Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Tool, mag je best zeggen hoor. Liever realistisch dan schone schijn :) We wachten af, maar hebben weinig hoop hoor... Heb liever duidelijkheid dan dit halfbakken gedoe. Daar kan je echt niets mee.

Hier de kleine meid net opgehaald door opa. Vandaag i.p.v. kdv lekker naar opa en oma. Even geen nieuwe virusjes ophalen, maar herstellen van wat er nog in haar lijfje zit.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Schildklierwaarde en suiker waren goed. Ga dadelijk een printje ophalen. Suiker was 4,8. Schildklier weet ik niet, maar zag er wel goed uit. Dus daar gaan we dan vanuit.

Misschien dat een diëtiste dan toch niet zo'n slecht idee is. Eens kijken hoe lang ik het kan volhouden zonder te snoepen, hihi

Geplaatst

Tooltje, suikers laten staan. Dan merk je ook al dat je meer energie krijgt. Ik had dat bij 3 dagen al.

Verder denk ik dat je goed weet wat je valkuilen zijn. Maar die stok achter de deur van het wegen bij een dieetiste/gewichtsconsulent kan best werken hoor.

Dikke knuffel

Geplaatst

ik denk dat bij mij de grootste boosdoener de blikjes energy zijn. Ik vind ze te lekker om te laten staan. Ik drink ze niet eens om energie te krijgen, maar vind het gewoon lekker...is zoet, maar toch niet mierzoet...

Geplaatst

Lieve tool, kijk eens wat er in zit.. Suiker, suiker en nog eens suiker. Echt als je dan toch iets zoetigs wil neem dan fruit. Of een vers geperst sapje o.i.d.

Echt en als je dan ook nog snaai behoefte krijgt, neem dan gemengde noten ongezouten, zonder pinda's. 1 handje. DAt zijn de tips die ik heb meegekregen vanmorgen.

succes meid.

Geplaatst

he Ruby, ik weet het:oops: , maar vind het zo lekker...ik neem ook als tussendoortje nootjes (een handje walnoten) of een stuk fruit. drink voldoende water en thee en om 10 uur in de ochtend gaat een blikje eraan, tenminste op de werkdagen en ook niet iedere dag.

Ben er een tijdje van af geweest, maar ik kon de lok niet meer weerstaan...:busted2:

ben niet sterk genoeg....:crybaby2:

Geplaatst

Oh Tooltje toch foei foei foei hihi. Tja de theorie he?? Ik denk dat het meestal de uitvoering is waar het aan schort. Sterkte.

Ik ben zelf ook gestopt met overal suiker in te doen, scheelt echt een hoop!!!! Eerst een week hoofdpijn gehad. Frisdranken en koekjes de deur uit!! sorry voor onverwacht bezoek hihi. die kunnen een appel bij de koffie krijgen. Niet helemaal suiker uitgebannen, maar wel veel minder. Scheelt ook voor je energie idd. Succes meis!!!!

Ik ging ook naar de diëtiste, maar hier was het geen succes. Dat was voor mij niet de goede stok achter de deur..

Gelukkig zijn je suiker en schildklier in orde.

Dublin duidelijkheid is beter dan dit halfbakken gedoe. Maar wat hoop ik op positieve duidelijkheid voor jullie!! Fijn dat je meisje bij opa en oma terecht kon om eerst helemaal goed op te knappen.

Wat een weer op de fiets zeg!!! wind, wind, wind. Nu aan het luisteren naar een zingende R, na zijn slaapje naar opa en oma brengen. Dan hebben wij een avondje vrije handen en hoeven nergens op te letten. Zal wel raar zijn in mijn eigen huis slapen zonder R. Dat zou voor het eerst zijn.

Es mijn gedachten zijn bij jullie XXXX

Geplaatst

San ik vind die torentjes op zich superhandig, gebruikte het bij de oudste ook regelmatig maar ik ben met deze twee gewoon veel minder onderweg...

Tool balen zo'n verslaving. P maakte laatst de opmerking dat we (N en ik maar vooral ik) eigenlijk stiekem best veel frisdrank dronken, hij brengt namelijk altijd de lege flessen weg... Dat was een eye opener want ik had het zelf niet zo in de gaten en let er nu erg op, hoogstens 2 glazen op een avond/per dag.

Mijn verslaving is ijsthee, heerlijk. Dacht altijd dat dat gezonder was dan andere frisdrank maar schijnt weer tegen te vallen?

Es hoe gaat het met je/jullie?

Geplaatst

ik drink eigenlijk nooit frisdrank of zoete dranken, maar altijd limonade. Op aanraden van de dietiste 2 jaar terug overgestapt naar suikervrije limo, scheelt toch weer. Vin drinkt inderdaad ook veel icetea, heb hem nu op de zero-versie gezet, want al die suiker begon toch wel te plakken... hij drinkt in zn eentje 3-4 flessen per week leeg...

Geplaatst

Ik heb weer gelezen dat light dan eigenlijk ook niet goed is dus ben weer naar gewone overgestapt sinds ik gelezen had dat als zoetstof vaak aspartaam wordt gebruikt en dat is slecht voor hoge bloeddruk...

Wat drink jij voor suikervrije limo?

Geplaatst

A drinkt van barleduc de spa rood met een vleugje citroen erin. HEt heeft een gele dop volgens mij.

Suiker is een echte verslaving. Helemaal uitbannen kan je het niet, want het zit overal in. Maar drastisch minderen is een hele goede optie.

De frisdrank is de bubbeltjes ook niet goed hoor. Ik drink af en toe appelsientje sprankel met stevia.

Stevia is een goede plantaardige vervanger.

Geplaatst
He wat leuk ik zie ineens dat de drieling 1 jaar, 1 maand, 1 week en 1 dag oud is vandaag hihi!

ja, was mij ook al opgevallen, grappig.

Ik heb eigen merk limo van appie of dirk. Zal ook wel zoetstof inzitten, maar daar maak ik me niet zo'n zorgen over...

Geplaatst
A drinkt van barleduc de spa rood met een vleugje citroen erin. HEt heeft een gele dop volgens mij.

Suiker is een echte verslaving. Helemaal uitbannen kan je het niet, want het zit overal in. Maar drastisch minderen is een hele goede optie.

De frisdrank is de bubbeltjes ook niet goed hoor. Ik drink af en toe appelsientje sprankel met stevia.

Stevia is een goede plantaardige vervanger.

ik ben in onderhandeling over een boiek dat je helpt je suikerverslaving te boven te komen... lijkt me dat er wel markt voor is!

Geplaatst

Even kort, net de huisarts gebeld en helaas nog niets binnen. Was ook geen cito en mazzel kunnen wij volgens mij gewoon niet hebben ;-0 Geduld hebben tot a.s. maandag dus... Weet niet of iemand het weer voor het komend weekend al heeft gezien, maar denk dat emigreren of niet uit bed komen de beste opties zijn.... Zondag een gevoelstemp van -15 graden, BAHHHHHHH

Geplaatst
Ik heb weer gelezen dat light dan eigenlijk ook niet goed is dus ben weer naar gewone overgestapt sinds ik gelezen had dat als zoetstof vaak aspartaam wordt gebruikt en dat is slecht voor hoge bloeddruk...

?

Dat had ik ook gelezen, dus wij hebben ook weer alle light varianten de deur uitgedaan.

Nou drink ik sowieso niet zo veel frijsdrank. Veelal gewoon water of water met limonade. Daar staat dan wel weer een wijntje of roseetje tegenover...hi,hi.

Geplaatst

Dublin, bah nog geen zekerheid.Weer 2 dagen afwachten. Hoe voel jij je eronder?

En inderdaad het weer...brrrr.....dat beloofd kou. Bah! Ik ben zo toe aan een heerlijk zonnetje.

Geplaatst
Even kort, net de huisarts gebeld en helaas nog niets binnen. Was ook geen cito en mazzel kunnen wij volgens mij gewoon niet hebben ;-0 Geduld hebben tot a.s. maandag dus... Weet niet of iemand het weer voor het komend weekend al heeft gezien, maar denk dat emigreren of niet uit bed komen de beste opties zijn.... Zondag een gevoelstemp van -15 graden, BAHHHHHHH

dublin, wat waardeloos!!!

En die gevoelstemp... ik moet hockeyen met blote benen, brrrrr!

Geplaatst
ik ben in onderhandeling over een boiek dat je helpt je suikerverslaving te boven te komen... lijkt me dat er wel markt voor is!

laat dat boek maar komen...zeer geïnteresseerd.

ben zelf nu ook aan de icetea. Drink overdag al anderhalve liter water. En thuis dan icetea. Maar zoveel drink ik thuis niet. Hooguit 2-3glazen (geen grote glazen btw,

Geplaatst

Ik zit al twintig jaar suikervrij. Of eigenlijk suikerarm, want wat bijvoorbeeld in ketchup, ketjap of een beschuitje zit dat eet ik wel (al neem ik dan zoute ketjap en 'balans' ketchup). Het is goed te doen hoor, geen koekjes, geen zoete dingen op brood en geen frisdrank idd. En van die verstopte suikers in bijvoorbeeld muesli ed. Tip: mij is ooit verteld dat de ingredienten op een verpakking genoemd worden in volgorde van hoeveelheid. Dus als suiker/glucose ed als een van de eerste gemoemd worden....

Ik eet zelf wel gewoon suikers uit fruit, dus vruchtensap en jam zonder toegevoegde suiker. En honing. Er zijn genoeg alternatieven, ook zonder zoetstof. Al is het ook maar wat je daaronder verstaat. Bijvoorbeeld maltitol is geloof ik van tarwe of maïs ofzo gemaakt. Is dat dan een 'zoetstof', toch een geraffineerde suiker...? Het blijft lastig hoor. En de discussie over aspartaam kun je ook twee kanten op volgen, de een zegt dit, de ander dat. Met stevia idem dito.

Het is net als met poedertorentjes, diaper champs, voetenzakken ed: meningen verschillen :-D

Geplaatst

Ook nog even een babyvraagje: Th trilt af en toe met z'n beentjes bij het verschonen, maar nu net trilde hij met z'n hele lijfje. Hij komt totaal niet ziek over, is alert, niet warm oid. Herkent iemand dit? Soms is het ook na het badje, maar we denken dat hij het dan gewoon een beetje koud heeft. Het kamertje is wel op temperatuur, maar natuurlijk niet zo warm als een badje.

Pfff, maakt me net echt even zorgen, maar hij drinkt gewoon, huilt gewoon ;-) , plast gewoon....

Geplaatst

Lijkt mij dat ie het koud had, maar dit op basis van wat jij schrijft. Kamertje zal namelijk voor blote benen en billetjes toch echt wel fris zijn...

Geplaatst

Henne, J trilt ook weleens met zijn handjes en beentjes maar dat is dan van opwinding. Als ik bijvoorbeeld thuiskom van mijn werk en hij zit in het wipstoeltje dan gaat hij helemaal shaken. Ik dacht eerst ook wat is dit nou maar is dus gewoon opwinding

Dublin, wat zenuwslopend zo meid. Ik blijf duimen voor jullie

Vanmorgen paspoort aangevraagd voor J. maar nu vraag ik me af hoe ik nou eigenlijk bij de douane kan aantonen dat hij mijn zoon is. Wij zijn immers niet getrouwd dus dragen beide een andere achternaam. Iemand hier ervaring mee?

Vanmiddag bij de osteopaat geweest. Verteld over de verslechtering van mn plasgedrag(urineverlies). Vond hij vreemd, heeft nu o.a. daarop gericht behandeld. Verder zaten de wervels in mn onderrug alweer vast en kreeg hij ze amper los. Nek kreeg hij ook niet los, kwam door/vanuit mn maag(?) zei hij. Ik zie het verband niet maar het zal wel. Hij heeft weer een uur lang lopen duwen en trekken aan me. Na afloop niet moe/misselijk zoals vorige keer. Even afwachten nu...

Geplaatst

Als ik last van m'n darmen heb gaat Osteo ook met nek aan de gang. Schijnt allemaal met elkaar in verband te staan.

Trouwens nog tips voor m'n mbt urine verlies? Hier helaas ook last van. Bekkenbodem spieren zijn ook echt slap cq niet aanwezig

Trillen is denk ik kou, hou het in de gaten. Die wind gaat gewoon ook overal doorheen, walgelijk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden