Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Testr succes vandaag met bink.

Simba jij nog even lekker terug in bed, hoop vandaag op een mooi bericht voor jullie.

Hier onze kleine meid klaar maken voor kdv, vannacht weer goed geslapen. Dit in tegenstelling tot gisternacht. Weer last van doorkomende kiezen, mogen nu wel eens door zijn....

Fijne dag vandaag!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pppfffttttt...das niet grappig Fren....

Ik geloof dat ik toch maar niet terug naar bed ga..maar even wat aan de opruim ga..

Hebben morgen een kookworkshop van tupperware hier in huis....dus even de tafel en de keuken leeg maken.

Geplaatst

Leuk simba, las het op facebook van JW. Nog een half uurtje dan weet je of er een tp is? Spannend weer hoor. Lekker dat Sanne bij de opvang is.

Fren, niet leuk. Zijn het de kiezen waar ze last van heeft?

Ik heb net de sns maar eens gebeld. Wil toch wel mijn centjes. Maar gelukkig (weet niet of we er blij mee moeten zijn) heeft de staat het overgenomen. No even en alle banken zijn weer van de staat.

Nou, ben weer erg licht in mijn hoofd. Zal het maar rustig aan doen vandaag. Vanavond condoleance en muziek, maar of ik naar de muziek toe ga is nog maar de vraag.

Was vanmorgen vroeg ff een half uurtje aan het ruimen in het kantoor. Wat verzameld een mens toch veel.

Dikke knuffel voor iedereen...

Geplaatst

Mogge meiden.

Miki fijn dat Bink zo goed gedronken heeft en de ors binnen is...hopen maar dat er nu een stijgende lijn in gaat zitten foor jullie beiden.

Fren, nee zeg, half vijf...pfff...

Heb zelf wel redelijk geslapen. Eerst helemaal niet lekker, enorm harde buik die maar niet afzakte, misselijk, zere spieren. Maar na tijdje ging dat wel weg en heb ik toch wat uurtjes kunnen pakken. Ga alleen denk ik maar niet 'sporten' vanochtend, geloof dat de rem er een dagje op moet na de laatste actieve dagen.

Simba gelukkig afleiding van het opruimen. Duim voor je!

Geplaatst

Wij ook, goeiemorgen! Kon me al niet voorstellen dat je nog ging slapen... Heb je al gebeld?

Fren sterkte vandaag!

Mik hoe is de nacht gegaan?? Hopelijk gewoon geslapen?

hier gisteravond boven weer geen internet, grrr... Bram toch weer 3 kwartier gehuild bijna en er uit en even bij grote zus gelegen. Maar het begint een moederskindje te worden want hij strekte zijn armpjes steeds naar mij uit, wel roerend voor mij natuurlijk en gelukkig vond N het ook niet erg... die vindt mama gelukkig nog steeds de liefste dus snapte het wel... Maar hoe lang nog haha?!

Wel hele nacht keurig geslapen, tot kwart over 8..

Geplaatst

Yesssssss, en dan lekker broeden.. Wat mooi en spannend tegelijk!!!!! Denk aan jullie.

Dat hoofd van mij is zo vol aan alle mensen die ik denk...

Geplaatst

Dacht haal het lijstje maar vast een beetje naar voren, misschien dat Koekie de boodschap begrijpt ;-) En Simba en Dublin kunnen natuurlijk ook updaten.

Moet gelijk ook aan Syl denken. Mis onze silly Syl wel beetje :-(

Pauze:

Sab: Nog niet uit over wel of niet doorgaan....

Voortraject:

Sylvino:

Behandeling:

Dublin: 18 januari laatste pil, wachten op ongi en dan start met deca (kort schema)

Meiske74: Cryo-tp in eigen cyclus ±begin febr. 2013

Simba: Cryo-tp in eigen cyclus ± eind januari 2013 (als cyclus nu wel normaal verloopt)

Ceeke: Cryo-tp in eigen cyclus ± begin februari 2013 (als cyclus nu wel meewerkt;-), ondersteuning met Pregnyl, Fraxiparine en Prednison

Wachtweken:

Zwanger:

Henne: uitger. datum 6-2-2013

Wen72: uitger. datum 7-4-2013

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Kaat en zoon Bram

Miki: bevallen op 24 mei 2012 van zoon "Binkie"

Sen: bevallen op 1 september 2012 van een prachtzoon

EDR (Esther): bevallen op 16 december 2012 van dochter J.

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven. En helaas is de overgang ingezet. Dus ook al was er nog hoop, die is nu echt weg.

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

Witje: Brusje zal helaas altijd een verlangen blijven, we gaan een geweldig leven met onze mooie zoon tegemoet.

Guusje: Over een andere toekomst nadenken met mijn liefste.

Tool: momenteel meer de neiging naar stoppen. laatste natuurlijke ronde ondanks prednisolon niet gelukt.

Geplaatst
Maar ik geloof niet dat jij vandaag het stokje door gaat geven he, Henne ;-)

De dag is nog niet om hè, en ik heb al diverse keren te horen gekregen dat het 'zomaar opeens' kan beginnen. Maar ik krijg hoe langer hoe meer het idee dat meneer gaat proberen een maart kindje te zijn :-D

Geplaatst

Pauze:

Sab: Nog niet uit over wel of niet doorgaan....

Voortraject:

Sylvino:

Behandeling:

Dublin: 18 januari laatste pil, wachten op ongi en dan start met deca (kort schema)

Meiske74: Cryo-tp in eigen cyclus ±begin febr. 2013

Simba: Cryo-tp in eigen cyclus ± eind januari 2013 (als cyclus nu wel normaal verloopt)

Ceeke: Cryo-tp in eigen cyclus ± begin februari 2013 (als cyclus nu wel meewerkt;-), ondersteuning met Pregnyl, Fraxiparine en Prednison

Wachtweken:

Simba testen 10-11 februari

Zwanger:

Henne: uitger. datum 6-2-2013

Wen72: uitger. datum 7-4-2013

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Kaat en zoon Bram

Miki: bevallen op 24 mei 2012 van zoon "Binkie"

Sen: bevallen op 1 september 2012 van een prachtzoon

EDR (Esther): bevallen op 16 december 2012 van dochter J.

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven. En helaas is de overgang ingezet. Dus ook al was er nog hoop, die is nu echt weg.

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

Witje: Brusje zal helaas altijd een verlangen blijven, we gaan een geweldig leven met onze mooie zoon tegemoet.

Guusje: Over een andere toekomst nadenken met mijn liefste.

Tool: momenteel meer de neiging naar stoppen. laatste natuurlijke ronde ondanks prednisolon niet gelukt.

Geplaatst

Simba succes! Weet de nickname nog niet (eskimo, ijsbeertje, koekie etc...), maar het brusje van S een mooi plekje bij jou de komende 8 maanden plus een beetje....

Geplaatst

Haha maart gaat 'm echt niet worden hoor Henne! Ik weet nog wel bij de oudste dat ik dacht: straks komt hij/zij er gewoon niet uit, gebeurt er gewoon niks, dat kan toch niet? Haha inderdaad, dat kan niet. Maar je zit nog niet echt op hete kolen toch?

Geplaatst

Simba wat een goed nieuws!!! Geweldig, mega spannend maar wat fijn, de eerste hobbel van goede dooiing is genomen!top!!

fren wat een nacht weer voor jou zeg, balen.

caro, Bij I begon dat met een maand of 8 en is nu nog het geval, zeker als ze wat hangerig is, dan kom ik echt niet zomaar weg van huis of van het kdv.

Testr hoe is / gaat het met Binkie? En met jou?

sjonge wij wisten vanmorgen echt niet wat we meemaakten met I, Om 6.00 wakker, flink huilen, na troosten en verschonen bleef het aan de gang, bij ons gelegd en sliep ze even op haar buik op mij ( moest en de eerste maanden denken en aan Es) weer wakker, huilen pffff niets was goed! Flesje drinken op bij ons in bed. Oké even stil toen bumba ten tonele verscheen...aankleden een drama.ik heb haar toen maar beneden een makkelijk ontbijtje gegeven: een banaan en kort daarna weer op bed gelegd. Jje zeg zo ken ik haar niet. Niets wijst op tandpijn oid.ze is wel flink verkouden maar inmiddels ligt ze weer rustig te slapen. Ik had veel plannen voor vandaag, ook ivm. De verjaardag van mijn moeder maar ben bang dat het niets wordt.....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden