Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ja, waar was je, vreethaak zoeken? (wat een heel raar woord trouwens, echt nooit van gehoord ) veel plezier vanavond vino, met het restje bruiloft, iedereen trusten x

Geplaatst

Henne, 14 stuks! Goed man! Het begin is er weer.

Hier op terschelling is het heerlijk, we genieten volop.

Verder hier niet gelezen , wilde even weten hoe het met Henne is.

Liefst voor iedereen. x x x x

Geplaatst

goeiemorgen meiden,

Henne, wat een mooie oogst!!! Hoop dat je bent bijgekomen van de dormicum.Spannende tijd nu weer te wachten op bericht over bevruchting en wanneer de tp is. Ik duim voor je dat alles goed gaat en ik ben het met dr. J. eens: het wordt tijd dat je zwanger wordt en blijft!!! hihihi. Grapje! Weet dat je je best doet en meer kun je niet doen helaas! maar komt goed meissie!!

San, geen duidelijkheid dus, jammer, maar wel heel erg fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden. Dat je de situatie beu bent is begrijpelijk. Het is gewoon een hele enerverende en energievretende zwangerschap tot nu toe geweest en dat heb je niet verdiend, zeker niet tot het einde toe. Meid, ik hoop dat jullie vrijdag echt duidelijkheid krijgen! We slepen je wel door de laatste paar dagen heen!

Sab, nu ben ik het even kwijt, hahahahaha. Ik dacht dat je juist niet op vrijdag de punctie wilde, hahahaha. Maar goed, ze groeien in elk geval goed door en ik denk dan wel dat je morgen te horen krijgt hoe en wat. was het nog gelukt met het regelen van een oppas?

Sylvino, rokje aan de vreethaak heb ik ook nog nooit van gehoord. Dacht al dat het een verspreking was, hihihi. Heb gisteren helaas niet meer getoost op je naam, doe ik vrijdagavond wel, als ik cocktails ga drinken met mijn vrouwelijke collega's. Jippie!!! Weer een feestje!!!

Guusje, lekker aan het genieten op Terchelling, goed zo!!! hoe is het weer daar?

Eef, weer een fijne dag gehad met je dinnetje en haar kindje, lekker!!!

ivfsh en Fren, tandperikelen, ai. Pijnlijk en zeer frustrerend. Hoop dat het gauw opgelost is, want dit is prut.

en toen was ik het kwijt, sjips.

ga even afluiten, me klaar maken om naar mijn werk te vertrekken en dan kom ik weer terug. Vriend heeft hele vroege vandaag, moest om half 6 beginnen en ik moest hem brengen. Niet echt een goed idee om te rijden als je nog half slaapt, gelukkig is het niet zo druk op de weg en zijn we er binnen 10 minuutjes.

tot later!

grtz,

Tool

Geplaatst
Ja, vriend van m'n broer is tandarts. Die ga ik morgen bellen. Ben dr klaar mee.

Fren sterkte met je kies, dat zit je niet op te wachten zeg. Ik ben sappie zoiets ook van tandarts gewisseld.sterkte!!

Geplaatst

Goedemorgen, ik meld me even want ik heb meldingsplicht :))

Gelukkig heb ik heerlijk geslapen, gelukkig maar, gister geen dutje gedaan en dat hakt er toch in. De kleine is aan het boksen van binnen, goed teken dat het flink beweeglijk is en we zijn weer een dagje verder. Mijn wasmachine staat al aan en heb mijn ontbijtje al op. Zo even een boodschapje doen om de hoek en de rest van de dag weer zo weinig mogelijk. Schoonmoeders komt straks om lekker mijn bedje te verschonen en de vloeren te doen. Verder wordt het hier niet zo vuil, ik doe niks en P is niet thuis dus er zweven hier alleen wat kattenharen en broodkruimels.

Fren eruit die kies, heb je er geen crack in zitten??? (scheurtje) Had ik ook eens en die kies bleef na meerdere keren vullen ook steeds pijn doen. Succes ermee.

IVFSH jij ook last van je gebit, bah kan je er niet bijhebben.

Henne hoe laat weet je hoeveel emmy's jullie hebben??? Spannend weer.

Tool lekker coctails drinken, dat is altijd leuk. Lekker werken hoor vandaag.

Sylvino leuk feestje gehad dus, details please......

Guusje lekker genieten hoor op Terschelling!!

Geplaatst

Fren, ook mijn tandarts zit in Amsterdam, dus genoeg keus ;-). Ik ga er speciaal voor naar Amsterdam. Kom er al vanaf het moment dat ik tanden heb :-). Hij is geloof ik ook hoogleraar op de universiteit en geeft ook les.

Geplaatst

Hier een slechte start van de dag, hormonen beginnen in te kicken, tranen met tuiten met spuiten. Deed ook echt pijn, ben er dan ook meteen klaar mee...

gelukkig morgen de laatste..

Geplaatst

sappie, nog ff volhouden meid, nog een paar dagen spuiten en dan zit het er op.

Kaartje, Eef, mag ik de nummers van jullie tandartsen? Tandartsvriendje van mn broer is óók op vakantie...

Geplaatst

Henne, 14, dat zijn er veel. Hopelijk zijn er veel rijpe bij die mooi bevrucht worden!

Hoe was het met het zaad? Weet je dat al? Want dat was je vrees toch? Hopelijk is dat ook goed...

Veel succes!!!

Voor de rest van dit bijzondere clubje, sorrie, maar heb helemaal niet bijgelezen, hoop dat alles goed gaat!

Geplaatst

Och Sab, lieverd, heb zo met je te doen...weet echt precies hoe je je voelt. Heb de avond van de pregnyl prik een uur tegen J aan zitten huilen, dat ik dit niet meer wilde en waarom we dit in vredesnaam deden en dat er *(@#*(@ allang een kindje had moeten zijn en ga zo maar even door.... Kijk nu ook nog elke ochtend tegen flink wat blauwe plekjes op benen en buik aan. Nog even volhouden meis, zaterdagavond waarschijnlijk de pregnyl? Als het trouwens niet verantwoord is om het over het weekend te tillen doen ze wel icsi's in het weekend hoor. Dus als ze morgen groot genoeg zijn kun je misschien (wat overdreven) aangegevn dat je er echt veel last van hebt? Het is die laatste dagen altijd een dilemma, je wilt zo graag stoppen met spuiten van die rothormonen, maar je wilt ook het beste resultaat. Probeer veel te drinken en als het kan lekker kalm aan te doen.

Ik mag tussen half twaalf en half een bellen. Erg spannend. Eitjes alleen zeggen me niet zoveel al heb je die natuurlijk wel nodig. En hoe meer eitjes, hoe meer kansen. Maar sinds we bij de tweede icsi van tien eitjes naar één embryo van onze wolk donderden, ben ik pas blij ná de bevruchting. Vorige keer hadden we 13 eitjes, 9 rijp en alle 9 bevrucht, 2 terug en 6 cryo's. De keer daarvoor hadden we 19 (of 17 weet ik niet meer) eitjes en uiteindelijk 2 terug en 2 cryo's. Dus meer eitjes is zeker niet altijd meer emmies.

Geplaatst

Sab alle laatste loodjes zijn klote en ook dat verrekte spuiten. Je bent er klaar mee, zou ik ook zijn ;-(

Het aftellen is begonnen, lekker schreeuwen idd tijdens het spuiten lucht misschien op.

Fren om nu weer die kies te laten vullen lijkt een beetje onmogelijk als je alweer last krijgt van soep met ballen, nu weet ik niet hoe groot die ballen waren maar toch.....

Een andere tandarts lijkt een goed plan!

Sandra moet zo lachen om de meldingsplicht :-)

Details van de bruiloft, gezellig leuk, geen gekke dingen. Ceremoniemeester was er 's middags bij de receptie maar was ziek van jetlag dus dat is hem niet meer geworden, wel sneu.

Ooh ja die gezellige receptie met champagne waren we eigenlijk niet voor uitgenodigd omdat we avond gasten waren, hihi....

Dus ik kan weddingcrasher toevoegen aan mijn cv......

Eigenlijk receptiecrasher.

Nu schoonmaken, bleh...

Geplaatst

Fren even vanaf het werk.

aj michels

pieter baststrt 21-27

1071 tv a dam

020_6623914

hij is echt goed, en er staat cosm. Tandarts maar het is ook gewone tandarts

Geplaatst

Thanks meiden, t zit even hoog, heb natuurlijk niks om zo over te janken, dus t komt echt door de hormonen, zit ook te snikken bij een kinderfilm net, dus ja, zegtgenoeg.

Maar t gaat nog wel hoor, met mijn buik dan Henne, dus ik denk niet dat ik hoef te overdrijven. Hoewel t zitten wel pijnlijker wordt nu, maar ik denk dan maar, ach dat is juist een goed teken.

Spannend Henne, nog 2 uurtjes! Ik duim voor goede bevruchtingen hoor meis.

Fren, waren t taaie ballen? hihi hier gister ook taaie kip, iets te lang in de vriezer gelegen ben ik bang haha.

Sylvino, ja hij is leuk ;-) Weddingcrasher, past wel bij je hoor ;-)

Esther, jeetje meis wat krijgen jullie het voor je kiezen! Als jullie in wat rustiger vaarwater komen is het misschien de tijd voor jullie om nog een poging te gaan doen of iig te overwegen. Heel veel sterkte de komende tijd. xxx

Ben de rest even kwijt...

zometeen aankleden, ja zit nog in pyjama op bed met de laptop en Carolijn ligt in bed een film (iep) te kijken. Wel even lekker zo tutten, helaas zo de deur uit om een boodschap te doen en een jas op te halen die we besteld hebben.

Henne, nog even een vraag aan jou, hoe laat liepen jullie gister het zh weer uit? Ik heb wel oppas kunnen regelen voor maandag en gebeld of we als eerste mogen maandag en dat kon nog, maar ja ik wil wel graag weten hoe lang t ongeveer duurt hihi.

tot straks meisjes.

xx

Geplaatst

Klopt hoor Henne, over die aantallen. Kijk naar ons: 24 eicellen, 11 bevrucht, geen cryo's. Dus nog even duimen.

Kies-update: moet om 11.50 bij de vervanger van m'n tandarts zijn. To be continued...

Geplaatst

Sab, ik liep niet, zat in rolstoel hihi. Was echt nog zwaar duf en misselijk van de dormicum en hoe heet dat andere. Het was denk ik rond kwart voor elf? Je mag een uur na je punctietijd naar het lab voor de uitslag. Maar ik heb dus wel de hele verdere dag in bed gelegen, niet wakker te krijgen.... Zal ook voor iedereen anders zijn.

Geplaatst

Jammer Henne, dat je het niks vond... zijn er meer.

Fren heel veel succes!

Ben aan het inpakken voor Frankrijk, mailt mijn zus net dat ze ziek is en vannacht 39.2 had! We mogen wel komen blijkbaar. Ze gaat zometeen naar de dokter, heb gevraagd of ze nog wil mailen wat ze heeft maar ik zal toch wel gewoon kunnen gaan? Maar niet zoenen in ieder geval... Ze had overal pijn dus klinkt als de griep die ik had in mei... Zit er niet op te wachten nu, maar ja, met een beetje uitkijken moet het kunnen toch?

pfff vervelend voor haar, maar geen fijne timing...

Geplaatst

Maar wel zwanger fren, dus daar doe ik het wel voor ;-)

Beetje snotterig hier en wat verhoging....geen koorts. Zal toch geen kwaad kunnen?

Sterkte bij de tandarts!

Geplaatst

Tjee caro, het zit niet echt mee met jullie tripjes naar frankrijk zeg! Geen idee of het kwaad kan....jij zit natuurlijk niet op griep te wachten. Ik zou zelf als ik zo ziek was niet op logees zitten te wachten eerlijk gezegd. Lastig hoor....

Geplaatst

Sab lekker dat je het hebt kunnen regelen voor maandag en als eerst aan de beurt bent.

Fren succes straks bij de tandarts. Hopelijk kan de vervanger jou er vanaf helpen.

Syl weddingcracher, vind het wel iets voor jou hihi.

Hier is schoonmoeders al weer aan de slag, hoeft niet veel te gebeuren en zie de tuinman, schoonvader, ook net aan komen rijden. pfff gelukkig maar voor een paar uurtjes. Kan weinig mensen om me heen verdragen, hoe goed ze het ook bedoelen en hoe lief ze ook zijn. Ben toch graag allen momenteel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden