Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja die wilde ik eerst ook doen maar heb er van af gezien...

Tool gefeliciteerd! Had ik nog niet gedaan volgens mij.

N heb ik niet meer getempt maar die is wel koortsvrij denk ik, nog beetje keelpijn vanochtend en Bram had 37.4 dus dat is mooi. Straks nog eens kijken maar ik hoop dat we morgen gewoon naar mijn vriendin en ouders kunnen.

Henne succes, komt goed, niet meteen in de stress als het even niet loopt he! Ik ga morgen ook na het ontbijt rijden, ben ook benieuwd, maar heb nu Nijntje bij me...

Werd net overvallen door een regenbui, getver! Terug van de supermarkt en geen regenscherm voor de kar bij me... Nou ja, had ze in de voetenzakken met de kappen omhoog dus erg nat zijn ze niet geworden. Wil steeds die winterzakken er af halen maar het blijft 's morgens nog steeds fris! Hoop en geloof morgen beter weer want dit is niks.

Geplaatst

Zou de voetenzakken er nog maar op houden. De ochtenden zijn idd nog koud.

Hier vanmiddag wel zon. Vanavond op de weegschaal en dan richting muziek. Moet ernstig oefenen voor het vrijheids optreden van 10 mei in den haag.

Maar dat komt wel goed. Heb vanavond ruim een uur de tijd voor mijn leerlingen komen. Dus rustig aan doen we wel vanavond.

Verder hebben we via marktplaats rolgordijn gekocht. 2.40 meter breed. Dan kan het vouwgordijn weg. En we gaan vanaf morgen denk ik beneden slapen. Want we gaan het plafond doen in de slaapkamer.

Geplaatst

Weer klussen Ruby? Jullie blijven lekker bezig in het huis!

Je hier ook zon vanmiddag maar wel fris hoor! En ik heb een tukje gedaan dus niet meer buiten geweest :-)

Hoe gaat het Henne?

Geplaatst

Mmmmm, houdt niet over. Vanaf drie uur tot aan de voeding van zes uur ging het redelijk. Fles weer niet leeg, badje en beetje spelen en sindsdien weer rommelend in bed. Hij zou nu tot ca elf/twaalf uur door moeten halen maar mekkert dus al bijna twee uur. Heb hem een keer opnieuw ingestopt en getroost, daarna iets rustiger. Ik zit met knoop in m'n maag op de bank en baal als een stekker dat J vanavond gewoon weg is gegaan. Lekker makkelijk...Henne zorgt er wel voor en pappa moet toch zijn eigen ding kunnen doen. Morgen is hij ook weg en daarna weer normaal aan het werk. Denk dat ik zaterdagochtend vroeg in de auto stap en pas om zeven uur weer thuis kom. Sorry.....beetje geïrriteerd ;-)

Geplaatst

Begrijpelijk Henne! Het is sowieso al pittig genoeg voor je, en er zelf meteen helemaal alleen voor staan is niet niks hoor!

ik vind het zo rot voor je dat Th zo rommelt.ik hoop voor je dat hij straks toch even zal slapen en jij weer kan opladen. X

Geplaatst

Oeps J... je krijgt het om je oren straks! Kan het me voorstellen maar je moet tegen mij niks over mannen/papa's zeggen... Sterkte!

Hier ook een bruller tot 5 minuten geleden... ging weer goed de laatste dagen maar nu weer mis... half flesje, brulde door, net een paar Nijntjes en nu is ie eindelijk stil...

Geplaatst

Dat is het eerste wat J zal zeggen: doen. Hij realiseert zich gewoon niet hoe moeilijk dit nu voor mij is, hij is alleen maar blij dat Th weer thuis is. En hij gaat die late fles geven dus dan ontlast hij mij toch ook? Tja... Die discussie over 'mij helpen' of dingen gewoon uit zichzelf en vanzelfsprekend doen, die hebben we hier al zo vaak gehad.

Th is inmiddels stil, ik ga slapen want de nachtvoeding is voor mij :-)

Geplaatst

Mogge. Hier met twee oren en één oog open geslapen: wakker gelegen dus. Op laatst in slaap gevallen en gedroom dat ik Th had ingeruild voor een ander kind en spijt kreeg (duhuh) maar hem niet meer terug kon krijgen. Leuke nacht was dat :-/

Op zich ging de nacht heel goed,mate fles leeg en om half zes een fles leeg. Net lag hij wat te pruttelen, maar is nu weer stil. Wat echt heel raar is: wij zijn gewend aan krijsen en heel krachtig en heftig huilen, nu is het meer een beetje zielig, meer jammeren. Moet ik echt aan wennen, dat hij ook anders is gaan huilen. Want die huiltjes moet je óók weer opnieuw keren kennen. Hij klinkt trouwens nog steeds schor, hoest ook een beetje maar geen temp. Geen zorgen maken dus ;-)

Allemaal hele fijne koninginnedag!

Geplaatst

Wat ben ik dan blij met JW.

Maar Henne, JW was bijna verontwaardigd dat J je alleen gelaten heeft zo'n eerste avond.

Geplaatst

Haha ach ja.....ik weet al tien jaar dat ik niet tussen J en zijn vliegvissen kan komen. Ik heb trouwens toen hij thuis kwam wel gezegd dat ik me in de steek gelaten voelde, daar schrok hij weer van. Hij had echt gedacht dat Th wel gewoon lekker zou gaan slapen en het niet erg was. Tja.

Heb bovenstaande nog niet getypt of Th spuugt de hele box onder :-(

Geplaatst

Wat een rust hier. Zelfs de app toonde geen tig berichten....hi,hi. Iedereen koningimnedag geviers danwel een histrorisch moment op tv gezien.

Wij zijn vandaag even het dorp is geweest. Verder weinig nieuws vanaf mijn kant.

Hoe is het verder met iedereen?

Geplaatst
Wat een rust hier. Zelfs de app toonde geen tig berichten....hi,hi. Iedereen koningimnedag geviers danwel een histrorisch moment op tv gezien.

Wij zijn vandaag even het dorp is geweest. Verder weinig nieuws vanaf mijn kant.

Hoe is het verder met iedereen?

Ik heb inderdaad tv gekeken ja. En, ook al ben ik absoluut niet koningsgezind, toch een traantje weg moeten pinken bij de balkonscene...

Geplaatst

Patrician, jullie gaan niet zelf een zwangerschapstest doen dus?

Hier aan het werk. A gaat de muur in de slaapkamer schilderen.

gisteren 2 optredens en relaxed aan gedaan. Heb het wel heel koud gehad de hele dag.

Geplaatst
Patrician, jullie gaan niet zelf een zwangerschapstest doen dus?Hier aan het werk. A gaat de muur in de slaapkamer schilderen.gisteren 2 optredens en relaxed aan gedaan. Heb het wel heel koud gehad de hele dag.
Nee. We wachten tot we die bloedtest gehad hebben. Dan bij positief nieuws maken we een foto van een positieve test.
Geplaatst

Simba, hoe gaat het met je? Kom je de wachtweken door? Stiekem al getest?

Brand een kaarsje voor jullie voor goed nieuws (positieve test!) :)

Geplaatst

Wij testen voor de bloedtest uit, en dat is zaterdag.

Ik voel nu niets, dus ben een beetje huiverig voor een omo-test

Geplaatst

Kalimera!

henne, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Veel plezier vandaag!

simba, ik duim nog steeds. Ik voelde volgens mij ook niets.

patrician, succes!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden