Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

In de zwangerdoos zat idd alcoholvrij bier, maar dat snap ik ergens nog aangezien je dan geen alcohol mag. De doos van pr.ental stelt idd niets voor, die van et.os gaat nog wel.

Pfff, Th kwam vannacht al om twee uur en vervolgens nu om vijf (zes). Was de laatste tijd drie-halfzeven dus baal beetje. Op deze manier kom ik dan ook met zes flessen niet uit, beetje smokkelen dan maar. Das dan weer nadeel van fles, dat je minder snel nog even wat bijgeeft. Gewoon doen eigenlijk.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Henne misschien is hij zijn eigen tijden een beetje aan het verschuiven?? en komt ie dan overdag ook op andere tijden die hij prettiger vind, maar voor jullie misschien onhandig uitkomen. Oh dit ga je nog vele keren met vele dingen meemaken. Maar snap dat je beetje baalt.

Oh die nieuwsbrieven, werd er ook helemaal sjacho van. En van sommige kon ik me niet eens afmelden, daar had ik ww voor nodig die ik nooit had ingevoerd. Zo vreemd.... Ach ander emailadres en het probleem is opgelost :)

Hier zou ik voor de brunch wraps met zalm meenemen. gisteravond het smeersel voor op de wraps gemaakt en wat denk je, grandioos mislukt, veel te dun en zo ontzettend zuur van smaak. natuurlijk niks anders in huis en alles dicht hier in de buurt. Dan maar gewoon zalmplakjes netjes op een bordje draperen en op een broodje leggen. Het is niet anders :(

Geplaatst

Hey meiden,

Ben ik weer eens :)

Af en toe lees ik wel mee, maar niet zo veel, dus ben niet echt op de hoogte.

Wel begreep ik dat Babet en Simba weer in de race zijn, toi toi toi voor jullie.

En ook las ik verdrietig nieuws voor Dublin, sterkte!

Es, het gaat beter met jullie kleine meisje, gelukkig!

Met mij gaat het eigenlijk goed kan ik wel zeggen. Wel erg druk op werk, maar dat vind ik wel fijn. Ik ben pas met een cursus Medische teminologie begonnen wat veel tijd vraagt. Veel droge stof leren. Moet ik weer even aan wennen ;) En ik heb een sollicitatie lopen intern. Woensdag heb ik mijn 1e gesprek. Super spannend allemaal, en merk dat ik mijn uitdaging in mijn werk aan het zoeken ben. Zoals Eef wel eens zei, 1 deur dicht, andere deuren gaan open.

Bij manlief op z'n werk gaat het momenteel kl*te, het ziet er nu echt naar uit dat de stekker er uit gaat. Dus weer veel onzekerheden. En vind maar eens een nieuwe baan.... We kunnen niet anders doen dan afwachten en hopen dat het wel weer eens goed komt.

Meiden, ik wens jullie allemaal fijne dagen, xxx

Geplaatst

Hoi meiden,

allemaal hele fijne paasdagen toegewenst en Fren, sterkte :( ik kan me voorstellen dat je nu liever thuis was geweest, een slopende werkopdracht op locatie zo te lezen.....

Guusje fijn om horen dat jij je volledig op nieuwe mogelijke kansen binnen jouw werk kan richten, best pittig nietwaar om weer na zo'n tijd te gaan studeren? Alleen de situatie bij je man op het werk is echt klote zeg!

Henne ik kan me nog herinneren dat ik zo blij was als I een soort van ritme had en voor ik het wist was het weer aan het veranderen. Mbt de voedingen, ik had het destijds ook weleens tegen Es verteld, I kon echt erg wisselen, dan zat er maar 2 uur tussen en dan ineens 5 uur, ik dacht vaak ik kom niet uit maar dat was toch iedere keer het geval, soort van kv op verzoek.

Het scheelde denk ik wel veel dat ze al vroeg heel wat uren ' s nachts doorsliep waardoor het minder belastend was.

I ligt momenteel te slapen, zodadelijk even naar mijn moeder. Het gaat goed met haar, deze keer totaal geen last van de staaroperatie, een heel verschil met de vorige keer gelukkig.

ben benieuwd morgen bij dr. S, vorige keren werd bij mij de punctie ingepland toen enkele follikels 16mm waren en de rest kleiner, ( 2 dagen later de punctie) gisteren waren er 2 17mm en de rest kleiner....ben erg benieuwd hoe hij er zal reageren, de afgelopen week waren de metingen door collega's gedaan ivm Zijn vakantie.

zo'n verschil per kliniek/ zkh. Brussel keek niet alleen naar de grootte van de follikels maar ook naar de bloedwaarden.

lastig maar ik moet echt proberen ( weer) om te vertrouwen op de kennis van hen die ervoor geleerd hebben ;-)

Geplaatst

Pfff, net een foto van vin via de app: fiene in weer een nieuwe paasjurk door oma gekocht. Is het heel stom dat ik dat echt niet leuk vind? Ik wil dat m'n meisje op feestdagen kleding draagt die wij voor haar kopen, niet de verplichte paas of kerstjurk van oma. Is best een leuke jurk hoor, maar gaat me om het principe...

succes babeth!

Geplaatst

Fren dat zou ik ook hebben hoor. Het is jouw meisje, niet haar pop.

Babeth ik vind zelf 16mm heel klein, daarbij ging het bij mij altijd mis, in vb laten ze ze rustig 20mm worden. Wel met deca dan, niet met cetro...

Guus, erg fijn dat je zo positief klinkt. Gelukkig heeft het leven meerdere deuren naar geluk en voldoening, al zullen bepaalde gesloten deuren altijd op de achtergrond (en soms opeens weer op de voorgrond) aanwezig blijven.

Ik ga ons paasdiner klaarmaken, soort van last minute: beenham met krieltjes, bloemkool en sla. Thomas ligt in bed na massage, badje en een flinke fles. Denk dat hij idd aan het schuiven is, maar mag ook: bijna vijf kilo en richting de twee maanden kan hij langzaamaan van zes naar vijf flessen.

Geplaatst

Ha meiden. Ik kom even snel aan de meldplicht voldoen.

De verkoudheid begint echter nu een beetje zn tol te eisen en ik ben de hele dag al niet lekker en fit. Vandaar even kort en ook ego.

Ik hoop morgen weer wat uitgebreider te reageren.

Fijne avond allemaal.

Geplaatst

Tooltje!! Too much information inderdaad! :-)

"Caro straks ga je de bram-brul nog missen???????"

Nou San, ik heb hem net ruim een uur mogen horen in de auto... Wie zei er ook alweer: als je de straat bij je ouders uitrijdt slapen ze? Uhuh... Bram heeft de hele weg bijna gebruld en Kaat ging het laatste kwartier meedoen want toen was ze haar speen kwijt en die kon grote zus in het donker niet meer vinden, pfff...

Verder was het een gezellige dag en hebben ze vanmiddag heerlijk geslapen en leuk gespeeld, maar dit doe ik dus niet meer: of we blijven slapen of ik rijd overdag terug... Was zo blij dat P er niet bij was, dan was die nog chagrijnig geweest ook...

Geplaatst

Balen Caro, zijn ze thuis wel gewoon gaan slapen?

Zit hier allerlaatste borstvoeding te geven :-(

Btw: is naast luier plassen teken dat we aan maat2 toe zijn? Vind 1 nog niet echt strak ofzo maar wel tweede dag op rij nat pak en bed.

Geplaatst

Fren kan me je gevoel wbt de jurk goed voorstellen, zeker omdat ze er vanuit gaat dat F deze jurk ook draagt voor de op haar bedoelde dag...

Wen hopelijk knap je nog een beetje op voor het grote werk gaat beginnen...

Tool het is dus gezellig geweest.. Dat je tijdens tijd hebt om op het forum te zitten hihi

Caro frustie zo'n rit naar huis... hopelijk zijn ze vanacht braaf geweest?

Henne je laatste bv, emo momentje. Kan best zijn hoor dat maatje 2 luier dan beter is. R had het ook en bij maatje groter dus niet meer. Je kan ook voor de nacht maatje groter en overdag nog het kleinere maatje.

Es jij ging vandaag samen met G op stap dacht ik?? Veel plezier!!

Hier doet R het fantastisch. Vrijdag bij schoonzus geslapen, we hebben hem zaterdagavond daar uit zijn bedje geplukt en thuis geslapen. Zondag weer de brunch bij schoonzus dus weer geslapen overdag daar. Vanacht heeft hij van kwart voor 7 tot 7.30!!!! geslapen. Wat hebben wij toch een geluk dat hij slaapt waar we hem neerleggen.

Vanavond na het eten weer naar huis. Dan kunnen we weer bijkomen van deze drukke dagen....

Geplaatst

Foto gemaakt Henne?

Ja ik zou over gaan op maat 2. Bij mij was doorlekken een teken dat ze toe waren aan een grotere maat, Bram eigenlijk en Kaat ging daar in mee. Je kan de maatjes 1 dan overdag opmaken en maat 2 alvast 's nachts beginnen, tenminste zo deed ik het.

Gelukkig vannacht goed geslapen, tot half 9 dus eigenlijk half 8 wat vroeg is voor hun maar ja, door die zomertijd maakt het niet uit. Zelf ben ik wel steeds om 7 uur wakker de laatste tijd en dan kan ik niet meer slapen, balen is dat.

Vandaag maar rustig aan doen, weet niet hoe laat mijn zus weg gaat, die slaapt nog...

Geplaatst

We zijn weer thuis! Echt leuk en gezellig gehad. Lekker gegeten gisteren, genoeg alcoholische versnaperingen erbij en vandaag nog naar sche.vening.en geweest. Strandwandeling van 2 uur dik. We aren er gelukkig op tijd, want toen we richting huis gingen stond aan de kant richting den haag toch wel een behoorlijk lange rij, zeg maar file.

henne, laatste bv gehad? Mooi dat je het hebt vastgelegd. Zal zeker een emotioneel momentje zijn geweest.

babeth, woensdag de punctie, morgen dus spuitvrij! Whoehoeeeee! Hoe laat moet je?

simba, ben je ook al begonnen of laat de bongi nog op zich wachten?

caro, zag een leuke foto voorbijkomen van een lekker soepje en b.ram die er ook veel zin in had. Mmmm

allemaal een fijne Pasen gehad?

Geplaatst

Tool, fijn dat je zo lekker genoten hebt!

Babeth, woensdag de punctie. Spannend!

Henne, laatste bv gehad. Th heeft het belangrijkste meegekregen en voor jou pijnvrij. Daar heeft th ook wat aan! Mooie foto op de app.

Hier vandaag iest opgeknapt. Nog wel weinig energie. Dus zo strakjes bijtijds mn bedje in. Tot morgen allemaal.

Geplaatst

Hoi meiden,

Rustig hoor op het forum ;)

Wen, alles nog stil bij jou? Ik vind het weer zo spannend worden! Sterkte met de laatste loodjes.

fren, beetje late reactie maar kleding voor speciale dagen koop ik ook echt het liefste zelf hoor, gelukkig vond je het wel een leuk jurkje ;-)

Tool ik moest echt lachen om jouw berichtjes, ze waren kort maar er werd meer als genoeg gezegd ;), fijn dat jullie zo genoten hebben!

San, ook drukke en fijne dagen achter de rug hè, inderdaad fijn dat R. Zo makkelijk ergens anders slaapt.

Simba jij nog op en neer moeten rijden voor de uitgangsecho? Volgens mij hebben jullie het ook erg maar jullie zin en geniet Sanne ook volop.

Es, hoe is het nu met J.? Ik hoop dat ze niet te lang uit haar doen was na jullie verjaardagsuitje?

Vandaag was dr. 'S. Weer aanwezig, wat een drukte zeg!de Duitse kentekens waren op een hand te tellen;)

vanavond de pregnyl en woe om 9.00 de punctie, vroeg van huis dus, ik heb even gedacht om I die nacht bij opa en oma te laten slapen maar vanaf dat moment dat ik dat idee had kreeg ik alleen maar buikpijn, ik ben er nog niet aan toe denk ik?

woe punctie en de tp op zaterdag of maandag, spannend. Ik ben ook vooral benieuwd of de acupunctuur deze keer verbetering gebracht heeft in de zaadkwaliteit..

Geplaatst

Ik ben ook echt een doos he. Vond Th wat warm en klammig, temperaturen: 37.2. Niks aan het handje dus, maar ik zit me toch zorgen te maken :-( Hij heeft ook sinds een dag of twee heel veel pukkeltjes (babyacne??) en hij blijft maar snurken, snotteren en rochelen zonder echt verkouden te zijn. Dat doet hij trouwens al vanaf het begin, schijnt er ook bij te horen,maar alles bij elkaar .....bleeeeghghhhh..... Realiseer me dan weer heel erg hoe diep die angst nog steeds zit dat er iets gebeurt. Wordt nog lachen als hij volgende week na de eerste prikjes echt koorts krijgt :-/ Ga maar naar bed, heb weer nachtdienst.

Wen, beterschap! Hoop dat je ijsbeertje nog even wacht tot jij weer wat fitter bent. Ik ga morgen trouwens de puckababy halen bij Sen.

Babeth de pregnyl vanavond, laatste prik. Als jij er nog niet aan toe bent, I nog niet laten logeren hoor. Ik kreeg als advies om een week lang buurvrouwen ed te vragen smiddags een paar uurtjes op te passen zodat ik bij kan slapen, maar dat zie ik ook nog niet zitten. Hoewel het echt goed voor me zou zijn denk ik dat ik geen oog dicht zou doen.

Geplaatst

Henne Th doet het toch super??? Moeilijk hoor dat je nog steeds zo angstig bent. Kan je daarmet iemand over praten?? Die kleine guppies voelen moedertjes zo fijntjes aan en reageren daar ook weer op!! Hopelijk is J nuchter genoeg om je met beide beentjes op de grond te houden?? XX

Tool toppie weekend gehas dus. Lekker hoor.

Babeth noet laten logeren hoor als je er nog niet aan toe bent. Dan heb je toch geen rust in je lijf. Hoe ga je het dan met I doen. Komen opa en oma? Of breng je haar zo vroeg daar heen? Fijn morgen een dagje spuitvrij en woensdag de punctie...

Wen lekker slapen....

Hier weer thuis. Was een druk, maar geweldig leuk weekend. Vandaag nog even uitgewaaid in Hoek van Holland. Net als bij jou Tool was het filerijden. Zowel op de heen als terugweg. Is altijd met zulk weer. Meer dan achteraan in de rij aansluiten kun je niet hihi.

Ik duik hier ook lekker mijn bedje in, ben moe en twee vroege diensten voor de boeg... trusten allemaal

Geplaatst

Henne wel herkenbaar ergens....M zegt altijd dat ie vind dat ik een supermoeder ben totdat I iets mankeert, dan bel ik nog net niet 112, Tuurlijk overdrijft hij maar als er iets is dan ben ik echt in alle staten....

Ik denk ook echt dat op ik dan geen oog dicht doe hoor, mijn schoonmoeder is er woensdag om 6.15 uur

Geplaatst

Arme schoonmoeder... maar inderdaad als je er nog aan toe bent niet doen anders doe je geen oog dicht...

Henne hij hoeft geen koorts te krijgen van de prikken he, misschien heb je geluk. En gerochel hoort er echt bij, laat ze op het cb nog even extra goed naar zijn longetjes luisteren. Probeer je niet te veel zorgen te maken als het niet nodig is, kost zoveel energie...

Ga zo mijn bedje in, hadden weer brullende Bram die er tot 2x toe uit is gehaald, pfff... jammer dat het weer mis was maar niks aan te doen. Zal ooit wel stoppen en vergeleken met hoe het was...

Welterusten!

Geplaatst

Goodmorning!!!!

Fren bijna naar huis!!!!! toch??

Hopelijk hebben alle kindjes vannacht wel lekker geslapen en de mama's ;) ook??? Hier wel. We kunnen alledrie hier niet wakker worden :( Dat komt ervan als je het hele weekend de hort op bent geweest...... pffff weer blij dat de (vr)eetdagen weer voorbij zijn en het normale ritme zijn gang weer kan gaan...

Geplaatst

Henne, mbt de koorts na de prikjes, I begon er pas op te reageren toen ze voor de derde keer moest komen voor de entingen. Wel raad ik je aan om ervoor te zorgen om vooraf ( als je ze nog niet hebt) alvast zetpilletjes in huis te hebben, wel zo handig.

Caro dat huilen zal toch echt wel snel minder worden? I huilt alleen eventjes als ze echt heel erg moe is, meestal al stil als we beneden komen. Het wordt vast beter maar kan me voorstellen dat het pittig is hoor!

Geplaatst

:-( wijze woorden allemaal....nu nog toepassen... J is wel nuchter hoor, maar die denk altijd dat er niets aan de hand is, ook als er wél wat is. De waarheid zal dit keer in het midden liggen. Th zit echt even niet lekker in zijn vel, weigerde net ook de fles toen hij net de helft op had. Rode wangetjes en pukkeltjes, snotterig, huilerig, maar geen koorts. Nu is hij stil, hoop dat hij slaapt en dan bij de volgende voeding maar even kijken wat hij doet. Als hij weer weigert bel ik toch even de ha, want dat is echt niks voor hem.

Tja, houden van = zorgen om....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden