Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ja dat is waar, scheelt in kosten. Alleen van vrijdag t/m maandag zal problematisch kunnen zijn, voor vrij regelen van P en mij. Maar als er een datum bekend is dan zou dat nog een optie kunnen zijn om te kijken of we vrij kunnen krijgen.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Netjes Simba!

San, werk ze!

Fren lekker geslapen in de bezemkast?

Het stikt trouwens in de regio Utrecht van de parken e.d. Ik heb minn vorige bericht aangevuld, dus even teruglezen ;-)

Geplaatst

Leuke ticker Henne! Ik heb die rups ook toch? Hihi weet het niet eens zeker, of was het bij de vorige...

Ik had al zitten denken dat het vaak niet is toegestaan in die parken om te bbq'en bij een huisje ivm brandgevaar maar meestal hebben ze dan wel een speciale plek in het park waar het wel mag.

Geplaatst

Henne, hoe heb jij de banner kunnen plaatsen. Ik heb het ook al een paar keer geprobeerd maar dan zie je geen banner, enkel alleen de tekens en cijfers. Ik weet niet wat ik daar fout in doe.

Geplaatst

Simba, toch netjes! Duimen draaien.

over BBQ weekend/dag, zal ns met A. overleggen. Huisje delen is wel n optie. Alleen dan ook alleen van za op zon.

ga naar bedje toe. Wekker gaat morgen om half 5 af....weer ns vroege voor manlief ;-(

Geplaatst

Jeetje, Fiene lijkt t licht gezien te hebben: 3e nacht op tij dat ze doorslaapt! En nog steeds slaapt zelfs. Was niet zo lekker gister zei vin, 38,5 bij t naar bed gaan. Benieuwd hoe laat ze wakker wordt, wil m'n meisje lekker knuffelen!

Hoe is t met de rest?

Geplaatst

Fren wat een genot he!!! Wie weet heeft ze deze Fase afgesloten!!! Lekker van genieten en bijtanken. Hopelijk wordt ze snel wakker om te knuffelen.

Henne hoe is het met Th?? Bij ons deed de ha ook niets met verhoging. Dat betekend dat het lijfje aan het werk is en zijn lijfje is natuurlijk nog helemaal niet op het pijl van een volwassene wat afweer betreft. Wij hoefden ons er nooit geen zorgen om te maken in ieder geval en het is na een tijd vanzelf "verdwenen"

Hier lekker 2 daagjes vrij en enorm veel te doen. Maar dat geeft niet, kan ik geen kattekwaad uithalen hihit. Straks R zijn pufjes weer halen, hopelijk gaat het dan weer snel beter met zijn longetjes!! Het is echt een pruttelmachientje nu, gelukkig hoest hij 's nachts minder, maar des te meer overdag en dat huilen om niks pffffff die decibellenmeter zou goed uitslaan hier! gelukkig zit er een brandmuur tussen de woningen hier, dus de buren hebben er geen last van...

Geplaatst

Kalimera!

fren, weer thuis? Is F. intussen al wakker? Lekker knuffelen!

Es en henne. Hoe is jullie nacht vergaan?

hier een onrustige nacht. A. lag te draaien en te draaien vanwege rugpijn. Ik had t megawatt en kon m'n draai ook niet vinden. Pfff.

San, lekker weekend! Gaan jullie nog iets doen?

Geplaatst
Henne, hoe heb jij de banner kunnen plaatsen. Ik heb het ook al een paar keer geprobeerd maar dan zie je geen banner, enkel alleen de tekens en cijfers. Ik weet niet wat ik daar fout in doe.

Je moet kiezen voor de link als afbeelding oid op die site en dan die url als afbeelding in je handtekening plaatsen.

Geplaatst

Nacht ging goed, eigenlijk altijd wel. Hij lag er laat in, door die terugkom avond, kwam om kwart over vier en ik hoor hem nu een beetje pruttelen. Zie wel weer tegen de dag op :-( zo eerst babymassage, ga er toch maar heen als hij het helemaal niet leuk vindt, zijn we zo weg.

San, ik snap best dat de ha met verhoging op zich niks doet. Maar nu al ruim twee weken elke keer wel, niet....dat Sint me gewoon niet. En vooral ook niet dat hij die momenten zo sloom is en niet echt contact maakt. Bij groepje gisteren zit een huisarts in opleiding, zij kon zich wel voorstellen dat het zou kunnen komen van de reflux/KMA door langdurige irritatie van slokdarm en darmen. Maar als het toch nog weer iets ánders is, dan komen we daar ook las weer over 1,5/2 weken achter en daar baal ik van. Hier hebben we al te lang mee doorgelopen (ik dacht de eerste week al aan reflux!), dat wil ik niet met iets sinds ook.

ga fles maken en kijken wat hij daarvan naar binnen krijgt.

knuf allemaal!

Geplaatst

Hoop dat ie lekker drinkt. Frustrerend allemaal. Snap dat je wil weten of er iets is, maar je moet ook je kleintje de gelegenheid geven om te wennen aan de meds bv voor je weer kan gaan kijken naar iets nieuws om dat evt. weer uit te sluiten. Anders weet je nog niet wat het is als er van alles door elkaar loopt. Maar ja voor je kleintje wil je dat niet NU weten maar het liefst GISTEREN. Als de reflux onder controle is kan er dan naar de kma gekeken worden? Of was je daar al mee begonnen?

Tool ik heb weekend, mijn man niet helaas. Nu 2 daagjes alleen vrij met de kleine man. En een hele berg was, rommel, meds ophalen bij de apotheek, ben zo blij dat mijn bloeddrukmeds en maagmeds gehalveerd zijn!! en ook nog even met Waspoes naar de dierenarts. Ze miauwt nog steeds verschrikkelijk, voedingssuplement die ze daar voor gehad heeft werkte niet dus geen stress (vraag me dan af waarvan) en nu haar hormoontabletjes gestopt zijn worden haar oren kaal en beetje eczeemachtig met korstjes van het krabben. Even laten checken dus.

Rustig weekend zal ik niet hebben. Maar za en zo wel lekker samen vrij en dan P zijn 42e!! verjaardag vieren. Hopelijk is het mooi weer en kunnen we ook lekker buiten zitten.

Geplaatst

Tool slecht geslapen dus, heb je de gelegenheid om vroeg je bedje in te kruipen vandaag????

Hier trouwens de meterstanden door moeten geven, we zitten onder het verwachte gebruik alleen water heel klein beetje meer. Dus geen hoge bijbetalingen, wat een genot!

Geplaatst

We zijn te duruk op de whatsapp, hihi

simba, balen dat er geen oppas is vrijdag. Hoop dat er nog iets geregeld kan worden. Hoe laat heb je de punctie?

Geplaatst

San ik zit nu twee weken op de pep.ti, ivm mogelijk KMA. En sinds vrijdag de zan.tac voor de reflux. Ik snap dat he tijd nodig heeft, maar Th drinkt gewoon echt te weinig en met veel problemen en dat gaat voor m'n gevoel van kwaad tot erger. Als dat nog 1,5 week moe duren, hoe ver zijn we dan van huis?? Maar nu dus gelukkig morgen naar de kinderarts. Wil gewoon graag dat iemand naar het geheel kijkt en niet te hooi en te gras dingen uitproberen.

Fijn weekend trouwens ;-)

Simba die planning....het komt nooit uit he. Maar vrijdag dus de punctie, spannend!

Geplaatst

te hooi en te gras... mooie uitdrukking!

Hier hadden we om 7 uur van de moeheid alleen maar huilende Kaat dus maar in bed gelegd en broerlief er met een halve fles een half uur later achter aan maar daar is meneer het duidelijk niet mee eens! Beetje ander slaapritme, logisch want twee verschillende kinderen maar niet handig natuurlijk...

Geplaatst

Ja, oppas is geregeld, mijn moeder komt haar morgenochtend halen, dat was al geregeld, want onze gastouder is er 2 dagen niet, maar vrijdag kon ze niet, want dan heeft ze 's middags een feest.

Maar omdat JW Sanne voor die tijd kan ophalen, kan het net. Ze blijft nu dus logeren.

Dus als we terug zijn uit het zh, kruip ik mijn bed in, en gaat hij Sanne ophalen.

Was wel weer even planning veranderen, en een logeertas klaarmaken.

Geplaatst

Henne fijn dat je morgen naar de ka kan!!!

Simba alles weer geregeld. Fijn dat het allemaal zo kan.

Babeth allemaal weer in jullie eigen bed vanacht. Fijn!!! Gelukkig was het "maar" een ontsteking en verder geen vreemd weefsel.

Hier vanavond weer een powerpoint gemaakt met aantal collega's. Volgende week terugkomavond van de workshop ethiek. Kan het wel dromen allemaal hihi. Het is gelukt dus nu de uitvoering ervan nog!!

Vanmiddag de volle puffers opgehaald. Ik hoop dat dit het euvel was en zijn luchtwegproblemen weer opgelost zijn. Anders zijn we toch bang voor een allergie. Maar goed niet op de zaker vooruit lopen.

Nu nog even een wasmandje was opvouwen en lekker bedje in. Morgen weer een dag..

Geplaatst

Jij gaat nog was vouwen om kwart over 11? Nee dat doe ik niet hoor...

Simba mooi, die zit weer!

Babeth gelukkig van de kleine meid. hoop dat het litteken meevalt dat ze er aan over houdt, maar ze is nog zo klein zal wel mooi dichtgroeien.

Weer vermoeiend avondje hier... morgen naar het cb voor de beruchte in-de-armpjes-prikken, niet leuk! Wel benieuwd naar lengte en gewicht van de apies.

Welterusten iedereen!

Geplaatst

Mijn zoon tukt net zonder moeite in één vloeiende gang een fles van 150 leeg na negen (!) uur te hebben geslapen. Het is net als met de tandarts he, als je aan de beurt bent heb je geen kiespijn meer :-/

Simba fijn dat het geregeld is!

Fren hoe is F?

Esther beetje geslapen?

En Babeth? ( en I)

Caro sterkte vandaag met de prikjes!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden