Ga naar inhoud

Beginnen voor een brusje

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Moi, zooo, heel erg mooi zo veel bevruchtingen. Ik denk dat daar veel cryo's bij zijn (hopelijk heb je die niet nodig...). Succes morgen met tp!

Abc, nee, ik ga zelf niet testen. Ik wacht 'gewoon' 's middags het telefoontje af. Al zal dat ijsberen zijn op mijn werk......fingers crossed....

• Reacties 523
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Diane; nog twee dagen! Het schiet nu echt op voor jou. Wat spannend!

Abc; hoe gaat het met jou? Wanneer heb je je eerste echo ook alweer? De tijd zal nu ook wel langzaam gaan voor jou, tot die echo... Tenminste, dat had ik toen wel!

Gister de terugplaatsing gehad van een mooie emmy. Helaas lijkt het erop dat de andere 10 allemaal niet ingevroren kunnen worden.... Dat was toch echt wel even een teleurstelling. Nu maar wachten.. en wachten... en wachten...

Geplaatst

Diane, veel geluk vandaag met testen! Ik duim voor je.

Moi, je hebt inmiddels ook een mooi embryo aan boord. Ik kan me voorstellen dat het tegenvalt dat er niets ingevroren kan worden met zoveel bevruchtingen. Hopen dat je gewoon lekker zwanger wordt van dit mooie exemplaar toch?

Ik heb de 23ste de echo. Over een ruime week dus "al", maar de tijd gaat nu zóóó langzaam. Maar weer veel afleiding proberen te zoeken.

Geplaatst

Abc, dank voor het duimen. Helaas kan ik me niet bij je aansluiten in het zwanger zijn.... negatieve test gisteren. Ik ben er toch behoorlijk verdrietig / teleurgesteld over. Wij waren er bijna van overtuigd dat ik zwanger was: ik was rillerig, moe, opgezette borsten en nog geen menstruatieverschijnselen. Het was dus behoorlijk slikken toen ik op mijn werk het telefoontje kreeg. Ik besef nu misschien nog wel des te meer hoe groot het wonder is dat we Milou hebben. Ik probeer daar op te focussen: gelukkig te zijn met wat we WEL hebben.....maar ik vind het moeilijk zeg. Morgen ziekenhuis bellen voor een evaluatiegesprek. Hoewel we hadden gezegd dat we maar 1 poging wilden doen had ik het gisteravond al weer over een nieuwe poging.....zucht we zullen zien......

Abc, over ruim een week dus de echo: dan ga je het hartje zien kloppen!! Spannend!

Moi, gefeliciteerd met tp en sterkte met de wachtweken! En ja, tsjonge, geen cryo's terwijl je toch zo veel bevruchtingen had. Moeder natuur bepaalt gewoon zo zie je maar. We gaan er van uit dat die mooie emmy 9 maanden blijft zitten!

Geplaatst

arhh diane, dat is balen zeg, sterkte, die wens kan zo groot zijn, dat je de ellende snel vergeten bent, en zo weer aan een nieuwe kuur bezig gaat.

moi, geen cryo's. dat valt dan tegen zeg bij zoveel eitjes... hopen dat deze emmy lekker innesteld.

heb deze week de map weer eens zitten lezen hoe het ook allemaal weer ging. inclusief de slagingskans. nou daar wordt je ook niet zo vrolijk van.

vrijdag prik instructie.

nu het allemaal zo dichtbij komt, en iedereen in je omgeving zwanger is.. wordt dat verlangen weer zo hevig. en ik had me voorgenomen om er deze keer relaxed mee om te gaan.. haahhaha, gelukkig hebben we er al eentje rondlopen, daar genieten we zo enorm van :)

Geplaatst

Bah Diane, wat een rotnieuws, natuurlijk dat je daar verdrietig over bent. Het is lastig he om een grens te bepalen. En als je die grens bepaald hebt, om je daar wel/niet aan te houden. Uiteindelijk heb je bij Milou ook een hele lange adem moeten hebben. Ik vond het in ieder geval ook belangrijk dat de behandelingen niet het geluk van/met onze dochter in de weg zouden staan. Inderdaad enorm genieten van die prachtige meid die je wel hebt. En dan te denken aan al die meiden hier die na eindeloos behandelen met lege handen staan. Dat neemt het diepe verlangen voor een 2de kindje niet weg. Maar het stilstaan bij het enorme geluk van onze dochter heeft voor mij wel "helend" gewerkt. Ik wens je in ieder geval veel sterkte!

Dubbel, voor jou gaat het ook echt beginnen. Dat voornemen om vrij relaxed de behandeling te ondergaan had ik de eerste keer ook en is finaal mislukt. Afgelopen poging is dat wel prima gelukt, inderdaad focussen op leuke dingen (en je eigen kind is natuurlijk het allerleukst), dus veel uitjes en gezelligheid gepland. Veel succes de komende weken!

Moi, hoe gaan de wachtweken?

Arzu en Sas, hoe is het met jullie?

Geplaatst

Diane, wat een ontzettende teleurstelling! Heel veel sterkte!!!

Dubbel, heel veel succes! Er relaxed mee om gaan, is echt moeilijk!!!

Abc, ik vind de wachtweken echt vreselijk!! Nog tot volgende week zaterdag........ De ene dag voel ik van alles en de andere dag weer helemaal niks! ZOOO FRUSTREREND!!! Maaaar.... wij hebben uiteindelijk toch nog goed nieuws gekregen vanuit het ziekenhuis! We hebben 6 cryo's!!! De laborant zei na de terugplaatsing dat we er niet vanuit moesten gaan dat er iets ingevroren zou worden, want het zag er niet goed uit. En nu kregen we dit bericht!!!

Abc, morgen ben je alweer 6 weken zwanger!

Geplaatst

He meiden,

Mag ik me hier aansluiten en meeschrijven? Ook wij gaan deze maand voor een brusje. We hebben een heerlijk grietje rondlopen en hopen dat er nog een broertje of zusje voor haar bijkomt. De 21e krijg ik 1 of 2 cryootjes teruggeplaatst, mits ze goed ontdooien. Ben afgelopen keer even kort zwanger geweest, maar helaas toch een mk. Hoop zo dat het deze kaar raak mag zijn en blijven!

abc, gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Die wachtweken voor de eerste echo zijn bijna net zo erg als de wachtweken voor de test he. Ik weet nog goed dat ik die de eerste keer zoooo vreselijk lang vond duren. Heb je al last van zwangerschapsklachten?

Moi, succes met de dagen doorkomen ;-) Geweldig dat er 6 cryo's zijn!! Weet je ook hoe ze zijn ingevroren? Allemaal apart in een rietje of bij elkaar?

diana, sterkte, het hakt er zo in, een negatieve test.

Geplaatst

Moi, wat goed dat jullie toch cryos hebben, 6 nog wel! Dat had je helemaal niet meer verwacht. Fijn hoor, al hoop ik natuurlijk dat je nu zwanger aan het worden bent ;-). Je gaat bijna de 2de wachtweek in, zenuwslopend... Ik duim zó voor je!

Mariek; welkom en leuk dat je meeschrijft. Volgende week al de tp, spannend! Wat verdrietig dat de laatste poging geeindigd is in een mk. Was het al een spannende zwangerschap (met laag hCG of bloedverlies bv.) of leek alles goed te gaan? Maakt ook niet uit natuurlijk, het blijft verdrietig. Wat een mooie, vrolijke meid hebben jullie trouwens!

Het wachten tot de echo vergt aardig wat geduld inderdaad. Kwaaltjes had ik zo vlak na de testdatum en zijn nu echt minimaal. Bij de zwangerschap van mijn dochter heb ik het eerste trimester flink last gehad, hopelijk is het nu een kwestie van geluk en geen voorbode van slecht nieuws. Over een kleine week zullen we het weten.

Geplaatst

abc, bij mij begon de misselijkheid ook pas rond 6 - 6,5 weken. Vond het daarom ook extra spannend die wachtweken tot de eerste echo, want net als jij voelde ik verder niks bijzonders. Hoop dat jullie straks een mooi kloppend stipje gaan zien!

Wat de mk betreft was het inderdaad al vanaf het begin een spannende zwangerschap, met laag hCG. De waarde steeg wel netjes, maar evengoed ging het mis. Je houdt er vanaf het begin al wel rekening mee, maar naarmate de weken verstreken kregen we toch een beetje hoop. Precies met 7 weken zwangerschap ging het mis. Gelukkig verder geen narigheid gehad, de mk ging wat dat betreft soepel en was snel weer over.

Ik zie in jouw handtekening dat je ook een vmk hebt gehad. Best pittige tijd emotioneel he.

Geplaatst

Inderdaad Mariek, vorige behandeling werd al snel een vmk, paar dagen na de positieve test. Was al een lichte test en werd niet echt donkerder. Ondanks dat ik goed wist dat het heel waarschijnlijk niet goed zou zijn, hield ik toch hoop. Ik kan me goed voorstellen dat de hoop met elke dag groter wordt, als het na 7 weken pas misgaat is het helemaal een klap. Inderdaad flink pittig. Ik had er meer last van dan ik verwacht had eigenlijk. Ook omdat ik dacht de behandeling er wel even bij te doen. De druk is stukken minder dan bij de behandelingen voor een 1ste kindje vind ik, we zijn al ouders, we hebben een geweldige dochter etc. Naief natuurlijk om te denken dat ik niets te verliezen heb, want het blijft een emotionele toestand natuurlijk.

Ik zie dat je dochter ook uit een 2de cryo-poging is, dat is hoopgevend voor komende tp! Wel fijn hoor, dat jullie cryo's hebben. Nog een paar dagen (en nog 2 weken)!

Geplaatst

Dank, abc!

Zojuist bericht gehad dat de cryo's goed zijn ontdooid en dat ik vanmiddag om half 3 word verwacht voor de terugplaatsing. Spannend weer... hoop zo dat het deze keer lukt. Ben het wel met je eens, dat de druk toch lager is als je al een vrolijk meisje hebt rondhuppelen. Maar toch, een tweede erbij is evengoed erg gewenst. Twee eskimootjes ;-) Zou leuk zijn. Wat dat betreft heb ik goede ervaring met cryo's... van de 3 terugplaatsingen tot nu toe, 2 keer zwanger geworden.

Werd ook deze keer weer gebeld of ik mee wil doen met een onderzoek: pompje of spuitje. Ze zijn in het VU aan het onderzoeken of de kansen beter worden als de embryo's door middel van een pompje worden ingebracht. Vorige keer trok ik het lootje met het spuitje. Evengoed zwanger. Dus mij maakt het niet zoveel uit of het via een pompje of spuitje gaat. Maar doe graag mee aan het onderzoek. Elk onderzoek wat de kansen kan verbeteren.

Hoe gaat het met jou? Over 2 dagen eindelijk dan de eerste echo. Spannend!!

Geplaatst

Dat is goed nieuw Mariek, je hebt als het goed is het kostbare vrachtje binnen! Zijn ze beiden teruggeplaatst? Wanneer zou je dan kunnen testen, ik heb geen ervaring met cryo's dus weet niet zo goed hoe het werkt.

Over 2 dagen de echo, ja. Het lijkt inmiddels eeuwen geleden dat ik getest heb, het blijft nu nog onwerkelijk, ook omdat ik nauwelijks iets merk. Ben nog niet zenuwachtig, maar dat komt meestal pas in de wachtkamer....

Moi, hoe gaat het? Nog een paar lange dagen voor jou.

Geplaatst

Beide zijn teruggeplaatst. De een was wat mooier dan de ander, maar ik ben blij! Beide in compactie fase, dus dat betekent dat ze na de ontdooiing weer zijn gaan doordelen. Testdatum is 5 maart. Erg spannend weer!!!

Geplaatst

Mariek, nu beginnen de wachtweken ook voor jou... Spannend zeg! Succes!!!

Abc, de echo schiet nu lekker op! Ook weer een spannend moment!

Hier nog wachten tot zaterdag... Misschien testen we ook wel vrijdag hoor... Dat ene dagje zal het 'm niet meer doen! ;)

Ik weet echt niet wat ik moet denken hoor. De ene dag buikpijn, de andere dag weer niks... Slopende dagen! Maar daar weten jullie ook alles van!

Mariek, jij vroeg mij nog hoe de cryo's ingevroren zijn. Maar eerlijk gezegd heb ik geen idee! Ik heb helemaal geen ervaring met cryo's en we hebben een brief gekregen waar in staat dat er 6 ingevroren zijn. Verder niet hoe of wat... Misschien is dat dus nog een vraag waard?

Geplaatst

hoi,

heb vanmorgen evaluatiegesprek gehad bij de gynaecoloog. Al best snel: belde afgelopen donderdag voor een afspraak voor evaluatiegesprek en kon vandaag terecht. Dus mijn vriend reageerde heel verschrikt donderdagavond van 'oh jee, dan moeten we dus dinsdag ook al weten wat we nu willen'. Yep, ik wil nog niet stoppen. Hij gaat er maar in mee, omdat hij weet dat ik er nog niet klaar mee ben.... Maar ja, ik ben 42 en ziekenhuis had vorig jaar juni al aangegeven dat ze normaal stoppen bij 40 jaar. Dus het was vanmorgen heel spannend of ze ons uberhaupt nog een poging gunnen. YES YES, we mogen nog 1 keer! Dat werd ook heel expliciet aangegeven. En dat kan/mag meteen al in maart..........dus met nieuwe recepten in mijn tas ben ik weer thuis gekomen!! Nog 1 kans op een broertje of zusje voor onze kleine meid!!

Mariek, welkom, wat goed zeg 2 cryo-tp's! En nu maar weer wachten en hopen op een mooi resultaat!

Moi, nog 4 dagen....trek je het nog een beetje?

Abc, ik wens jou een mooi echo-moment over 2 dagen!!

Geplaatst

Hai,

Abc, gaat het goed??

Moi, nog ff en dan mag je testen spannend.

Mariek, welkom !!!

Succes in die vreselijke ww.

Diane, super jij mag in maart ook weer beginnen.

Hoop dat ik niemand vergeten ben.

Sorry dat ik ff niet gereageerd heb had er ff niet zo zin in.

Vanmiddag gesprek met arts ben benieuwd wat daar uit komt.

Sas

Geplaatst

Hoi Dames,

Ik kom er ook bij als jullie dat gezellig vinden.

Wij zijn sinds november weer in de running voor een brusje.

Wij hebben een zoontje via de eerste ICSI en toen hadden we 12 eicellen, 11 eicellen waren goed voor bruchting en uiteindelijk 7 embryo's waarvan 1 A kwaliteit, dat mooie Aatje is nu ons zoontje Sil :clap2:

Dit x ging het iets anders, ze hadden mij minder puregon gegeven omdat ik in 2008 overstimulatie heb gehad, dus ik kreeg 125 ipv 150, dat was achteraf niet echt zo'n goed plan wat dit keer had ik maar 6 eicellen waarvan 4 goed voor bevruchting, wonder boven wonden hadden we dit x 2 Aatjes, hoe raar kan het lopen.. De eerste tp is mislukt, had op 1 januari (de testdag) een licht positieve test maar ben die dag toch ongi geworden..

Vandaag heb ik de echo gehad in de hoop dat morgen de cryo ontdooit zou worden maar mijn bms was nog te dun :-( Dus we moeten weer een week wachten..

Ook voor een brusje is hier de wens enorm groot!!

Iedereen heel veel succes met zwanger worden! en ik las dat abc zwanger is, van harte gefeliciteerd!! succes morgen bij de echo.

Gr Chantal

Geplaatst

Chantal, welkom hier! En heel veel succes! Hebben jullie nog 1 cryo?

Sas, Inderdaad, de testdag schiet aardig op... We gaan waarschijnlijk zondag testen i.p.v. zaterdag, omdat mijn man moet werken zaterdag. En als het mis is, is dat niet zo fijn. Ik moet vrijdag werken, dus dat is dan automatisch ook geen optie. Dus nog een nachtje langer slapen!

Hoe was jullie gesprek met de arts?

Abc, veel succes met de echo morgen!

Diane, wat fijn dat jullie weer mogen beginnen in maart!

Geplaatst

Chantal, welkom! Lees dat je eerste kindje is overleden, wat heftig. Maar wat fijn dat je direct zwanger werd van de eerste ICSI poging. Veel goede kwaliteit embryo's, daar zijn er toen geen van ingevroren? Heel veel succes met je komende cryo poging!

Moi, spannende laatste week voor je. Naarmate de testdag dichterbij komt wordt het echt zenuwslopend he.

Diane, wat ontzettend fijn dat jullie nog een kans gegund is!! Heel fijn dat het ziekenhuis daar zo flexibel mee omgaat. Ga hard voor je duimen dat het lukt deze laatste poging!

Sas, hoe ging het gesprek met de arts gisteren? Goed gevoel bij of viel het tegen?

Hier alles goed. Zo'n eerste week is eigenlijk zoals alle andere weken, vind het pas echt spannend worden in de 2e week. Gewoon lekker m'n gang aan het gaan, probeer er niet teveel aan te denken (jaja...)

Geplaatst

Moi, het is bijna weekend! Knap als je tot zondag kan, maar ik begrijp het wel. Of het nou zaterdag of zondag wordt, ik duim voor 2 dikke strepen!

Mariek, dat klinkt als 2 sterke embryo’s en je hebt idd goede ervaring met cryo’s, dus dat ziet er goed uit! Hopelijk kan je de verjaardagsvisite van je dochter met een leuke nieuwtje verrassen ;-).

Diane, wat fijn dat je zo snel terecht kon in het zkh én dat ze nog een poging willen doen. En mooi dat je in principe gelijk door kan.

Sas, hoe was het gesprek? Weet je meer wanneer je kan beginnen? Ik kan me voorstellen dat je hoofd niet zo naar het forum staat als er concreet niets gebeurt, hopelijk heb je binnenkort weer vol op stof om mee te kletsen.

Chantal, welkom! Jammer dat het nu allemaal anders loopt met minder eicellen en dunner bms.

En wat afschuwelijk dat je oudste zoontje overleden is, brrr de rillingen lopen over m’n rug, wat een verdriet moet dat zijn.

Dubbel, hoe is het met jou, ben je inmiddels ook aan het spuiten geslagen? Ben benieuwd!

Vanmiddag een goede echo gehad, een mooi sterk hartje gezien en gehoord, alles zoals het zijn moet. We zijn dus dolgelukkig!

Geplaatst

Hoi dames,

Abc, hartstikke mooi dat je een goede echo hebt gehad, hopenlijk kan je nu langzaam aan gaan genieten :D

Mariek, jammergenoeg hadden we van die 7 embryo's in 2008 maar 1 goede, de rest is vernietigd.. Ik las dat je 5 maart mag testen, wat spannend! Ik vind die wachtweken ook echt het ergst, alleen ik vind juist de eerste week erger dan de tweede week, mischien omdat ik weet dat je er in de tweede week je er voor je gevoel niets meer aan kan veranderen.

Moi, Ja we heb 1 cryo, de eerste ooit, mijn vriend is in augustus 2011 gestopt met roken dus hoop stieken dat het daardoor komt. Want vind het nog steeds raar dat we in 2008 maar 1 goede embryo hadden van de 7 die zijn doorgedeelt en nu van de 2 die zijn doorgedeelt ook 2 goede embryo's. Succes zondag met testen!

Gr Chanta;

Geplaatst

Abc, wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad!!! Nu kun je weer een beetje meer genieten!

Wij hebben vandaag niet getest! Goed hé? hihi. Moet zeggen dat ik het wel lastig vind om nog een dagje te wachten, maar we gaan ervoor! Morgenochtend testen!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden