelen we de boel, ik doe eigenlijk het strijkwerk en het waswerk en hij doet de badkamer en dweilen. oja, kattenbak doet ie ook, mag ik niet van hem. Maar aangezien we toch niet meer voor een zw. gaan, denk ik dat we dit nog maar eens moeten bespreken. katten geef ik altijd eten. heb het idee dat als A. de katten eten geeft, ze de helft niet opeten, hahahaha.

De rest doen we samen. Vaak moet A. me ertoe zetten om aan de slag te gaan, hahahaha.

geen zin meer om te werken, maar ook geen zin om een uurtje verlof te nemen. Dan ben ik weer zo door mijn verlof heen.

Geplaatst

oh oh Ruby koekjes eten??? Toch wel een "gezonde" variant???

Moet ik nodig zeggen, ik heb vanmiddag een zakje paprika fritjes op hmmm en lekker dat het was......

Jullie weekend begint vandaag, die van mij eindigt vandaag. Van het weekend 2 vroege diensten.........

Geplaatst

Hihi, kijkt wel of we tegen elkaar aan het opbieden zijn wie de 'beste' vent heeft. Denk dat ze zich allemaal gedurende dit traject wel bewezen hebben ;-)

Oh trouwens, wie moesten er ook alweer lachen om mijn paracetamol schema? Meneer kwam dinsdag thuis en ik vraag 'hebt je aan de pcm gedacht?' Ja hoor! Hoe laat heb je genomen? Oh elf uur ofzo....of iets later, ik was bang dat ik het zou vergeten....(dat was dus maar net drie uur na de laatste dosis) I rest my case...maar een schema maken helpt dus ook niet hihi.

Tool en Ruby sterkte nog even, bijna weekend!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden