Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi meiden

Syl de 18de kan, ik zal het noteren op de kalender, gezellig!!!

Sandra ik wist dat niet, Imke begint ook op haar handjes te sabbelen en stopt dan haar duim in de mond, ik kijk wel hoe het gaat.

Imke heeft haar een na laatste voeding rond 18.30 uur en 19.00 uur en vandaag om 17.30 uur, ik kijk hoe laat ze komt voor de laatste voeding.

Henne ik moet zeggen dat je toch een leuk cadeau in elkaar aan het zetten bent maar wat je zegt, zonde dat het zoveel tijd kost. Ga je vrijdag voor de eerse keer naar die hapnotherapie? ik ben benieuwd hoe je dat gaat ervaren. En de tijd....verdorie kan me voorstellen dat je daar zo ontzettend van baalt....een jaar verder en nog steeds "geduld" moeten hebben maar met de tijd die je nu nog in de wachtstand zal staan worden als het goed is hele goede resultaten geboekt.

Simba dat zijn van die bijzondere data he? en ook dat je dan ineens beseft hoe snel het is gegaan en wat er veel gebeurd is.....die dagen zijn bij mij altijd aan het sluimeren en zonder er zelf mee bezig te zijn merk ik dan toch dat ik me die dag anders voel....

Zo was dat met mij 26-10, de dag dat ik 2 jaar gelden de positieve test had van de zwangerschap van de jongens, die dag deed mij meer dan de dag van de punctie 11-11 en tp 14-11.

wat de volgende meeting betreft...een kookclinic van JW??? ;-)

Tool trek je het allemaal nog een beetje?? :positive energie::gekruiste vingers 2

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Henne, altijd lastig een pagina maken voor een weggaande collega. Wij hebben ook vaker dat verzoek gekregen, maar dat is uiteindelijk afgeschaft omdat bijna niemand een bijdrage leverde, van de 100 medewerkers kreeg de sociale commissie vaak slechts maximaal 20 (of vaak nog minder) retour. dus dat is toen afgeschaft.

Dacht zojuist even dat ik wat rozigs bij het afvegen had, maar volgens mij heb ik me vergist. Dat hoop ik dan. pfff, killing die laatste dagen.

wel weer lekker gewandeld vandaag, met zita natuurlijk op, post-transfer en 2-week wait-sessie. Kleine 40 minuten gewandeld. vriend was thuisgebleven, die voelde zich sinds gisteren niet zo lekker (gisteren overgegeven en al zijn botten doen pijn, denken een griepje).

Valkmaatje helaas niet gezien, snik snik, was natuurlijk ergens anders aan het jagen of was ook van slag omdat ie me gisteren niet heeft gezien, hihihi

morgen gelukkig thuiswerken en nog acupunctuur om 13.30 uur. Kan ik tenminste de laatste wachtuurtjes relaxed ingaan.

pfff, begin nu toch wel ge kriebels te krijgen. Die rust begint meer en meer naar de achtergrond te gaan.

ga weer verder aan mijn boek.

misschien tot later en anders tot morgenochtend!

liefs,

Tool

Geplaatst

dames,

Bed staat aan de andere kant en is klaar om te gaan slapen.

Helaas zal ik niet zoveel slapen vannacht. De jongste kat Nitsa is al vanaf gisteravond weg. En ben daar zo verdrietig om. Kan wel janken. Maar dat heb ik de laatste tijd toch wel.

Wij gaan zo even een pasta/pizza halen. En even douchen bij 1 van de ouders.

Tool, hou je haaks die laatste slopende dagen voor de test.

Geplaatst

Tool wat is het spannend zeg, ik leef met je mee, wat je valkmaatje betreft, die zit nog in de zomertijd waarschijnlijk ;-))

Ruby hoop dat de kat snel terug is, zeker als je dat niet gewend bent dat ie zolang van huis is dan ben je natuurlijk doodongerust.

Testr, wat heb je een mooie ticker!!!! ik zag hem net pas, super

Geplaatst

Niemand in de war van de wintertijd hier? Voelt ergens ook altijd of het zo hoort.

Tool, we duimen op volle touren hier meis. Balen dat je vriend ziek is. Jij hopelijk morgen een goeie en ontspannen dag.

Ja Babeth, stapje durven nemen. Mijn voortvarendheid van direct toch iets gematigd, en dat voelt goed zo.

Simba, jij al eern jaar verder. Hoe fantastisch is dat! Hier ook net traantjes gelaten. Door een knuffel die ik van zus heb gehad, al lang gelee. Die staat mooi/stijlvol in onze slaapkamer. Er zit een rits in met een baby muziekding, lang verstopt. Net bij het opruimen durfd we die eens aan te doen. Pfoeh, toen brak ik wel.

Tool, ik denk aan je!

Geplaatst

Tool spannend!! Wat jammer dat je valkvriendje even ergens anders was, morgen heb je vast weer een heel gesprek met hem.

Babeth het is voor elk kindje anders waneer ze aan vast voedsel toe zijn. Net zoals waneer ze bepaalde dingen gaan doen of leren.

Rubster hele dikke knuffel voor jou!!

Geplaatst

ohhhhh Testr, bij het lezen van je bericht van die knuffel prikt het bij mij al

dames ik merk ook wel dat de lunch van gisteren veel indruk op me heeft gemaakt, de verhalen, hoe alles gedeeld wordt, hoe de een de ander kan steunen maar ook hoe we met elkaar kunnen lachen!

Geplaatst

Ja Babeth, dat zijn de heavy momentjes! Maar gelukkig wel intiem, samen. Nu zie ik dat sommig verdriet pas echt tastbaar wordt als hetgeen waar je zo naar verlangt hebt ineens dichterbij lijkt.

Rubster, lees net van je kat! Hopelijk komt ze snel terug! Zou ik ook om moeten huilen hoor. Is ze wel vaker lang en alleen buiten?

Geplaatst

Testr, de kat is eigenlijk nooit zolang buiten. Maar gelukkig kijken de buurtjes ook naar haar uit.

Wij slapen vannacht voor het eerst in de andere slaapkamer. Nog erg rommelig, maar we zijn wel zover.

Enkelt wel te weinig laminaat gekocht voor de andere kamer. Dus nu net nog 4 pakken andere kleu gekocht.

Dus zal apart worden de andere kamer. We hebben van die expedit kasten en daar moeten nog wieltjes onder. Zag ze op de ikea site staan.

We gaan zo lekker slapen en morgen een drukke dag voor de boeg.

Weltrusten allemaal!!

Geplaatst

Ruby weer flink actief geweest in jullie huis, wat een onderneming zo zeg. Fijn dat een slaapkamer in ieder geval vast klaar is.

Simba ook nog bedankt voor de foto´s, erg leuk, ook die van Kayla alleen en de foto waar jullie even bij elkaar zitten , J met zijn harem ;-))

Geplaatst

he Ruby, balen zeg van jullie jongste katje. Hoop dat ze intussen al terug is gekomen en hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen.

Pfff, die zomer/wintertijd is funest voor mij. Was al om 4.30 wakker.

vandaag dus thuiswerken. ben ik al mee bezig.

temp was nog hoog, maar hij gaat ook pas omlaag op de dag dat je ongi wordt (maar dat wordt ik gewoon niet). heb wel het idee dat ik het moet worden. ben er nu even teveel mee bezig, blij als ik straks naar de acu kan, effe afschakelen en hopelijk kan ik heel relaxed worden.

gisteren ook weer hoofdpijn. nu las ik ook dat dit van de toverbollen kan komen. Nog nooit eerder gehad.

henne, ik ben bij ivf 1 op de testdag zelf en bij ivf2 een dag voor de testdag ongi geworden, dus die 2 weken blijven nog even spannend voor mij, hihihi. Was het nog gelukt met de afscheidspagina?

Simba, leuke foto's!!!

Caro, stuur je de rest ook even door.

tot later meiden!

liefs,

Tool

Geplaatst

Simba ik heb geen foto's van jou???

Tool stuur jij ze door naar mij. Heb alleen foto's van jou en Babeth.

Tool ga je nu morgen testen. Ik vandaag ook acu, wel even mopperen over de blauwe plekken telkens, schijnt dus niet normaal te zijn.

Geplaatst

Syl ik heb soms blauwe plekjes van de acu, maar alleen als de naalden ook pijn deden/gevoelig waren. Ontspannen is wel het toverwoord, maar dat kan ik op het moment niet goed. En aangeven als de gevoeligheid niet wegtrekt, dan zet ie de naalden wat 'losser'.

Tool de pagina is wel oke. Kan er niet meer van maken ;-)

Vanochtend weer een rotochtend. Had gisteren voor het eerst sinds tijden geen diaree sochtends en vandaag hoppa, daar gingen we weer. Aangezien ik zaterdag geen brood heb gegeten, begin ik te vrezen dat het daardoor komt. En dat betekent dus misschien helemaal glutenvrij, bah bah bah. Wil het even tijd geven met alle middeltjes die nu op het programma staan, maar het begint echt een probleem te worden. Ben ook alweer flink afgevallen en voel me gewoon de hele dag rot en moe door die ***darmen.

Tool voor jou een extra dikke knuffel!!! En verder ook allemaal een positieve dag toegewenst!

Geplaatst

yep we gaan morgen testen.

Ik stuur je de foto's van simba door. Mooie foto erbij van Kayla alleen!

blauwe plekken? nee, dat lijkt me ook niet normaal te zijn.

testr, helemaal niet op gereageerd. Even een emotioneel momentje met de knuffel van je zus.

en simba, zaterdag een jaar geleden de tp van Sanne, hoe bijzonder!!!

heb de neiging om continue naar de wc te gaan, energievretend gewoon, pfff. ga zita maar eens opzetten geloof ik

Geplaatst
Syl, krijg een foutmelding bij jouw mailadres.
Wat raar, er is net wel mail bij Jeroen binnengekomen, stuur het daar eens heen, jeroen@ en dan de rest als bij mij.
Geplaatst

Henne vervelend en rot dat je weer diarree hebt. kan me voorstellen dat je het niet meer trekt op deze manier. Hopelijk gaan de middeltjes die je hebt meegekregen van de arts je helpen en zul je je weer beter gaan voelen. Voor jou een dikke knuffel terug!!!

Geplaatst

Heb wat dingen gemist met lezen, knuffels, missende huisdieren.

Ruby is hij al terug?

Henne wat rot van je darmen, hier redelijk rustig gelukkig. Niet afvallen hoor je bent toch al zo slank. Even uitproberen met het brood. Erg dat het zo belabberd is met je. Pas goed op jezelf.

Tool knap dat je niet test.

Kayla snapt de wintertijd niet, die denkt dat de klok 2 uur verzet is, ze blijft maar slapen. Was weer een ritnacht met wandelingen buiten en veel hoesten.

Geplaatst

Simba mooie foto's ook, je ziet wel dat jij van fotografie houdt! En Kyala ziet er op de foto nog fit uit Syl, lekker beest! Ik weet verder nog niet goed, wie wie is hoor. :-)

Tool, ongelooflijk dat jij je kan inhouden te testen. :) We duimen mies, lekker acu ontspanning toelaten en deze dag doorploeteren, toi toi toi.

Henne, wat frustreren dat je darmen zo blijven prikkelen. Even alles op het conservatieve en dan langzaam weer wat opbouwen? Soort eliminatie/belasting test. Sterkte, ook met het werk.

Syl, fijn dat jouw darmen even rustig zijn. Enig idee wat je anders hebt gedaan? Probeer ik altijd op te slaan.

Hier minder buikpijn, had een paar dagen best last. Navel komt ook al iets naar voren, soms echt een dikke (darmen denk ik) buik. Tsss...

Hadden jullie ukkepuk al gezien in handtekening? Ben er zo trots op. :)

Werkze iedereen, dikke knuf

Geplaatst

Spanning stijgt hier... tool sterkte meissie, nog even!

Veel leuke foto's in de mailbox, thanks!

Paar daagjes in limburg, even er tussen uit, zo in de herfst is het hier prachtig;-)

iedereen fijne dag xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden