Ga naar inhoud

Kletstantes deel 7

Aanbevolen Berichten

• Reacties 660
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

FF snel hier, niet zo veel tijd dus ook niet om alles te lezen.

Mijn oog viel alleen op de sex and the city tour!!!!!!!!!!!!!!!!!

WAUWWAUWWAUWWAUWWAUWWAUWWAUWWAUWWAUWWAUWWAUWWAUWWAUW

IKWILOOKIKWILOOKIKWILOOKIKWILOOKIKWILOOKIKWILOOKIKWILOOKIKWILOOK

MAGIKMEEMAGIKMEEMAGIKMEEMAGIKMEEMAGIKMEEMAGIKMEEMAGIKMEEMAGIKMEE

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA

CYn; vind het helemaal super voor je!!

ZOu je aub dan tegen die tijd wel ff een foto kunnen plaatsen van die tour.

Lijkt me supertof!!!

Meiden, van de week ben ik weer ff langer.

Nu ff druk; tot verderop deze week.

Kus!

Geplaatst

hahaha Die Bo..

Er is een oproepje voor je, op het andere forum!!

Geplaatst

thanks Beua, ik smile zeg maar al een week ofzo...we gaan wel op moederdag, da's raar maar zie het maar als een kadoo voor mezelf hahahahahaahha

idd een oproepje voor je Beua van jannie...

Al gesolliciteerd Sab?? zou ik niet zo'n zin in hebben!

Nou hier lopen ze ook nog niet Lis, wel jammer..Lieve kan aan een handje lopen maar dan gaat ze zo hard rennen en gek doen dat ze altijd valt, Faas loopt ook langs de tafel en bank enzo..

Hilde, fijn dat het een leuk weekend was!

cynt

Geplaatst

En bedankt he Cynth??? hahaha. Ik heb daar natuurlijk ook geen zin in maar ja, ik heb geen keuze he? ik ga niet thuis zitten, dan ga ik dood....ach ik zie t wel weer waar ik terecht kom en wanneer...

Geplaatst

Ja de klok loopt steeds iets voor meiden...ligt niet aan jullie ...maar aan de sever...die loopt steeds iets sneller...niks aan te doen!

Je bent in ieder geval altijd optijd!

hahahahahahha

Beau je bent helemaal gek.....hahahahahahahahahaha

Op het andere forum...ben daar al heel lang niet meer geweest.....:icon_cyclops:...zal eens gaan neuzen!

Geplaatst

one way or another Joos.....ik heb nog even he? hoe is het verder meis? behalve met t slapen? nou ja niet slapen...?

Geplaatst

hahahahaha....ja gaat weer beter hier.....met jhoen alles goed en mijn maag word ook weer wat beter sinds ik nieuwe pillen heb.....dus alles bij elkaar wel goed!

We zijn nog steeds bezig met aannemers...wat een gedoe en wat een verschillen in prijs zeg.

En daar met jou meis?

Geplaatst

gaan jullie toch verbouwen? en niet verhuizen? groot gelijk hoor. Spannend zeg! Goed dat t lichamelijk allemaal wat beter gaat met jullie, fijn om te lezen.

Hier gaat t goed voor de verandering. Carolijn is doorverwezen naar de kno-arts omdat ze toch wel erg vaak verkouden etc. is. Dus daar moet ik even een afspraak voor maken. Hmm ga ik zo meteen maar even doen. Als t haar amandelen zijn dan moet ze geopereerd worden en dat is natuurlijk minder leuk, maar zover is het nog niet hoor.

Verder baal ik ervan dat t fototoestel kaduuk is, moet ik daar weer achteraan en we zijn al zo druk met vanalles....volgende week zaterdag een feestje van mijn ouders, LEUK!!! En verder kachelen we lekker door hahaha, weinig nieuw onder de zon, oh ja 2 tanden erbij, bij Carolijn dan he? hahahaha

Geplaatst

Sab; balen dat je weer moet solliciteren! Gelukkig heb je nog ff de tijd!

Cyn; hier een jaloerse Beau hoor hahhaa; nee hoor super vind ik het voor je!

Joos; wat een verschil inderdaad met aannemers! Inderdaad goed vergelijken met elkaar en er wel ff de tijd voor nemen een goede te nemen. Fijn te lezen dat het al wat beter gaat met jullie. Fijn dat de pillen goed helpen.

Amanda; thanx voor je berichtje. Ik had al ff gekeken.

Er zijn nog steeds meiden van de site die ik in de gaten hou om het maar ff zo te zeggen.

Geweldig voor Belinda!

Tot later meiden!

Geplaatst

Balen Sab, dat ze die muts toch terug willen.. tot hoelang mag je blijven?

Joos, idd je maag, gelukkig gaat het beter!

Ze zijn hier begonnen met de bouw! Zie "mijn" topic..

Len is snip verkouden.. zo zielig, koorts, snotneus, hoesten, slijm... heb te vroeg gejuicht dat hij goed sliep, vnnacht, bij opa en oma, elk half uur wakker...

Oja, ik krijg een reserve Donkie!! Ben er zo blij mee!! Zie topic Gezocht Donkie!

Geplaatst

Aman, ze willen die muts niet terug hoor, alleen weten ze nu dat er gewoon te weinig werk is voor haar functie (mijn schuld, ik werk te snel hahaha)

Dus zij komt nu op een ander secretariaat erbij zitten en dan gaat ze vanzelf wel weg, denken ze....erg he??

Maar ja, feit is dat ik weer moet solliciteren haha.

fijne dag meiden xx

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik moet het ff kwijt, ben er zo trots op! Onze meiden drinken uit een gewone beker!!!!

Ze wilden niet of nauwelijks uit de tuimelbeker drinken en de speen, tsja, daar hadden ze al heel vlug genoeg van. Dus ben ik een tijdje terug begonnen met Yomild van Mona uit een beker te geven. Dat is zuivel en lekker dik. En dat gaat erin, joh! Bijna zonder knoeien. Ze hebben de techniek nu al aardig onder de knie want ook de gewone ranja of roosvicee gaat er ook lekker in. Moet ze alleen wel helpen want ze hebben nog niet in de gaten hoe ze de beker vast moeten houden, maar dat gaat vast goedkomen.

Geplaatst

huh?? dat doet Carolijn al heel lang...ik wist alleen niet dat dat zo bijzonder was hahaha. Maaruh...gefeliciteerd Vonnie, en natuurlijk mag je trots zijn!!!!! Carolijn houdt m nog niet alleen vast hoor, want dan gaat ze zwieren. Ze heeft wel 2 eigen bekers, 1 van Nijntje en Jip en Janneke.lief!!!

Geplaatst

heel goed vonnie en ja sab wel knap hoor hahahaah

hier ben ik denk ik te lui want ze krijgen nog steeds een tuitbeker of drinken uit een pakje en de laatste papfles nog uit de speen........................oeps

dat ziet er eigenlijk ook niet uit maarja..

ik ga het zeker eens met joghurt proberen, goede tip vonnie!

xxxcyn

Geplaatst

Knap Sab, dat Carolijn dat ook al zo goed doet. Op zich is het wel belangrijk hoor. Te lang met speen of tuitbeker schijnt slecht te zijn voor de mondmotoriek (spreken) en de tanden. Dus al met al, CHAPEAU voor Carolijn!!

Geplaatst

Goed hoor van Carolijn, Roos en Kim.

Len kan het ook, maar hij is té enthousiast, hij kiept die volle beker in een keer achteover.. met als resultaat.. alles nat en verslikken..

Het is rustig hier, fijn weekend allemaal!

Geplaatst

cynthia...hier savonds ook nog lekker een fles hoor....heerlijk hoe ze ligt te tutten en lekker moe word...blijf ik lekker nog ff geven....hahahahahaha

En met beker gaat ook goed maar niet zelf vasthouden!

Pakjes lukt niet...ze snapt niet dat ze moet zuigen aan een rietje...hahahaha...tips?

Fijn weekend amanda...en dat je van de rust mag genieten meis.

hier zijn we wat ziekjes...zet niet echt door maar we zitten er tegenaan.

Beetje verkouden, keelpijn., hopen dat we niet ook nog de griep krijgen!

Vannacht gelukkig alle drie goed geslapen tot vanmorgen half 7...lekker.

Fijn weekend meiden.....geniet van het mooie weer!

Geplaatst

Vonnie, je mag zeker trots zijn op je meissies!!!

Carolijn ook al zo vlot met drinken uit een beker.

Thomas kan het alleen als ik het doe. Kleine beetjes gaan goed. Teveel is een hoestbui....

Wel drinken ze hier wel uit een pakje. Geen idee hoe je dat uitlegt Joos..

Robbert zoog eraan, hield het een beetje schuin, zodat het niet terug liep en toen had Iris hem ook door.

Enne...ik geef ook nog een ochtendfles....vind ik lekker makkelijk en gezellig, met z'n allen in bed. Donderdag weer cb, zal ik stiekem een beetje liegen....? Haha.

Geplaatst

hahahahahaha....niet stiekem laura....maar gewoon liegen....hahahahahahaahahahahaha

ja ik zal het toch nog eens gaan proberen...lijkt me toch wel fijn als ze dat kan.

hier ook hoor kleine beetjes...anders word het ook een hoestbui!

En die fles lekker blijven geven hoor...doe ik ook.......zo zijn ze nog een beetje een baby..hahahah

Geplaatst

hahahahahaah joos en lau..nou ik lieg dus ook mee op het cb....ik vind het wel ok hoor, d=ze drinken hier uit een beker als ik het vatshoud maar je moet er echt bij blijven...

Joos, de 1ste keer kneep ik zachtjes in het pakje en opeens hadden ze het door, nu geef ik ze een pakje met zo'n difrax houdertje, drink er wel zelf eerst wat uit...

cyn

Geplaatst

hahahaha liegen op het cb doe ik niet aan mee, waarshijnlijk is dat ook de reden waarom ik ze altijd tegen me in het harnas jaag hahahahaha.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden