Ga naar inhoud

Wachtbankje September 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ babyenschede: spannend hoor de laatste dag. Morgen testen!!

@ Maaikie: het wachten is begonnen. En je kunt op wd 11 al een thuistest doen hoor. Op wd 11 was de test bij mij ook al positief en op wd 12 bloed geprikt. Succes!

@ mamavancarmen: zo HCG 636!! Dat is niet mis!! Hoeveel dagen na de TP was het bloedprikken? Inderdaad misschien een tweeling wie weet. Wel leuk! Ben benieuwd, wanneer heb je de echo of je weet of het er 2 zijn?

@ joekie: het wachten is begonnen op naar een positieve test. En tja dat doen de meesten hier wel, eerder testen!!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

:goodluck1: Testen :goodluck1:

2/3 september Suzz

3 september Megan

4 september Pgd1986

5 september Shirley

5 september Tascha

7 september Belladona

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

12 september Jamilla

13 september Ilse (mk 5wk, 5 dg)

13 september Jett

15 september Linda1978

16 september Esma

16 september Caro-Lin

17 september Hoopvoll

17 september Otjes

18 september Kim

20 september Liminous

21 september Lijntje

22 september Liesjuh

23 september Mama van Carmen

24 september Babyenschede

26 september Neel

27 september Sorpresa

28 september Amanda

29 september Scorpio71

30 september Nes73

30 september Jootje1

Geplaatst

Mams van Carmen, een hele dikke proficiat! !!!! Wauwww wat een score, inderdaad lijkt wel een tweeling!! Had je er ook twee terug?

Voel je alsjeblieft niet zo schuldig hoor. Jij bent nu gewoon aan de beurt, en hebt ook een hoge prijs betaald. Ik sta na 11 tps nog met lege handen, ws zit het er niet meer in. ben ook jaloers op vriendinnen die zomaar zwanger raken. Maar ik gun het hen van harte, zij kunnen er niets aan doen dat het bij mij niet lukt, en,ik gun het elke ivf vrouw nog veeeel meer! Of het nou je tiende kindje wordt en steeds met een keer lukt, of niet. Gewoon nóg blijer voor de meiden die al veel ellendigs hebben meegemaakt. Probeer echt dat schuldgevoel en de angst naast je neer te leggen, dat zou hartstikke jammer zijn. Wat komt, dat komt, en tot die tijd heb jij een mega hoog hcg!!!!

Liefs megan

Geplaatst

@ Megan, de tranen schieten in mijn ogen bij je lieve bericht. Dank, dank je wel lieve schat. Ik wens jouw het allerbeste toe.

@ Kim, de bloedtest was 11 dagen na de cryo terugplaatsing. Op dag zeven had ik een positieve thuistest in handen. Er is 1 cryo teruggeplaatst, deze bevond zich al in de fase cytoblast en stond op knappen daarom moest ik direct in de ochtend komen voor de terugplaatsing. Mijn man en ik hebben wel een of twee dagen na de pregnylinjectie (6 dagen voor de TP) je weet wel gedaan:happy3:. Ik heb geen medicijnen verder gehad (ook geen bolletjes) en het is in een natuurlijke cyclus gedaan. Het enige wat ik zelf ingenomen heb is vitamine B met C. Al heel snel voelde ik allerlei kwaaltjes die erop leken en werd ik behoorlijk overtuigd. Ik denk dat dit kwam omdat ik dus een heel hoog HCG heb. Nu heb ik op internet gezocht, en daar stonden 3 redenen bij, te weten:

- eerdere eisprong en innesteling (is er een wonder gebeurd en ben ik toch op de natuurlijke manier zwanger geworden van mijn man?)

- mola zwangerschap (is een tumor en niet levensvatbaar, dat zou echt verschrikkelijk zijn)

- een meerling (heeft de cytoblast zich vermenigvuldigd? Of is het een combinatie van de cytoblast en de eerdere vrijerij van ons?) Ik heb in het begin gedroomd over een drieling (waarbij ik mijn hartsvriendin nodig had in mijn droom om voor de allerkleinste daarvan te zorgen, echt hele rare droom).

Ik heb vandaag direct opgezocht of hoge HCG kwaad kan, maar toen ik las over mola kreeg ik het spaans benauwd. Ik heb op 17-10 de echo (en krijg geen tweede bloedtest vanwege hoge HCG, raar vind ik dat zelf). Ik hoop dat er gewoon een gezonde baby (of twee :happy7:) in mijn buik zit. Het blijft echt nog wel zenuwen tot de eerste 3 maanden voorbij zijn en dan wordt het wel wat minder.

Morgen vier ik mijn verjaardag en gaan we onze dochter een shirtje aantrekken met "Grote Zus".:laughing9: We wilde eerst 3 maanden wachten, maar ik wil het zo graag delen met mijn familie en vrienden. Ik verheug me gewoon op dit nieuws te delen. Mocht het mis gaan dan snappen mensen dat ook, maar ik hoop gewoon dat het goed zal gaan.

Ik durf me nu aan te melden bij het bankje zwangeren, maar zal hier wel jullie in de gaten houden hoor meiden.

Bedankt voor alle steun de afgelopen weken. En allemaal maak de bank groennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnner.

XXXXXXXXX

Geplaatst

Wauw mamavancarmen, vandaar het super mooie weer van vandaag en dit weekend :) Gefeliciteerd !!!

Trouwens ik heb vandaag de kruidvat test gedaan ( ongeduldig ) 1 streepje, dus niet zwanger. Niet getreurd hoor, we gaan gewoon door hahahah.

Alvast gefeliciteerd en een kei leuke verjaardag morgen. Dit is JOUW weekend, kei mooi weer, jarig, zwanger ( maybe twins ) geniet van dit alles.

Xx

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd Babyenschede. En alle anderen met een positieve test!

Even voor MamavanCarmen: mijn hcg was op dag 14 ook rond die koers en het was er 1ntje hoor. Het kan natuurlijk wel met zo'n hoog hcg, maar het hoeft dus niet! Don't worry too much.... Ze zeggen wel dat meisjes een hoger hcg geven maar ook dat was bij mij dus niet zo. Ik heb een knul gekregen.

Groetjes

Noor

Geplaatst

@mamavancarmen: ook hier zo'n hoge HCG bij 4 wkn en 2dagen namelijk 643,5. Bij mij zijn er wel twee teruggeplaatst, maar in het ziekenhuis geven ze aan dat het nog niks zegt over één of twee. Heb een beetje rondgeneusd en het komt net zo vaak voor dat meiden met een veel lager HCG toch een tweeling zwangerschap hadden. Er zit dus niets anders op dan je echo afwachten. Ik heb 'm aankomende woensdag en ben ook zó benieuwd.

@babyenschede: SUPER GEFELICITEERD!!

Geplaatst

@ Babyenschede: gefeliciteerd met je zwangerschap! Onwerkelijk hé! Dat gevoel had ik ook. Gewoon genieten zou ik zeggen.

@ Jett: woensdag de echo! Spannend, ben benieuwd of het er 1 of 2 zijn!

Geplaatst

:goodluck1: Testen :goodluck1:

2/3 september Suzz

3 september Megan

4 september Pgd1986

5 september Shirley

5 september Tascha

7 september Belladona

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

12 september Jamilla

13 september Jett

15 september Linda1978

16 september Esma

16 september Caro-Lin

17 september Hoopvoll

17 september Otjes

18 september Kim

20 september Liminous

21 september Lijntje

22 september Liesjuh

26 september Neel

27 september Sorpresa

28 september Amanda

29 september Scorpio71

30 september Nes73

30 september Jootje1

Geplaatst

Babyenschede gefeliciteerd!!!

Geniet ervan meid!

Ik heb al vanaf de terugplaatsing een gevoelige onderbuik... Hadden jullie dat ook? (Beetje ongiepijnen zeg maar)Maakt me een beetje onzeker. Alsof mijn lichaam iets vreemds niet accepteerd..

Of het is nog van de punctie, want daar bleef ik ook maar gevoelig van daaronder....

Geplaatst

BabyEnschede, Hartelijk Gefelicitééééérd met dit fantastische nieuws, geniet er lekker van!!!

Mag ik vragen of je ook onder behandeling bent bij Dr. Hazelbag en de IVF in Zwolle of Dusseldorf hebt laten doen? Ik ga er tenminste vanuit dat je in Enschede onder behandeling bent.... kan haast niet anders met die naam, hahaha.....

Geplaatst

@babyenschede: gefeliciteerd! Geniet ervan.

Ik heb gisteren getest, want ik had al een heel klein beetje bloedverlies (minimaal, maar toch). En wat ik dacht, klopte ook: niet zwanger. Had het ook wel verwacht, want de hele week al heel erge buikpijn. Dus dat voelde niet goed. Wel veel ergere buikpijn dan normaal gesproken (nog steeds), dus morgen wel even navragen in het ziekenhuis. Dus dat was poging 2. We hebben nog 1 cryo, dus hopen dat 'm dat gaat worden over 2 maandjes.

Succes iedereen met wachten en hopen dat er nog wat groen bijkomt.

Wel zuur; de buuf kwam gisteren langs en had een leuk nieuwtje (ja, dan wete je het al); 12 weken zwanger. Dat is nu al de 3e keer dat ik op de dag van een mislukte poging, te horen krijg dat iemand zwanger is. Heb meteen gezegd dat ik slecht nieuws had en daarom niet zo enthousiast kon zijn.

Neel

2/3 september Suzz

3 september Megan

4 september Pgd1986

5 september Shirley

5 september Tascha

7 september Belladona

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

12 september Jamilla

13 september Jett

15 september Linda1978

16 september Esma

16 september Caro-Lin

17 september Hoopvoll

17 september Otjes

18 september Kim

20 september Liminous

21 september Lijntje

22 september Liesjuh

26 september Neel

27 september Sorpresa

28 september Amanda

29 september Scorpio71

30 september Nes73

30 september Jootje1

Geplaatst

Pfff, nou ik stop vandaag (4dagen eerder dan protocol) met de bollen. Ik ben superstiksjagerijnig van die dingen en natuurlijk het wachten. Als het niet goed is, wordt ik toch ongesteld over enkele dagen, eigenlijk nooit door de bollen heen. Het is vandaag wd14. A.s. dinsdag ga ik testen. Testen doe ik dan 2 dagen eerder dan protocol, ik zit dan op wd16. Mijn gevoel zegt zo sterk dat het niet gelukt is en die bollen houden mijn ongi gewoon tegen nu! Ik heb geen krampen meer en mijn borsten zijn ietwat gespannen maar niet noemenswaardig. Tot dinsdag!!

Geplaatst

@ Neel: balen dat het niet gelukt is. Veel sterkte en op naar de cryo poging.

@ Nes: zou je niet wachten met het stoppen van de bollen tot dinsdag? Wie weet............... succes en we horen het wel!

Geplaatst

Jee, ik zou echt nooit stoppen met die bollen! Je wil toch zelf er alles aan gedaan hebben tot het tegendeel is bewezen?

Hou nog effe vol meis!!

Neel sterkte meid.. Zwaar klote dat het niet gelukt is.. :(

Ik zit voorlopig nog in de onzekerheid. Voel niets.. Soms wat ongie gevoel maar meestal gewoon niets..

Heb trouwens van de pregnyl ook weinig gemerkt alleen dat ik gevoelige tepels had en dat de puntjes er flink in stonden continue :D

Verder helemaal niets dus ik verwacht dan ook niet veel klachtjes voor de nod.

Nog maar dag 2 na de tp zeg :( Gaat echt langzaam!!

Geplaatst

ik zou ook niet stoppen met die bollen, ze worden niet zomaar gebruikt...zometeen zou het misgaan juist omdat je de bollen niet gebruikt meer....maar goed, ieder kent zijn eigen lijf...maar is het niet gewoon door je sjaggieheid dat je van de bollen baalt (snap het wel, maar toch...)

joekie...arme jij, jij bent wel heeeeeeeel ongeduldig, hahaha...

succes meiden die nog moeten wachten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden