Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kaartje, wat een verhaal zeg!!!!! Gatver! Wat zijn er toch rare mensen. Ik moest eerlijk gezegt wel even lachen ..... (sorry)

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Guusje, ik eerst niet maar daarna ook hoor. Achteraf jammer dat ik automatisch heb opgehangen. Had achteraf gezien beter de telefoon op de luidspreker kunnen zetten of aan mijn man kunnen geven die naast me zat. Dan had die kerel waarschijnlijk wel opgehangen ;-).

Geplaatst

Zo ik meld me ook weer even. Caro was gezellig het carpoolen en ik ben heelhuids weer door het smerige tunneltje naar mijn auto terug gelopen. Was om half 7 thuis dus netjes he?

Had nog geprobeert naar huis en P zijn mobiel te bellen. Mobiel stond uit en thuis geen gehoor grrrrrrr. Vandaar dat ik geen respons op mijn sms kreeg tijdens de lunch.

Het is hier thuis allemaal goed gegaan hoor, had niet anders verwacht. Het is papa dus waarom zou dat niet goed gekomen zijn. Wel even heerlijk geknuffeld bij thuiskomst en dat is best wel weer fijn.

Er stond toen ik net thuis was een goede vriend voor de deur dus kon met niet eerder melden hier hihi. Die ging om 12 uur weer weg dus ik was echt helemaal gesloopt en nu al vanaf 5 uur wakker. Fijn die wintertijd. Had verwacht dat Ruben eerder wakker zou zijn maar nee hoor die ligt nu nog lekker te slapen hihi. Gisteravond heeft ie voor het eerst een papfles gekregen en hij vond het nog lekker ook, dus met een goed gevult buikje naar bed gegaan natuurlijk.

Maar ik heb weer iets gemist gisteravond zeg. Trouwjurk fetish, gedragen slipjes bij een spijkerbroek en roze dingen en netkousen. hihi.

Nou ik geloof dat ik maar een flesje ga klaarmaken en het manneke ga halen. Babeth en Simba hoe vroeg waren jullie spruitjes????????

Tool nog even volhouden die laatste spannende dagen!! We gaan zo ontzettend duimen voor een posie test voor jullie!!

Ik heb zo genoten gister niet te geloven, hier kan ik wel weer even op teren tot de volgende meeting!!!!!!

Ruby en Simba ontzettend bedankt voor de kadootjes, P vind ze ook leuk. Nog even in de kast na het wassen en dan wachten tot hij er groot genoeg voor is hihi.

Geplaatst

Alle baby's hebben zich dus gedragen zonder de mamma's.

Sandra echt weer iets voor mannen, de telefoon uit. Irritant!

Dacht je bent gesloopt omdat je niet meer was geweest gisteravond.

Ik ben vroeg naar bed gegaan. Goed geslapen ondanks dat ik weer lang wakker heb gelegen en vannacht met Kayla buiten heb gestaan. Ze heeft veel gehoest dat ik er naar van werd. Denk toch dat ik maar moet accepteren dat dit niet meer beter wordt en het hoesten aan de uitzaaiingen ligt.

Vandaag de sleurhut ophalen en naar Wassenaar brengen. Vanavond kookt schoonmoeder dus lekker makkelijk.

Geplaatst

Balen Syl van Kayla, je weet dat het kan gebeuren zo allemaal als ze die leeftijd hebben. Maar je wilt ze niet ziek zien en al helemaal niet kwijt.....

Zo de sleurhut dus terugbrengen, tja het seizoen is ten einde. Jullie hebben er in ieder geval goed weer voor!!

Ik was ook wel gesloopt hoor, maar ja bezoek gaat voor hihi. Had jullie de hele middag al gezien en gehoord hihi.

Ruben ligt al weer met schone luier en gevulde maag in zijn bedje te slapen, hij is echt opgeknapt en weer zijn vrolijke zelf. Heerlijk!!!! Vanmiddag maar eens boodschappen doen, hebben niks in huis bijna en daarna even door de stad slenteren en ergens kop koffie drinken. Goh wat hebben we het toch slecht.......

Soms besef ik ineens hoe goed we het hebben....

Geplaatst

Jeetje meiden, jullie zijn nog lekker lang doorgegaan hier gister. Je zou denken dat we wel uitgekletst waren!

Ik was om half 6 thuis en helemaal kapot. Ben naar bed gegaan om ff relaxt tv te kijken, maar om 9 uur ging t lichtje echt uit. Ook veel harde buiken, dus kindeke vond g ook wel welletjes. Had ook een drukke week achter de rug, dus zal de optelsom wel zijn. Vandaag lekker niks!

Geplaatst

Ik heb de site van Www.vroeg.nl bekeken. De tip van IVFSH en dat ziet er wel leuk uit. Ben jij daar nou gister geweest Esther???

Misschien een leuke lokatie voor onze volgende meeting?????

Geplaatst

kalimera dames,

babeth, leuke foto's!! ik zal die van mij ook vandaag doorsturen!!

Was ook echt gesloopt. Hebben gisteren nog frieten gehaald, en toen ik die op had ben ik op de bank in een gestort. Volgens mij gingen bij mij mijn ogen al dicht om 8 uur,hahahah. om 2 uur zoiets werd ik wakker op de bank, ram aan het zweten, een kater op me, die het ook warm had. vriend aan het lachen hoe ik wakker werd. heel verdwaasd, niet goed wetend waar ik was. Toen ben ik maar in bed verder gaan pitten.

Ik vond het reuze gezellig!Het rouleren ging ook wel goed, geloof ik. ceeke, we maken ons gesprek nog af, toen Syl opeens weer met de stoelendans begon, hihihihi!

kaartje, ajjakes, wat een vieze geilerd. en Ellie, jij ook al zo'n vreemd verhaal (via je vriend dan).

maar begrijp ik het nu goed, ga jij ook trouwen??? leuk leuk!!!

Es, fijn dat het toch nog gezellig was! Heb je het geld vanochtend overgemaakt! Lief dat je even wilde voorschieten!!!

Syl, balen dat Kayla toch weer zo veel aan het hoesten was vannacht. Wel blij dat ik haar nu ook een keertje live heb gezien.

febr. maart gaat me denkik wel lukken. weet alleen effe niet wanneer carnaval valt, want als het op die data valt, dankan ik ookhelaas niet (is geloof ik februari ergens). maar dat komt wel goed!

gisteren in de trein aan een boek begonnen. Ben nu al over de helft. Ga dadelijk verder lezen. Best wel spannend.

Ohnee, ga nu eerst even de foto's versturen!

tot later meiden!!

liefs,

Tool

PS; ook nu temp nog hoog, hihihi (ja babeth, op mijn manier gemeten,hihihi)

Geplaatst

Tool mooi van je temp en een spannend boek aan het lezen, geniet er maar van want als je er straks 3!!! hebt om voor te zorgen (hihi) dan heb je daar voorlopig geen tijd meer voor!!!!

De carnaval datum valt dus al af voor de volgende meeting dat is 19 feb, ik dacht dat het altijd een week duurde??? Er staat alleen maar deze datum??

Geplaatst

Tool, blijft spannend dus. Knap dat je nog niet getest hebt. Hadden de meesten hier al lang gedaan ;-)

San, fijn dat Ruben weer helemaal beter is.

Syl, balen dat Kayla zo blijft hoesten. Gisteren geen bijgeluiden gehoord op de longen. Kan toch wel van de uitzaaiingen zijn vrees ik. Evt aan je dierenarts codeïne vragen om hoestprikkel te onderdrukken.

Simba en San, op welke dagen zijn jullie thuis doordeweeks? Ik ben op dinsdag en vrijdag vrij. Lijkt me leuk om jullie kindjes te komen bewonderen. Met Babeth inmiddels wat afgesproken om Imke te bewonderen en met de honden te wandelen. Gezellig!

Geplaatst

dames,

ben bezig de foto's door te sturen, maar het zullen 5 mailtjes worden. 7 bestanden meesturen is blijkbaar een overschrijding van de max. teogestane hoeveelheid, hihihi

Geplaatst

Kaartje ik ga dinsdag misschien naar Simba, idee om samen te gaan.

Babeth probeer ik ook snel te plannen iom Henne.

Tool het was geen verplichtingen mee te doen aan de stoelen dans, haha, braaf geluisterd. Krijg net de foto's binnen, leuk.

Kaar ga dit dinsdag vragen want het hoesten is niet constant, ze kan soms achter de konijnen gaan en geen last hebben???

Geniet van je zondag Sandra, de rest natuurlijk ook.

Geplaatst

he San, ligt eraan wanneer je al begint met vieren, hahahaha.

ik begin meestal op de dinsdag voor carnavalsmaandag met het oude wijven bal. Op zaterdag is bij ons de kinderoptocht, op maandag de grote optocht en op dinsdag is het Kloonetrekke (een bijeenkomst van allerlei grote groepen clowns of carnavalsgroepen op de markt), heel gezellig altijd.

En op aswoensdag is het dan 's avonds het askruisje halen en haring happen (niet voor mij, want ik vind dat vies) en dan is het weer voorbij.

maar in de weken daar voor zijn ook al diverse carnavalsfeestjes, hihihi, damenzietsung (dames zitting), herre-zietsung (voor de heren natuurlijk), kingerzietusng (je raadt het al), jalabal (galabal voor de middenstand van ons stadje), etc.

Geplaatst

Syl, as dinsdag is de enige dag komende week zonder afspraken. Rest van de week erg druk, dus blijf dinsdag maar verstandig thuis. Zou graag meegaan, maar is komende week gewoon niet slim helaas.

Geplaatst

Hi meisies! Heb niet veel te melden. Probeer te accepteren dat het echt best wel 'slecht' met me gaat en dat dit niet in één keer over is als ik dat eenmaal geaccepteerd heb ;-) Het wordt zeker nog een aantal weken zwaar om alles vol te houden. Veel vroeg naar bed, streng met eten (ik eet al bijna een week geen chips meer, vind mezelf echt een held) en weinig afspreken buiten werk en andere verplichtingen. Maar goed, ik probeer gewoon vooruit te kijken naar januari. Dan voel ik me vast beter en dan kunnen we weer van start. Want uiteindelijk is dat toch wel weer mijn doel, als altijd....verder met dat ***traject.

Tool niet getest dus? Maar wel getempt... het is onwijs spannend maar ik heb er nog steeds een goed gevoel over.

Ik ga snel even foto's kijken, kan ik toch nog een beetje meegenieten :-)

Geplaatst

henne, neem idd de tijd voor je herstel. en je komt er wel. acceptatie is ook al vaak een stap in de goeie richting, hoe moeilijk die acceptatie ook kan zijn.

We zijn er in elk geval voor je!!!

heb volgens mij de mailboxen van Es en Caro volgemaakt,hihihi. krijg bij hun een foutmelding, hihihi.

Hoop dat de rest wel alles kan zien/openen. Anders geef maar een gil, dan probeer ik ze via een winzipfile te versturen.

Geplaatst

Henne vond je bericht gisteren zo vol energie maar het valt dus tegen, vind het heel erg voor je.

Als ik ooit iets voor je kan doen laat maar weten.

Heb je nog een keer zin mee te gaan naar Babeth of liever niet, ik rij :-)

Geplaatst
Syl, as dinsdag is de enige dag komende week zonder afspraken. Rest van de week erg druk, dus blijf dinsdag maar verstandig thuis. Zou graag meegaan, maar is komende week gewoon niet slim helaas.

Eventueel de dinsdag erna, 8 nov, zit dan wel al vol, jaja, maar kan wat verschuiven. Laten we Simba ook niet vergeten te betrekken in dit gesprek, hihi.

Geplaatst

Henne wat rot dat je je rot voelt. Het houdt ook bij jou niet op. Kunnen J en jij er goed over praten??? Neem je tijd en wie weet waar dit toe zal leiden dat je nu nog meer tijd en energie in jezelf steekt. Ditkke knuffel hoor!!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden