Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik weer lekker vroeg wakker, altijd al en nu helemaal bij de zwangerschap. En dan die wintertijd!

Tool, we duimen voor mooie streepies...

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

kalimera,

helaas, alle testen waren negatief. Temp. is nog steeds hoog, dus ik snap er niets van. Weer een bewijs hoe mijn lichaam me heel mooie voor de gek kan houden.

We zijn helemaal kapot, verdoofd, weten niet goed wat we moeten doen.

Hebben wel gezegd dat we een 5e keer doen, maar we twijfelen. deze keer met AH heeft niet gewerkt, dus waarom zou een 5e keer wel lukken?

We mogen voorlopig toch niet verder, omdat we termijbetalingen hebben, dus als we al verder willen dan pas vanaf februari 2012.

liefs,

een gebroken Tool en vriend

Geplaatst

Ahhhh Tool, wat verdrietig. Verdorie, jullie zo gegund! Meissie, maar even niet vooruit kijken. Deze klap is nu groot genoeg.

Temp hoog kan door progesteron komen, las ik op die ene link van mij gister. Gebruik je die bollen toch? Mag je nu stoppen?

He bah, dit had niet zo moeten zijn! Sterkte samen.

Geplaatst

Oh nee... Hof kan dat nou?? Ik had zulke goede hoop... Lieve tool en vriend, hou elkaar stevig vast, huil samen om deze enorme domper. Ik huil stilletjes met jullie mee.

Geplaatst

Ooh lieve Tool en vriend, wat verdrietig en ontzettend klote, net ALS iedereen was ik ook zo positief! En wat je zegt he lichaam houdt je zo voor de gek.je vraagt je af waarom een 5de Keer wel? Logisch dat je je dat afvraagt denk ik maar lieverd dit was wel de eerste Keer met a.h. Ik wens jullie samen veel sterkte lieverd!

Geplaatst

Lieve lieve Tool,

Zo hééél erg graag had ik een ander bericht van je gelezen. Ik had zo gehoopt dat het geluk nu een keer met jullie zou mogen zijn... Geen woorden van troost nu voor jullie. Houd elkaar stevig vast, huil samen om deze verloren droom, loop samen naar valkje en laat de zon jullie vandaag een beetje verwarmen.

Een hele dikke knuffel voor jullie beiden.

Liefs,

Geplaatst

Verdikkeme Tool....we hadden er allemaal zo'n goed gevoel over. Bah bah bah.. Lieverd, denk nu niet na over wat en hoe verder, eerst deze teleurstelling rustig verwerken, het is altijd weer zo'n enorme klap. Een hele dikke knuffel voor jullie beiden. Liefs,

Henne

Geplaatst

Lieve lieve lieve Tool,

Wat een verdriet weer. Gatver, ik had het zo graag anders gezien voor jullie.

Lieve Tool, sterkte, ik denk aan jullie.

XXX

Geplaatst

Wat een rotnieuws, heel veel sterkte toegewenst lieve tool, nu eerst bijkomen en verwerken, vooruitkijken komt wel weer, maar dit is zo verdrietig, knuffel meissie! Xxx

Geplaatst

K*T.....

Had zo gehoopt op ander nieuws.. Maar ja, dat hebben we allemaal...

Meid... Dikke knuffel, en jank, Schreeuw, sla (op een kussen) en knuffel je vriend!!

Geplaatst

Lieve Limburgse vriendin,

Ik open het topic met maar 1 hoop: een positieve test voor jullie. Bah, nu ik je ken vind ik het nog erger! Heel veel sterkte de komende tijd en bij mij was 5 times lucky he! Maar eerst deze domper verwerken. Waarom mogen jullie nou niet??? xxx

Geplaatst

Lieve tool,

Ik opende de site ook maar voor 1 reden: kijken of jullie een positieve test hebben. Had er zo ontzettend op gehoopt voor jullie.... Vind het heel verdrietig.

Lieve tool, dikke dikke knuffel voor jou, wat oneerlijk is dit weer.

Veel liefs,

Ivfsh

Geplaatst

Lieve tool,

Wat erg, je zag er zaterdag zo stralend uit en had echt het idee, ja het is gelukt!!! Helaas. zo oneerlijk en weer zoveel verdriet.

Heel veel sterkte en dikke knuffel

Geplaatst

Och meis...wat verdrietig! Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen tegen je. Vind het zo enorm sneu, rot, ellendig en dikke p**p voor je!

Hele dikke knuffel van mij voor jou, ook al heb je daar niks aan. Sterkte meid!

Geplaatst

meiden, even iets heel anders (wil Tool absoluut niet op de achtergrond zetten hoor!), maar ik kreeg een PB van iemand die met Sab aan het mailen was, maar al bijna 3 weken niks heeft gehoord. Ze schijnt ook al sinds 16 okt niet meer op het forum geweest te zijn. Iemand iets van haar gehoord? Ze heeft natuurlijk een enorme douw gekregen van de cryo's, ik hoop dat het goed gaat!

Geplaatst

Fren, je zet me niet op de achtergrond, vind ik niet erg.

Heb idd ook niets meer van Sab gehoord. hoop ook dat het goed gaat met haar.

hoop dat iemand anders wel iets gehoord heeft?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden