Ga naar inhoud

Kletstantes deel 7


Sab

Aanbevolen Berichten

Haha...ja Joos...vandaag is weer zo,n dag...@##@*@*^%.........Dayenna was vroeg wakker....gelijk al niet te genieten....ze heeft inmiddels al overal op en in gezeten en gelegen...en ik heb haar net weer lekker naar d,r bedje gegooid.......nou ja, gegooid????.....ik heb haar in bed gelegd...hihi....

 

Maargoed...zal wel vaker voorkomen dat ze een pestdag heeft...heb ik ook geregeld, dus ze heeft het van geen vreemde...:help:...

 

 

 

Hee...maar eh...spannend joh, donderdag een huis bezichtigen.....waar ga je kijken?...wel in de buurt van waar je nu woont???....(misschien had je dat al ergens geschreven)....ben benieuwd hoor....succes ermee...

 

 

 

Iedereen een fijne zondag gewenst...geen weer om naar buiten te gaan!!!...:toothy2::lac:.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 660
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

ik kijk dus ook naar de pfaffs.....................oeps

 

 

 

joos, spannend hoor, huisbezichtingen...niet te druk doen hoor, tijd voor relaxen nemen..ik was om 8.30 wakker de rest hier al om 6 uur............

 

er komen tanden en kiezen door!!!!!!!!!!!1

 

 

 

ik ga snel verder , moet nog weg,

 

 

 

cynthia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk Joos naar een huis kijken! Spannend! In de buurt? Of wat verderop?

 

Lekker dat je even uit kon slapen vandaag! Heerlijk!

 

 

 

Amanda; hoe is het met Len gegaan vandaag?

 

 

 

Cyn; lekker uitgeslapen! Heerlijk!

 

 

 

Liesbeth; lekker daggie voor je zo.....hopenlijk is hij snel voorbij en heb je morgen een betere dag!

 

 

 

Sab; is er sneeuw gevallen??

 

 

 

Zo te lezen ben ik niet enige die naar de Pfaffs kijkt hahaha. Gelukkig maar!

 

 

 

Hier is het op het moment weer even druk.

 

De meiden zijn de hele week al om 4 uur/half 5/5 uur wakker.

 

En zetten het dan enorm op een huilen.

 

Ook erg hangerig, huilerig.

 

Sprongetje?!?!?!?!??!????????

 

 

 

Hopenlijk is het snel voorbij!

 

 

 

Nou, ik ga lekker (hoop dat het lekker is hahahah) koken.

 

 

 

Fijne avond nog en tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Beau....4 uur/ 4.30 uur????....dat is helemaal vroeg...ik loop al te balen als Dayenna rond 7 uur begint te brabbelen, om vervolgens om 8 uur het op een gillen te zetten....hihi.....heel soms kan ik het tot tegen 9.00 uur rekken.....

 

Maar als ik die tijden van jouw meiden hoor, mag ik dus helemaal niet klagen????.....:booty:...nou, hopelijk is "die tijd" voor jouw ook weer snel voorbij, en is het maar een korte fase...want ik kan me voorstellen dat je daar niet echt vrolijk van wordt....succes ermee....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, hier is alles vrij rustig..

 

Vorige week 2 dagen last gehad van een enorm stijve nek/schouder. Waren wat spannende aangelegenheden hiero en dat sloeg gelijk lekker op mijn lijf. Brrrrrr

 

In het ICSI verhaal zit ik nog steeds op het wachtbankje om aan het werk te kunnen gaan voor het wachtbankje... hihihihi.

 

Vrijdag weer een afspraak bij de arts en de dinsdag erop 2e intake... is een gesprek met de verpleegkundige... Wacht wel weer af wat we dan allemaal te horen krijgen. Vorige keer huiswerk mee gekregen wat we door moesten lezen, en dat heb ik al keurig gedaan. Nu mijn mannetje nog.

 

 

 

Wij zitten hier ook regelmatig de Pfaffs te kijken (als we het toevallig tegenkomen met zappen). Tjonge... wat een huishoudens... (er is ook overal wat).

 

Voor mijn gevoel heeft Kelly 3 kinderen, ipv 2 kinderen en een man!

 

 

 

Gisteravond een soort reunie gehad van collega's van een werkplek waar ik 5,5 jaar geleden weg ben gegaan. Enorm gezellig geweest! Zo'n team krijg ik echt nooit weer! Het was meteen ook weer enorm lachen! Mannetje lief was nog effe gaan stappen met een grietje wat we kennen uit een restaurant. Hij was tussendoor effe thuis geweest met haar omdat ie nog een mailtje moest checken en moest beantwoorden. Hihihi, ons ouwe zwerfhondje duldt geen andere vrouwen naast mijn manntje... HIhihih, ze was aan het grommen en grauwen geweest tegen haar. Dus ik heb hem al gewaarschuwd: als je ooit vreemd wil gaan, moet je haar niet mee nemen naar huis... hahahahaha!

 

 

 

Vandaag effe familiebezoekjes gedaan in het westen. Was ook wel weer gezellie. Nu nog effe gauw kijken hoe het hier is....

 

Groetjesssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

kweet niet wie het vroeg, maar Len gaat niet naar een kdv of creche. Ik wil dat wel, in de toekomst... (hubbie wil het eigenlijk niet dus die moet ik nog ompraten haha)

 

 

 

Het gaat iets beter hier, vandaag geen koorts meer. Wel nog hangerig, huilerig.. Vannacht tot 2 uur opgezeten met hem, en ik moest er alweer om 7 uur uit om te gaan werken.. ben dus doodmoe..

 

 

 

Sab, sneeuw???

 

 

 

De pfaffs zijn leuk!!!

 

 

 

de rest ben ik kwijt.. en mijn oogjs vallen dicht.. dus.. welterusten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aman, ik vroeg dat ivm Len zijn slaaptijden. Carolijn MOET er doordewweks vroeg uit, lees uiterlijk 06.30 uur. Dus dan went ze er natuurlijk aan om vroeg wakker te zijn en dan is het soms moeilijk om uit te slapen met haar haha. Dus 9 uur zit er hier niet in hoor.

 

Boke: is t weer zo ver, wat erg voor jullie zeg....ik hoop geen sprongetje want dan krijgen wij het ook nog hahaha. dus ik hoop dat het een tijdelijk iets is zonder sprongetje hihi.

 

Ik heb ook geen tips helaas....sterkte meis. xx

 

Gelukkig kijken er meer mensen de Pfaffs haha. Heerlijk toch om te zien wat een zooitje het daar is af en toe. En gewoon gluren, heerlijk haha.

 

Liesbeth, hier is het tegenwoordig zondag-dramadag. Geen en-ke-le keer slapen overdag, alleen maar hangen, zeuren, jammeren etc...dit nu sinds 5 zondagen of zo...rustdag??? niks rustdag, echt afschuwelijk haha.

 

 

 

Joos, ook al verhuizen, hier ook hoor! Zijn t beu, zo druk in de straat en die inbraken, afgelopen weekend weer 2 auto's...klootzakken!!! sollie Maar wat is jullie reden? En willen jullie "vrijer"wonen of zo? Wij willen naar minimaal een 2 onder 1 kap met oprit anders gaan we er niet op vooruit zogezegd haha. En we willen in de buurt blijven en jullie ook van Soest?

 

kunnen we niet even meegluren op funda?? hahaha

 

Cynthia: weer tanden? t houdt niet op he?

 

Lis: hoest met Ebbeke?

 

Lau en met jou?

 

Wie ben ik vergeten? Roos!!! Hoe is het meis ??

 

 

 

Geen sneeuw gevallen trouwens, komt wel zag ik, maar ja...als de zon maar schijnt als wij er zijn en niet alleen maar bewolking en regen etc....gatverrrr Jippie nog een ruime week!!!

 

Vrijdag de foto's ophalen van Carolijn, owww spannend.

 

Lis, vroeg jij dat? of het spannend was om te doen? Niet spannend, alleen maar leuk, maar je moet wel met z'n 2-en gaan hoor. 1 om te entertainen en 1 om haren etc goed te doen haha. Volgend jaar weer!! nu alvast sparen hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sab wij hebben al een huis waar we beide auto op eigen terrein kunnen zetten.

 

Wij willen wat ruimer wonen....en een betere indeling dan dat we nu hebben.

 

Graag met garage en een grote tuin.

 

We hebben een huis gezien...ligt heeeeeeelllllll dichtbij een school ...lekker makkelijk voor straks...hahahha

 

Nee we willen dit huis ook ff van binnen zien.

 

We hebben wel meer huizen gezien maar eerst ff donderdag afwachten wat we voor hier terug kunnen krijgen.

 

 

 

Hier de link van het huis waar we donderdag even gaan kijken.

 

 

 

http://www.jaap.nl/huizen/#min=225000&max=300000&cr=1001&c=69&srch=Soest&p=414877

 

 

 

IK vind jaap fijner...kan je meteen zien waar het ligt op de kaart!

 

Want ik wil niet in elke buurt wonen.

 

 

 

Vooral de badkamer is erg mooi...hahahahahahaha....moet veel aan gebeuren hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja mooi hè brenda...ik denk als we het kopen dat ik de badkamer maar zo laat....hahahahahahah

 

Maar goed tegelen kan ik zelf dus dat is het probleem niet hoor.....die tuin zou leeg moeten..staat veel te vol.

 

En dan de keuken...die doen we ook zelf.....hebben we in dit huis ook gedaan.

 

En ja die vloer...ik weet het niet...moet ik eerst maar eens in het echt zien.

 

 

 

Met andere woorden....we gaan eerst maar eens even kijken.....hahahahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het druk maar morgen lees ik bij...ben ik vrij en de kids naar het kdv want woensdag natuurlijk feest hier!

 

 

 

joos, wel een leuk huis hoor!!!

 

 

 

jaaa kiezen komen hier door, bijna het gebit compleet hahahahaha

 

 

 

cyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sab.. gaan jullie verhuizen?? Volgens mij gaan jullie er altijd op chteruit, zo'n paleisje vind je nergens.. ;)

 

 

 

Joos, best een leuk huis, de badkamer is idd prachtig.. daar moet je "doorheen" kijken hé..

 

 

 

Bo, hoe is het, nog steeds zo vroeg op?

 

 

 

Roosje.. hoe gaat ie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaaaaaaaa Cynthia spannend zeg!!! Ben je er al helemaal klaar voor? Heb je de 12 taarten al gebakken?? haha.

 

Joos, ik zit te wachten tot de link t doet.....dus ik reageer later op jullie aankoop hihi.

 

Aman, je hebt gelijk hoor, inleveren op de ruimte doen we sowieso als we weggaan, maar ja,, een oprit/garage is wel erg lekker hoor dus dan maar minder woonruimte haha.

 

Bo: hoe is het?? was t weer vroeg??

 

Cynthia, veel plz vandaag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden.

 

Vanaf a.s donderdag zal ik hier ff een tijdje niet of weinig te zien zijn...hubby wordt dan geopereerd aan z,n rug..en moet minimaal een week in het zkh blijven....dus ik ga ff een chaotische tijd tegemoet....met veel ziekenhuis bezoekjes e.d....

 

Dus voor nu wil ik iedereen die bezig is of gaat met een behandeling enorm veel succes wensen.....

 

Joosje:succes met de huizenjacht......hopelijk vindt je je droomhuisje snel....

 

Alle meiden die nog ziek oid zijn veel beterschap en sterkte...

 

Alle moeders die verschrikkelijk vroeg op moeten iedere ochtend omdat de kindjes wakker zijn......succes ermee......

 

En verder iedereen die ik vergeten ben: de groetjes en hopelijk tot gauw....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey liesje,

 

 

 

heel veel succes met je hubbie donderdag!!

 

 

 

en gaat iedereen nu opeens verhuizen??

 

hahah

 

 

 

mooi huisje hoor joos!!

 

 

 

vandaag naar de neuroloog geweest en ik krijg een mri!!

 

het lijkt erop dat ik een kleine hernia heb..

 

binnen 2 weken krijg ik bericht wanneer die gaat komen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leisbeth, sterkte de komende tijd!

 

Roooooooooos, een kleine hernia??? jeeeezzzz man! das niet zo mooi, maar niet geheel onverwacht denk ik he? Krijg je wel fysio ondertussen???

 

Joos, jaap.nl doet het hier niet...raar he??? hij blijft maar denken en hangen....grrrrrrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben ons ingeschreven voor nieuwbouw maar we zijn idd ook aan het kijken naar bestaande bouw. Dat doen we regelmatig hoor alleen nu weer wat serieuzer. Ja Joos die gaat zelfs bezichtigen haha. En hoe staat het met jullie verbouwing????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden