Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Veel plezier San!!! En in welke fase is R nu beland? Mbt. Het slapen, heeft hij genoeg aan 1x slapen als hij rond 5/6 uur wakker is?

i slaapt ook 1x, 1.5-2 uur maar als ze voor 7.00 wakker is ( wat gelukkig weinig voorkomt) dan slaapt ze weleens extra.

Henne dat is inderdaad pittig zo, maar misschien komt er snel verandering dat wat grotere hoeveelheden kan hebben?

Fren, dat is ook wat dat dat niet vergoed wordt!? Gaat toch nergens over? Fijn dat de osteo klaar is in ieder geval.

Guusje, ik las dat je het geworden bent, wat fijn! Van harte!! Hoe is het in jouw lief op het werk?

Tool wat afzién zeg zo vroeg op poehhhhh, wel lekker dat jij ook vroeg kan beginnen maar Het s wel heel erg bijna nacht ;)

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank je Babeth. Ik ben zo blij! Ik kijk er echt naar uit. Een nieuwe uitdaging. Morgen nog examen voor mijn cursus Medische terminologie, dus druk met leren :)

Alleen het dubbele is dat mijn man z'n baan kwijt is, het faillisement is vandaag uitgesporken :( Dus hij moet op zoek naar een andere baan. Dat zal niet meevallen op 45 jarige leeftijd. Vandaag heeft hij even een overzicht gemaakt wat hij nog zou moeten krijgen, salaris van maart en nog 3 jaar vakantie geld. Waarschijnlijk kunnen we naar 2 jaar vakantie geld fluiten .... Enorm balen, maar het is niet anders.

Hoe is het met jou?

Geplaatst

Tjee Guusje, goed nieuws aan de ene kant maar minder nieuws voor je man. Succes met je examen morgen! Ik heb er destijds de anatomie zo hard ingestampt dat ik na twintig jaar sommige botjes nog in het Latijn weet hihi.

Fren ik zou het ook nog even goed overdenken, misschien zijn ze idd tweedehands te krijgen?

Babeth, hij drinkt nu op de 'normale' tijden (ca om de vier uur) meestal de 120 wel leeg. Daar slaapt hij alleen die vier uur niet op. En 150 gaat er nog maar soms in, al vraag ik me echt af of hij daar dan langer op zou slapen en of die tussendoortjes honger zijn hoor. Maar hoe we daar achter komen? Ik bied hem snachts en sochtends een fles van 150, je zou denken dat jij na een langere slaap ook meer honger heeft. Maar echt een succes is dat nog niet. Vrijdag op cb maar eens vragen. Hij is dan twee maanden en zou dan over moeten naar 5 flessen van 150, terwijl ik nu op ca 8 voedingen zit. En als hij dat nou altijd had gedaan, maar twee weken geleden ging 6 nog prima.

Geplaatst

Ohh Guusje dat is erg zuur!! Het UWV gaat geloof ik maximaal 13 weken terug maar dat vk.geld zeg......wat ellendig!

Verdorie jij zo'n goed nieuws en hij....nou hoop dat het hem toch lukt om iets te vinden!!leeftijd wil echt niet altijd iets zeggen hoor.

hier gaat het best goed,vanwege mijn klachten gisteravond en vanmiddag een ovulatietest gedaan, deze is donkerder geworden dus so far so good ;) wil het echten testen uitstellen tot op zijn minst zondag.

Succes morgen met je examen!!

Geplaatst

Babeth Ruben is altijd voor 7 uur wakker. Bij hogere uitzondering is dat eens half 8. Nu was hij vanmorgen al om half 6 klaarwakker door het hoesten en kwijt zijn van zijn speentje...... Nu is hij al weer aan het oogjeswrijven en heeft hele nacht liggen hoesten tijdens zijn slaap, dus hij gaat straks weer netjes terug. Zondag hebben we een verjaardag dus wil graag dat hij fit is.

Zaterdag avond hebben we kraamvisite bij de buren, maar zoals het er nu naar uitziet gaat hij op tijd naar bed en gaat de babyfoon mee op visite....

Guusje top dat je die nieuwe baan hebt!! Balen van je man zijn baan, hopelijk vind hij snel iets anders en zo oneerlijk dat je naar 2 jaar vakantiegeld kan fluiten, heeft ie toch hard voor gewerkt.

Succes met je examen vandaag!!

Henne aantal flessen gaat toch per gewicht van de kleine en niet per leeftijd?? Het zijn maar richtlijnen natuurlijk en een kindje moet ook het gevoel leren van een vol buikje. Daar kunnen sommige ook van in paniek zijn.

Hopelijk is Th weer netjes aangekomen, komen ook niet elke keer heel veel aan. Met wat slechter drinken en/of niet fit zijn staat het wel vaker even stil. Als er maar een blijvende stijgende lijn in zit. Hij gaat straks vast een hele inhaalslag doen ineens.

Es hoe was jullie nacht????. Weer een betere dan die van gister??

Hier gister naar de film Daglicht geweest, was helemaal top!!!! Hoe de kleine Aaron en vooral de volwassen Ray autisme spelen, geweldig!! Een lekkere thriller waar mijn vriendin en ik aan het einde allebei een traantje gelaten hebben.

Zo de kleine man tussen het typen door weer terug op zijn bedje gelegt en hij slaapt nu weer. Ik ga maar even een boeterham eten en misschien ook nog een tukje doen. Ben beetje moe..... Vandaag maar lekker een mama en zoon dagje thuis, heerlijk rustig met een blokje om. Het is baggerweer hier.

Geplaatst

Kalimera!

jeetje guusje, goed en slecht nieuws dichtbij elkaar. Jij een nieuwe baan, maar je man op zoek naar een nieuwe baan. Veel succes!nweet zeker dat hem dat gaat lukken!

en succes met je examen!

verder niets te melden, behalve dat ik onze donor een mailtje heb gestuurd om haar nogmaals te bedanken voor haar lieve aanbod, maar dat we er geen gebruik van gaan maken omdat we getopt zijn. Ze weet niet dat ik het al weet van haar, maar mocht niks zeggen. Dus weer een deurtje dichter gemaakt en eentje meer open voor een nieuwe bestemming met z'n twee. Pfff.heftig nu ik het zo schrijf. Stom gedoe ook allemaal

Geplaatst

San hoop dat R. Voor zaterdag en zondag weer beter in z'n velletje zit. Vandaag lekker mama en zoon dagje, geniet er lekker van.

kaartje al gaan rijden? Of moet je nog even wachten op je e-bewijs? Hoe us het met de opleiding? Heb je nu toch of niet?

Geplaatst

Tool deze is speciaal voor jou!!!! :hugs2:

Meis wat moeilijk voor je, weet niet goed wat te zeggen behalve sterkte........

Geplaatst
Ohh Guusje dat is erg zuur!! Het UWV gaat geloof ik maximaal 13 weken terug maar dat vk.geld zeg......wat ellendig!

Verdorie jij zo'n goed nieuws en hij....nou hoop dat het hem toch lukt om iets te vinden!!leeftijd wil echt niet altijd iets zeggen hoor.

hier gaat het best goed,vanwege mijn klachten gisteravond en vanmiddag een ovulatietest gedaan, deze is donkerder geworden dus so far so good ;) wil het echten testen uitstellen tot op zijn minst zondag.

Succes morgen met je examen!!

Hi Babeth,

Wat spannend weer, ik duim voor je!

Liefs,

Floor

Geplaatst

Het is ook een jaar geleden nu dat ik aan het spuiten was voor ons wondertje wat helaas toch niet zo heeft mogen zijn....

Geplaatst

Tool sterkte lievie, knuf

San ook een knuffeltje voor R!

De totale hoeveelheid flesvoeding gaat idd op gewicht (ca150ml per kilo), het aantal voedingen waarover je dat verdeeld is meer gebonden aan leeftijd. Maar dat zal ook per kind verschillen, wanneer het toe is aan een voeding minder. Kijken of ik straks kan gaan wegen. Voel me zelf niet erg fit, spierpijn, misselijk, koud. Hoop niet dat ik nog even het staartje van de griepepidemie mee ga pikken. Zal wel gewoon vermoeidheid zijn.

Babeth, vind het zo ontzettend spannend voor je!

Simba hoe gaat het met prikken, wanneer heb je de eerste fm? Ik ben het even helemaal kwijt.

Over twee weekjes zien we elkaar weer meiden! Wie komen er nou ook alweer wel (en niet?). We moesten toch ook op tijd menu doorgeven? Syl eens vragen. En dan daarna maar een prikker eruit doen voor de bbq?

Geplaatst

thanx, san en henne.

ik ben er de 27e niet bij.

prikker voor de BBQ is prima.

Heb weer een blog geschreven al lijkt het me meer een wirwar van woorden die ik 'randomly' geschreven heb.

Geplaatst

Ik ben er helaas ook niet bij de 27e. Ik had wel heeeeeeeel graag gekomen, een aantal hebben een live knuffel nodig....... Als het financieel kan willen wij er toch een overnachting bij boeken na de bbq. Misschien zijn er nog meerdere die dat willen/kunnen. Misschien leuk om dan hetzelfde plekje te reserveren??

Tool opschrijven, hoe chaotisch dan ook, kan toch orde scheppen in de chaos. X geef je gevoel de ruimte

Henne zou toch proberen te gaan wegen, het is om de hoek bij jou toch?? Heb je zelf ook wat rust misschien als Th weer is aangekomen, anders heb je een goed argument om morgen bij de ha een verwijzing te krijgen. Jammer dat ik niet dichter bij woon, kon ik je wat helpen als nodig was......

Maar ja dat geldt voor meerdere situaties bij de dames hier....

Geplaatst

ja, wij zitten ook te denken aan een overnachting bij de BBQ. Dan hoeven we niet weer dat hele stuk in de avond terug met de kans dat ik (of de tomtom) ons weer de verkeerde kant op stuur en we veel later thuis komen dan gedacht, hahahaha...

Geplaatst

Ik denk dat wij ook wel weer iets van een overnachting doen bij de bbq.

Vorige keer zaten we in Doorn, dat beviel uitstekend.

De 27ste ben ik er niet, dan zitten we bij vrienden in Overijssel....

Prikken gaat hier goed, wel iets meer hoofdpijn dan anders, maar is goed te doen.

Volgende week dinsdag eerste fm en bloedprikken.

Geplaatst

Kennen jullie Het Grote Bos? In Doorn? Daar kun je bungalows huren en kamperen. Ik zal mijn moeder eens vragen, ze organiseren daar contactdagen voor de jongerenvereniging van de M.E.St.ichting. Een van de leden heeft daar een stacaravan, dus dat is makkelijk met rusten enzo ;-)

Maar stel dat een aantal daar een huisje huren/kamperen en we kunnen daar dan bij zo'n huisje barbecuen...zou dat een idee zijn? Misschien voor ons ook wel een idee om dan een weekje/weekendje te doen :-)

Geplaatst

Dan kan ik de tent daar neerzetten. Lijkt me leuk Henne.

Hier toch ff langs de huisarts geweest. De buis van Eustatius(?) is verstopt. Dus otrivin gebruiken en is het over een week niet weg dan krijg ik een andere neusspray.

Verder nog mijn gebitje laten doen. Drukte zo in mijn verhemelte. Scheelt ook al een heel stuk.

Vanavond rijbewijs ophalen.

Succes allemaal meiden, denk aan jullie. Dikke knuffel.

Geplaatst

Ik kom ook niet de 27ste, maar de bbq was ik wel van plan. Had alleen liever bij iemand thuis ivm meenemen van de twins, is wel relaxter. Nacht slapen ga ik zeker niet doen aangezien P niet mee gaat.

Maar kijk maar wat de meesten willen dan beslis ik wel of ik wel of niet kom. Als iedereen heel enthousiast is hoeft het voor mij echt niet aangepast. Misschien voel ik me tegen die tijd veel zekerder om met ze de hort op te gaan, wil dat wel meer gaan doen nu ze wat ouder worden...

Geplaatst

Daarom dacht ik dat Simba. Als je bij een restaurant oid zit, is dat veel lastiger. Caro als het bij een bungalow/huisje is dat iemand gehuurd heeft kan toch ook? Dat is haast net als bij iemand thuis: ruimte binnen, mogelijkheid om te slapen, afgebakende tuin. Zou wel erg leuk zijn als je komt! Er zijn dan iig genoeg handen en ogen aanwezig, dat merkte ik de vorige keer ook al, die kindjes gaan als vanzelf mee in het geheel.

Ik krijg van mijn moeder de email van degene die dat altijd regelt, zij weet precies wat daar mogelijk is dus zal eens vragen.

Geplaatst

vind ik ook wel een leuk idee henne! Misschien inderdaad even een lijstje maken voor de 27e, want geloof dat we maar met een klein cluppie zijn bij nader inzien. Jammer, maar begrijpelijk.

Bij iemand thuis de bbq is met een dergelijke grotere groep, en al; die kids bijna niet te organiseren denk ik... zeker niet op een centrale locatie.

Geplaatst

Er zijn ook steeds meer kids bij, dus dat ik wat slapen ook lastiger aan het worden. Al heeft Kaartje wel een mooie babykamer nu;-)

Geplaatst

Ik ben er de 27e dus ook niet bij. De bbq uiteraard wel (als ik vrij heb/kan regelen). Goed idee Henne om het zo te doen!

Ik hoop tegen die tijd dat J ook zover is dat ze dan elders lekker gaat slapen of dat mams minder stres heeft als ze eens een x niet slaapt :)

simba fijn dat het spuiten goed gaat!

Ruby balen zeg! Beterschap!

Tool weer een stap gezet. Knap en moeilijk. Stoere vrouw!

Hier voor de zoveelste nacht op rij elk uur madame gehad. Meiden wat hoop ik dat dit de 19 weken sprong is (dan moeten we nog 1,5 week, zondag is ze 18 weken!) want dit is wel slopend hoor!

Ik heb voor vannacht de stretcher op de logeerkamer gezet. Dan gaat g daar liggen en gaan we om en om een nacht slapen! Goed idee toch?

Ik heb mijn boeltje bij elkaar gepakt en wacht totdat J wakker is. Ga een dagje naar mijn moeder met haar. Eens kijken hoe het slapen daar gaat!

Mijn moeder zit weer middenin de chemo's en voelt zich lamlendig. Even een dagje knuffelen met mijn kleine meid!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden