Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha Caro dat zachtgekookte eitje verlang ik al weeeeeken naar. Eet best veel ei, maar normaalgesproken altijd met een zachte dooier, zowel gekookt als gebakken. En toen dacht ik gisteren opeens: dan wil ik ook écht lekkere eitjes hihi. Markt ligt op route vanuit ziekenhuis en stop er alleen als ik snel/makkelijk kan parkeren, zou er niet speciaal voor gaan rijden, zó gek ben ik nou ook nog niet ;-p

Miki muisjes mag ik niet, suiker....wel jammer, vind ze erg lekker. Maar we verzinnen vast wat anders. Lastig van kdv. Maar ziek wil je hem toch ook niet wegbrengen... Benieuwd wat huisarts zegt.

San heeft R je z'n mooiste lach gegeven of is hij toch weer aan het stieren?

Esther hoe is het bij jullie gegaan vannacht?

En Simbaaaa!!!! Spannende dag! Hoe laat hoor je iets???

Babeth als reactie uit DD?

Geplaatst

Oh Mik het houdt niet op bij jullie met spugen van je kleine man en bij Fren ook al niet. Hopelijk is het snel over!!

Henne je zachtgekookte eitjes gemist. Dat begrijp ik helemaal. Nog even en je "mag" weer!!

Simba hoort morgen toch pas of het mooi ontdooit is en hoelaat de tp??

Hier is het wisselend. Wel beter dan gister en eergister. Hij is me heel duidelijk aan het uittesten dus mag het volgens mij best de peuterpuberteit noemen. Dat wordt wat als hij in de "ik ben 2 dus ik zeg nee" zit straks....... Probeer zoveel mogelijk het verkeerde gedrag te negeren of hem af te leiden met iets anders. Zijn grenzen is hij echt aan het verkennen.

Geplaatst

Donderdag toch Simba, of haal ik het nu door elkaar?

San ja dat uittesten....lastig is dat. En mamma is daar vaak het slachtoffer van. Neefjes en nichtje waren ook in dat soort periodes hier altijd 'gewoon' lief. Reuze frustrerend voor m'n schoonzus (ik weet nu wel die tzt dan op Koekie gaat passen ;-))

Geplaatst

Vandaag is de ontdooiing, morgen moet ik bellen (9.30) of het goed gegaan is, en hoe laat ik moet komen om ons.... 'Tja, heeft nog geen naampje' op te halen...

Geplaatst

Simba ik heb heel hard aan het duimen voor jullie ijskonijntje??

Henne dat is een prima idee hihi. Laat koekie bij haar dan maar eventjes lief zijn.

Onze auto is klaar!!! Was een makkelijk op te lossen probleem zeiden ze, toch het dakraam. Ben benieuwd of de rekening ook zo "makkelijk" is... Vanmiddag weten we dat.

Geplaatst

Altijd prijs vragen voor het gefikst wordt San? Fijn dat ie het doet weer ieder geval.

Simba, oehlala: ssspannend!

Fren, dus jij brengt haar dan wel "gewoon" weg? Mm, ja. Even aanzien, als ie verder fitter is wellicht een halve dag.

Henne, kus voor (suikervrij) koekie!

Geplaatst

Mik er werd gezegt dat het zo'n 600 euries ging kosten, maar als het zo makkelijk was ben ik benieuwd of de rekening dan ook lager is.

Geplaatst

600 euro?? Pfff... hoop echt voor je dat het minder is.

Misschien is R vroeg met de peuterpuberteit en is hij er juist overheen als hij 2 is! Hoop het voor je! Moet zeggen dat ik er niet naar uitkijk, nu blijft het beperkt tot sokken na 1 seconde uittrekken (Kaat) en beker na drinken van je af gooien (Bram) maar verder nog niet.

Zit trouwens wel te balen van het weer nu... regen en harde wind, kan er niet uit en weer zo'n lange ochtend... Ze hebben fles en fruit op, moet met de boterham echt wachten tot 12 uur dus probeer ze bezig te houden, zucht. Punt is dat ze eigenlijk wel moe zijn maar nu naar bed gaat niet, moet me aan het nieuwe schema houden vind ik dan wennen ze er aan...

Geplaatst

Bink weer hoge koorts nu, arm ding! En veel dunne groene ontlasting. Hoop echt dat het niet nog erger wordt, uitdroging willen we niet hebben..

Geplaatst

De gyn had gezegd dat ik niet nog maanden moest wachten. Lig er ook alweer bijna een jaar uit. In mei de mk gehad.

Zal het nog eens met A. bespreken. Nu trekt t me helemaal niet.

ben er weer vandoor.

Dublin, Babeth en simba, succes!

es, toppie

san, dikke knuffel!

Geplaatst

Niet leuk zo Mik, vanmiddag maar even op je strepen staan.

Nou ik heb m'n kraameitjes in huis hoor ;-) Bij vk was alles oké, bloeddruk prima, hoofdje ligt vast, baarmoeder tot helemaal bovenin (goh je meent het). Beleid na veertig weken is wel afwachten, maar bij 41 ligt een grens, ze laten je niet tot 42 doorlopen. En het hangt er ook beetje vanaf wat je zelf wil, al gaf ze ook aan dat inleiden geen pretje is. Heeft ook niet mijn voorkeur, maar weet niet hoe ik daar over een week over denk. Ga dinsdag terug, de week iets inkorten vond ik wel fijn.

Daarna dus snel even naar de markt, waaide bijna uit m'n jas maar was gelukkig wel droog met beetje zon.

Caro lastig als je het ritme aan het wijzigen bent lijkt me, even zoeken ook wat voor iedereen werkt.

San, hoop dat het onder die 600 uitkomt, wat een bedragen toch altijd hè, pfff...

Geplaatst
De gyn had gezegd dat ik niet nog maanden moest wachten. Lig er ook alweer bijna een jaar uit. In mei de mk gehad.

Zal het nog eens met A. bespreken. Nu trekt t me helemaal niet.

ben er weer vandoor.

Dublin, Babeth en simba, succes!

es, toppie

san, dikke knuffel!

Tool een maandje is geen maaaaanden. Je moet wel een knoop doorhakken, maar zet jezelf niet onder druk. Weet ook niet hoe druk drS het heeft, kun je niet een afspraak maken voor half maart ofzo en die dan evt afbellen als je definitief niet meer wilt?

Geplaatst

Henne weer goedgekeurd dus. fijn dat je je kraameitjes alvast in huis hebt hihi. Je kan nooit weten of er voor morgenochtend al 1 op het menu staat nietwaar??

Caro lastig he, ritme wijzigen. Zeker omdat je ook nog met N zit is het handig als de eettijden hetzelfde zijn, met zijn allen aan tafel ;)

Net mijn vader aan de foon gehad. Die moest wel lachen om mijn "fase" met R nu. Hij zei, je zal er 3 zo rond hebben lopen. Tja daar heeft hij wel een punt in natuurlijk. Denk dat ik ook veel te veel gefocust ben op wat hij doet, het is er natuurlijk ook maar 1 en onze enige dus wil ook alles "perfect" doen. Dat kan niet en hoeft natuurlijk ook niet. Ik begreep dat ik er zelf ook wel wat van kon toen ik een kleine meid was......

Caro nog droog geworden inmiddels en al buiten geweest?? Het was net nog zonnig, maar het begint nu weer heel erg te betrekken. R ligt weer een dutje te doen, ik heb de badkamer een grote beurt gegeven, alleen de vloer nog, maar wil het herrie met de stofzuiger even uitstellen. Dus heb nog wat zand bij de buren gepikt wat ze van ons gekregen hebben en tussen de tegels geveegt. Die stratenmakers die het laatste stukje afgemaakt hebben na maanden hadden er grond overheen gesmeerd. Tja dat werkt natuurlijk niet en ik zit niet te wachten op verzakte tegels. Tjonge zeg wat een prutsers, waren blij dat ze van mijn gezeur af waren na 4 emails denk ik.

Geplaatst
Dank Chantal, vanmiddag bij de huisarts. Ik heb wel een verwijzing nodig voor een ka denk ik. Het duurt me nu ook te lang.
Ha kan gelijk bellen en dan kun je via de spoed zo terecht ( hier tenminste wel). Succes!
Geplaatst

En laat de ha de afspr bij de ka maken, anders kom je niet op de spoedlijst en moet je een week tot 10 dagen wachten.

Ik breng F inderdaad wel gewoon. Maar ze heeft ook geen koorts hoor. Als ik haar iedere x dat ze niet lekker is thuis moet houden zou ik in 2 mnd door m'n vakantiedagen Hern zijn. Als t echt niet gast belt t kdv wel.

Geplaatst

Ik vind dat Binkie begint te klinken als Fiene voordat ze werd opgenomen, niet Fren? Niet om je bang te maken hoor Mik, echt niet maar ik denk dat ka wel verstandig is!

Ik wil inderdaad graag dat zij met z'n drieen eten (ik eet daarna, als ze iets groter zijn en zelf kunnen eten natuurlijk wel met z'n allen) omdat de oudste anders niet rustig kan eten want vooral Bram vraag dan constant aandacht van haar en kan tegenwoordig bedelen als een puppy...

Ja net nog naar buiten gegaan, had ze eigenlijk naar bed willen doen maar net toen N naar school ging scheen de zon dus toch maar even boodschappen gedaan en nu liggen ze er lekker in. Voordeel is dat ze wel echt moe zijn dus binnen een paar minuten slapen.

En ik heb echt het idee dat het 's avonds zijn vruchten afwerpt want dat gaat beter. P zei gisteren zelfs: "Ik ga het steeds leuker vinden!" Nou ja, moet niet gekker worden... :-)

Geplaatst

Ik vind hem nu gewoon erg ziek. Heb ka gebeld, maar kan alleen via ha en spoed idd.

Verder weigert de huisarts gewoon aan huis te komen (hoe bedoel je HUISarts!). Vind ik zo lullig! Ik zie er zo tegenop om hem nu weer in een pak te hijsen en heen en weer te sjouwen. Hij wil alleen maar slapen en drinken nu. En als ik dan weer hoor, ja aanzien... vermoord ik iemand ik zweer het!

Geplaatst

oh mik wat ontzettend frustrerend zeg. Hopelijk krijg je een doorverwijzing met spoed, bah wat je soms toch vechten voor je gelijk.

Geplaatst

Bij ons kwam de huisarts trouwens ook nog een keer toen ze 6 weken waren ofzo en daarna niet meer... Geen idee wat daar hun regels voor zijn bij wie ze wel en niet komen maar je zou zeggen bij zieke baby's toch wel?

Geplaatst

Sja misschien blaas ik het op. Vind het soms herl moeilijk rustig te blijven nu ie ziek is en soms van die heftige momenten heeft. Misschien hoort dit bij het herstel, alleen maar willen slapen enzo. En misschien wil ik dingen die niet kunnen. Hij heeft nog plasluiers wel stuk minder, z'n vel blijft niet staan, maar omdat ie al 3 weken amper eet en nu weer 4 dagen rond de 40 graden zit en zeker 1x pd zijn hele melk eruit gooit bij hoesten, maak ik me wel echt zorgen. Vandaag wilde hij echt niet op zitten en spelen en zijn jammeren is ook veel zachter. He bah, als ik het opsom...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden