Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi hoi,

es, als Ik I. In het campingbedje laat slapen dan leg ik ook haar eigen matras er in, in mijn ogen ligt dat het lekkerste.

op die wijze kun je het inderdaad ook strak opmaken.

alleen in een groot bed DN kan ze wel dat geborgen gevoel missen.fijn dat jullie er even tussenuit gaan!

Henne , veel succes voor morgen x

Caro, het tijspdstip van testen gisteren was meer omdat ik ineens de kriebels kreeg :-) maar in iedere geval nooit met ochtendurine.nu test ik het liefste 2x per dag haha.

vandaag weer getest, was wat donkerder dus so far so good

sen, ik zag je reactie vanuit het kolfhok, inmiddels wat verbeterde omstandigheden?

san Fijn dat alles goed was en ook de bevestiging!

voor I. Heb ik van de week een mailtje weggestuurd Nasr de turnbpvereniging Bij ons, zij hebben in een van de gymzalen peutergym, een "les" van 45 min. Gewoon klimmen, klauteren, met een bal spelen.is voor kindjes vanaf 18 maanden.

Wen, heerlijk je bent met verlof, wat heerlijk!! Nu nog wel alles met beleid he ivm. Je bekken.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Vraagje mbt cryo tp:

Hoe gaat het ook alweer.

op moment van een positieve ovulatietest tellen ze dan 24 uur later als de dag van de eisprong? En is dat dan ook dag 1 of is de ga erna dag 1 ?

pfff ik ben alles vergeten ?

Geplaatst

Even naar voren gehaald

Pauze:

Sab: Nog niet uit over wel of niet doorgaan....

Voortraject:

Sylvino:

Behandeling:

Dublin: 18 januari laatste pil, wachten op ongi en dan start met deca (kort schema)

Meiske74: Cryo-tp in eigen cyclus ±begin febr. 2013

Simba: Cryo-tp in eigen cyclus ± eind januari 2013 (als cyclus nu wel normaal verloopt)

Ceeke: Cryo-tp in eigen cyclus ± begin februari 2013 (als cyclus nu wel meewerkt;-), ondersteuning met Pregnyl, Fraxiparine en Prednison

Wachtweken:

Simba testen 10-11 februari

Zwanger:

Henne: uitger. datum 6-2-2013

Wen72: uitger. datum 7-4-2013

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Kaat en zoon Bram

Miki: bevallen op 24 mei 2012 van zoon "Binkie"

Sen: bevallen op 1 september 2012 van een prachtzoon

EDR (Esther): bevallen op 16 december 2012 van dochter J.

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven. En helaas is de overgang ingezet. Dus ook al was er nog hoop, die is nu echt weg.

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

Witje: Brusje zal helaas altijd een verlangen blijven, we gaan een geweldig leven met onze mooie zoon tegemoet.

Guusje: Over een andere toekomst nadenken met mijn liefste.

Tool: momenteel meer de neiging naar stoppen. laatste natuurlijke ronde ondanks prednisolon niet gelukt.

Geplaatst

Zal het lijstje maar gelijk aanpassen...

Pauze:

Sab: Nog niet uit over wel of niet doorgaan....

Voortraject:

Behandeling:

Dublin: 11 feb, 2e keer poging 1 ICSI voor brusje, herkansing na instorten hormonen 1e ronde

Meiske74: Cryo-tp in eigen cyclus ±begin febr. 2013

Simba: Cryo-tp in eigen cyclus ± eind januari 2013 (als cyclus nu wel normaal verloopt)

Ceeke: Cryo-tp in eigen cyclus ± begin februari 2013 (als cyclus nu wel meewerkt;-), ondersteuning met Pregnyl, Fraxiparine en Prednison

Sylvino: IUI poging februari

Wachtweken:

Simba testen 10-11 februari

Zwanger:

Henne: uitger. datum 6-2-2013

Wen72: uitger. datum 7-4-2013

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Kaat en zoon Bram

Miki: bevallen op 24 mei 2012 van zoon "Binkie"

Sen: bevallen op 1 september 2012 van een prachtzoon

EDR (Esther): bevallen op 16 december 2012 van dochter J.

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven. En helaas is de overgang ingezet. Dus ook al was er nog hoop, die is nu echt weg.

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

Witje: Brusje zal helaas altijd een verlangen blijven, we gaan een geweldig leven met onze mooie zoon tegemoet.

Guusje: Over een andere toekomst nadenken met mijn liefste.

Tool: momenteel meer de neiging naar stoppen. laatste natuurlijke ronde ondanks prednisolon niet gelukt.

Geplaatst

Zo dat was m weer voor een jaar...nu bijkomen en vrijdag naar do.e maar. We blijven nog effe doorfeesten, tenminste als m'n liefje weer beter is.

nu effebijlezen en wat eten.

Geplaatst

Tool weer onder de levenden hihi?? Fijn da dat je het zo naar je zin hebt gehad, balen dat je mannentje nu ziek is. Hopelijk is ie weer beter en kunnen jullie vrijdag nog avondje lekker feesten voor het "normale" leven weer begint als werkende vrouw!!

Hier was het vanmorgen om 5.10 uur ineens paniek bij de kleine man. Hij zat op handjes en knietjes in zijn bedje en was heel heel heel erg verdrietig. We hadden het idee dat hij ergens ongemak van had, maar konden er niet achter komen en hij liet zich ook niet troosten. Hij wilde niet drinken, eten en geen vuile luier. Hij wilde op schoot, van schoot, liggen, zitten hij wist het niet meer. Bij ons zijn, duwde ons weg. P is om kwart over 6 naar zijn werk vertrokken en na ruim 5 kwartier huilen om ???? werd hij langzaam stil en at een boterham en dronk zijn bekertje melk nadat ik hem een kwartiertje eerder een paracetamolletje had gegeven en zijn kaakjes had ingesmeerd. Daarna heeft hij een lekkere puinhoop gemaakt van de woonkamer en heel lief aan het spelen geweest. Nu ligt hij net weer een half uurtje in zijn bedje en was gelijk stil. Dat snap je niet he? na al die uren die hij al op was. Hij heeft nog wat in te halen dus nu ga ik het vandaag ook maar rustig aan doen en misschien vanmiddag nog een uurtje op de bank.

Es jammer dat het overdag niet zo lekker liep gister, gelukkig wel een goede nacht gehad. Hopelijk vanacht ook goed gelslapen??

Heerlijk he dat pittige karaktertje. Soms is het best een beetje moeilijk dat pittige karaktertje, maar idd beter dan een meningloos windvaantje. Jij alvast succes ermee gewenst ;)

Dublin succes!!!!! Spannend hoor, hopelijk gaat het deze cyclus beter.

Babeth hoe is het met jou streepjes???

Laika ook hier nog even een felicitatie voor je verjaardag! Dat je maar een mooie dag mag hebben. Hier schijnt het zonnetje in ieder geval.

Geplaatst

Hier gewoon weer een nacht als altijd gehad.

Om 8.00 bij mij in bed genomen, zij tv kijken en een beetje hangen, en ik nog even dutten..

Nu zit ze naast me Maya de bij te kijken......rectificatie, ze wilde op schoot.... en zit te smikkelen van haar appel..

Vanmiddag naar het cb.

26 feb hernieuwde intake gyn.

Hoe vond R het levende gasfornuis, San?

Geplaatst

Ceeke hoe is het?

Henne, go go go!!!

Es, lekker paar daagjes weg. Spannend. :)

Babeth, bijna weer in de race dus?

Hier heeeeel druk met extra werk en een ultrabewegende binkkkk.

Zag dat er een Facebook groep is. Persoonlijk vind ik het wel fijn dat alles rondom het forum ook via het forum verloopt (met een paar whatsapp contacten als uitzondering). Dan heb ik zelf in de hand wanneer ik er naar kijk! Ik ben al zo'n communicatie neuroot, moet mezelf een beetje beschermen tegen teveel input. :)

Geplaatst

Whatsapp is op verzoek van henne mik, ze voelde zich iets te veel in de belangstelling hier. Vandaar :-)

bink weer opgeknapt?

edit: zie nu pas dat er ook een fb groep is.

Geplaatst

Onze whatsapp koekielijn gaat het ook niet om. Vereerd daarop te staan. :)

Zie net dat er een Facebook groep is aangemaakt, die bedoel ik.

Bink opgeknapt, heel bewegelijk. Rolt de kamer door, draait zijn stoel uit en loopt zelfs langs de rand van de box. Hectiek is begonnen!

En zo happy, een leuke nieuwe klus erbij en nu dus 3 opdrachtgevers en straks mogelijk 4. Allemaal advies en helemaal mijn straatje. Maar nu man ziek, dus spitsuuuuuur de hele dag doooor!

Hoe is met jou en Fientje (morgen Dday!)?

xxx

Geplaatst

Er is nog een whatsapp koekie lijn, ontstaan toen tool ging trouwen en nu dus voor koekie. Vlgns mij heb jij je daarvoor afgemeld.

fien gaat goed, vannacht ein-de-lijk weer een goede nacht: 20-7.30 uur! Zo fijn! En ze ligt er nu ook al were een half uur in, moe van het zwemmen, springen in het zwembad en onderwater zwemmen (serieus: de badjuf dook met haar onderwater, liet los en ik moest haar een meter verder op opvangen. Erg cool!).

heb echt zin in morgen, hoewel we dan niks doen. Maar traktatie voor de crèche staat klaar, vanavond gaan we slingers ophangen. Zit al sinds gister met m'n hoofd bij vorig jaar... Jaar is omgevlogen!!

Geplaatst

Dames,

Ik heb de faceboekpagina aangemaakt. Niemand anders kan hem bekijken enkelt degene die uitgenodigd/lid zijn. Als er mensen zijn die ik ben vergeten voeg ze dan toe.

Groetjes

Ruby

Geplaatst

Net maar even met DD gebeld, ik verwacht nl morgen een positieve ovulatietest, dan gaan ze vrijdag ontdooien, zaterdag telt dan als dag 1 ( punctie), ze gaan in de embryoscoop, maandag bellen of er tenminste nog 1 goed is, en dan bepalen of een tp op maandag, of op woensdag...pfff

Geplaatst

Oeh Babeth spannend weer!!

Fren eigenlijk zijn ze al 1 toch? Vorig jaar op dinsdag geboren? Anyway ik kon gister ook niet slapen moest steeds denken aan een jaar geleden...

Heb net de slingers en ballonnen tevoorschijn gehaald, N vindt het leuk dat zij nou eens kan versieren vanavond!

En ben met stom klusje bezig: kinderstoelen in de Dettol, pfff wat zijn die dingen vies. Maak natuurlijk meerdere malen per dag het blad schoon maar als je dan goed kijkt... zit het overal! Hoe ze het voor elkaar krijgen...

Geplaatst

Fren wat gaaf dat zwemmen! Ik zag laatst een foto van een forumgenootje. Was met een onderwatercamera gemaakt, zo mooi!

haha Caro ik zei het laatst nog tegen mijn man, maar onze hond houdt het best goed bij ;-)

Geplaatst

Lekker he die stoelen hihi. Je kan maar ergens mee bezig zijn toch?? Ja ja een jaar geleden was het nog heel anders..... ook voor jou Fren

Babeth spannend weer zeg!!!! Maar wat als je nou morgen niet je posi test hebt???? Of moet je morgen terugbellen?

Geplaatst

Grrr. Lijkt wat de testn betreft dat mijn ei geweest is maar zo voelt het nu niet!

Morgen sowieso even lokaal een echo laten maken, ben er zo onrustig door, bang voor gevolgschade van de curettage en dan die testen....als vrijdag mijn Bms 4 was en afgelopen nacht of gisteravond Dan het toch sowieso niet dik genoeg?

caro en Fren,alvast een mooie dag morgen!!

Geplaatst

ik ben toch zo benieuwd hoe het met Henne gaat! Echt spannend zeg. Heb net terug zitten lezen van vorig jaar toen E is geboren. Bijzonder hoor, dat je dat zo terug kunt lezen.

slaap lekker zo meiden!

X

Geplaatst

Ik spiek ook al elke x maar nog niks hé?

Vanmiddag weer terug geweest bij de tandarts. Die kies deed zo'n pijn! Slikte me suf aan ibu maar hielp niet. Dus weer een wortelkanaalbehandeling gehad maar ik sta nu weer op de kop van de kiespijn. Dit is echt niet oke! Ik heb al 1200 mg ibu op en de max hoeveelheid paracetamol. Net de dienstdoende tandarts gebeld maar ws morgen naar de kaakchirurg...brrrrr

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden