Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Es', het schoot me net te binnen dat de oudste van mijn nichtje in hun vorige huis erg slecht sliep en met name snachts, daar s tien iemand geweest en had het over een waterader: bedje werd op een andere plaats in de kamer gezet en en koperdraadje werd bevestigd ( voor het aarden) en een steen toemarlijnkwarts onder het bedje gelegd, enorm abcadaba maar mijn nichtje wist het ook niet meer en het werkte wel!

nu is J, ook een érg gevoelig Meisje , misschien een proberen het bedje ergens anders te zetten in haar kamertje?

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik weet het hier nog niet, misschien ook te moe om verbetering te zien of te hoge (snelle) verwachtingen... Sta ook in dubio of we nu om een spoedafspraak moeten vragen of niet. J stelde voor elke dag te bellen of er iemand is uitgevallen. Een reservelijst oid hebben ze helaas niet.

Geplaatst

Babeth, wat enorm balen :-(. Nu opladen en vervolg bepalen.

Henne en Esther, wat gaat het bij jullie toch moeizaam nu. Zou willen dat ik jullie kon helpen. Hopelijk is het een fase...

Sen, wel om jezelf denken hoor. Zo kan het niet doorgaan.

Tool, gezellig weekend gehad met de meiden?

Vrijdag voor het eerst met paard in de trailer op stap geweest. Eerst gedoe met mijn auto. Bij mijn auto doet de verlichting van de trailer het niet. Uiteindelijk met de boer een dagje van auto gewisseld zodat ik toch op pad kon. Hopelijk krijgen we het wel werkend*met mijn auto. Is natuurlijk idioot aks ik steeds een andere auto moet regelen. Vanavond even getest met geleende fietsenrek en dan doet de verlichting het wel. Paard is helemaal nagekeken en doorgemeten. Erg interessant. Onderrug is losgemaakt en verder wat ondersteunde dingen voor weerstand en zo. Hij was echt zo braaf in de trailer en daar op stal. Tussen de middag met broodje in de boomgaard met paard en hond. Erg grappig.

Hoe laat spreken we eigenlijk af de 27e? Ik weet niet meer precies wie er allemaal komt. Ivfsh, carpoolen?

Welterusten meiden en een knuffel voor iedereen die het nodig heeft.

Geplaatst

Oh wat is het bij een paar meiden toch zwaar. Sterkte hiermee..

Tool weer helemaal bijgekomen van de coctails???

Fren in een bezemkast de komende dagen, hoop dat ze omvliegen en je hier ook een beetje kan bijslapen...

Kaartje na wat tegenslag toch met paardje op stap. Fijn dat je paardje doorgelicht is en hopelijk kan je snel met eigen vervoer op stap. Past de stekker van de trailer helemaal niet op je auto??

Geplaatst

wat hebben sommigen het zwaar, kon ik maar iets doen. woon te ver weg en weet zelf ook geen raad :-(.

Sterkte meiden!!!

we hebben uiteindelijk maar 2 cocktails gedronken (wel halve liters, hihihi), en ook redelijk op tijd thuis, 2 uur. dus netjes.

kaartje, problemen met de aansluiting bij de trailer en de auto. Zou idd jammer zijn als je telkens van iemand anders de auto moet lenen.

Fijn dat je paard weer helemaal is doorgelicht.

Fren, wat een klein kamertje idd. Gelukkig toch alleen maar voor het slapen, toch?

Babeth, getsie, I een operatieve ingreep. zal beslist allemaal goed gaan, maar toch effe schrikken en dan voor zo'n klein meisje.

Geplaatst

Babeth. lees hier even mee...zie je oooooveral... ah....helaas een pauze......Nou, niet leuk!!!!!!!! Sterkte meis, Liefs Mij, Joy1 (....)

Geplaatst

En we hebben weer een bruller... twijfelgeval halve fles want het lijkt minder te worden maar de Nijntjefilmpjes net hebben niet gewerkt. Heee... stil? Nee, toch niet, zucht...

Geplaatst

Balen Caro, heeft het nog lang geduurd? Th is lekker rustig gaan slapen. Heeft nog wel beetje gespuugd en was wat onrustig met drinken maar geen heel hevig krijsen en na de fles ook even rustig tegen me aangelegen. Dat zijn de momenten die me weer moed en energie geven

Slaap lekker meiden!

Geplaatst

Komt ook goed joh, dat weet je toch? Hij is nog zo jong...

Heb hem er toch maar uit gehaald en P had het flesje al op tafel staan... Daarna is ie na een paar minuten kletsen gaan slapen, gelukkig werkt het altijd, iets over negenen.

Ik vertelde tegen P over jullie en met name over hoe het bij Es gaat en dat we het zo slecht nog niet hebben wat huilen betreft... Hoewel het de laatste tijd helaas wel weer vaak bal is maar rond 9 uur is de rust meestal weergekeerd tot de volgende ochtend 8 uur. Nou zijn ze ook een stuk ouder maar toch... huilbabies zijn het nooit geweest.

Ik ga pitten, hoop voor iedereen op een kalme nacht, welterusten!

Geplaatst

Th is volgens mij ook wel huilbaby met duidelijk me reden. Laat ik het afkloppen maar als die zantac werkt hebben we denk ik echt geen huiler meer.

Drie uur, helemaal niet verkeerd :-)

Hoop zo dat Es' lekker slaapt

Geplaatst

Nee ik slaap niet lekker. Lig al uur wakker en ben zoveel wakker geweest. Lig alleen maar te piekeren over hoe het moet na deze twee nachten. En hoe ik deze dag door moet komen. Liefst reed ik heel ver weg van alles. Ergens naar toe waar ik alles achter me kan laten. Zonder verleden en een blanco heden. Schone lei.

Geplaatst

Och lieve Essie!! Echt meid hoe moeilijk en zwart alles ook eruit ziet er komt echt een dag dat je ziet dat het iedere keer wat beter gaat!! Ik had het zo graag anders voor je gezien meid.het is natuurlijk makkelijk gezegd door anderen maar jij moet er doorheen....

Echt jouw woorden raken me enorm en wat s het klote !! Het rijmt ook niet hè...ik stuur je een dikke knuffel al schiet je daar zo weinig mee op...x

Geplaatst
Th is volgens mij ook wel huilbaby met duidelijk me reden. Laat ik het afkloppen maar als die zantac werkt hebben we denk ik echt geen huiler meer.

dat zou fantastisch zijn!!

Geplaatst

Es', och lieverd, als ik kon reed ik nu naar je toe. Ben je alleen vandaag? Hou vol meis, al lijkt het nu haast onmogelijk. Weet je al hoe de nacht is gegaan met J en je ouders?

Geplaatst

Nee ga nu douchen en aankleden en naar huis. G is vanomorgen thuis. Vanmiddag komt schoonzus en vanavond schoonmoeder

Geplaatst

Es, je woorden raken me diep. Eindelijk na zoveel jaar zwanger, jullie wens uitgekomen en dan is op 16 december het moment daar dat jullie jullie mooie meisje J in armen mogen nemen. En dan zou het eigenlijk een tijd van genieten moeten zijn. Maar zo voelt het bij jullie niet. Geen roze wolk (die volgens mij ook niet bestaat) waar je toch op gehoopt had.

Maar meissie (misschien heb ik wel heel makkelijk praten), het komt echt goed.

Je bent nu oververmoeid, overprikkeld en overgevoelig. Ik geloof dat als iemand een arm om je heen slaat dat je dan alles laat lopen. En dat is ook niet erg. Het zal eruit moeten.

Maar voor nu heb je niets aan onze woorden. we kunnen er voor je zijn. en we zijn er ook voor je! Vind het zo rot dat ik zo ver weg woon, anders kwam ik langs (en naar binnen) en kon je en even goed uithuilen, liet ik je wat slapen en nam ik J. even mee. En mss dat ze bij mij dan ook zo huilt, maar dan is dat op dat moment mijn zorg en heb ik dat graag ervoor over als jij wat energie kunt opdoen.

maar, twijfel niet aan jezelf! Je bent een goeie moeder!!! Je doet alles voor J. Ben ajb niet zo streng voor jezelf!!

Weet niet wat ik kan zeggen of doen zodat je je beter voelt...

Kan je in elk geval een heel dikke virtuele knuffel geven! :hugs2:

x

Geplaatst

Tool wat mooi gezegd.... Es', nogmaals sterkte en een dikke knuffel.

Lieverds, om alle moeilijke en minder leuke berichten hier even tegenwicht te geven: ik heb een mail over de bbq verstuurd zodat we een datum kunnen prikken! Ben ook aan het informeren naar de mogelijkheden bij Het Grote Bos (Doorn). Denk wel dat als we een aantal huisjes/kampeerplaatsen willen huren voor de liefhebbers, we snel een datum vast moeten leggen dus wil iedereen z.s.m. reageren?!

Geplaatst

Ingevuld, maar best pittig omdat er nog wat waterpolo en muziek op het programma staat.

Verder hier erg druk in de avonden. donderdagavond mijn haar weer ff krullen.vrijdagavond muziek. Zaterdag overdag muziek en in de avond waterpolo. Zondag overdag niets en in de avond waterpolo.

Es, heb zo met jullie te doen. Dikke knuffel van mij.

Hier doet het zonnetje zijn best. Ben wel lekker op de fiets. Ook al ben ik ontzettend moe. Straks lekker aardbeitjes eten, wel hollands anders hoef ik ze niet. Kan daar zo van genieten.

Dikke knuffel voor julllie allemaal en denk aan jullie.

Geplaatst

Es meis... zoek iemand om mee te praten. Je bent een kei, maar nu even heel ieif zijn voor jezelf. We kunnen allemaal wel zeggen dat het goed komt, maar daar heb je niet zo veel aan helaas..... Hopelijk slaap je vanacht wat beter. Logisch ook dat je slecht geslapen hebt, je kan je hoofd niet uitzetten, hoewel dat soms heel makkelijk zou zijn. XXX en sterkte

Henne netjes hoor 3 uur!!!!

Heb hier ook voor de bbq ingevuld. Heb alleen nog maar mijn rooster tot eind juni dus er is bij ons nog veel onzekerheid. Proberen ruilen is altijd mogelijk, maar nu nog geen garantie dat het ook kan, het is immers vakantieperiode. Of het een huisje op het park gaat worden weet ik niet, een heel weekend zal zeker niet gaan en vind het ook best duur tja ook daar is het hoogseizoen.

Geplaatst

Zit nog even te googlen ook.

Landal opent in juli2013 een nieuw park bij Amerongen. Op zich ook niet goedkoop, als je bijvoorbeeld een 6- of 12-persoons bungalow neemt komt het op ca 120 euro pp voor drie nachten (even een schatting incl reserveringskosten ed). Heb je wel lekker helemaal nieuwe accommodatie....

.... Aanvulling volgt ;-)

bijvoorbeeld:

http://bungalowparkhetjachthuis.nl/prijsinformatie/

als je vier of zespersoons deelt met twee stellen.....

of deze: zowel camperen, huisje als b&b dus voor elk wat wils?

http://www.campingdegrebbelinie.nl/home/

ik heb alleen geen flauw idee of het is toegestaan bij die huisjes met dertig man te bbq-en :-D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden