Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Es R is een happy Weezer, gelukkige pieper dus. Ook wel peuterastma genoemt. Niet in heftige mate hoor, hij heeft er ontstekingsremmers voor via aerosol en doet het er prima op. Hij groeit er zeer waarschijnlijk overheen voor zijn 5e jaar. Hij heeft wel een droge huid en heeft in verleden 1 eczeemplek gehad, maar die is nu verdwenen. Niks waar we ons gelukkig zorgen om hoeven maken. Vanacht was iets wat we nog niet eerder hadden meegemaakt, juist ook omdat het na een tijdje weer over was, of dat van de ventolin was of dat het vanzelf ook beter had gegaan zullen we niet weten.

Henne 20 graden waar?? op de bahama's??? Rokjesdag hebben we al gehad vorige week toch?? Je hebt toch wel even tijd om je benen te epileren als Th slaapt?? Wat zegt J hiervan hihi???

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Als Th slaapt..... eerlijk gezegd heb ik dan vaak andere prioriteiten. En ik hem domweg geen zin in dat soort klusjes, te moe. J maft zelf ook zodra zijn hoofd het kussen raakt, dus die is het denk ik nog niet eens echt opgevallen. Die is allang blij dat mn boobs niet mer zo'n pijn doen ;-P

Geplaatst

Ik zet de pregnyl ook gewoon in mijn buik. Ik heb er niet zo'n moeite mee.

Maar de eerste keer pregnyl in elkaar knutselen, vond ik toen wel erg spannend. Toen moest JW net waken bij zijn moeder, en heb ik uiteindelijk de spuit bij mijn moeder in elkaar geknutseld. Wilde niet alleen zijn met het apothekeren..

Dat ik de poging daarna aan de menopur ging, was de pregnyl een eitje. ;-)

Ben nu volleerd gifmenger..

Nou ik ga maar eens naar de andere kant van het ziekenhuis lopen...

Geplaatst

Simba Good Luck!

Hier ook een volleerd gifmengster. Heb nog nooit moeite gehad met mengen en/of spuiten maar ik ben ook helemaal niet bang voor naalden ofzo. Maakt niet uit waar: buik, billen, benen. Heb ook tattoeages op de meest pijnlijke plekken. Doet me niks gelukkig

Ceeke, wat verwarrend allemaal weer. Net nu je enigzins berusting had gevonden gebeurt dit weer. Maar ook heel naar voor je zus natuurlijk.

San, wat vervelend dat R het zo benauwd had. Wat een schattige foto's op FB trouwens :-)

Ohhhh ik zit weer bijna in slaap te sukkelen. Moeheid en behoorlijk warm hier. En ik moet nog tot minstens 22 uur vanavond. Heb zo geen fut pfffff

Geplaatst
Het kan ook in de buik ja. Maar men zei dat ze adviseerden om in de bil te injecteren

Carpe Diem

Dat is toch niet meer nodig? In een spier? Echt nog nooit gedaan en toch flink wat pregnyl gespoten :-D

Geplaatst

Alles goed..... geen rare nieuwe cystes, alleen degene die er altijd al zitten.

Vanavond dus starten met de menopur..

Geplaatst
Dat is toch niet meer nodig? In een spier? Echt nog nooit gedaan en toch flink wat pregnyl gespoten :-D

Ik weet het niet. Hij mag allebei. Weet ook alleen wat ze in Genk zeggen :) maar we zullen daar vrijdag nog wel meer over horen denk ik...

Carpe Diem

Geplaatst

Hihihi, Patrician, je merkt het, we zijn ervaringsdeskundigen op het gebied van spuiten zetten, helaas....

simba, fijn dat alles goed was, op de gebruikelijke cysten na dan. Verwachten ze dat deze nog een (nadelige) rol kunnen gaan spelen bij het stimuleren en mss de punctie?

sen rot dat je zo moe bent. Zou het vd osteo kunnen zijn? Nog een na-effect? Of komt het er nu allemaal uit?

Geplaatst

wat zijn de dames allemaal stil vanavond!!

Hier ligt een jongetje flink te kuchen in zijn bedje :( had ook 38 dus voor de nacht maar gelijk een molletje gegeven. Heeft ie dus weer een luchtwegdingetje te pakken. Was al weer even geleden gelukkig. Zo sneu voor hem, denk dat het hier geen rustige nacht gaat worden. Maar wie weet valt het wel mee.

Ben over helft van de 24 uurs meting gelukkig, ben hem nu al weer beu. Gelukkig gaat ie straks over van 3 x per uur naar 1 x per uur.

Geplaatst

Irritant San die meting! Heb het na de bevalling de hele nacht gehad elk uur ofzo. Hoefde er niks mee te doen, maar slapen zat er zo ook niet in (al betwijfel ik of ik zonder wel geslapen had haha). En dan ook nog een zieke R :-( dat zal me idd het dagje wel worden.

Babeth!! Sufferdje! Ik ging altijd gelijk voor het echte werk met testen dus geen ervaring met ovu testen. Maar spannend Bas het zeker worden.

Voor alle moeie meiden en onrustige kindjes hoop ik op een goede nacht! Ik duik er snel in, de laatste fles was betrekkelijk vroeg dus geen idee wat Th vannacht gaat doen.

Geplaatst

Hier hadden we ook weer brullende Bram... Waarom nou de ene avond wel en de andere meteen slapen? Joost mag het weten! Maar die weet het vast ook niet...

San zo irritant dat ding, bij mij gingie elk kwartier volgens mij? Heb er wel mee geslapen, was zelf verbaasd 's ochtends... sterkte ermee ook met R!

Welterusten!

Geplaatst

Henne ben je vaak uit bed gemoeten???

Caro frustie zeg een brullende Bram af en toe.... Zeker omdat je niet weet waarom.

Tooltje hoe is het met je rug vandaag???

Hier niet zo best geslapen. Ruben was onrustig aan het hoesten en ik had veel pijn in mijn been. Dus al met al een paar uurtjes kunnen pakken. Vorige keer had ik moeite met inslapen, maar heb ook de hele nacht doorgeslapen. Nou ja nog een klein half uurtje en dan mag hij er weer af!!!!!

Verder weinig plannen voor vandaag hier. Ben moe dus zie wel hoe de dag loopt, ook met R. Hij is duidelijk niet helemaal fit, dus hopelijk wel even lekker naar buiten een frisse neus halen is goed voor ons allebei.

Geplaatst

Half twee San en dan nu net weer om zeven uur, dus dat is hartstikke prima! Al was het wel errug lekker die paar keer dat hij van negen tot zes/zeven doorhaalde.

Hier ook weinig 'plannen' voor vandaag. Hangt allemaal af van hoe Th vandaag is. Ga sowieso niet op stap, daarvan raakt hij gegarandeerd van slag. Misschien even eindje wandelen als het droog is.

Geplaatst

Heerlijk wandelen he? Maar een goede nacht gehad dus, fijn.

Hier dat apparaat weer terugbrengen, moet er om 8 uur zijn en R weigert naar beneden te komen. Die zit halverwege de trap op zijn knieën dus als hij er eens klaar voor is kan ik zijn schoenen en jas aantrekken en weg........ pffff kinders en op tijd ergens moeten zijn...

Geplaatst

Haha, zelfs al trek ik extra extra tijd uit, dan nog is het altijd rennen op het laatst. Hoe ze het doen weet ik niet, maar zelfs een paar weken oud werkt dag al zo :-)

Wel goeie nacht ja, maar dat is gelukkig meestal zo. Het zijn de dagen die me brak maken op het moment.

Geplaatst

Gaaaaaaaaap. ..Hier vanaf gisteravond negen uur elk uur eruit voor onze dame. Slopend dit hoor. En weet niet wat eraan te doen

Geplaatst

kalimera sweeties!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oké, mijn rug doet het weer goed. Gisteravond was ik zo stil omdat ik stond te dansen en nog meer spieren stond te kweken op de sportschool, hihihi. en daarna thuis ook nog effe wat oefeningetjes doen, heel spontaan eigenlijk, hihihi.

nu wel heel erg moe, omdat ik de laatste tijd zo raar droom en ook zo vast...en dat de wekker om half 5 afgaat om A. naar zijn werk te brengen helpt ook niet echt, hahahaha. vannacht een soort van nachtmerrie gehad, over de oude baas van A. die tegenover mijn ouders nu woonde, yak...moet er niet aan denken.

A. was hem 's middags tegengekomen onderweg en toen was die sukkel zo dom aan het lachen geweest. A. natuurlijk helemaal weer opgefokt, er zit nog genoeg boosheid in hem en dat gaat er een keer uitkomen en dan heeft die sukkel keiharde pech. en dat verdient ie ook.

Syllie, zijn de puppies alweer op cursus? of laat je ze dat niet meer doen en ga je toch meteen door naar de vervolgcursus? En zomaar, gewoon effe voor jou, een knuffel van mij!

Ruby, hoe voel je je vandaag??? ietsje beter? ook voor jou een dikke knuffel. Vanavond lekker een avondje nixen, toch? heerlijk! ik heb vanavond ook niets op de planning staan, behalve vroeg het bed in duiken.

Henne, gelukkig een goeie nacht. mss overdag als Th. slaapt, jij ook effe een tukkie doen?

San, als het goed is, heb je het kastje nu ingeleverd en ben je mss alweer terug op weg naar huis. hoop dat R. nog van de trap is gekomen en je toch een beetje op tijd bent geweest. leuk filmpje van hem en de grote wagen!

Caro, wat rot dat B. gisteravond weer aan het brullen was. Je kunt er helaas niet de klok gelijk op zetten. Laten we hopen dat het steeds minder wordt!

Babeth, wilde je positieve gevoel niet de grond in boren. Hoop dat het wel gelukt is! maar heb het zelf ook al een paar keer gehad, een licht positieve ovutest, en dus hoop op, maar dat werd helaas weer wanhoop ;-(

Wen, lekker aan het genieten?

Sen, succes met J. en de osteo.

simba, alles goed gegaan met de meno, als volleerd gifmengster, hihihi. Hoeveel moet je spuiten?

Kaartje gefeliciteerd met je rijbewijs. Nu lekker met je paardje op stap!!

Fren, hoe is het met F? ze was toch aan het spugen geweest? Is dat over? En helpt de zalf een beetje?

fijne dag allemaal!

x

Geplaatst

go with the flow...denk dat het per dag en nacht verschilt. kun je niets aan doen, maar kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt en vermoeid

Gaaaaaaaaap. ..Hier vanaf gisteravond negen uur elk uur eruit voor onze dame. Slopend dit hoor. En weet niet wat eraan te doen
Geplaatst

Es hopen dat ze snel groot is?? Dan komt er een tijd dat ze het bed niet uit te krijgen zijn ;)

Nee gekheid, zwaar lijkt me dat zeg.... Meer dat vasthouden aan de goede nachten kun je niet doen waarschijnlijk. Maar de goede nachten zijn er nu toch wel meer dan de slechte????

Tool fijn dat je rug weer toppie is!

Henne, weet ook niet hoe die kleintjes dat doen. Straks als ie wat ouder is kan je er een spelletjes van maken om op tijd weg te zijn door ze er op voor te bereiden, maar nu is het hopen dat het steeds lukt. Over het algemeen wel hoor, alleen als ik echt een tijd heb afgesproken wil ik ook echt op tijd zijn. Ben echt allergisch voor mensen die te laat komen/zijn ;)

Het rotkastje is ingeleverd, volgende week dinsdag de uitslag en hopelijk meds halveren??. Vanavond naar de film Daglicht met vriendin, heb er helemaal zin in. Wordt weer een race tegen de klok, P heeft een klapband met de fiets gehad dus "even" ophalen om kwart voor 5. Hopelijk kan ik de kaartjes voor vanavond ergens al eerder vandaag ophalen, anders red ik het niet een half uur voor de voorstelling begint. Pffff die rotklok ook altijd.

Geplaatst

bij de dermatoloog geweest met fiene. hij voind haar eczeem niet heel erg, we moeten doorgaan met de zalf die we al hebben. Wel bloed met haar moeten prikken, zo zielig! Enorme naald in haar handje... was om te kijken of ze een koemelkallergie heeft, want dat kan de oorzaak zijn. Ook een 2 speciale pyjamas voorgeschreven gekregen, maar die krengen kosten in totaal 300 euro en de verzekering vergoedt alleen als het voor langdurig en chronisch gebruik is... maar even vragen of de dermatoloog dat op het recept wil zetten, want dit is me wel echt te gortig!

fiene ook weer aan het spoken geweest, heb max 5 uur geslapen vannacht... dus als ze er zo induikt, ga ik ook ff! Vanmiddag nog naar de osteopaat

Geplaatst

zo mag wat kosten die pyama's Fren, wat is er zo speciaal aan?

Ja vindt het zielig als die kleintjes geprikt moeten worden.

Even lekker bij slapen als F.ien ook wil.

San jij weer lekker zonder bloeddrukmeter. r.uben ook onrustig geweest vannacht.

Ik heb A. niet weg horen gaan vannacht.

Simba, wat jij aangeeeft wat betreft de poes. Dat doen we al regelmatig. Vanmorgen vroeg nadat A was weggegaan begon ze weer en heb ik haar geholpen op het bed. En toen is ze een uur of 2 lekker stil geweest. Ja jullie onrustige kleintjes ik een onrustige krolse kat...

Vanavond weer vroeg naar bed.

Morgenavond nieuwe rijbewijsophalen. precies 2 dagen voordat hij verloopt. Goed uitgekiend.

Verder oorpijn zodra ik ga lopen/zitten. Zodra ik wakker wordt en opsta voel ik me klammig. Nu met mijn vest aan, maar over 20 seconde weer warm. Dus gaat niet zo lekker.

Vandaag nog even bikkelen en kijken wat de avond brengt. Ohw ja. Wij kijken spangas op ned 3. schoolserie. erg leuk. maar ook erg op waarheid gebasseerd. Nu een meisje die terug moet naar sri lanka.

Sommige mensen vinden het raar dat we deze serie volgen. Maar we vinden het zo leuk om te zien...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden