Ga naar inhoud

Wachtbankje September 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Spannend hier meiden!

@ Esma: Ook jij bent op het wachtbankje beland ;) Hopelijk hebben jullie een mooi cadeau op jullie huwelijksdag! Fijn ook dat er een aantal cryo's zijn!

@ Liminous: Spannend meid! Veel succes met de punctie en hopelijk een goede opbrengst ;)

@ Liesjuh: Ook veel succes met de punctie en de terugplaatsing! Hopelijk blijft er lekker eentje 9 maanden plakken!

@ Belladona: Mijn duimen draaien! Hopelijk wordt het een groen bankje!!

Ik ben vandaag enorm ongesteld geworden. Het zh was niet bereikbaar wegens omstandigheden die ik niet ken maar ik heb ze gemailt en hopelijk mailen ze morgen terug vor de afspraak voor de uitgangsecho..

Wil nu wel verder!!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Belladonna, ik testte ook positief op wd9 na een cryo..

Dit waren mijn testen van toen.. Bovenste WD9 in de ochtend.. Middelste WD10 in de ochtend.. Onderste WD10 in de middag..

Geplaatst

Joekie, als ik het goed lees, was het ook de bedoeling dat jij ongesteld zou worden toch? In dat geval fijn dat het er eindelijk is! En wat rottig dat het zkh dan niet telefonisch bereikbaar is! Hoop voor je dat je morgen wat van ze hoort :)

Liek, wat bijzonder dat je tussen de behandelingen door toch op de natuurlijke manier zwanger bent geworden! Hoop voor je dat deze keer alles goed gaat en jullie volgende week een mooi kloppend hartje zien!

Geplaatst
Joekie, als ik het goed lees, was het ook de bedoeling dat jij ongesteld zou worden toch? In dat geval fijn dat het er eindelijk is! En wat rottig dat het zkh dan niet telefonisch bereikbaar is! Hoop voor je dat je morgen wat van ze hoort :)

Ja, klopt hoor! Ik zat erop te wachten ;)

Nu hoop ik dat de uitgangsecho niet al te lang meer op zich laat wachten...

Geplaatst

@ all helaas vandaag ongesteld geworden... Klote! Het zh meteen gebeld en heb voor volgende week woensdag een afspraak staan!

@ Megan Miss in de kleinere dorpjes? Bij ons in het dorp hadden ze m ook... In de stad vlakbij ook op twee plaatsen uitverkocht!

Ik blijf met jullie meelezen en wellicht kan ik volgende week vertellen hoelang we nu moeten wachten...

Veel sterkte en succes iedereen!!

Liefs

Ps wil iemand mij rood maken? Bedankt!

Geplaatst

Uitgangsecho

.. september Joekie

Follikelmetingen :toppie:

7 september Bloempje 80 (1e FM bij 2 IVF)

9 september Hoopvol1976 (2e poing ICSI)

:myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed:

2 september Esma

4 september Kim

5 september Otjes

8 september Liminous

:goodluck1: Testen :goodluck1:

2/3 september Suzz

3 september Megan

4 september Pgd1986 (1 5 cellige cryo)

5 september Shirley

5 september Tascha (vroege test)

7 september Belladona

7 september Tascha

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

13 september Ilse

16 september Esma

18 september Kim

19 september Liminous

He bah, pgd! Heel veel sterkte! Tis niet niks allemaal :(

Joekie, hopelijk laten ze morgen wat van zich horen, die spanning is ook niet goed!

Geplaatst

Kim: raar he dat ze die bolletjes overal weer anders voorschrijven... Nog steeds last van je buik? Of gaat het al beter?

Eer: Hopelijk zal de volgende poging beter gaan. Succes in ieder geval!

Megan: Balen zeg dat het tot 3 oktober moet duren. Lijkt me ook zo'n moeilijke situatie, ik denk dat als je eenmaal de wens hebt het moeilijk is om los te laten. Ik zou zeker nog aandringen op wat onderzoeken. Dan heb je voor je gevoel alles gecheckt en dan kan je daarna nog verder kijken wat jullie willen. Heel veel sterkte in ieder geval met jullie beslissing. Bij ons stonden trouwens ook nog maar 3 doosjes 2v5 heb er 2 meegenomen. Heb ik in ieder geval een voorraadje. Maar goed hopelijk is 1 voldoende!!!

Liesjuh: goede score hoor, jij alvast succes met de punctie!

Esma: Ik duim voor een posi huwelijksfeest baby :)

Belladonna: Heerlijk he zo'n dagje. Ik had een middag vrij en wat een weertje johh. Kan je echt weer opgeladen door raken :) We horen wel als je een test durft te wagen!

Pgd: Wat ongelofelijk shit zeg. Hoe gaat het met je?

Hier nog geen ongi en zit op 2 weken na punctie. Vroeg me eigenlijk af hoe je de behandeling kan vergelijken met een normale cyclus? Ik werd altijd 14 dagen na positieve ovulatietest ongesteld. Hoe zit dat dan met een behandeling? Of is alles dan gelijk helemaal ontregeld???

Geplaatst
@ all helaas vandaag ongesteld geworden... Klote! Het zh meteen gebeld en heb voor volgende week woensdag een afspraak staan!

Wat balen!!!!!!!!!! :(

Sterkte en hopelijk kunnen jullie heel snel weer verder!!!

Geplaatst

@ Shirley volgens mij wordt er gezegd dat je menstruatie tussen dag 10 en 12 kan optreden. bij sommige wordt de menstruatie tegengehouden door de bollen.. ik werd in mijn 1e icsi op dag 11 ongesteld. dat is voor mij nu maandag..

Geplaatst

Bedankt voor jullie reacties! Doet

me goed! De eerste x met spuiten en bolletjes werd ik 10 dagen na terugplaatsing ongesteld! Dus wachtdag 10 en nu in eigen cyclus zonder bolletjes alleen pregnyl na 11 dagen na terugplaatsing!

Succes allemaal!

X

Geplaatst

11 folikels, 10 eitjes. Zondagochtend bellen of er een bevruchting heeft plaatsgevonden. Geen pijn tijdens en na de punctie. Zondag beginnen met 1500 pregnyl op dag 2, 4, 6, 8 en 10. Gelukkig geen bolletjes en prikken vind ik niet zo erg.

Sterkte meiden. Mijn duimen draaien voor jullie.

Geplaatst

Pgd, veel sterkte en goeie moed voor de volgende ronde! Hadden jullie cryo's (sorry, mijn geheugen is een zeef)?

Otjes, klinkt super een pijnloze punctie! Ik duim voor mooie bevruchtingen en een topterugplaatsing!

Shirley, bij jou wordt het nu wel heel spannend he! Hou ons op de hoogte!

Belladonna, weet jij al wanneer je wil gaan testen?

Joekie, goed dat je ongi er nu eindelijk zijn. Ik hoop dat je snel nieuws hebt van het ziekenhuis en verder kan! Ik zou vandaag opnieuw proberen bellen ook hoor!

Met mij gaat het redelijk, maar ik zal blij zijn als we meer weten (ik weet het, da's bij iedereen zo)... Gisterenavond had ik even een stessmoment, het gevoel overviel me dat het wel weer niet gelukt zou zijn. Ik hoop maar dat het geen voorteken was en ik absoluut niet helderziend ben!

Geplaatst

Hey meiden, ja die testdata komen opeens met de dag dichterbij :-)Spannend, angstig, maar ook fijn dat die onzekerheid eindig is.Hier kan ik er nog steeds niets over zeggen, maar heb nog niet het gevoel het is definitief over. Heb zelfs sinds gisteren wat gevoelige borsten, maar ja dat zegt nog niets. Zeker niet met 2 vmk's achter de rug. Ik ga morgenochtend testen, nog wel wat vroeg, maar dan hebben mn man en ik wel even samen de tijd om de test te verwerken al is die dan nog niet definitief.Shirley, wanneer ga jij testen? Dat zou je morgen toch doen?Tascha, dat soort dipjes horen er gewoon bij, zegt nog niks, t is gewoon zo spannend.Suzz, wanneer is jouw 1e echo? Ook weer spannend en misschien zijn t er wel twee, toch?Joekie, idd vandaag gewoon weer bellen hoor en op naar een " groene" behandeling!Dames, thnx voor het helpen met t kiezen van mijn testdag. En iedereen weer veel succes en geniet lekker van een mooie nazomerdag (als die zon ook nog wil gaan schijnen).Xx Donna

Geplaatst

Uitgangsecho

.. september Joekie

Follikelmetingen :toppie:

7 september Bloempje 80 (1e FM bij 2 IVF)

9 september Hoopvol1976 (2e poing ICSI)

:myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed:

2 september Esma

4 september Kim

5 september Otjes

8 september Liminous

:goodluck1: Testen :goodluck1:

2/3 september Suzz

3 september Megan

4 september Pgd1986 (1 5 cellige cryo)

5 september Shirley

5 september Tascha (vroege test)

7 september Belladona

7 september Tascha

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

13 september Ilse

16 september Esma

18 september Kim

19 september Liminous

Geplaatst

@ Joekie: en heb je al bericht gehad van het ziekenhuis voor de uitgangsecho? Wel fijn dat je ongi geworden bent, succes met de behandeling.

@ Liek: helemaal super dat je spontaan zwanger geworden bent tussen de behandelingen en wachtmaanden door. Ik duim voor je dat alles goed gaat. Geniet ervan. Op naar de 1e echo.

@ PGD: jeetje meid. Balen zeg dat je ongi geworden bent. Sterkte en we horen wel hoe je afspraak volgende week is.

Ik moet zeggen dat het hier reuze mee valt met de puistjes, gelukkig maar.

@ Shirley: ik moet zeggen dat het sinds vanmorgen eindelijk beter gaat met mijn buik. Kan normaal lopen, moest afgelopen dagen echt voorovergebogen en mijn buik vasthoudend lopen. Nog wel een beetje een zeur in mjn buik, maar komt goed. Lekker veel rusten. Vandaag genieten van het mooie weer. Veel drinken natuurlijk ook. En op naar morgenvroeg. Ben zo benieuwd hoeveel van de 14 eitjes er bevrucht en goed doorgedeeld zijn. En hoe laat dan de TP morgen is..... SPANNEND!!

Alleen maar goed als de ongi weg blijft. Wanneer ga je testen?

@ Daisydoo: hopelijk blijft je ongi ook weg en heb je eind volgende week een positieve test in je handen.

@ Otjes: Fijn dat je geen last had van de punctie en helemaal super 10 eitjes. Hopelijk worden er veel bevrucht.

@ Tasha: hopelijk zegt dat gevoel van je niets over de uitslag. Spannend hoor. Op naar maandag.

@ Belladona: succes met de het testen morgen. Groot gelijk dat je het samen doet morgen. Hoop zo dat het positief is voor je. Spannend.

Geplaatst

Hoi Meiden,

Vanmorgen om 08.00 een testje (kruidvat) er tegenaan gegooid en hartstikke negatief. Mijn vriend had vanacht wel 4 x gedroomd dat we een positieve test in handen zouden hebben. Maar helaas. Nog steeds geen bloed maar ik denk dat die kruidvat testen wel zo gevoelig zijn dat er in ieder geval wel een heel licht streepje zou moeten komen. Dus laat dat bloed maar komen dan kan ik me tenminste aan de wijn vanaaf..... $%^^%$%$^%$^NIET EERLIJK : ( Na 2 uur huilen moeten we wel gewoon weer door en positief blijven. Nou meiden hou jullie op de hoogte maar verwacht in ieder geval geen positief nieuws meer.

Ik duim voor jullie meiden! Belladonna jij als volgende in de lijst gaat voor groen hoor!

Kim: Spannend vandaag op naar een goede terugplaatsing morgen :)

Geplaatst

Oh Shirley, wat rot! Dit moest een groen bankje worden!! Ik hoop nog op een mirakel voor je, maar snap dat je er niet meer in geloofd... Dikke knuffel!

Geplaatst

Oh nee Shirley, dat is geen goed nieuws. Pppff sterkte meis, en hopen op dat hele kleine inimini kansje dat t toch goed is.De kans dat ik zwanger ben is sowieso erg klein hoor. Na 9 x IUI, 3 x IVF en nu de 6e x Cryo met een niet aanwijsbare reden voor infertiliteit, heb wel 2 vmk's en 1 mk met 8 weken gehad. Dus er is nog een klein beetje hoop. Maar ben inmiddels begonnen met het leesmateriaal voor adoptie. We hebben 14-11 de 1e voorlichtingsdag. En daarnaast de reis die geboekt staan, ben ik mezelf aan t indekken tegen slecht nieuws. Maar dat kleine beetje hoop is er nog wel. Ik heb nog nooit eerder getest en zeker niet zo vroeg, dus vind dat wel errug eng...Tascha, trek jij t nog een beetje?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden