Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier ook nog geen zon.

Tool ik denk wel aan hapto ja, oa daardoor ziek gemeld :-) Heb me wel door huisarts weer te makkelijk aan de kant laten zetten. Overweeg om daar keer met hem over te praten, had het ook niet van hem verwacht zo. Maar nu eerst op m'n eigen rust en op Th focussen

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goed zo Henne, eerst op je eigen rust en die van Th richten, de rest komt wel. Nu is het misschien ook allemaal nog te vers en te emotioneel om er echt een goed gesprek over te voeren met de ha. Zorg eerst maar dat je weer lekker in de schoenen staat!!! Straks lekker van je mannetje genieten en hopelijk wordt je van de logo wat wijzer.

Tool niet zo best geslapen dus. Jij ook op jezelf letten hoor!!

Fren fijn dat F geen reactie heeft op de prikjes. Is het bij deze niet zo dat die pas na een dag of 12 kunnen komen of was dat met een andere vaccinatie. Oh ik weet dat allemaal niet meer....... Loopt ze al meer en langer "los"

Hier bezig om alles klaar te zetten en in te pakken. Nu we ook de boodschappen mee moeten nemen is het echt een hele volksverhuizing....

Het zonnetje schijnt heerlijk, nog even de was wegwerken en wat achterstallig stofzuigwerk.

Ga hier snel weer verder met van alles, hopelijk komt P wat eerder thuis vandaag. Hier volgende week ook werkvakantie hoor, dak van het tuinhuis moet eraf, was niet stevig genoeg, met de sneeuw is het helemaal gaan doorhangen. Gelukkig was het vorig jaar te slecht weer om de dakbedekking erop te plakken, anders hadden we binnen een paar jaar lekkages gehad. Dus na een weekend relaxen wordt het buffelen hier!!

Geplaatst

Ja San bij deze prikken kunnen ze na een week ofzo nog reactie krijgen, zelfs rode vlekjes werden wij voor gewaarschuwd. Ik hoop echter dat wij het nu gehad hebben... en Fientje ook natuurlijk!

Geplaatst

ja idd, liever helemaal geen reacties (meer).

Onze poes ligt heerlijk in het zand te rollebollen hier, te genieten van het mooie weertje. Klein beetje wind door de halflange vacht heen. Prachtig om te zien. Heb vanmorgen een ingegroeid teennageltje verwijderd. Oh zo stom dat we dat niet gezien hebben zeg. Voorheen knipte we haar nagels, maar zijn daar mee gestopt toen ze weer alleen was, toch maar weer oppakken. Gelukkig bloede het niet zo erg lang. Wel even in de gaten houden.

Geplaatst

zeiden ze bij ons ook; op de dag van de prik kan het vaccin tegen hersenvliesontsteking reactie geven. De prik tegen mazelen endergelijke pas na 5-10 dagen, en kan gepaard gaan met rode vlekjes

Geplaatst

San, geniet lekker van jullie weekendje weg!!! en balen van het dak van het tuinhuisje...

hier zojuist bijeenkomst gehad op het werk over de reorganisatie. voor 1 september weten we (ondersteunend personeel) of wel kunnen blijven of dat we de status te herplaatsen krijgen. Zou ik deze laatste status krijgen, dan valt dus precies midden in onze vakantie de periode dat je kunt reageren en kenbaar kunt maken in welke functie je geïnteresseerd bent. lekker makkelijk...maar ik ga toch echt niet mijn vakantie annuleren. Dan bel en mail ik wel vanaf het zonnebedje bij het zwembad in de zon...zucht...maar wie weet...krijg ik wel te horen dat ik gewoon kan blijven en dat ik meteen geplaatst ben in de reorganiatie...6 mei (ook in mijn vakantie) komt het personeelsplan op int.ra.net te staan. pfff...wat een zeik allemaal en dat met dit mooie weer...ik wil in de tuin liggen!!

Geplaatst

Bleeegh Tool, daar zit je echt op te wachten en dan precies in je vakantie ook.

San fijn weken alvast! Ondanks het gesleep ;-)

Heb zin om hier de tuin aan te pakken, laatste jaren telkens niet van gekomen maar dit jaar hoop ik wel. Heb tuinbonnen gevraagd voor m'n verjaardag. We moeten sowieso een hek plaatsen bij de vlonder, anders rolt Koekie volend jaar in de sloot :-)

Ben zo blij dat hij maandag naar huis mag, vanochend ook echt een lekker uurtje gehad en nog even fijn gesprekje met pedagogisch medewerkster. Net gebeld, hij had om vier uur de fles gehad dus ik zorg er half zeven weer te zijn. Desnoods zit ik er tot acht uur, maar dat uurtje met m'n mannetje wordt me niet weer door de neus geboord!

Geplaatst

Hopelijk heb je even lekker genoten samen met jullie kleine mannetje! Verstandig van de ziekmelding! Eerst maar op krachten komen.

Tool, wat een piep situatie op je werk. Geeft toch ook weer extra spanningen. Naast alle nare herinneringen van een jaar geleden. X sterkte!

Babeth, hoe gaat het nu met i.m? Geneest haar wond voorspoedig?

Simba, hoe is bet met jou?

Fren, fijn dat fie.ne vooralsnog nergens last van heeft.

Hier gaat alles.goed! Ik ben dolverliefd en heerlijk aan het genieten. Wel erg moe door de gebroken nachten, maar verder gaat het gewoon heerlijk. Vandaag een controle gehad op het cb. Ons meisje woog inmiddels al 4020 gram, dus nu na drie weken na haar geboorte is zij al een halve kilo aangekomen. Zij is een stuk makkelijker en rustiger als haar broer toendertijd dus ik ervaar het nu als meer relax dan vier jaar geleden.

Geplaatst

Nou, de achterbuurman is net weg en die vroeg of we mee willen doen de coniferen (halfbruin) er uit en een schutting er in.... Hij gaat het werk doen met zijn zoons, schutting laat ie zetten, kost wel een hoop geld! Maar ja, de drie andere buren doen allemaal mee (allemaal aangrenzende tuinen) dus we hebben na enige aarzeling toch maar ja gezegd...

Aan de zijkant van de tuin hebben we nog zo'n rij monsters staan maar die buurvrouw woont al jaren in het buitenland dus lastiger... We hebben behoorlijk wat overlast in de afgelopen jaren van haar huurders dus P zei: dat mag zij betalen! Mmm... of ze het daar mee eens is? Nou ja, eerst maar de achterzijde, ben beniweud...

Geplaatst

Kost een smak geld ja, zo'n schutting, maat knapt er wel van op. Wij hadden toen we toen ik vijftien was en verhuisden een tuin waarvan een vriend zei: alleen de grafzerken ontbreken nog :D Toen we nieuwe buren kregen direct alle coniferen eruit (leuke klus hoor, pfff). Tuin was drie meter breder en stukken lichter! En dan heerlijk een klimroos tegen de schutting, of een framboos...veel beter :-)

Ik ga snel slapen, ben alweer laat. Was leuk uurtje met Koekie, hij is zo vrolijk! En J was net op tijd om hem in te stoppen en een kusje te geven...,hij kon nog zonder betalen het parkeerterrein af haha, maar wel hem omrijden waard. We zijn zo blij dat het zo goed gaat!

Goeie nacht voor iedereen!

Geplaatst

Fijn Henne! Hopen dat de stijgende lijn doorzet en dan vooral thuis ook!

Schutting wordt bij ons 8 meter, over de breedte van de tuin, lijkt me in het begin helemaal niks, ik ben erg voor groen om me heen... Gelukkig staat er wel wat groen voor maar ga zo snel mogelijk wat dingen er tegenaan zetten ja.

Ga naast de oudste liggen, ze kon niet slapen want zenuwachtig voor morgen: de koningsspelen... Alle basisschoolkinderen gaan sporten in de stad... dus ze mocht in ons bed.

Welterusten!

Geplaatst

Wat voor soort schutting komt er Caro? Alleen hout of hout- beton? Een goede schutting kan prijzig zijn, maar je hebt er ook weer voor jaren plezier van. Net wat je zegt, lekker groen voor zetten of laten begroeien.

Hoop dat N een fijne dag heeft vandaag!

Henne nog een paar nachtjes!!! Th beter ingesteld op de meds en weer beetje in ritme en jullie wat lucht en slaap gekregen. Jullie kunnen de hele wereld weer aan!!! Dat snel afgeleid zijn is hier heel bekend, met vaste voeding was dan wel en succes met het prikkelarme, kan best moeilijk zijn. Maar jullie komen er wel.

Hier straks op de oranjekoffie op de opvang en dan doorrijden naar de Konijnenheuvel. Zul je net zien, ben snotverkouden geworden en voel me dus echt niet zo lekker....... Ach kan er wel bij, stel je voor dat R in zijn eentje aan het rochelen is......

Sen al een beetje rust kunnen vinden, nu je serieus genomen bent???

Wen fijn dat het zo genieten is!! Vooral blijven doen!!

Geplaatst

kalimera!

Caro hebben mijn ouders ook gedaan met hun buren. Zij hadden van dat draad gespannen en daar tussen dan soort van klimop geplant. Dus dat moet nog dichtgroeien.

Wij moeten onze schutting achterom ook vervangen, of alleen de deur, want de klink is kapot gegaan, hahahaha. Jammer van het geld, maar je krijgt er wel wat voor terug. en idd, lekker groen ervoor zetten :-).

Veel succes en plezier voor de oudste!

San, balen dat je zo verkouden bent geworden.

Henne, fijn dat het Th. zo goed gaat! en jippie, maandag naar huis! is ook een mooie dag om naar huis te komen (mijn verjaardag, hihihi).

vandaag gelukkig laatste werkdag en dan twee weken vakantie. heerlijk. Ga ook echt niet in de mail kijken, behalve om de af te handelen mailtjes in een speciale map te zetten, zodat ik die map meteen kan openen als ik weer ga werken en verder soppen ze het zich maar op. Hoop dat het weer een beetje meewerkt zodat we verder kunnen met de tuin achterom.

fijne dag vandaag en tot laters!!!

Geplaatst

Hout met beton San, dat schijnt niet te gaan rotten dus het beste? Jij hebt er wel verstand van denk ik? Ik heb nog nooit van mijn leven een schutting laten zetten of vervangen dus geen idee. Maar die buurman had al een stuk staan, al 17 jaar en dat was nog steeds prima.

Wel maf dat dit een buurman is waar we eigenlijk al jaren last van hebben in de zomer... Hij heeft 3 zoons die het kennelijk thuis erg goed hebben want ze gaan het huis maar niet uit en zijn 23, 25 en 27 jaar! Ze zuipen nogal in de zomer en kunnen ontzettend asociaal herrie maken tot diep in de nacht. De vader die er dus gister was is de normaalste van het gezin maar ja hij laat dat wel toe. Ik zei al tegen P misschien is het wel gunstig als ze ons leren kennen nu hierdoor dat ze een beetje rekening met ons houden, in ieder geval ga ik er nu makkelijker wat van zeggen denk ik...

Geplaatst

Sinds gisteren niemand meer geweest?

Allemaal op de whatsapp?

hier een gezellige avond gehad met de oude spinninggroep. Leuk gebowld, lekker gegeten en lekker gedronken en nog lekker geknuffeld met m'n sjatje.

hoop dat jullie dag ook gezellig was en wezen ons morgen weer xx

Geplaatst

Mogge dames, weer eens netjes hier ipv de app ;-)

Caro hoe is het met N?

San alweer lekker aan het ronddobberen in het zwembad?

Ruby hoe is het nu met jou?

Simba en Patrician houden jullie het nog een beetje vol?

Echt jammer dat ik gisteren niet kon, maar m'n Koekie gaat toch voor. J heeft gisteren laat nog gebeld, toen had hij 38, maar hij sliep wel rustig. Ik heb op zich ook wel goed geslapen en vanochtend om acht uur weer gebeld. Hij had zijn fles leeg, wel weer een dunne luier en nog wat verhoging 37.6. Dat kan in de loop van de dag natuurlijk best weer oplopen, we zullen het zien. Het zal dan eindelijk toch dat buikvirus zijn wat de huisarts hem vier weken geleden al toeschreef :-/ Hoop alleen dat hij wel morgen mee naar huis mag, genoeg drinken is nu natuurlijk helemaal belangrijk...

Ik ga nog een uurtje liggen, straks weer richting ziekenhuis.

Geplaatst

Henne echt begrijpelijk dat je naar Th ging! Een mooi bericht dat hij goed gedronken heeft en nu de verhoging nog weg....

maar dat hij in de ochtend een niet al te hoge temp heeft is juist goed toch? Meestal

in de ochtend en avond/ nacht toch vaak hoger of oplopend?ik hoop voor jullie af hij weer mee mag

Caro ik begreep dat je een alternatief hebt om er toch even tussenuit te gaan? En hoe gaat het met N?

Simba en Patrican hoe gaat het bij jullie?

Ik ben komende week vrij, dan maar eens even een afspraak merken met DD om het eea. Te bespreken

.

Geplaatst

N had vanmorgen 37.3 dus dat is mooi maar ze klaagt nog steeds over keelpijn en is niet fit. Nou ja, nog een dagje hangen dan maar...

Ik ga dinsdagochtend naar mijn beste vriendin in Ehv, daar blijven we de hele dag en N en haar vriendinnetje gaan met haar man mee naar de rommelmarkt. Ik hoop dat ze willen slapen daar 's middags, als ze dan wakker zijn en het is nog mooi weer gaan we nog even naar een speeltuin. 's Avonds eten en slapen bij mijn ouders.

Dus kort maar wel effe er uit en gezellig bijkletsen! P wil wel mee naar hun maar niet bij mijn ouders slapen dus dan blijft ie maar lekker thuis. Net de dvd speler voor in de auto uitgeprobeerd dus overmorgen op pad met Nijntje! Ben benieuwd...

Ik heb me voorgenomen vaker alleen met ze op pad te gaan dus dit is een mooi begin!

Geplaatst

Oh ja, komen gisteren de andere buren die aan hun grenzen of we dat stuk ook willen doen! Pfff... daar staat een krakkemikkige schutting maar daar hebben wij geen last van want die kant is helemaal begroeid dus ik heb er eigenlijk niet zo'n zin in.

Aan de andere kant kan ik me hen wel voorstellen want dan hebben zij ook twee kanten netjes weer. En als we een nog groter stuk doen denken ze korting te kunnen krijgen. Pfff... gaat echt wat kosten. Maar ja om nou nee te zeggen?

We krijgen wel wat van de belasting terug maar ik denk dat ik ook mijn ouders maar lief aankijk dinsdag... Denk dat die wel wat willen meebetalen.

Geplaatst

Caro, groot gelijk dat je er vaker op uit wil gaan, jij bent 100% alleen met de kinderen bezig, erg fijn, en mooi maar ook pittig en dan heb je het extra nodig om even an omgeving te veranderen nietwaar?

toen I net 1 was zijn we met haar naar Italië gereden, ook voor ons was de dvd in de auto een uitkomst, bij jou ook vast!

Balen van de schuttingkosten maar wel fijn als het weer netjes en veilig is, wie weet vallen de kosten enigszins mee en helemaal met een sponsor ;)

Geplaatst

Morgen maar weer het zkh bellen, het aanstippen heeft niets uitgehaald , het ziet er weer net zo uit als donderdag, ik weet nu alleen niet of dat komt omdat de verpleegkundige het niet goed had gedaan of omdat het zo hardnekkig is?

Geplaatst

Balen Babeth.

Hier nu met een wijntje op de bank; beide trappen ontdaan van vloerbedekking en al t houtwerk al geverfd. Pff, wel moe nu. Fien slaapt bij oma vannacht, dus relaxed avondje. Huis hangt vol met verflucht dus niet fijn voor haar. Bovendien zijn de traphekjes nog niet weer terug, dus zou niet eens kunnen.

Geplaatst

Ik zit in het ziekenhuis. Doe alles vanochtend zelf en prompt is Th aan het miepen, de schooier. Wel erg fijn om dan nog even een paar keer support van pedagogisch medewerkster te hebben. Krijg er best ook een beetje de zenuwen van hoor, wat als hij thuis ook zo aam het rommelen slaat....

Als het goed is mogen we na de volgende voeding naar huis, hangt beetje vanaf wanneer kinderarts tijd heeft. Zitten natuurlijk niet volgens afspraken op de poli. Maar zou wel erg lekker zijn, hier zo rondhangen ben je ook snel klaar mee merk ik.

Advies is om het voorlopig nog prikkelarm te houden, het is een temperamentvol mannetje wat erg leuk is, maar ook wel een gbruiksaanwizing heeft. We beginnen met korte wandelingetjes. Eerste grotere uitje wordt verjaardag van m'n moeder zondag. Ga dan ook rijden in zijn 'wakkere tijd' en hopen dat hij in de auto slaapt. Best spannend wordt dat.

En verder echt altijd naar bed in zijn slaaptijd, ook al lijkt hij heel wakker. Hij heeft die slaap echt nodig, juist omdat hij wakker zo alert en actief is. Te moe gaat hij weer slecht drinken en dan zijn we weer rond....

Simba hoe is het vandaag met je hoofdpijn?

Caro zijn je kinders weer koortsvrij?

Tooltje ik feliciteer je gewoon overal haha: fijne verjaardag meid.

San vandaag weer naar huis? Genoten zo te lezen?

in het kader ban de schutting: iemand een leuk idee om een vlonder te 'omheinen'? Onze tuin grenst aan een brede sloot, we hebben eerst een terras, dan een stenen trapje en dan een vlonder aan het water. Ergens moet iets van een hekje komen voor Th loopt, maar weet niet waar en niet wat. Aan het eind ban het terras zou kunnen, vind dat stenen trapje namelijk ook best eng, maar dan hou je best weinig ruimte over waar hij kan lopen/spelen. De vlonder omheinen vind ik zo snel een kippenren idee geven....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden