Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb ook na een week of 5 / 6 een fikse bloeding gehad en daarna lange lange tijd niets :-)

hier flink opgeschoten met het behang. Heb inderdaad zo'n behangperforator gebruikt. Werkte best goed. Had er 1 gehuurd toen ik de stoommachine ging huren. Heb nu denk ik 60% gedaan, dus morgen nog een aantal uurtjes en dan is het af.

Slaap lekker meisjes!

Geplaatst

Goeiemorgen meiden,

Miki en Fren, ik lees in het andere topic dat jullie zware nachten hebben. Fren, wie weet kan osteo idd iets doen. Of (een deel) van de tips van Kaartjes moeder? Gebroken nachten is in het begin zwaar, maar als je gewoon weer aan net erk bent en moet functioneren overdag is het eigenlijk niet te doen. Sen en Esther hoe is het bij jullie gegaan?

Ik heb gisteravond die twaalf uur actie achterwege gelaten en Th heeft toen idd weer bijna zeven uur gemaakt! Zo goed van m :-) Om half vier gevoed en nu en om zeven uur. Denk dat ik daarmee m'n handjes dicht mag knijpen.

Caro, Bram kruipt! De kanjer. Filmpje op fb? Hij is zelf vast ook apetrots.

ivfsh fijn dat het behang opschiet, is echt zo'n rotklusje.

Zo, ontbijtje achter de kiezen, ik kruip tot de volgende voeding nog even lekker in bed. Vanmiddag twee maak kraamvisite dus ochtend doen we lui.

Fijne zondag meiden!

Geplaatst

Lekker Henne, mooizo!

Bink spookt inderdaad alweer dagen! Om de 1,5 drinken en ook echt niets anders willen. Gelukkig kan ik hem nu in bed nemen, omdat papa er niet is. Dan slaap ik in ieder geval vrijwel meteen door erna. Kijken of ik dat er doorheen krijg als ie weer terug is.

We redden het prima zo, pittig maar ook genieten en lol.

Fijne dag meisjes, xxx

Geplaatst

Ti's inderdaad pittig. Heb uiteindelijk rond 3 uur oordoppen ingedaan, dus weet niet hoe lang ze het nog volgehouden heeft, maar mèn, wat heeft dat meiske een uithoudingsvermogen... Net om 8 uur weer wakker, maar na de fles weer krijsen zodra haar bed in zicht kwam. Zit nu dus maar boven en is ze aan het spelen zodat vin nog een uurtje kan slapen. Ik moet om 10 uur weg, ga m'n vader verhuizen en daarna hockeyen, hij staat er dus alleen voor vandaag. Meiske ziet er doodmoe uit, diepe kringen om haar ogen. Zou willen dat ze begrijpt dat je moet slapen, want dit is niks. Misschien dat de osteo morgen succes heeft...

fijn dat de nacht bij jou goed ging henne, 7 uur is bijna doorslapen, alleen jammer dat hij dat inderdaad in de vooravond doet. Nou ja, begin is er, toch?

Geplaatst

Mik en Fren wat pittig zeg. Sterkte met de walletjes bij jullie zelf.

Henne lekker hoor 7 uurtje. In de boekjes wordt 5 uur aan 1 stuk slapen bij de kleintjes al doorslapen genoemd!!!! Lekker lui doen vanmorgen en vanmiddag weer pronken!

Hier ook een jongetje wat er pas om 21.30 uur in ging gisteravond, normaal 19 uur en om 5.15 al weer present was. Hem laten doen tot 7.15 met gemekker en af en toe poosje stil. Nu weer aan het spelen met zijn nieuwe auto.

Wij straks ook weer verder behangen op zolder als R weer slaapt.

Fijne zondag allemaal, van het weer moeten we het niethebben vandaag :(

Geplaatst

Henne ik werd deze keer na iets meer dan 6 weken weer ongesteld maar toen ik bv gaf bij N pas na 8 maanden. Op het moment dat ik ging afbouwen en alleen nog 's morgens en 's avonds gaf, werd ik prompt weer ongesteld.

Filmpje op FB heb ik nog nooit gedaan, lukt me niet met de gewone camera omdat de bestanden te groot waren maar misschien met de iPhone? Trouwens stom, was helemaal blij met mijn hoesje dat ik op internet had besteld, had ik steeds een stukje wittig in een hoekje voor mijn foto's. Dacht eerst dat het lensje vies was, blijkt gewoon het gaatje van dat hoesje net niet groot genoeg! Terwijl het er speciaal voor is. Heb nu zitten poeren om het groter te maken.

Geplaatst

Fren wat heftig! Mijn zusje heeft hetzelfde met haar jongste van bijna 2. Elke nacht een paar uur krijsen en niks helpt. Bij haar heeft ze het idee dat ze heel erg bezig is met het verwerken van alle indrukken van overdag. Heb je nog contact gehad met het cb? Rot om te zien dat je meisje eigenlijk hardstikke moe is hé? Je wilt het zo graag anders voor ze!

Mik elke 1,5 uur voeden...dat is toch geen doen? Hoe houd je dat vol? En wat ik nu misschien ga zeggen moet je niet verkeerd opvatten hoor maar hij heeft het toch gewoon ook niet meer nodig om s'nachts zovaak gevoed te worden? Is het geen gewoonte geworden? Wat gebeurt er als je het gewoon niet doet en dit een paar nachten volhoud? Druist misschien tegen je opvattingen en gevoel in maar dit is toch ook niet vol te houden voor jou? Wanneer komt manlief weer thuis? Trek je het nog alleen thuis?

Henne fijn zeg die koekie van jou! Wat doet hij het goed!!! En wat fijn dat hij gisteren wat gedronken heeft uit de fles! Super berichten! Nu jij nog fitter worden en uitgeruster!

Witje ook al zo'n mannetje die geen zin heeft in slapen! Wat hebben ze toch? Vind je foto's en filmpjes op fb zo leuk!!!

Eef wat een ontwikkelingen bij jullie! Jullie leven staat wel in heel veel opzichten op z'n kop hé? Wat een veranderingen! Hoe vind je man het op dit moment?

Babeth hoe is het met jou? Stil van jouw kant uit of niet? Gaat het goed?

Ceeke wanneer mag je naar huis komen?

Hier gaat het met kleine stapjes vooruit. Situatie is nu dat J na elke voeding ong een drie kwartier slaapt en verder huilt tot aan de volgende voeding. We zitten omste beurt boven en gaan elke drie minuten naar haar toe. Als het echt niet wil dan komt ze eruit maar dat is nu 2 x voor gekomen afgelopen week. Na het voeden doe ik veel spelletjes en oefeningen met haar die ik van de fysio heb gekregen. Ze word dan lekker moe en uitgedaagd. Geniet hier ook echt van! S'avonds rond zeven uur doe ik haar in bad en geef ik haar een massage. Hier geniet ze ook enorm van! Vind ze heerlijk! Vervolgens leg ik haar weg. Ik merk dat ze s'avonds steeds sneller echt diep in slaap valt. Gisteravond nog maar een uurtje gehuild/gemopperd. Daarna rond negen uur echt voor de nacht in slaap gevallen. Ik pak haar dan rond half twaalf voor de laatste fles en leg haar daarna direct weg. Ze slaapt dan vervolgens echt lekker tot half acht. Tussendoor een x of vijf wakker omdat ze de speen kwijt is. Dat vind ik niet erg op het moment, ze slaapt dan heel vlot weer in.

Dus...ik zie mn s'avonds verbetering. Overdag is nog wel echt pittig. Er hoeft ook maar wat anders te gaan en dan is het misse boel. Afgelopen week naar tandarts geweest en mams heeft opgepast. Daarna is het helemaal mis. Vrijdag na de fysio en kraambezoek ook helemaal misse boel. Fysio gaf aan een overprikkeld en overgevoelig meisje te zien die enorm veel behoefte heeft aan duidelijkheid, structuur, ritme en regelmaat.

Wat ik soms wel heel moeilijk vind is dat ik haar nergens mee naar toe kan nemen. Ik ben zo blij en trots met ons meisje en zou haar zo graag mee kunnen nemen naar verjaardagen ofzo! Gistermiddag in ede een kinderverjaardag van een neefje. Vier baby's...die van mij was er niet bij! Dat vind ik wel verdrietig hoor! Juist de verjaardagen die ik altijd zo moeilijk vond...het was zo leuk geweest om haar nu te kunnen laten zien! Maar goed...dat gaat vast wel komen, later!

Geplaatst

Oh en hier afgelopen week ongesteld geworden! Ze is nu 14 weken en ik ben zes weken geleden gestopt met de bv!

Geplaatst

Hi lieve meiden,

Even laten weten dat ik wel meelees maar helaas weinig advies heb voor jullie met kleintjes die niet willen slapen 's nachts. Geen ervaring mee. Weet wel dat mijn neefje van inmiddels 4 alleen ging slapen met de hand van m'n zusje op z'n hoofdje... Net als bij jullie Es. Inmiddels gaat ie wat beter naar bed en slapen maar mijn zus heeft op een gegeven moment de strijd opgegeven en zodoende heeft ie heel lang bij hen geslapen. Tja, iedereen had daar een mening over terwijl ik dan denk... Als mama weer je wat je kleintje nodig heeft en rust in de tent is voor iedereen uiteindelijk belangrijk! Ik vind het vooral erg vervelend voor jullie allen.

Afgelopen donderdag op controle bij doc geweest, oor zag er ietsje beter uit, minder gespannen. Duizeligheid lijkt ook wat minder te worden maar oor voelt nog niet ok. Geen pijn dus dat is weer positief. Gisteren weer naar strand geweest en daar zo ongeveer de hele dag geslapen. Maar dat was weer leuker als het bed op het terras. Vandaag opnieuw proberen ergens een rustig bedje te vinden;) in de schaduw want met meds, zeker de dosis prednison die ik nu heb durf ik niet in de zon! Gisteren heeft de arts hier overleg gehad met KNO van Duikmedisch Centrum in NL, erg prettig dat hij daar voor openstond want in NL denken ze nog steeds aan een groter probleem. Gister een mail van arts hier gehad dat het advies is om huidige behandeling door te zetten en maandag na controle en testen de bekeken wat te doen. Ik ben als de dood voor een operatie omdat ik dan nooit meer mag duiken. En dan zit ik nog minstens 6 weken hier... Bovenal hebben wij wel een goed gevoel bij arts hier.

En verder zijn we het nieuws van m'n zusje aan het verwerken. Nog steeds hebben we heel duidelijk voor ogen dag we niet naar Spanje willen dus dat valt af. Blijft optie wachten over en dat zien we ook niet zitten... Met alles wat er nu gaande is, realiseren we ons ook hoe kostbaar gezondheid is en samen zijn. Wellicht dat dat het accepteren van de situatie zoals deze nu is, dat wat hanteerbaarder maakt? Ik weet het niet. Vooralsnog geen tranendal en vooral zorg om m'n oor.

Lieve meiden, jullie zondag al een heel eind op weg. Hier gaat ie nog beginnen! Nu ontbijt dan bikini aan en op naar strand, dat is dus 3 minuten lopen;)

Dikke X voor jullie allen!

Geplaatst

nou hier nog eentje die gewoon niet wil slapen op de momenten dat het moet. Vrijdagavond brullen.. wat? krijsen! en na niet kunnen kalmeren maar naar beneden gehaald. Gisteren overdag 1 uurtje geslapen en dutje in de namiddag weigerde hij. Gisteravond vrij snel in slaap gevallen maar na een uur weer brullen. We lieten hem even huilen, gingen hem steeds kalmeren maar steeds weer opnieuw begon hij te huilen wat overging in krijsen en echt gewoon heel hard panisch janken als we wegliepen. Dus weer uit z'n bedje gehaald, gekalmeerd en toen ben ik ook maar naar bed gegaan want dan weet hij tenminste dat ik naast hem lig. Vannacht weer om de haverklap wakker en huilen, handje vastgehouden, viel hij weer in slaap maar na korte tijd steeds weer wakker en steeds harder huilen. Uiteindelijk tussen ons in genomen. Ik weet dat hij daaraan kan gaan wennen maarja zoals al eerder geschreven wat doe je dan? hysterisch laten krijsen zodat je zeker geen oog dichtdoet? ook al zou ik oordoppen indoen dat hoor je er dwars doorheen. Ik weet niet wat het is, krampjes tandjes? niet alleen willen liggen? een combinatie? want het is niet elke nacht even erg maar de laatste dagen weer wel. Terwijl het zo'n vrolijk en blij jongetje is zodra hij wakker is. Zat er vanmorgen weer even doorheen. Gisteren weer ruzie met H. omdat we beiden weer erg op ons tenen liepen en vanmorgen weer woorden. Nu gelukkig weer goed. Kan me nog herinneren dat hij weleens van 19 tot 2 uur sliep toen hij net geboren was en ik al riep jeeeeej hij slaapt al door. Had ik mijn mond maar gehouden! er is werkelijk geen pijl op te trekken. Ik ga maar eens iets opzoeken over babymassage.

Geplaatst

Het is toch wat met al die niet slapende kindjes hier zeg... Zo rot voor jullie allemaal.

Ceeke, spannend dus hoe lang je nog moet blijven. Zijn jullie nog samen?

Eef, spannende veranderingen voor jullie. Gezellig dat je straks zo dichtbij zit. Ik zie opties voor af en toe afspreken :-).

Henne, ik verbaas me elke keer weer over die enorme haarbos van Th. Zo grappig. Ik vind dat je nu op foto's ook wel duidelijk trekjes van jou kunt zien.

Hier een beetje te druk allemaal. Net 3 dagen acu opleiding gehad. Zo interessant, maar ook nog zo ingewikkeld. Het duizelt me echt na die dagen. Dat schijnt normaal te zijn en allemaal goed te komen, maar is toch frustreren. Extra frustraterend vind ik het dat ik het zo druk heb met alles rondom de praktijk dat ik weinig aan echt studeren toe kom. Vanmorgen mezelf naar yoga toegeschopt. Wilde liever de hele dag slapen, maar dat schiet ook niet echt op natuurlijk. Vanmorgen dus mijn ouders uitgezwaaid (zijn nu weer onderweg naar S.panje) en daarna naar yoga. Achteraf altijd blij dat ik gegaan ben. Maakt mijn hoofd wat minder watterig. Vanmiddag ook nog even met paard en hond het bos in geweest. Lekker om even buiten te zijn en uit te waaien. Net maar weer wat nuttige dingen zitten doen. Voor april de boekhouding van 2012 weer inleveren. Altijd zoveel werk. Nog even rommelen en dan op de bank. Ben gewend aan weekend van 3 dagen (vrijdag altijd vrij), maar nu door opleiding alleen vandaag dagje vrij. Voor mijn hoofd en lijf echt veel te weinig. Komende week ook weer 3 dagen werken en dag voor werk naar Maastricht. Wordt dus weer een (te) drukke week. Zo balen, maar gewoon even niks aan te doen.

Geplaatst

Even kort, erg moe. Th heeft bijna een hele voeding bij mij uit de fles gedronken! En ik vond het heerlijk ontspannend, kon echt genieten wat met borstvoeding juist zo moeilijk is. Wel wat last van stuwing dus langzaam afbouwen. Stapje voor stapje werd er al gezegd. Nu eerst weer afwachten wat de nacht brengt.Dikke knuf voor iedereen, veel meiden die het zwaar hebben op het moment.

Geplaatst

Mogge meiden, Th vannacht weer 7 en 3,5 uur. Dat lijkt voor nu zijn ritme te zijn, mij hoor je niet klagen. Enige is dat we ook de keerzijde van de speen hebben ontdekt: huilen als hij hem kwijt is. Drie keer eruit vannacht na de voeding, dat was wat minder want eerder sliep hij vrijwel gelijk weer in. Het zal wel een faaaaase zijn ;-)

Nog steeds erg moe en ook duizelig/suizende oren, dus vandaag proberen veel te rusten/slapen en ook wat frisse lucht te pakken.

Fren succes vandaag bij osteo, ben erg benieuwd.

Esther jullie nacht ook oké?

Sen wat kunnen slapen? En Mik?

Ik ga snel douchen -kun je maar beter gedaan hebben- en dan nog even plat.

Geplaatst

ik ook henne, aan de ene kant sceptisch wbt osteo, want ansich is er natuurlijk niks met haar aan de hand, aan de andere kant zoveel succesverhalen gehoord en gelzen dat ik een instellking heb van 'baadt het niet, dan schaadt het niet'. Vannacht ineens weer niks aan de hand: 19.30-6.30 uur. Prima dus. Nu vertelde vin wel dat ze superveel gegeten had gister, dus wellicht is dat wel de oorzaak: nit eten is niet slapen. Punt is alleen dat ze zo strond eigenwijs is, dat je er ook echt geen hap inkrijgt als zij besloten heeft niet te willen eten...

Geplaatst

Kalimera meiden!

hier de kogel door de kerk. Ik ga weer aan de pil om weer een stapje rust te creëren en ook om die maandelijkse teleurstelling te voorkomen. En mss dan over een jaar aan de prikpil.

verder niet veel te melden. Deze week weer vroegertjes. Ben nu al moe. Oja, schildklier laat ik woensdag testen. Had zaterdag via m'n vader mijn suiker laten meten, nuchter tegen 11 uur zoiets was ie 4,9, dus wel goed.

vervelend dat jullie slechtslapende kids hebben en zo brak zijn. Maar het zal zeker goed komen.

Ceeke, is er al zicht op wanneer je weer mag vliegen? Hoop niet dat er iets ernstigs nog aan de hand is met je oor en geen blijvende schade! E dan nog de verwerking van het nieuws van je zus. Tuurlijk heeft dit impact en waarschijnlijk nu nog te verdoofd voor een emotionele reactie. Jullie hadden hier toch naar toe geleefd, de ecd. En dan deze verandering. Alsof de beslissing voor jullie gemaakt is/wordt/lijkt te worden. Hoop at jullie eruit komen. Jullie zijn een sterk koppel! X

Geplaatst

Tool ik hoop ook zo dat jij je rust ook eens kan vinden. Jullie hebben voor nu je beslissing gemaakt, moeilijken hopelijk geeft het je ook rust en kunnen jullie verder....XXX

Tool om 11 uur nuchter suiker geprikt? Dus niet ontbeten? Misschien kan je vis de huisarts eens een dagcurve aanvragen, daar heb je meer aan dan aan 1 x meten. Maar als dit een waarde was ongeveer 3 uur na het ontbijt is dat heeeeeel netjes hoor.

Henne lekker he zo'n goede slaper? Hier hebben wij daar over het algemeen ook niet over te klagen. Fijn dat hij bijna een hele fles heeft gedronken. Was het bijna vergeten, maar de poedertorentjes gaan vandaag op de post.... Oeps...

Ceeke nog even spannend dus. Hopelijk een goede controle vandaag en idd geen blijvende schade, wat zou het zuur zijn om die hobby door zoiets niet meer te kunnen doen :( Sterkte.

Fren appart zeg, niet eten is niet slapen. Je kan het er zeker niet inproppen, maar alleen daarom zou de neiging om het te doen er al zijn. Strijd rondom eten is al zwaar genoeg, maar als ze daardoor niet slaapt dubbel zwaar. Hopelijk kan de osteo toch iets voor haar betekenen. Het menselijk lichaam zit zo ingewikkeld in elkaar dat het een het andere soms lijkt te blokkeren wat je nooit gedacht zou hebben.

Hier weer rustig en vroeg opgestart. Dagje vrij nog met mijn kleine spookje en wil mijn powerpoint vandaag ver klaar maken. Nu ligt spookje weer te slapen en ik ga eerst de restanten behang opmeten en goed oprollen. Rotklusje, maar moet ook gebeuren. Gisteren de eerste hoek behangen afgemaakt en vanavond de planken halen en ophangen. Kan de volgende hoek leeg en behangen worden.

Geplaatst

morgen dames.

tool, vraag de yasminie aan de dokter. Is de pil waar je het minst van aankomt volgens mijn gyn.

Henne, het is een ritme. Succes meid.

Fren, wat een koppie zit er op dat meisje zeg. Echt een eigen willetje.

Ceeke, zoals tool schrijft, is er al iets meer bekend wanneer je weer mag vliegen? Ik zou helemaal gek worden.

Hier gedacht dat we de schuifdeuren van de pax kast wel later konden kopen. Helaas die maat deuren is er helemaal uit. Ja in haarlem nog een aantal , maar 600 euro voor 2 deuren vindt ik iets te gortig.Gelukkig hebben we genoeg ruimte voor gewone deuren. Dus die maar uitgezoch. Verder nog naar opties voor de keuken gekeken. Daarna lekker appeltaart met thee bij la place en relaxed naar huis.

Ben ontzettend moe, zere ogen en voelt alsof ik de hele dag heb lopen janken.

San, jullie lekker bezig op zolder.

Kaartje, jij druk met opleiding en werk. Wel even lekker paardgereden en uitgewaaid.

Succes allemaal en dikke knuffel.

Geplaatst

oh balen van die deuren zeg! Gelukkig passen draaideuren ook. ZZou wat zijn zeg. Lekker genoten van appeltaart hmmm. Wij hadden gisteren ook appeltaart gehad van de buren met een busje slagroom. Heerlijk, maar niet echt lijnproof hih.

Maar nu aan het 3e weekmenu van Son.ja bezig en allebei aardig aan het gewicht verminderen. ben begonnen op 87 en vanmorgen 83,7!!!! ondanks dat we er onze eigen draai aan geven. De aantallen die in het boek staan zijn echt veel te weinig. We smokkelen zeg maar een beetje, maar het gaat goed. Straks weer stilstand even en dan is het moeilijk om vol te houden. Het begin is er. Over anderhalve kilo zit ik weer op het gewicht van start eerste icsi dus dat is niet slecht al zeg ik het zelf.

Geplaatst

Goed San, mooie start! Ik vreet mezelf op het moment een ongeluk om Thomas bij te houden. Benieuwd hoe dat gaat als we verder afbouwen.

Ruby wat stom van die deuren zeg. Nu dus toch draaideuren. Welke hebben jullie gekozen!

Fren wat een madammeke die F. Maar misschien kan Osteo daar toch iets mee, dat eten.

Sen had jij al reactie van de osteopaat?

Wen een kaartje kunnen kiezen? Er zijn zoveel stijlen en keuzes. Wat gaat het nu ook snel bij jou zeg!

Babeth alles goed? En simba?

Dublin heb jij al meer duidelijkheid?

Geplaatst

@rubster kan he de yasmine ook doorslikken? Ik moet nl op advies van Leuven de pil continu doorslikken? Toevallig dat ik vanmorgen met de dokter heb gebeld voor een nieuwe pil omdat de cerazette speciaal voor borstvoeding is en daar zijn we deze week mee gestopt! Althans mijn zoon haha ik had nog wel even willen doorgaan...

Geplaatst

Ik ga waarschijnlijk de pil slikken die ik ook bij de IVF in Maas.tricht heb geslikt. Ook niet veel van bijgekomen. Ik zou in de teambespreking worden meegenomen.

san, denk dat ik ook meteen nog een keer m'n suiker laat testen woensdag. Had idd nog niet ontbeet. Was te laat opgestaan en meteen doorgegaan naar m'n ouders voor de belasting. Daar meteen aan begonnen en daarna pas getest.

Goed zeg, dat jullie al zoveel kwijt zijn. En goed dat julle wat smokkelen bij Son.ja. Is idd veel te weinig wat ze opgeeft. Heb het ook ns gedaan en toen gaf ik nog 3 keer per week les,en met name de woensdagavond was afzien met twee lessen.

Ruby, balen vd deuren! Lekker...appeltaart...geloof dat ik nog n keer ga bakken, hihi.

rustig aan meid!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden